Beoordelingen over A Casa Do Caseiro

Caminho Do Monte, 62, Santa Luzia, 9050-089 Funchal, Portugal

#13 van de 35 B&B's en herbergen in Funchal

Leuk, authentiek hotel met leuk terras met mooi uitzicht op Funchal en zee.Kamers zijn klein.
    • Tweepersoonskamer met 2 Aparte Bedden en Uitzicht op Zee

Kamer was wel klein. Afstand hotel en centrum Funchal was wel groot.

Ligging was geweldig. Mooi uitzicht. Mooi terras waarop je kon ontbijten. Nostalgische kamer met mooi uitzicht op zwembad en zee.

• Beoordeeld op: 28 januari 2018

Aangenaam
    • Tweepersoonskamer met Balkon

Van plaats waar geparkeerd kan worden tot 'Casa' was voor mij (COPD) een soort beklimming van de Cauberg. Op 140 meter afstand 17 meter hoogteverschil.

Nette kamer, goede matras, mooi terras/tuin met uitzicht op Funchal, aardige kleine kaart en goed ontbijt. Prima gastvrouw. Prijs/prestatie lijkt mij vrij uniek.

• Beoordeeld op: 21 juni 2017

Zeer goede prijs kwaliteit verhouding en zeer vriendelijke en hulpvaardige gastvrouw
    • Tweepersoonskamer met 1 of 2 Bedden - Uitzicht op de Tuin

Eenvoudige kamer met douche en toilet, schoon en een geriefelijk bed. Extra dekens en kussens in de kast. Ontbijt prima met vers fruit. Geweldige locatie Wel afhankelijk van openbaar vervoer of taxi. Ligt in een stevig hellend straatje, maar daardoor lekker rustig.

• Beoordeeld op: 21 juni 2017

Mooie locatie met mooie tuin.
    • Tweepersoonskamer met 1 of 2 Bedden - Uitzicht op de Tuin

Voor deze prijs eigenlijk niets

Mooie locatie met mooie tuin. Er was zelfs een klein zwembad, waar we overigens geen gebruik van hebben gemaakt, omdat we veel van het eiland wilden zien. 's Morgens lekker buiten een geserveerd ontbijt. Zeer vriendelijke beheerster. een fijne ongedwongen sfeer. Bushalte was goed bereikbaar. De kamer was basic maar met een prima bed.

• Beoordeeld op: 26 december 2016

Geschikt verblijf met uitstekende prijs/kwaliteitverhouding vlakbij Funchal
    • Tweepersoonskamer met 1 of 2 Bedden - Uitzicht op de Tuin

Een verfbeurt zou de duurzaamheid van het pand ten goede komen, doet nu wat verlopen aan.

Personeel doet enorm haar best om het elke gast naar de zin te maken. Geven graag advies. Ontbijt is niet luxe, wel goed. Kamers zijn prima, schoonmaak is uitstekend.

• Beoordeeld op: 2 oktober 2016

Goede keus

Jammer dat we niet de hele dag drankjes konden bestellen op het terras in de tuin. En vrij ver lopen (en vooral steil) naar het centrum.

Mooi huis met ruime kamers en een terras om op te zitten.

• Beoordeeld op: 19 september 2016

Heerlijk verblijf

Geweldige ligging en heerlijk rustig(alhoewel je wel de snelweg af en toe hoort, maar die gaat niet constant door, Dus of je je daaraan stoort is heel persoonlijk) Alles bespreekbaar, perfect Engels

• Beoordeeld op: 16 juni 2018

• Tweepersoonskamer met 2 Aparte Bedden en Uitzicht op Zee

Charme en hygiene

• Beoordeeld op: 12 juli 2017

Uitstekend verblijf voor bijzonder lage prijs. Grote pluspunten: ontbijt, zwembad

Matras

Heerlijk uitgebreid ontbijt. Lekker zwembad. Uitstekende prijs/kwaliteit verhouding. PS: er broedde een paar valken vlak bij ons balkon.

• Beoordeeld op: 16 april 2017

• Tweepersoonskamer met 1 of 2 Bedden - Uitzicht op de Tuin

Bed iets te hard ,maar dat is persoonlijk

• Beoordeeld op: 10 februari 2017

gemoedelijkheid,
    • Tweepersoonskamer met 1 of 2 Bedden - Uitzicht op de Tuin

heeft nogal wat achterstallig onderhoud

gemoedelijkheid,

• Beoordeeld op: 12 april 2016

Hartelijkheid van de dame die ons ontving.

Het zwembadje was nog niet operationeel

Hartelijkheid van de dame die ons ontving. Zorg en aandacht voor een persoon die noodgedwongen moest achterblijven tijdens een activiteit.

• Beoordeeld op: 7 april 2016

Het heerlijke ontbijt, fantastisch uitzicht en fijne ligging.

de mug die ons Snachts wakker hield. Geen mogelijkheid tot diner, verderop zit wel een fantastisch Portugees restaurant.

Het heerlijke ontbijt, fantastisch uitzicht en fijne ligging. Mooie tuin en ontzettend leuk personeel

• Beoordeeld op: 26 juli 2015

Onze hotel dame Sara was geweldig.

Ons bed was niet zo breed en niet zo lang.Wij hebben ook niet gevraagd om 2x1 persoonsbed en die bedden zijn er wel. Dat zal iets comfortabeler liggen. Dus gewoon erom vragen bij Sara. Alles positief verder.

Onze hotel dame Sara was geweldig. De locatie geeft een heel mooi uitzicht. Overvloedig ontbijt met gratis Portugese les

• Beoordeeld op: 24 juni 2015

De kamers werden dagelijks keurig schoon gemaakt en in de...

Geen zaken die mij tegen vielen.

De kamers werden dagelijks keurig schoon gemaakt en in de ochtend kon ik als gast genieten van een heerlijk ontbijt dat de vriendelijke gastvrouw voor de gasten klaarmaakte.

• Beoordeeld op: 20 juni 2015

Netjes en schoon.

Schuifdeuren slaapkamer (nr. 6) kunnen niet volledig gesloten worden, vooral vervelend omwille van lawaaierige snelweg vlakbij. Lang wachten op warm water douche. Tafeltjes buiten te klein voor ontbijt. Eigenares spreekt slechts beperkt Engels. Weinig uitzicht vanaf klein balkon.

Netjes en schoon.

• Beoordeeld op: 9 mei 2016

vriendelijke mensen.

Afstand tot centrum. Steile weg

vriendelijke mensen. Heel mooi terras, ideaal voor ontbijt. ontspannen sfeer

Bekijk de galerij met reizigersfoto's van A Casa Do Caseiro