Beoordelingen over Start Hotel Aramis 1-sterren

ul. Mangalia 3b, Mokotów, 02-758 Warschau, Polen

#143 van de 198 hotels in Warschau

• Beoordeeld op: 25 september 2018

Toch nog een voldoende!
    • Driepersoonskamer (1 volwassene)

De gangen zijn gedateerd en kunnen wel een likje verf gebruiken, het zelfde geld voor kamer. Vlekken op tapijt. Restaurant heeft vele gele kleuren en goedkope meubels. Je moet ervan houden. Wat me absoluut tegen stond, is dat je moest betalen voor het parkeren, Elke keer als je het parkeer terrein verlaat, moet je 30 Pln betalen. Niet echt klantvriendelijk.

Lobby, receptie lijkt nieuw en fris. Veel bergruimte op kamer, grote breedbeeld tv. Personeel, gastvrij.

Een heel aangenaam hotel.
    • Driepersoonskamer (2 volwassenen)

Een zeerl prettig hotel met een goed ontbijt buffet. Prima ruime kamer. En ook heel prettig een dag en nacht bewaakt parkeerplaats met heel correct tarief.

Eenvoudig hotel, iets buiten het centrum
    • Driepersoonskamer (2 volwassenen)

Verwacht geen luxe. En het kan wel lawaaierig zijn, afhankelijk van de andere gasten.

Het hotel is goedkoop en voor de prijs die je betaalt, is het allemaal netjes. Bushalte is om de hoek. In 20 minuten ben je in het centrum.

• Beoordeeld op: 14 maart 2018

Zoals mijn man zeg: slecht hotel, aardig personeel.
    • Driepersoonskamer (2 volwassenen)

Bij aankomst moesten we nog extra betalen voor de auto. In totaal waren we extra 80 euro kwijt incl. ontbijt. We waren daarom voor 4 nachten 200 euro kwijt. Toen we in de hotelkamer waren viel ons gelijk op dat de toiletbril vies was, nu bleek later dat het de bril was die gewoon er niet schoon uitzag. Bij de douche was de houder kapot dus die moest je de hele tijd vasthouden. De kamer werd op dag 2 'schoon gemaakt' Er was nergens een doekje overheen gehaald, en het toilet was dichtgegaan maar niet schoongemaakt. De bedden waren niet netjes opgemaakt. Ontbijt was oke, maar door de 200 kinderen die in het hotel waren, was het een kippenhok en stonden je vrij lang te wachten tot je aan de beurt was. Dus heel relax was het niet.

De rust rondom het hotel tijdens de nacht. We konden de hond meenemen naar het hotel

• Beoordeeld op: 30 januari 2018

Heel basic

De kamers zijn zeer oud (men is wel aan het renoveren) Bedden zijn precies gevangenisbedjes. De totaalprijs van onze 3 kamers die we ter plaatse dienden te betalen was duurder dan de totaalprijs aangegeven op onze boeking (+ ca 22€)

De ligging is uitstekend : bushalte vlakbij waardoor je met autobus snel in het centrum bent. Het ontbijtbuffet is ok.

Goed hotel wanneer je onderweg bent en snel even moet overnachten.
    • Driepersoonskamer (2 volwassenen)

Kamers zijn wat afgeleefd en aan vernieuwing toe; ontbijt kon beter.

24-uurs receptie, en vriendelijke ontvangst. Hoewel de kamers aan vernieuwing toe zijn, wordt alles wel in orde gehouden en onderhouden.

• Beoordeeld op: 4 januari 2017

Vriendelijk personeel.
    • Driepersoonskamer - Standaard Plus

Misschien gedateerd maar had dat ook verwacht dus niet echt een tegenvaller.

Vriendelijk personeel. De kamer was duidelijk schoon. Genoeg handdoeken.rustig gelegen. Grote parkeerterrein met dag en nacht bewaking.

• Beoordeeld op: 23 september 2017

Redelijk aangenaam
    • Driepersoonskamer - Standaard Plus

Lawaai gemaakt door buren.

Dichtbij de bussen die naar het centrum rijden.

• Beoordeeld op: 26 oktober 2015

Zeer vriendelijk personeel.

Enkele personeelsleden waren het Engels niet machtig wat leidde tot geen antwoord op mijn vraag. Bed op laatste kamer was versleten waardoor ik alle veren kon tellen en voelen in de matras.

Zeer vriendelijk personeel. Ik had geboekt voor een rokerskamer. Die had ik eerst niet maar toen kreeg ik toch een rokerskamer omdat ik had ontdekt dat er wel waren en er achter vroeg. Behulpzaam personeel : hielpen spontaan mee om een invalide persoon te verhuizen. Zeer goed ontbijt.

• Beoordeeld op: 25 mei 2015

Vlakbij het openbaar vervoer (bus) om oa naar het centrum vd...

Hadden hotel Aramis geboekt maar wegens overboeking kregen Athos, éérst op de vrij oude accommodatie op de 8ste verdieping. Na aandringen mochten wij de 2de + 3de dag naar de betere vernieuwde 6de verdieping.Tijdens ons verblijf waren in het hotel veel groepsreizigers/tieners die tot middernacht in de gangen en kamers herrie maakten.

Vlakbij het openbaar vervoer (bus) om oa naar het centrum vd stad te reizen; Bewaakte parking (wel te betalen)

• Beoordeeld op: 24 november 2015

KAMER HAD EEN ERG KLEINE TV.

KAMER HAD EEN ERG KLEINE TV. GEEN KOELKAST.

• Beoordeeld op: 31 mei 2015

Ontbijt best goed

Ligging niet goed. Prijs kwaliteit veel te duur

Ontbijt best goed

Goedkoop voor stedentrip en goed bereikbaar met bus

Goedkoop voor stedentrip en goed bereikbaar met bus

• Beoordeeld op: 28 maart 2015

Prijs/kwaliteit is goed

Locatie: er zijn goede busverbindingen, maar de metro ligt verder weg

Prijs/kwaliteit is goed

• Beoordeeld op: 10 maart 2015

Met de bus ben je heel snel in het centrum.

Met de bus ben je heel snel in het centrum. Personeel was niet onaardig maar ook niet heel hartelijk. Kamers zijn ruim en schoon.

• Beoordeeld op: 26 februari 2015

De kussens zijn in orde.

Het buitenaanzicht van het hotel schrikt bezoekers af.

De kussens zijn in orde.