Beoordelingen over Hotel Wieniawa 2-sterren

Gajowicka 130, Krzyki, 53-322 Wrocław, Polen

#109 van de 117 hotels in Wrocław

6,4

6,4

• Beoordeeld op: 6 september 2018

Goed,m.u.v.bovengenoemd incident.
    • Economy Eenpersoonskamer

De eerste 2 nachten heb ik geen oog dicht gedaan.In de kamer naast hebben de gasten tot 4.00 uur s nachts gezongen en luidruchtig gepraat.na de tweede nacht ging ik bij de receptie vragen:weet u hoe lang deze gasten in dit hotel blijven? Nee, dat weet ik niet-werd beantwoord?Vreemd!Iemand aan de balie heeft toch toegang tot de gegevens van alle gasten. Gelukkig heeft de lastige stel na die twee nachten het hotel verlaten.

De locatie van het hotel was voor mij erg gunstig(op loop afstaand van mijn familie).

• Beoordeeld op: 23 augustus 2018

ruime kamer en het ontbijt was echt oost Europees.
    • Economy Tweepersoonskamer met 2 Aparte Bedden

de kamer was stoffig en muren met kapot behang. personeel receptie was aardig maar de rest niet. erg ver uit centrum

ruime kamer en het ontbijt was echt oost Europees.

Mijn verblijf was aangenaam en ontspannend.

Dat is een rustig hotel niet zo ver van het centrum van Wroclaw. Er is een goede tramverbinding. Het personeel is zeer vriendelijk en het eten vond ik lekker. Men krijgt wat het nodig is om een goede vakantie te beleven.

• Beoordeeld op: 28 oktober 2017

Redelijk
    • Economy Eenpersoonskamer

Het is een zeer gedateerd hotel: zeker als je voor een budgetkamer kiest. Het restaurant is volgens mij behoorlijk populair waardoor je dus als hotelgast dikwijls met een event wordt geconfronteerd en dan is het zeker niet aan te bevelen. Dit overkwam me deze keer dus ook.

Prijs is zeker het grootste pluspunt van Hotel Wieniawa. Daarnaast is de ligging ook niet slecht: net niet in het centrum maar toch heel dichtbij. Ontbijt blijft ook relatief goed maar ik moet wel zeggen dat dit maar minder wordt.

Krakkemikkig communistisch hotel in Wroclaw
    • Studio (2 Volwassenen)

Het is een hotel uit de communistische tijd, en tussentijds is er weinig veranderd. Dit geldt ook voor het personeel, ze zijn vrij nors en een gastvrije klantvriendelijke houding moeten ze nog leren. Verder probeer een kamer aan de achterzijde van het hotel te krijgen, aan voorzijde ligt een drukke weg. Hotel is sowieso al vrij gehorig. Het is behelpen is dit hotel.

Aantrekkelijke prijs maar verwacht niet te veel van deze accommodatie. Het is een 2 sterren hotel, hier zijn ze eerlijk in. Mogelijk zou 1 ster meer recht doen aan het hotel. Boek vooral de nieuwere (gerenoveerde) kamers, deze zien er al stukken beter uit. De badkamer is in alle kamers overigens hetzelfde - hier is geen verschil in luxe. Het restaurant serveert lekkere en niet al te dure maaltijden, vonden wij een pluspunt. Hotel ligt iets buiten het centrum, maar met de tram is dit een rit van 15 minuten.

• Beoordeeld op: 1 februari 2017

Ben er 5 nachten met veel plezier geweest. Vriendelijk personeel. Het geheel ligt in een buitenwijk.
    • Economy Tweepersoonskamer met 2 Aparte Bedden

De kast op de kamer sloot niet goed. Houten vloer zit niet overal even vast. Het bed was goed maar de dunne extra matrassen zijn een noodoplossing. Het hotel is aardig gerenoveerd sinds 2011, toen ik er ook was. Het blijft echter een oostbokklassieker en dat heeft ook zo zijn charme.

Ontbijt was prima. Het eten in het restaurant was eenmaal verre van fris. Een taaie gepaneerde schnitzel. Echt vies. Toch nog een keer in het restaurant gegeten en dat was een stuk beter

• Beoordeeld op: 5 januari 2017

Nooit meer!
    • Economy Driepersoonskamer

Slechte personeel.Ik heb dit hotel online geboekt.Wij zijn om 8.00 s'ochtends aangekomen en moesten wachten tot 15.30 in onthal van het hotel,ik heb duidelijk online gevraagd nummer vanaf 8.00.Ik was bereid extra te betalen maar die blonde aantwordapparat kon allein zeggen geen nummers vrij.Ik kon niet kosteloos annuleren ook.

• Beoordeeld op: 23 augustus 2018

Veel te lawaaierig

Veel te lawaaierig

gewoon in orde helaas niet in de gerenoveerde verdieping jammer

8e verdieping gerenoveerd 9e niet daar zaten we was jammer

Goede bed maar lawei van de straat
    • Economy Tweepersoonskamer met 2 Aparte Bedden

restaurant personeel was op zondag morgen zeer onvriendelijk

info aan het balie

ontbijt was goed
    • Superior Kamer met 2 Aparte Bedden

Er was geen airco, kamer was netjes. Vreemd dat de bedden niet echt opgemaakt werden maar er wel schone handdoeken lagen iedere dag

ontbijt was goed

• Beoordeeld op: 11 december 2016

eigenlijk niets , het was wat ik verwachte.
    • Economy Eenpersoonskamer

eigenlijk niets , het was wat ik verwachte...

• Beoordeeld op: 8 mei 2016

Ontbijt is redelijk.

Hotel heeft hoogmodig een opknapbeurt nodig. Vies en gescheurd behang, zeer gehorig, Een echt oud communistenhotel. Gordjnen sluiten niet en laten licht door.

Ontbijt is redelijk. Goed te doen.

• Beoordeeld op: 27 december 2015

Heel goede bedden en lekker eten.

Kwaliteit van apparaten o.a televisie. Persoonlijk vind ik het niet een groot probleem.

Heel goede bedden en lekker eten. In het hotel is het stil en gezellig. Mooi uitzicht op de stad vanaf hoge verdiepingen. Goede basis voor een verblijf in Wrocław.

• Beoordeeld op: 2 juli 2015

Het ontbijt is nog steeds heerlijk en de locatie is goed.

De kamer was niet echt schoon. Achter de gordijnen stond een blik bier. Slechts één raam ging open. Het bed viel ook tegen. Het TV-toestel blijft een ramp (een oud computerscherm), ook de programmakeuze laat hier veel te wensen over.

Het ontbijt is nog steeds heerlijk en de locatie is goed.

• Beoordeeld op: 9 juni 2015

Prima uitvalsbasis voor als je verder kijkt dan het...

Slechte prijs-kwaliteitverhouding vergeleken bij andere hotels waar ik zat in Wroclaw en Poznan. Maar goed, dat kan door de aanbiedingen komen.

Prima uitvalsbasis voor als je verder kijkt dan het historisch centrum, met alles wat een hotel hoort te hebben

• Beoordeeld op: 16 mei 2015

De bedden

De service van het personeel

De bedden

Bekijk de galerij met reizigersfoto's van Hotel Wieniawa