Beoordelingen over Amazonia Estoril Hotel 4-sterren

Rua Engenheiro Álvaro Pedro de Sousa 175, 2765-191 Estoril, Portugal

#12 van de 15 hotels in Estoril

Uitstekende uitvalsbasis naast Lissabon voor een rustige strandvakantie
    • Appartement met 1 Slaapkamer

Een fijn en ruim appartement welke elke dag keurig verzorgd werd door het schoonmakend personeel. Het appartement ligt op 5 min. lopen van het station en strand af. Vanaf het station ben je voor een prikkie binnen 40 min. in het centrum van Lissabon. Voor ons was dit een ideale locatie om een strandvakantie te combineren met een ‘citytrip’. In het dorpje Estoril vind je leuke, kleinschalige eetgelegenheden welke typische Portugese gerechten serveren.

• Beoordeeld op: 14 april 2018

Goede uitval basis voor Lisabon.

Schimmel bij ons in de badkamer.

Ruime kamer, met comfortabel bed. Gratis parkeren en goed aan te rijden. Dicht bij de trein om naar Lisabon te gaan. Ontbijt was goed.

• Beoordeeld op: 12 november 2017

NIET GOED, TE DUUR VOOR 4 sterren ? Niet waardig
    • Standaard Tweepersoonskamer - Zeezicht

Betaling bij aankomst?Het ontbijt,als je het een ontbijt kan noemen,lauw water voor thee,zelfs na vraag om"hot"water evenals zo met de koffie,vuile stoelen,natte borden en bestek is niet ok. enz......

Het uitzicht vanop de duurste kamer.

• Beoordeeld op: 21 juni 2017

Géén 4 sterren hotel
    • Standaard Tweepersoonskamer - Zeezicht

-Ontbijtbuffet was op zich goed maar om 09.30 uur al geen brood en beleg meer aanwezig terwijl je tot 10.30 uur zou kunnen ontbijten...Als je om een broodje vroeg gingen ze extra afbakken maar dat duurde dan nog een kwartier. Géén onwil maar waarschijnlijk geen overzicht terwijl het toch echt niet druk was. -In ieder geval tijdens ons verblijf in juni was de zwembadbar dicht en kon je via de receptie op de 1e etage om een drankje of een ijsje vragen. Omslachtig en past niet bij een 4 sterren hotel. Wellicht niet druk genoeg maar het nodigt toch niet uit om bij 35 graden lang bij het zwembad te blijven te blijven. -Er waren 4 hele parasols en 1 kapotte die is weggehaald maar daar kwam niets voor terug. -Er is beslist géén restaurant in/bij het hotel!! Dit staat wel bij de info van Booking.com, op de website van het hotel en zelfs hangt er een foto in de lift. Je kunt alleen wat bestellen via de receptie om elders op te eten. -Zoals gezegd hadden we een fantastisch groot balkon maar het zou leuk zijn als je daar dan ook b.v. twee bedjes en een parasolletje had. Daar had ik ook voor willen betalen...De ruimte alleen daar heb je niet zoveel aan. - Wat ik wel genant vond was dat ons badkamerraam precies boven het piepkleine balkonnetje van onze buren zat. We hebben een handdoek als gordijntje gebruikt. Meer konden we niet doen...... -Een maand voor vertrek airport shuttle aangevraagd voor heen en terug en nooit antwoord op de mail gekregen. Na contact via de Facebook pagina kwam er een reactie en bij aankomst stond er inderdaad keurig iemand ons op te wachten. De terugreis waren ze vergeten dus er moest alsnog een taxi komen. Daar was overigens niets mis mee en de prijs was hetzelfde.

Rustig en kleinschalig complex. Keurige nette kamer met groot balkon en prachtig zeezicht zoals beloofd. Prima schoonmaakservice! Zelfs iedere dag schone kussenslopen. Als we terug kwamen van het ontbijt was alles al fris en schoon. Aardig en vriendelijk personeel.

• Beoordeeld op: 9 april 2017

Mooie ongeving
    • Appartement met 1 Slaapkamer

De extra bedden buiten 2 personen zijn dramatisch slecht en klein. Als je een appartement geschikt voor 4 boekt verwacht je ook voor 4 volwassenen een bed en in ons geval zeker voor 3!

