Beoordelingen over Amazonia Lisboa Hotel 3-sterren

5,6

5,5

5,6

• Beoordeeld op: 10 oktober 2018

Ons verblijf was onaangenaam door het toedoen van onprofessioneel en niet-klantvriendelijk personeel
    • Economy Tweepersoonskamer met 2 Aparte Bedden

Wat mij het meeste tegenviel was dat het personeel zeer klantonvriendelijk is en niet met je meedenkt in oplossingen. Daarbij spreekt een deel van het personeel slecht of geen Engels, wat ik een voorwaarde vind als je in een hotel met internationale gasten werkt. Aangezien mijn reservering MET ontbijt niet goed doorgekomen was bij het hotel (wat de reden daarvan is, geen idee), werd er iedere ochtend aangegeven dat we alvorens het ontbijt moesten betalen. Gekkenhuis, aangezien ik de kosten van het ontbijt al had betaald, want deze had ik al bijgeboekt voor mijn vriendin en mijzelf. Deze situatie escaleerde de vierde dag, omdat er wederom werd geëist dat we eerst moesten betalen en dan pas mochten eten. De serveerster die mij hielp, spande de kroon door al tikkend op haar papiertje bij onze tafel te blijven staan en in het Portugees tegen mij te blijven praten. Uiteindelijk, na een vermoeiend gesprek bij de receptie, bleek dat het hotel de extra kosten voor het ontbijt wel kon zien in het systeem, maar dat daar simpelweg geen 'ontbijt' bij stond. Het probleem van het hotel, werd afgedaan als mijn probleem en dat vind ik zeer onvriendelijk, onprofessioneel en droeg in zeer negatieve zin bij aan onze ervaring. De hotel- en badkamer waren schoon, maar het is oud en soms kapot. Het bed ligt niet comfortabel en je slaapt op een kussentje ter grootte van een postzegel. Het kussentje wat je op intercontinentale vluchten krijgt, is zelfs nog groter. Even voor de beeldvorming. Het is fijn dat er een zwembadje bij het hotel zit om in de middag even af te koelen, maar ook hier is een deel van het plateau kapot of wankel waardoor je je afvraagt wanneer je door het hout zakt. Een grondige opknapbeurt is hier zeker op zijn plaats. Kortom, mijn vriendin en ik geven het advies een ander hotel uit te zoeken dan Amazonia Lisboa Hotel.

Wat ons het meeste beviel, is dat het zwembad in de middag nog volop in de zon lag. Met het weer wat wij hadden, was dit natuurlijk ideaal. Daarnaast de afstand tot de metro, dit was nog geen 500 meter en dat is perfect.

• Beoordeeld op: 21 september 2018

Het ontbijt was geweldig.

De badkamer zat veel schimmel! De tegels even met iets van chloor boenen! Het toilet werd wel goed schoongemaakt.

Het ontbijt was geweldig. Goed bed. Het hotel is op een prima plek, op loopafstand naar de bus en metro. Parkje in de buurt, waar je heerlijk in de schaduw kunt nagenieten van de dag.

Klassiek Hotel vlak bij Centrum.

We hadden iets te hoge verwachtingen van het zwembad, dit was echt niet oke. De trap was aan twee kanten stuk, en de blikken rand liet ook los, kortom gevaarlijk dus !! Verder kwamen er nog kosten bij voor het parkeren €15,- per dag.

Het ontbijt was buitengewoon goed, alles voldoende aanwezig en ruime keuze van allerlei eten of drinken. Top !! De ligging van het Hotel was perfect. Het was een klein stukje wandelen naar het opstap punt van de Hop on Hop of bussen.( aanrader) We zijn ook nog een keer naar het centrum gelopen, maar dat is een flink stuk.

