Beoordelingen over Yourplace Victoria Apartments

#868 van de 1.434 vakantiewoningen in Krakau

Gebaseerd op 112 beoordelingen over dit appartement

• Beoordeeld op: 2 juni 2017

• Deluxe Appartement met 1 Slaapkamer (4 Volwassenen) - Biskupiastraat

Vriendelijke mensen bij de receptie.

• Beoordeeld op: 29 april 2017

Appartement
    • Appartement met 2 Slaapkamers en Balkon (6 volwassenen) - Siemiradzkiego Street

Parkeren is heel lastig. Geluk als je een plaatsje vindt

Appartement

• Beoordeeld op: 9 maart 2017

Prima plek om Krakau en Auschwitz te bezoeken.
    • Groot Appartement met 1 Slaapkamer (5 Volwassenen) - Siemiradzkiego-Straat

Taxi via accomodaties geboekt. Dit liep perfect. Heerlijke ruime accomodatie. Prima ligging.

• Beoordeeld op: 6 mei 2016

Prettig en schoon appartement.

In de beschrijving/boeking stond een ander adres dan waar het appartement uiteindelijk was. Op dat adres (Dluga) had ik geselecteerd, omdat het ook vanaf het station prima te lopen was. Bij aankomst gingen we daar naar toe, maar er was nergens iets te vinden waar we ons moesten melden.Een hotel aan de overkant verwees ons uiteindelijk naar de receptie in een heel andere straat. Ook hierover stond niets in de informatie. Naderhand heb ik alle info nog eens nagelezen omdat ik dacht dat ik iets had gemist. Blijkt dat in de Pools-talige info het adres van de receptie en het appartement wel staat, maar in het Nederlands niet. Gelukkig is het goedgekomen, maar het is wel vreemd.

Prettig en schoon appartement. Prima locatie op 10 minuten lopen van het oude centrum

• Beoordeeld op: 21 april 2016

Ruim en keurig appartement en van alle gemakken voorzien.

Duidelijk bord waar de hoofdingang is, even gezocht om deze te vinden.

Ruim en keurig appartement en van alle gemakken voorzien. Echt alles was aanwezig, handzeep, afwasmiddel, handdoeken, voldoende toiletpapier en zeer schoon! Met 4 volwassen kinderen de twee badkamers ideaal.

• Beoordeeld op: 27 oktober 2015

Zeer attente en accurate afhandeling van wensen.

Zeer attente en accurate afhandeling van wensen. Taxivervoer geregeld, wijzigingen doorgegeven betreffende excursie Auschwitz, enz. Prima accomodatie, wij zijn zeer tevreden!

• Beoordeeld op: 16 juni 2015

Op 10 a 15 minuten (loop)afstand van de oude binnenstad, en...

De eenpersoonsbedden bleken alleen uit de onderkant van een boxspring te bestaan. Volgens de receptie was dit normaal in Polen maar gelukkig zijn de volgende dag matrassen gebracht.

Op 10 a 15 minuten (loop)afstand van de oude binnenstad, en een tramhalte voor de deur. Bakker en supermarkt in straat. Ruim appartement met 2 badkamers, prettig als je met 4 dames op vakantie bent.

• Beoordeeld op: 14 maart 2016

prima locatie.

misschien wat vaatwastabletten ;-)

prima locatie. keurig verzorgd appartement waar alles in zit wat je nodig hebt!

• Beoordeeld op: 23 juli 2015

Rustige ligging op wandelafstand van het oude centrum van...

Rustige ligging op wandelafstand van het oude centrum van Krakau.

• Beoordeeld op: 30 juni 2015

Het appartement was super schoon.

Het appartement was super schoon. Een deur verder zit een warme bakker en aan de overkant een Carrefour winkel.

• Beoordeeld op: 18 mei 2015

Ontvangst goed.

Jammer dat er geen vaste parkeerplaatsen bij zijn.

Ontvangst goed. Appartement goed en schoon en op loopafstand van het centrum.

• Beoordeeld op: 12 mei 2015

dichtbij centrum