Beoordelingen over Algarve Casino Hotel 5-sterren

Av. Tomas Cabreira, 8500-802 Portimão, Portugal

#16 van de 24 hotels in Portimão

Hotel is aan het bezuinigen en dat merk je aan alles, ten koste van de gast.
    • Tweepersoonskamer met 1 of 2 Bedden - Uitzicht op de Landzijde

Vanalles, vriendelijkheid moet beter, korten op het personeel voor de mensen die boven de normale werkende mens staat zoals managers etc. Weten waar hun plaats is! Ramen vernieuwen aan de voorkant straatkant en vooral kamer 449! Eten was zeer matig, vooral toeristen menu, en buffet, veel teveel zout te lang gebakken, gekookt. Maar ja er wordt toch niet geinvesteerd in het hotel, misschien een lakje verf, maar wat echt nodig is dat wordt niet gedaan.

Oudbollig kamers zijn aan vernieuwing toe, airconditioning is aan vernieuwing kapot en als hij aan stond misselijk en draaierig, ramen aan de straatkant vooral kant casino niet goed dicht je hoort alles, geen scheer spiegel, geen lichtschakelaar om alle licht uit te doen, prijzen wasservice kloppen niet, na verhouding wordt er teveel gevraagd om in het hotel te kunnen overnachten, bieden fitness ruimte aan is er maar er staan oubollig en versleten toestellen het stinkt een uur in de wind en voor de hoeveelheid hotel gasten zijn 5 toestellen veel te weinig, wellness, moet duidelijker aangegeven staan zowel boven als beneden bij het zwemband, bieden nagelstyliste, massage aan, is er niet, zwembad is niet echt schoon, randen zijn aan het scheuren, en roest, trap naar beneden strand gevaarlijk, tegels rondom zwembad zijn al veel kinderen gevallen, personeel zeer onvriendelijk, niet klantservice gericht ook niet bij het zwembad, veel teveel personeel, veel teveel mensen die rondlopen doe boven het normale personeel staan (daar wordt het gewone personeel onzekere van)teveel bazen(managers etc), Ook qua schoonmaak, veel teveel dames die rondlopen , die over de schoonmaak iets te zeggen hebben, Een goedemorgen kost niets als gasten naar beneden komen om te ontbijten, personeel heeft een air aan zich die niet van hun is, en ze vergeten het de gast naar de zin te maken, zij hebben veel betaald en betalen veel op dat moment, want voor de cocktails betaal je teveel voor de hoeveel die je krijgt, tevens kloppen de verhoudingen niet altijd bij wisselend personeel, dan is een personeelslid behoorlijk woordelijk agressief geworden tegen een gast omdat de gast het niet ok vond met de bediening, de ober praatte teveel met de gasten, hij was te eigen met de gasten, vriendelijkheid is goed, maar niet overdreven vriendelijk, ober was zeer brutaal en onbeschofd, hij vergat dat het een betalende klant/gast was, en de ober was over de gast bij ons zijn beklag aan het doen.

Ontbijt was lekker, vers fruitsap, vers fruit, lekkere cake

Lawaai. Kamers enkel glas en ramen waren zo versleten dat je ze niet volledig kon sluiten. Wij vroegen rustige kamer en zaten boven terras van casino. Soms tot 4u 's nachts lawaai. Niet buiten kunnen ontbijten. Ontbijtruimte is druk en veel lawaai omdat constant wordt afgeruimd. Personeel niet echt vriendelijk en zeer beperkte talenkennis. Gemis aan mogelijkheid om koffie te maken op kamer. De minibar wordt afgesloten zodat je de frigo niet kan gebruiken Bij aankomst alleen info over uren ontbijt en handdoekenservice. Zwembad sluit al om 19u. Voor de kinderen saai omdat zelfs een klein balletje niet mocht. Fitnessruimte, dag 1 was 1 airco stuk, 2 dagen later allebei. Toestellen niet goed onderhouden.

