Beoordelingen over America Diamonds Hotel 3-sterren

Rua Tomás Ribeiro 47, Avenidas Novas, 1050-226 Lissabon, Portugal

#240 van de 370 hotels in Lissabon

• Beoordeeld op: 18 oktober 2018

inchecken ging snel, vriendelijk persoon, kamer schoon,...

inchecken ging snel, vriendelijk persoon, kamer schoon, bedden prima, ontbijt prima, metro voor de deur en een zeer goed sushi restaurant boven in het hotel...

• Beoordeeld op: 11 oktober 2018

Het hotel was een grote tegenvaller!
    • Premier Tweepersoonskamer met 2 Aparte Bedden

De plaats in Lissabon waar het hotel staat! Was geen leuke stadsdeel en zeker geen centrum. Verder uitzicht vanuit de te kleine kamer op een zeer rommelige binnenplaats, echt afschuwelijk! De bar stelt ook helemaal niks voor! Echt een supersaai slaaphotel. Het ontbijt was elke dag hetzelfde.

De bedden waren goed

• Beoordeeld op: 10 oktober 2018

mijn verblijf was kort maar goed
    • Premier Tweepersoonskamer met 2 Aparte Bedden

Gratis Wifi en het feit dat ik ook telefonisch kon boeken, ik heb namelijk een debet card en geen credit card, en jullie systeem doet daar moeilijk over.

• Beoordeeld op: 30 september 2018

Goed, mede dankzij de service op het niveau van de kamer en de ligging van het hotel bij de metro.

Zie boven. Passage over vluchtweg bij brand. Deze is als onvoldoende te bestempelen. Ook geen noodverlichting, die onafhankelijk van het electriciteitsnet functioneert om de alternatieve vluchtweg aan te wijzen en te markeren. Kleine lift (max. drie personen).

Alles was schoon en netjes. Personeel was vriendelijk en behulpzaam. Dit hotel was aan het verbouwen. De trap van de eerste etage naar de parterre was afgesloten. Als alternatief was er nu een zeer smal trapje dat dienst doet voor het personeel. In het gangetje naar de uitgang was ook materiaal opgeslagen, dat bij een snelle evacuatie voor problemen kan zorgen. Dit hotel laat naar mijn mening op het gebied van veiligheid een behoorlijke steek vallen!

• Beoordeeld op: 22 september 2018

Verblijf in het hotel was wel aangenaam en hotel was goedgelegen door de metrohalte voor de ingang.
    • Premier Tweepersoonskamer

Het ontbijt was toch maar minimaal in een te kleine ruimte. Eén lift in gebruik: te klein en slechts voor 2 personen en een bagage.

Het receptiepersoneel zeer vriendelijk, behulpzaam en attent. Poetsen van de kamer was goed.

Zeer matig hotel

Vanwege een verbouwing was er veel ongemak 1 lift en ontbijt op de 7e etage is niet handig 5 etages met de trap lopen De kamer was erg klein kwam niet echt overeen met de foto's op de site

Het personeel was erg vriendelijk

• Beoordeeld op: 9 september 2018

Goed vertoeven en gunstig gelegen op loopafstand van het centrum
    • Premier Tweepersoonskamer

koelkast aan de kleine kant maar niet onoverkomelijk.

ontbijt was zeer goed met ruime keus. geen beperking en kon pakken zoveel je op kan, personeel uiterst vriendelijk en behulpzaam.

• Beoordeeld op: 8 september 2018

premiumkamer stelt niet veel voor. Vochtplekken in plafond, maar 1 kleine lift voor 7 hoog
    • Premier Tweepersoonskamer