Goede airco en lekker zwembad tegen een goede prijs.
    • Economy Tweepersoonskamer met 2 Aparte Bedden

Hotel is gedateerd; alles werkt wel maar is niet fraai meer. Bijv kranen die blijven nadruppelen. Zwembad waarvan de rand onderhoud nodig heeft. Personeel is erg behulpzaam en dat maakt veel goed

Goede airco en lekker zwembad tegen een goede prijs. Prima ontbijt voor €8 pp Personeel erg behulpzaam en informatief, bijv met tip voor leuk restaurant 2 straten verder waar je voor €20 pp 2 gangen echt Portugees eet. Ligt dicht bij metrostation Rato. Naar het oude centrum lopen is ook prima te doen, wel weten dat Lissabon op 7 heuvels gebouwd is, dus veel stijgen en dalen.

Verblijf was bijzonder prettig, precies wat je nodig hebt als je op vakantie bent!
    • Economy Tweepersoonskamer met 2 Aparte Bedden

Terras naast zwembad kan wat gezelliger worden ingericht, het is nu wat bij elkaar geraapte stoelen die altijd slordig staan en 1 tafeltje. Ze zien er ook wat smerig uit.

Goede kamers. Ze waren schoon en lekkere douche/bad. Uitgebreid ontbijt met veel fruit en lekkere koffie. Hotel ligt op loopafstand van het centrum wat ook prettig is. Metrostation is ook dichtbij. Kortom een hotel wat zeer is aan te raden!

Verblijf was heerlijk in Lissabon. Op het verouderde interieur na was het prima in Amazonia
    • Kamer met 1 of 2 Bedden en Uitzicht op de Rivier

Het interieur van de kamer laat te wensen over. Bed was goed, douche goed. Geen stoelen om buiten op het balkon te zitten. 1 stoel om kleding op te leggen die er vreselijk uitzag. Zwembad stelt niets voor. Verouderde doorgezakte plastic bedjes en verweerde kuipstoeltjes in de tuin. De ligging is perfect. Uitzicht vanuit de kamers ook. Tenminste als je zoals wij 8 hoog zit met uitzicht over Lissabon en de rivier. Jammer dat ze niet wat nieuwe stoelen voor de tuin en kamers kopen. Dat zou al erg opknappen. Lobby ziet er wel goed uit. Van Lissabon hebben wij erg genoten. Maar de prijs voor deze kamer vonden wij erg veel. 100 euro per nacht incl ontbijt.

Ontbijt was prima. Kamers worden netjes schoon gehouden iedere dag. Ligging is ook prima. Alles is te lopen of met het openbaar vervoer te bereiken.

kamer wat meer opleuken !

ontbijt prima personeel vriendelijk kamer oud, maar wel schoon badkamer oud, veelschimmel, oude deur, maar wel schoongemaakt elke dag elke dag schoon bed, schone handdoeken ideale locatie dichtbij metro

Het ontbijt was wel ok, maar mag wel iets meer variatie👍🏼

Badkamer/toilet! Plafond badkamer had zwarte schimmel, douche maakte hoop herrie (denk aan gillende keukenmeiden) wanneer je m aanzette, lekte ook nog, en had ook zowat geen waterdruk..toilet spoelde niet goed door en op gegeven moment konden we niet eens meer doortrekken! Na meerdere keren melding hiervan werdt het eindelijk goed gerepareerd. Kamer lag tapijt in wat niet iedere dag werd gestofzuigd..eigenlijk helemaal nooit! Je wilt niet weten wat er onder bed lag🤐 Er stond een stoel van stof op de kamer waarvan de kringloopwinkel het niet eens aan zou nemen! Er was geen spiegel, behalve in de badkamer. Zwembad daar was de rand verroest en stuk..er was maar 1 parasol..de ligbedden waren wel ok, maar de kussens die erop lagen waren vol met hobbels en bobbels. Het lag vol met peuken, want er was geen asbak te vinden. Er stonden plantenbakken kriskras door de tuin. Ook had het gemakkelijk en leuk geweest wanneer er een barretje zou zijn waar je een drankje of ijsje had kunnen halen. Bij het ontbijt was de koffie in soort van soepkom, had wel de helft kleiner gekund, smaak was goed.