Ontbijt was lekker, vers fruitsap, vers fruit, lekkere cake Aangenaam zwembad om baantjes te zwemmen Aan het zwembad was het rustig om te liggen Grote kamer. Mooi uitzicht. Hygiene kamers ondanks verouderd interieur Gratis parking

Verblijf in Algarve casino hotel.
    • Familiekamer met Balkon (2 Volwassenen + 2 Kinderen)

Erg ( kind-) ONvriendelijk, zakelijk, onpersoonlijk. Geen welkomgevoel, afstandelijk. Zij verdragen toeristen maar zien ze niet graag komen, zeker niet met kinderen. Behandelen gasten met twee maten en gewichten niet iedereen gelijke behandeling, onze kinderen werden brutaal weggejaagd met speelgoed in zwembad terwijl andere gasten wel mochten voortdobberen in hun zwemband!!! Uitgebreid ontbijt is toch niet zó uitgebreid ( in vergelijking met hotel Jupiter dat hierop véél beter scoort en toch 1 ster minder heeft). Hebben véél trappen moeten lopen er was geen lift beschikbaar van de inkomhal naar het gedeelte waarin wij verbleven. In ontbijtruimte kregen we soms voldoende ruimte, soms niet (moesten met 7 aan een tafel van 6, dit is erg krap vooral omdat er nog vele tafels vrij waren). Wij hadden hogere verwachtingen van een 5-sterrenhotel zeker op gebied van vriendelijkheid!! Gelukkig waren er de spreekwoordelijke uitzonderingen die wél vriendelijk waren. Zelfs bij het uitchecken kon er geen lach of afscheidsgroet vanaf, hebben zelf onze koffers trap op trap af moeten dragen. Hotel laat echt geen goed gevoel na.

De ligging, het uitzicht, de hygiëne (poetspersoneel in tegenstelling tot de rest, wél zeer vriendelijk!!) . De nabijheid van strand. Twee zwembaden en beschikbaarheid van handdoeken, deze formule is zeer positief. Ligstoelen rond zwembad.

Locatie is dicht bij het strand
    • Tweepersoonskamer met 1 of 2 Bedden - Uitzicht op de Landzijde

Wat een 5* hotel had moeten zijn... bleek bij aankomst nog niet eens de kwaliteiten te hebben van een 3* hotel. Wij hadden dit hotel geboekt voor onze honeymoon te vieren 4 dagen na wij getrouwd zijn maar dat was de grootste fout Het hotel is in zeer slechte staat, vies, veel onbeleefd personeel ; die overal geld uit proberen te halen. In de week dat we hier zijn geweest was er 1 aardige dame bij de receptie en de gastheer die ons hielp met de koffers uit te laden en ook onze auto uit de garage haalde bij vertrek. De kamer die wij hadden was vies, de lakens hadden gaten, insecten zoals mieren en gigantische duizendpoten rende door de kamer. Elektriciteit draden hingen open en bloot. De airco maakt een hard geluid als hij aanstaat en als die aanstaat kan je bijna niet ademen door de drukkende benauwdheid , en de kamers zijn intens gehorig. Naar de receptie bellen vanuit de kamer kost je €0,22 cent Geen bereik met je mobiele telefoon en geen WIFI bereik op onze kamer. Bij melding bij de receptie werden wij op onbeleefde manier verteld dat zij daar niks aan konden doen. Het ontbijt.... weinig keus (behalve als je Engels bent en elke ochtend druipend in het vet spek en bonen wilt eten), bedorven fruit salades en te weinig tafels voor het aantal gasten wat maakt dat je soms in de rij moet wachten tot je plaats kan nemen. De handdoeken voor het strand en zwembad zijn denk ik 20 jaar oud en compleet vergaan. Wat een aanfluiting voor een “5*” hotel, kan je beter in de naast gelegen hotels zitten met minder sterren die allemaal recent gerenoveerd zijn.

Locatie is dicht bij het strand

• Beoordeeld op: 28 maart 2018

Ten opzichte van de eerdere verblijven hier was het deze keer ronduit teleurstellend.
    • Superior Tweepersoonskamer met 2 Aparte Bedden, een Balkon en Uitzicht op Zee

Dit was in de loop der jaren de derde keer dat wij in dit hotel verbleven en het was inmiddels erg gedateerd. De WiFi moest iedere dag opnieuw digitaal worden aangevraagd, waarbij steeds weer akkoord moest worden gegeven voor de voorwaarden die in het Portugees waren opgesteld. Een van de chefs van het restaurant had onvoldoende wijnkennis. Uit een terug gestuurde fles rood vanwege kurk door een andere gast kregen wij een glas. Toen wij dus ook kurk constateerden stelde hij dat de wijn goed was en dat wij dan maar wit moesten nemen!