Het uitzicht

• Beoordeeld op: 16 september 2016

Mooie locatie, maar geen goed personeel.
    • Standaard Tweepersoonskamer - Zeezicht

Bij inchecken kregen wij te horen dat onze kamer nog bezet was en kregen voor 1 nacht andere kamer. Deze kamer was beduidend minder van kwaliteit, achteraf gezien. Op de vraag van ons of wij dan nog wel een prijsverrekening kregen, was voorstel een fles wijn van 10 Euro. Dit was volgens zeggen het prijsverschil. Nadat wij de juiste kamer hadden, geloofden wij dit niet, dat het prijsverschil maar 10 Euro was. Hierin werden wij belazerd. Verder mag personeel wel wat vriendelijker zijn, uiteindelijk betalen wij hun salaris. Ook als je wilt uitslapen wordt dit door de schoonmakers niet op prijs gesteld. Het ontbijt mag wel wat meer variatie hebben, zeer eentonig. Verder worden de sappen steeds aangevuld met water waardoor er geen smaak meer is.

Absolute topkamer (bij boeking via Booking.com)

• Beoordeeld op: 28 juli 2016

Heerlijk hotel op rustige plek nabij strand, Lissabon en andere bezienswaardighede
    • Standaard Tweepersoonskamer - Zeezicht

Gratis wifi is prachtig, had tikkeltje sneller gekund, maar we hebben niet echt als een minpunt ervaren

Ontbijt was heerlijk, zwembad prima, vriendelijke medewerkers en gratis Wifi.

leuk hotel, redelijke kamers, slecht verzorgd ontbijt

het ontbijt

kamers zijn redelijk. Ontbijt matig tot slecht

• Beoordeeld op: 29 september 2017

heerlijk uitgerust van een vermoeiende rondreis
    • Standaard Tweepersoonskamer - Zeezicht

De vriendelijkheid van het personeel , de ligging en uitzicht.niets

• Beoordeeld op: 24 mei 2017

Mooie plek goede ligging
    • Standaard Studio

De electronisch kaart van de deur werkte soms niet verder niets

Mooie plek goede ligging

• Beoordeeld op: 20 oktober 2016

Prima uitvalsbasis ook voor Lissabon
    • Standaard Tweepersoonskamer - Zeezicht

Geen restaurant stond wel in de faciliteiten

Het ontbijt en de kamer

• Beoordeeld op: 15 oktober 2016

Uitzicht, ontbijt.

Uitzicht, ontbijt.

• Beoordeeld op: 18 september 2016

Viel tegen

Kamer zeer simpel, bed onwijs klein, badkamer bijzonder onhandig, hotel geen 4 sterren waardig

Eigenlijk niets

• Beoordeeld op: 2 mei 2016

De kamer was fantastisch, ruim en praktisch ingedeeld.

Het aangrezende balkon met de kamer naast ons liep net te ver door. Hierdoor kon er eenvoudig in de kamer naar binnen gekeken worden.

De kamer was fantastisch, ruim en praktisch ingedeeld. Het uitzicht op Estoril was schitterend. De locatie van het hotel is perfect, precies op de juiste afstand van de drukkere boulevard en het strand maar wel op loopafstand. Mede door deze afstand bied de kamer een adembenemend uitzicht over de kust.

• Beoordeeld op: 10 september 2015

rustige ligging, op wandelafstand van station, mooie kamer,...

uit de badkamer kwam een onaangename geur, het ontbijt zou uitgebreider en gevarieerder mogen zijn.

rustige ligging, op wandelafstand van station, mooie kamer, vriendelijk personeel

• Beoordeeld op: 24 maart 2016

rustige omgeving.

ontbijt basis en weinig gevarieerd

rustige omgeving.ruime propere kamer

• Beoordeeld op: 1 oktober 2015

Vriendelijk personeel!

Geen WIFI.

Vriendelijk personeel!

• Beoordeeld op: 24 maart 2015

Locatie en badkamer

Harde bed en het ontbijt

Locatie en badkamer