Het ontbijt was wel ok, maar mag wel iets meer variatie👍🏼

Prima prijs/kwaliteit voor 1 of 2 nachten

Ontbijt, dit lekker in de stad doen (taxi pakken en gaan :). Kamer, echt vergane glorie (lees smoezelig en viezig).

Prima prijs-kwaliteit. Het hotel straalt vergane glorie uit. Zou worden vernieuwd dan zal de prijs gelijk flink omhoog kunnen. Voor 1 of 2 nachten alleen slapen prima. Geen hotel om overdag in te verblijven. Taxi's zijn goedkoop waardoor je voor nog geen € 10 overal in Lissabon naar toe kunt vanuit dit hotel.

• Beoordeeld op: 13 oktober 2017

Viel niet altijd mee

Interactie van het personeel veel last gehad van een grote groep Duitse jongeren die savonds en snachts bij elkaar op de kamer dronken e.d. Receptie nam niet op en de volgende morgen werd gezegd dat ze weg zouden gaan. Drie dagen leter zaten ze er dus nog.

Ontbijt was goed maar weinig keus Kamer was schoon maar gedateerd

• Beoordeeld op: 7 oktober 2017

Ontbijtbuffet: basic, maar zeer lekker vers fruit, lekkere...

Internet veel trager dan tegenwoordig gebruikelijk.

Ontbijtbuffet: basic, maar zeer lekker vers fruit, lekkere koffie, zeer vlotte bediening (afruimen e.d.)

Perfect

Kamer was ruim met heerlijke bedden, balkon op zonzijde, ideaal!!! Het zwembad was heerlijk en het ontbijt was prima! Locatie is ook perfect. Al met al een perfect hotel voor een citytrip en met het zwembad ideaal om af en toe even te zonnen!

ontbijtbuffet heerlijk en vers en zéér uitgebreid!

inchecken was een probleem, duurde dus een héle tijd (een uur)!!. kamer was uitgeleefd, bedden ook. airco verschrikkelijk luid. in gebouw veel lawaai van machines 's nachts.

ontbijtbuffet heerlijk en vers en zéér uitgebreid!!!! vriendelijke mensen bij ontbijt en restaurantje enkele huizen verder.

ok maar wel wat oubollig

de kamers zijn ok voor een paar nachten de badkamer is dringend aan vernieuwing toe de airco maakt wel veel lawaai

het ontbijt was best ok verse broodjes en beleg genoeg keuze personeel wel vriendelijk

• Beoordeeld op: 18 juli 2017

Het is dat er een zwembad is.
    • Economy Tweepersoonskamer met 2 Aparte Bedden

Het hotel kan wel een opknapbeurt gebruiken. Schimmel in de badkamer, scheuren en afbladderende stucwerk.

Het zwembad is weliswaar niet groot maar ook niet druk.

Betaalbaar hotel op centrale ligging

Personeel onvriendelijk - spraken zeer beperkt engels

Centrale ligging. Dicht bij openbaar vervoer, grote winkelstraat/centrum ook te voet bereikbaar

• Beoordeeld op: 22 juni 2017

Matig hotel, maar prettig qua kosten.
    • Economy Tweepersoonskamer met 2 Aparte Bedden

Het ontbijt kost 8 euro per persoon per dag, wat wij erg veel vonden voor wat je ervoor terug kreeg. Wij zijn daarom naar een supermarkt op 5 minuten lopen gegaan en hebben daar ontbijt gehaald. Het was prettig dat er een zwembad aanwezig was maar deze is erg klein, zeker omdat er veel jongeren zitten en als deze met 20 man in het zwembad liggen is hij vol. Het water wordt niet goed gefilterd waardoor het er vies uit ziet. In de badkamer zit erg veel schimmel op de tegels bij het bad/douche. De matrassen waren aan de zijkanten kapot, hier zaten enorme gaten in.