Locatie en ontbijt.

Het verblijf was voor de prijs goed maar zeker GEEN 5 sterren waard.
    • Tweepersoonskamer met 1 of 2 Bedden - Uitzicht op de Landzijde

Kamers klein en ouderwets . tv lijst klopte niet, veel te weinig Engelse zenders geen hedendaagse 5 sterren ( 3?) het casino , was niet gezellig , hoofdzakelijk machine,s en roken .....bah ! Er is wel een niet roken gedeelte maar dat ruikt ook naar Roken. Je moet naar alles zoeken, geen bewegwijzering, voor 19,30 hr geen eten !

Het eten in het restaurant en ontbijt ,Jose van de bediening !

• Beoordeeld op: 19 november 2017

Heerlijk hotel
    • Superior Tweepersoonskamer met 2 Aparte Bedden, een Balkon en Uitzicht op Zee

Bij ontbijt mis ik een kok die op dat moment een eitje bakt of een pancake. Warme gedeelte is zo een beetje saai. Iedere dag roerei enz.Verder prima ontbijt.

Kamers zijn perfect, groot en heerlijk balkon.

Prima Hotel op een mooie locatie.
    • Tweepersoonskamer met 1 of 2 Bedden - Uitzicht op de Landzijde

Goed ontbijt met alles erop en eraan. Mooi uitzicht vanuit de ontbijtruimte. Vriendelijk personeel, behulpzaam. Gratis parkeren in parkeergarage vlakbij.

Prima locatie, wel prijzig
    • Superior Twin Kamer met balkon en uitzicht op zee (2 volwassenen + 1 kind)

Wij kwamen om 11 uur aan en hadden erg veel trek in eten (kwamen rechtstreeks van het vliegveld). we konden tot 13 uur niet eten in het hotel en ook in de omgeving was niet veel bijzonders of het was nog dicht. Wij wilden 1 avond in het restaurant eten, maar personeel wist ons niet te vertellen waar het restaurant was, deze bleek onder bij de casino te zijn... Ik vond het allemaal wel een beetje prijzig.

Het strand bij het hotel

• Beoordeeld op: 13 oktober 2017

Kamers mooi en schoon.
    • Superior Tweepersoonskamer met 2 Aparte Bedden, een Balkon en Uitzicht op Zee

Ontbijt was te druk. Te kleine faciliteiten voor het aantal personen. Wifi was ok voor telefoon. Echter op laptop geen verbinding mogelijk vanwege beveiligingsvoorschriften.

Kamers mooi en schoon.

• Beoordeeld op: 10 oktober 2017

Prima plek om te genieten
    • Superior Tweepersoonskamer met 2 Aparte Bedden, een Balkon en Uitzicht op Zee

Er moesten wel wat treetjes genomen worden, voordat je op het strand was. Op zich niet erg veel ( ik dacht dat ik iemand het getal 62 hoorde zeggen ) maar voor iemand met bijvoorbeeld problemen aan de benen kan ik mij voorstellen, dat het niet makkelijk zal zijn. Op het strand waren de parasols wel aan vervanging toe. En een extra lift zou ook prettig zijn.

wij hadden een kamer met zeezicht en een lekker balkon erbij en dat beviel prima! De kamers waren ruim en hadden ook een zitje. Aan kasten en laden ontbrak het niet. En er was een kluisje met groot bedieningsgemak. De badkamer zat alles op en aan. Ontbijt had veel keus, zag er verzorgd uit en het smaakte allemaal lekker! De ontbijtzaal was groot, maar op "prime time" was het allemaal toch wel wat krapjes en warm. Iedereen was aardig en behulpzaam. Locatie was goed. Er waren genoeg bedjes bij het zwembad. Erg prettig, dat er grote handdoeken waren voor aan het zwembad en je mocht ze ook meenemen naar het strand. En je kon ze elke dag inleveren en de volgende dag weer een schone halen. Er was ook een ruim terras ( met zeezicht ), waar je heerlijk kon koffie drinken, of van een cocktail genieten met zons-ondergang. En een casino waar we ons ook een avond vermaakt hebben.

goed meegevallen

veel onvriendelijk personeel vooral aan de balie die geen inlichtingen geven over omliggende restaurants

het ontbijt was goed behalve dat er geen hoekje met dieetproducten is voor diabetepatienten verden mooie accomodatie

Heerlijk weer, prachtige stranden en goed hotel op uitmuntende locatie!
    • Superior Tweepersoonskamer met 2 Aparte Bedden, een Balkon en Uitzicht op Zee

Het hotel staat genoteerd met 5 sterren en dat is het niet (meer). Ontbijt elke dag zelfde en matig in verhouding tot prijs! Kamer gedateerd en parasols bij zwembad onvoldoende en nodig aan vervanging toe! Verdient geen 5 sterren. Alles is er maar het is aan modernisering toe!

Kamer en uitzicht is geweldig. Toen wij kwamen hadden we een kamer boven het casino mer geluidsoverlast, maar zonder probleem kregen we een andere kamer ook met zeezicht!

Ontbijt was erg druk, maar werd goed geregeld, tafels werden...
    • Tweepersoonskamer met 1 of 2 Bedden - Uitzicht op de Landzijde

Parkeerservice kost 17,50 per dag, maar je moest als je hem wilde hebben telkens een minimaal een half uur op je auto wachten! De föhn op je badkamer is uit de prehistorie. Neem je eigen föhn mee want het hotel heeft maar 1 extra losse föhn die je een uurtje mag lenen. Wij hebben ervaren dat de badkamerdeur zomaar in het slot kan vallen als er niemand in zit en hij is dan niet meer open te krijgen. Moet open geboord worden. De locatie is in een zeer drukke toeristische straat met goedkope bars en shops. Als je daarvan houdt zit je goed. Zo niet, dan ga je liever ergens anders heen om uit eten te gaan of te winkelen. Nosoloagua in Portimao Marina is een aanrader, op 10 minuten loopafstand vanaf het hotel: een beachclub en een restaurant waar je leuk kunt dineren, lunchen, borrelen etc. ook langs het pad achter het hotel langs het strand zijn leuke restaurants.

Ontbijt was erg druk, maar werd goed geregeld, tafels werden snel genoeg afgeruimd en opnieuw opgedekt. Het strand achter het hotel is prachtig, ruim, mooie strandfaciliteiten waar je wel voor moet betalen, maar vonden wij niet duur|: 10 euro voor 1 parasol plus twee ligbedden de hele dag.

Mooi hotel, lekker dicht bij de zee
    • Superior Tweepersoonskamer met 2 Aparte Bedden, een Balkon en Uitzicht op Zee

Ontbijt werd wat saai na 4 dagen, zeer weinig verandering. Prima WiFi, wel elke dag opnieuw inloggen. 5 sterren lijkt me wat veel, 4 sterren zouden wij het geven!

De ligging bij praia da rocha was top, op loopafstand enorm veel restaurants en winkeltjes. Het strand is mooi en genoeg ligbedjes en wat strandtentjes. De kamer was redelijk ruim. Wij zaten in een kamer met zicht op zee, die schijnen wel wat beter te zijn, door het ruime balkon. Vriendelijk personeel en op loopafstand parkeren in de parkeergarage waar we verder niets voor hoefden te betalen. Het was lekker weer toen wij er waren, dus amper gebruik gemaakt van de faciliteiten in het hotel. Wij sliepen boven het casino, maar we hebben er 's nachts geen overlast oid van gehad.

• Beoordeeld op: 16 oktober 2016

Goied, maar helaas toch een paar min puntjes!
    • Superior Tweepersoonskamer met 2 Aparte Bedden, een Balkon en Uitzicht op Zee

Koffie en service in lunchrestaurant en lounch is slecht! Voor een 5 sterren Hotel weet dat je meer moet betalen als bij local koffiehuisjes, maar je verwacht dan wel een goede bediening en goede koffie!! Bij loos alarm midden in de nacht werd er ook heftig gereageerd door personeel en er was de volgende ochtend geen excuus, terwijl we een uur naar het alarm moesten luisteren. Bij de latere uitcheck werd naar onze mening moeilijk gedaan, als het hotel vol zou zijn oke, maar als er voldoende ruimte is kan je toch gemakkelijker langer gebruik van de kamer maken en van de parkeergelegenheid. Kortom ze kunnen nog wat leren wat service en klantvriendelijkheid is, en voldoen ze niet aan de kwaliteit die je mag verwachten van een VIJF sterren hotel!!