Dit hotel geboekt omdat er een zwembad was en de temperatuur op zou lopen tot 36 graden. Locatie was voor ons prima, een stuk buiten de stad maar de metro was goed te bereiken (ong. 15 min wandelen). Hotel heeft ook veel minpunten maar wij zijn vrij weinig in het hotel geweest.

• Beoordeeld op: 11 mei 2017

Slecht verblijf bij Amazonia Lisboa Hotel
    • Economy Tweepersoonskamer met 2 Aparte Bedden

Dit hotel heeft onvriendelijk en onbeschoft personeel! (Unfriendly and rude staff at reception) Het ontbijt is duur en niet lekker! (Breakfast is expensive and not good) De wifi deed het de gehele verblijfsduur niet! (Wifi was not working at all for 5 days) Kamers zijn niet schoon. (Rooms are not clean)

Afstand naar het centrum is goed te doen met de metro. (Distance to the centre is good)

• Beoordeeld op: 12 november 2016

Locatie was goed en personeel vriendelijk en behulpzaam

Alles is erg oud en vies met schimmels in de badkamer. Hotel zit aan een weg en is erg gehorig midden in dr nacht wordt het vuil opgehaald

Locatie was goed en personeel vriendelijk en behulpzaam

• Beoordeeld op: 30 september 2018

• Kamer met 1 of 2 Bedden en Uitzicht op de Rivier

De kamers zijn verouderd en met name de badkamer

• Beoordeeld op: 29 september 2018

Schoon en netjes.
    • Economy Tweepersoonskamer met 2 Aparte Bedden

Receptiepersoneel mag iets vriendelijker zijn. Hotel is wat verouderd. Zwembad mag wel opgeknapt worden.

Schoon en netjes.

vriendelijke receptie

slechte bedden, oud hotel, slechte douche

vriendelijke receptie

Foto’s komen niet overeen.
    • Economy Tweepersoonskamer met 2 Aparte Bedden

Foto’s komen niet overeen. Erg duur naar verhouding. Ik kreeg wel makkelijk een andere kamer

Lekker ontbijt, schoon, vriendelijk personeel

Best een oud gebouw/ faciliteiten/kamers

Lekker ontbijt, schoon, vriendelijk personeel

De centrale ligging en ontbijt

Kamer erg klein maar prima voor in een stad en zwembadje buiten is erg onverzorgd!

De centrale ligging en ontbijt

redelijk

staat van onderhoud matig

Basic maar dik in orde

De steile weg er naartoe

Goed bed, lekker en uitgebreid ontbijt

Aan renovatie toe

Gescheurde overgordijnen.schimmel bad vuile muren aan renovatie toe..eetzaal te klein voor aantal gasten..eten werd amper aangevuld

• Beoordeeld op: 8 februari 2018

De inrichting kan mooier en nieuwer

Oude meubilair

• Beoordeeld op: 29 december 2017

ontbijt zeer matig

ontbijt zeer matig

• Beoordeeld op: 7 december 2017

Vriendelijk personeel heel behulpzaam

De accommodatie is aan vernieuwing toe. Prima voor een stedentrip.

Vriendelijk personeel heel behulpzaam

• Beoordeeld op: 25 november 2017

vriendelijk personeel , dicht bij het centrum

de badkamer

het ontbijt was goed , kamers wat verouderd, zeker de badkamer.

• Beoordeeld op: 24 november 2017

Schimmel in de badkamer

Schimmel in de badkamer

• Beoordeeld op: 15 november 2017

Oudbollig hotel met te dure kamers, onvriendelijk/ raar personeel.

De kamer, het personeel en service was ondermaats.

Het ontbijt was het best.

• Beoordeeld op: 14 november 2017

Simpel

Schimmel in de badkamer . Geen ventilatie. Gammele lift en ver van centrum

Ontbijt was simpel maar goed

Heerlijk verblijf

Badkamer was zeer gedateerd

Het ontbijt was heerlijk ruime kamers en leuk balkonnetje

• Beoordeeld op: 8 oktober 2017

Slecht hygiëne, stoffige,afgesleten vloer bedekking, muffig riekende kamer,schimmels in de badkamer,onfrisse dekens.