Ontbijt is goed! Zwembad is heerlijk. Kamers zijn schoon en goede bedden.

• Beoordeeld op: 14 oktober 2016

Heerlijk hotel, zeer geschikt voor mindervaliden
    • Superior Tweepersoonskamer met 2 Aparte Bedden, een Balkon en Uitzicht op Zee

De wachtrij voor het ontbijt is een echte afknapper. Het is er veel te druk waardoor er niet goed aangevuld kan worden en je tafeltje nog een puinhoop is als die je wordt toegewezen. Het voelt erg hectisch aan. Geen (kleine) variaties bij het ontbijtassortiment, de yoghurt zit in supermarktbakjes, dus niet vers. 2 Liften is m.n. 's ochtends te weinig met zoveel gasten. In oktober kun je 's avonds NIET dineren in het hotel en dat is echt jammer.

Supervriendelijk en dienstverlenend personeel, fijn verwarmd zwembad dat ook goed toegankelijk is voor mindervaliden, mindervaliden kunnen bedjes reserveren bij het handige trapje van het zwembad, fijne handdoekenservice, fijn ruim balkon, lekker terrasbalkon bij de bar met uitzicht over zwembad/strand/zee.

Uitstekend uitgebreid ontbijtbuffet

Rioollucht in de badkamer.

Uitstekend uitgebreid ontbijtbuffet

Ontbijt viel een beetje tegen voor ****/***** hotel - te weinig fruit bijvoorbeeld

Goed ontbijt

Goed ontbijt

Totale plaatje was ok

Totale plaatje was ok

• Beoordeeld op: 16 januari 2018

heb een leuke verblijf gehad in Algarve hotel

alles was goed geregeld

• Beoordeeld op: 6 december 2017

Uniek verblijf aan Praia da Rocha

Geen minpunten

Direct aan het strand. Prachtige ligging.

Uitstekend en luxe

Locatie en zwembad

• Beoordeeld op: 16 november 2017

Zeer goed hotel op een prachtige locatie
    • Superior Tweepersoonskamer met 2 Aparte Bedden, een Balkon en Uitzicht op Zee

Prachtig gelegen hotel met directe toegang naar het strand

• Beoordeeld op: 4 november 2017

goede deal voor een 5 sterren hotel
    • Superior Tweepersoonskamer met 2 Aparte Bedden, een Balkon en Uitzicht op Zee

geen restaurant in het hotel openen erg stil

fantastische locatie aan het strand met een kamer met zeezicht voor een scherpe prijs

• Beoordeeld op: 13 oktober 2017

mooie ligging. Kamers zijn echt aan renovatie toe
    • Suite

Kamers waren echt outdated

Stranden in d eomgeveing

• Beoordeeld op: 5 oktober 2017

Een beetje duur voor wat het is.
    • Tweepersoonskamer met 1 of 2 Bedden - Uitzicht op de Landzijde

Een beetje duur voor wat het is...

Perfect gelegen aan het strand

Personeel afstandelijk

Ligging aan het strand

• Beoordeeld op: 23 september 2017

• Superior Tweepersoonskamer met 2 Aparte Bedden, een Balkon en Uitzicht op Zee

Internet verbinding via hotel was slecht (wifi)

Tegen gevallen
    • Tweepersoonskamer met 1 of 2 Bedden - Uitzicht op de Landzijde

Oud en absoluut niet 5 ster hotel waardig. Je betaald dus teveel voor wat je krijgt

Ontbijt was redelijk

Goed gelegen, doch verouderd hotel
    • Tweepersoonskamer met 1 of 2 Bedden - Uitzicht op de Landzijde

veel slijtage, niet meer van deze tijd. Dient ge-upgrade te worden.

Voor herhaling vatbaar!
    • Superior Tweepersoonskamer met 2 Aparte Bedden, een Balkon en Uitzicht op Zee

Supergoed ontbijt. Gedienstig personeel. Ligging aan het zwembad met het zicht op zee is ideaal.

Receptie is niet klantgericht.
    • Superior Tweepersoonskamer met 2 Aparte Bedden, een Balkon en Uitzicht op Zee

Receptie is niet klantgericht. Rest van het personeel primsi

top

top

• Tweepersoonskamer met 1 of 2 Bedden - Uitzicht op de Landzijde

Top kamers, fijn zwembad, goed ontbijt en top locatie! Auto kun je op 200 meter gratis parkeren in een parkeergarage.

• Beoordeeld op: 28 juni 2017

heerlijke vakantie gehad maar de 5 sterren zijn veel teveel aanpassen dus of moderniseren!!!
    • Superior Tweepersoonskamer met 2 Aparte Bedden, een Balkon en Uitzicht op Zee

5 sterren absoluut niet!! Erg gedateerd, en niet erg behulpzaam bij receptie! Prijs/kwaliteit niet in orde

Gewoonweg geweldig

Lachend en vriendelijk personeel

• Beoordeeld op: 21 juni 2017

Leuke locatie voor een paar dagen.
    • Tweepersoonskamer met 1 of 2 Bedden - Uitzicht op de Landzijde

In combinatie met een avondje casino top. Mooi zwembad met veel stoelen.

• Beoordeeld op: 15 juni 2017

prima ontbijt, prachtig uitzicht op zee en zwembad.
    • Superior Twin Kamer met balkon en uitzicht op zee (2 volwassenen + 1 kind)

prima ontbijt, prachtig uitzicht op zee en zwembad. erg relaxed

Heerlijk zwembad, kamer met zeezicht, mooi schoon strand...
    • Superior Tweepersoonskamer met 2 Aparte Bedden, een Balkon en Uitzicht op Zee

Het hotel was ongetwijfeld modern, 20 jaren geleden ;-)

Heerlijk zwembad, kamer met zeezicht, mooi schoon strand voor de deur. Lekkere bedden.

• Beoordeeld op: 7 april 2017

• Tweepersoonskamer met 1 of 2 Bedden - Uitzicht op de Landzijde

het interieur is vergane glorie ,ooit grote klasse nu verouderd doch goed onderhouden.

• Beoordeeld op: 14 maart 2017

restaurant

restaurant

• Beoordeeld op: 19 november 2016

Prettig en luxe hotel
    • Superior Tweepersoonskamer met 2 Aparte Bedden, een Balkon en Uitzicht op Zee

Heel goed ontbijt.Fijne kamer met balkon en uitzicht op zee.

• Beoordeeld op: 5 oktober 2016

Prachtige suite met geweldig uitzicht op het strand van...
    • Suite met Balkon en Uitzicht op Zee

de organisatie bij het ontbijt mag efficienter

Prachtige suite met geweldig uitzicht op het strand van praia da rocha

• Beoordeeld op: 25 september 2016

We hebben genoten....
    • Superior Twin Kamer met balkon en uitzicht op zee (2 volwassenen + 1 kind)

Dat er geen luchtbedden en ballen in zwembad mochten

Prachtig zout water zwembad en via trap naar het strand ...

• Beoordeeld op: 7 april 2016

ontbijt prima, maar iedere dag hetzelfde.

Geen mogelijkheid om koffie te zetten op kamer. Geen douchegel, vrij weinig extra's op badkamer.Geen entertainment in hotel, als er een show was moest je ervoor betalen.Jammer dat je voor parkeergarage moest betalen, wel gratis mogelijkheid in parkeergarage verder weg.

ontbijt prima, maar iedere dag hetzelfde.

• Beoordeeld op: 13 oktober 2015

Ligging aan zee en het heerlijke ontbijt, en kamer met...

Het casino op vrijdag en zaterdagavond/nacht zorgde voor enige overlast

Ligging aan zee en het heerlijke ontbijt, en kamer met zeezicht ; met de deur open slapen zodat je de zee kon horen.