Locatie ,niet ver van centrum

We stayed No more No les

Vergane glorie. Shabby hotel.

Niets eigenlijk

• Beoordeeld op: 2 juli 2017

niet slecht voor een paar dagen

lekkende kranen, wc bleef lopen, badkamer aan renovatie toe

goed ontbijt,

• Beoordeeld op: 11 juni 2017

Ontbijt met vers fruit was heerlijk
    • Economy Tweepersoonskamer met 2 Aparte Bedden

De kranen in de douche lekten en werkten niet goed

Ontbijt met vers fruit was heerlijk

• Beoordeeld op: 7 juni 2017

De kamers zijn ruim en alles wat je nodig hebt, zonder overbodige luxe

Goed gelegen

• Beoordeeld op: 21 mei 2017

Zeer verouderd hotel, bruine wollen dekens, slechte isolatie, veel lawaai, beperkt ontbijt

• Beoordeeld op: 16 april 2017

Uitstekend verhouding prijs/kwaliteit

Ontbijtbuffer was prima

• Beoordeeld op: 28 maart 2017

super leuk hotel voor een prijsje!

vriendelijk personeel, lekker ontbijt, super bedden, balkon met mooi uitzicht. perfecte prijs-kwaliteit verhouding.

• Beoordeeld op: 7 november 2016

was daar voor familie bezoek
    • Economy Tweepersoonskamer met 2 Aparte Bedden

Badkamer zwarte schimmel rand bad en voegen van de tegels

Ontbijt geweldig

• Beoordeeld op: 7 november 2016

Voor

Oud en vervallen interieur kamer

Diversiteit eten ontbijt

• Beoordeeld op: 19 mei 2016

Goed en uitgebreid ontbijt

Internet met code - vaak problemen om in te kunnen loggen, onmogelijk met twee tegelijk op Internet te gaan. Locatie: toch minder eenvoudig naar centrum te geraken dan gedacht. Gemiddeld half uur onderweg. Hotel is ouderwets, wel proper

Goed en uitgebreid ontbijt

• Beoordeeld op: 19 mei 2016

Alles was net goed genoeg om niet over te klagen.

Alles was (vrij) verouderd. Het zwembad bijvoorbeeld heb ik niet gebruikt maar strookt ook niet echt met wat weergegeven wordt op de foto's. Al met al vond ik het een beetje slecht onderhouden. De kamer is gehorig, oordoppen aangeraden.

Alles was net goed genoeg om niet over te klagen. Bovendien ben je maar weinig op de kamer/in het hotel. De kamers zijn wel ruim. Het personeel is vriendelijk.

• Beoordeeld op: 8 mei 2016

Ontbijt prima.

Lokatie is gelegen in rustige straat waar verder in de omgeving nauwelijks bar of eetgelegenheid te vinden is. 20 min. Lopen van Barrio alto. Kamer gehorig vooral door lift en gangdeuren. Veel lawaai.

Ontbijt prima. Personeel vriendelijk. Parkeergelegenheid in hotel goed bereikbaar.

• Beoordeeld op: 8 mei 2016

Ruimte v d kamer.

De vloerbedeiking was niet schoon, (het hele hotel is vergane glorie, je ziet dat t ooit heel mooi was maar jaren niets aan gedaan. De vloerbedekking is oud maar voldoet nog wel. Maar in ons geval lagen er nog kruimels en stof vlokmen) de badkamer is ook zwaar verouderd en bedden waren goed maar 2 van de 4 was de bekleding vd boxspring totaal versleten. Het zwembad was helaas echt vies.