• Beoordeeld op: 6 oktober 2015

mooi uitzicht op de zee, heel goed uitgebreid ontbijt, zeer...

je kon niet buiten ontbijten, de welness ruimte is verouderd en je moet betalen om in het bubbelbad te mogen liggen (euro 50 en voor de kleine sauna betaal je euro 9. Dit zou gratis moeten zijn. de douche is aan vervanging toe: kleine straal en de tempratuur wisseld terwijl je eronder staat, het wordt soms echt te heet

mooi uitzicht op de zee, heel goed uitgebreid ontbijt, zeer vriendelijk personeel

• Beoordeeld op: 8 september 2015

De locatie: direct aan het strand, dichtbij de haven, de...

De wifi op de kamers zeer slecht en onstabiel. In de centrale hal wel uitstekend.

De locatie: direct aan het strand, dichtbij de haven, de vriendelijkheid van het personeel, het uitgebreide ontbijt. De kamers: let wel: de zeezicht kamers zijn groter, mooier en luxer dan de gewone (wij hebben beiden gehad).

• Beoordeeld op: 6 augustus 2015

locatie is super, direct aan het strand (via trappen te...

Dit hotel is absoluut geen 4 sterren waardig. Een krappe 3! Mijn ervaringen met 4-sterren hotels elders in de wereld zijn echt anders (veel uitgebreider en gevarieerder ontbijt, koffie/thee machine op de kamer, aparte douche, dikke handdoeken etc.). Alleen de lobby geeft een luxe indruk. Het hotel is hard aan een grondige renovatie toe. Was er al eens 10 jaar geleden, maar echt niets veranderd in al die jaren. Zelfs het ontbijt is exact hetzelfde gebleven. Schande. Kamers zijn ook zeer gehorig door plavuizen vloeren.

locatie is super, direct aan het strand (via trappen te bereiken) en op een paar 100 m van het drukke centrum, maar toch lekker rustig. Prachtig uitzicht vanaf de kamer (zeezicht) en balkon bij lobby voor een lekkere cocktail aan het einde van de dag. Vriendelijk personeel

• Beoordeeld op: 5 augustus 2015

goede ligging in centrum.

zicht vanuit de kamer op 1ste verdieping deels verhinderd door dak van casino eronder. Geen eitjes à la minute gemaakt; enkel in grote warmhoudbakken.

goede ligging in centrum. Veel kastruimte in de kamer.

• Beoordeeld op: 11 juni 2015

De toegang naar de kamer i.

De toegang naar de kamer i.v.m sleutel pas de ene keer werkte het wel dan weer niet. Dat is wel lastig !!!!! (werd wel elke keer opgelost door de mensen bij receptie)

• Beoordeeld op: 27 april 2015

het ontbijt zo aardig personeel niets was te veel

de auto een dag in de garage koste 12.50 terwel wij er 21 dagen waren dan vind ik voor zon lange tijd moet dat gratis

het ontbijt zo aardig personeel niets was te veel

• Beoordeeld op: 14 maart 2016

ontbijt en diner,naast een mooie inriichting

ontbijt en diner,naast een mooie inriichting

• Beoordeeld op: 6 maart 2016

Zeer vriendelijk personeel, prachtige omgeving.

Zeer vriendelijk personeel, prachtige omgeving.

• Beoordeeld op: 8 november 2015

vriendelijkheid personeel

inrichting kamers verouderd

vriendelijkheid personeel

• Beoordeeld op: 8 oktober 2015

Alles zeer goed hotel

Geen handdoeken strand en bedjes

Alles zeer goed hotel

• Beoordeeld op: 14 augustus 2015

Geen wifi (en dat voor een 5 sterren hotel). Kamers oud en stoffig.

• Beoordeeld op: 2 augustus 2015

Personeel en locatie

Hygiëne in de kamer en balkon

Personeel en locatie

• Beoordeeld op: 14 juni 2015

Goede liging, ontbijt, zwembad, wifi, mooie stranden,...

Ouder hotel, maar dat heeft ook weer zijn charmes.

Goede liging, ontbijt, zwembad, wifi, mooie stranden, behulpzaam en vriendelijk personeel.

Ligging van het hotel

Ligging van het hotel

• Beoordeeld op: 11 juni 2015

De toegang naar de kamer i.

Er zijn ook 17 beoordelingen zonder commentaar. Deze beïnvloeden de algemene beoordelingsscore.

Bekijk de galerij met reizigersfoto's van Algarve Casino Hotel