Ruimte v d kamer.we hadden één 2 per en één 3 pers kamer geboekt bij aankomst kregen we twee 4 persoonskamers. Het personeel was erg aardig en hulpvaardig. Er is n parkeergarage bij t hotel. Eten kan heel erg goed naast het hotel bij Restaurant Sixty 6, ze werken met dagverse lokale producten, elke dag enkel 1 menu a €14 p.p. Wij werden geholpen door Luisa echt voortreffelijke gastvrouw en de kok is uitermate bekwaam. Een verborgen pareltje:-)

• Beoordeeld op: 11 oktober 2015

Meest aardige personeelsleden.

Vliegtuigen vliegen tot half twee over de stad en beginnen rond zes uur weer, deze waren goed hoorbaar in het hotel. Sanitair lekt in diverse kamers, kranen en douchekraan. Wifi (betaald, 5 euro voor totaal 24 uren gebruik) bleek op dinsdagavond niet te functioneren hetgeen lastig was vanwege mijn noodzakelijke werkzaamheden.

Meest aardige personeelsleden. Bij de receptie ook, maar daar ook nogal eens lang moeten wachten bij de receptie (oa voor openen garage moet je je hier melden). Wifi is het 1e uur gratis (elke dag kun je een nieuwe code krijgen)

• Beoordeeld op: 10 oktober 2015

Uitleg en ondersteuning om wifi te kunnen gebruiken en...

Zetels en hygiëne aan het zwembad alsook lawaai van de machines achteraan op het koertje

Uitleg en ondersteuning om wifi te kunnen gebruiken en ontbijt was prima.

• Beoordeeld op: 20 september 2015

Prijs-kwaliteit was in evenwicht.

mannelijke receptionisten onvriendelijk, vrouwelijke daarentegen des te vriendelijker en behulpzaam

Prijs-kwaliteit was in evenwicht. verder niet echt bijzonder, maar voor prijs goed genoeg.

• Beoordeeld op: 17 september 2015

Een prima locatie om de stad te verkennen.

Zwembad erg klein en niet schoon en dat je voor de WFI moest betalen en slechte ontvangst van de WIFI.

Een prima locatie om de stad te verkennen. Zowel lopend als dicht bij de metro

• Beoordeeld op: 6 augustus 2015

Het hotel is centraal gelegen en vrijwel alle...

Ik ben nu al een aantal keer in dit hotel geweest en wat me opvalt is dat het wat verwaarloost. Het zou wel een upgrade mogen hebben v.w.b. met name het sanitair en het zwembad dat was ronduit oud en wat viezig (schimmel, oude en slechte douchekop enz.) Het oogt allemaal een beetje als vergane glorie. Desondanks blijft amazonia in prijs-kwaliteit goed te doen.

Het hotel is centraal gelegen en vrijwel alle bezienswaardighden zijn goed te bereiken.

• Beoordeeld op: 7 mei 2016

ruime kamers en het zwembad ook al was dat wat verouderd

de koffie was niet te drinken

ruime kamers en het zwembad ook al was dat wat verouderd

• Beoordeeld op: 29 maart 2016

personeel is heel behulpzaam en vriendelijk

Een dag was de kamer niet schoon gemaakt

personeel is heel behulpzaam en vriendelijk

• Beoordeeld op: 3 oktober 2015

Prima Locatie, redelijk dicht bij Metro

schoon, maar duidelijk verouderd hotel zou gemoderniseerd mogen worden.

Prima Locatie, redelijk dicht bij Metro goed ontbijtbuffet.

• Beoordeeld op: 22 september 2015

Betalend wifi

Het zwembad was fijn

• Beoordeeld op: 30 juli 2015

Locatie is goed.

Locatie is goed. Wel net buiten op de op platte grond aangegeven centrum.

• Beoordeeld op: 7 juni 2015

vriendelijk personeel

vriendelijk personeel goede prijs kwaliteit verhouding goede service prima ontbijt

• Beoordeeld op: 7 mei 2015

De prijzen in de bar liggen hoger dan gemiddeld in de stad.

De prijzen in de bar liggen hoger dan gemiddeld in de stad. Saai ontbijt

Er zijn ook 16 beoordelingen zonder commentaar. Deze beïnvloeden de algemene beoordelingsscore.