wij hadden een premium kamer geboekt maar er was totaal geen verschil met de standaardkamer. Nog nagevraagd bij de receptie of kamer 509 een premium kamer was en zij gaven aan van wel. Er zaten grote vocht vlekken op het plafond en het uitzicht vanuit het raam van de kamer was verschrikkelijk. Er waren veel bouwactiviteiten in en rondom het hotel. Er was maar 1 kleine lift beschikbaar met als gevolg lange wachttijden of met de trap 5 hoog. Maar zelfs dat was haast niet mogelijk niet qua hoogte maar wegens bouwactiviteiten en kruip sluip door. Het is te hopen dat er geen brand uitbreekt of andere camaliteiten want hoe een ieder dan snel naar beneden komt is mij een raadsel. In uw omschrijving geeft u aan een monumentaal gebouw dat gerenoveerd is. Wanneer deze renovatie geweest is staat er niet bij. Het meubilair oa in het restaurant is versleten en de muren in de gangen en kamers kunnen ook wel weer een verfje gebruiken. Kortom ik vind dit hotel zeker geen aanrader.

Weinig
    • Premier Tweepersoonskamer

Er waren gn sanitaire voorzieningen op het gelijkvloers terwijl er wel een bar voorzien was. De lift was harstikke klein voor een hotel met 7 verdiepen 16 kamers per verdiep. Gn balkon, een klein raam met uitzicht op een bouwwerf. De bedden waren ok al waren de kussen van slechte kwaliteit. Het ontbijbuffet was een totale ramp. Niks vriendelijk, gn plaats genoeg, super warm vanwege op het bovenste verdiep. Zeer weinig variatie, koffiemachine was een mizerie en ze konden niet volgen met borden, tassen, en bestek.... Nee dit is gn goed hotel. Zeer matig Ik geef 4/10

De ligging vlak bij de tram

Genoten!
    • Diamond Suite met Terras

Wat kleine ontbijtzaal. Ze waren de liften aan het verbouwen waardoor er maar 1 werkende lift aanwezig was.

Wij hadden de suite met bubbelbad geboekt. Prachtige kamer met een goed bed, mooie badkamer. Alles was keurig schoon en goed onderhouden. Ontbijt was goed compleet en personeel die heel hard werkt om alles naar wens te maken. Voor het hotel stap je zo in de metro die je naar de bezienswaardigheden brengt.

Goed hotel op praktische locatie
    • Premier Tweepersoonskamer met 2 Aparte Bedden

Er waren 2 liften maar 1 lift was kapot. 1 lift voor 4 personen is voor zoveel kamers te weinig ook omdat de ontbijtruimte op de 7e verdieping zit.

Het hotel ligt direct naast een metrostation waardoor je snel in het centrum bent.

Hotel is verouderd, wordt momenteel verbouwd, maar komt in z’n geheel niet overeen met het aangebodende. Liftcapaciteit onvoldoende, we moesten via de keuken het trapportaal bereiken. Ons werd een achterafkamertje gegeven met uitzicht op gesloopt terrein

• Premier Tweepersoonskamer

What you see is not what you get Heel erg luidruchtig kon niet goed slapen door blaffende honden en andere dronken gasten. Alles behalve 3 sterren

De kamer was super en alles was goed verzorgd.
    • Tweepersoonskamer - Romantisch Arrangement

Het hotel ligt aan een erg drukke weg en is niet goed geïsoleerd. De hoekkamers zien er prachtig uit, maar bereid je voor op veel lawaai. Neem oordopjes mee.

De kamer was super en alles was goed verzorgd.

Goed hotel, echter vergeet niets aldaar.
    • Premier Tweepersoonskamer met 2 Aparte Bedden

We hadden wat kleding vergeten in de kamer bij uit checken. Binnen 12 uur gebeld met hotel receptie na aankomst in Nederland. Men zei dat er niets op de kamer meer lag. Terwijl wij zeker weten dat het nog in de lade lag omdat we het zijn vergeten te pakken in onze koffer. Contact gehad met receptie, die kon er uiteraard niets aan doen toen ik vroeg of men het kon opsturen naar Nederland. Ik denk dat een van de kamer meisjes of jongens het zelf heb meegenomen stikum. We zullen het wel overleven uiteraard echter is het geen reclame voor je Hotel, personeel dat persoonlijke kleding achter overdrukt....dat is echt een min punt.

Kamer is goed netjes schoon, goede bedden...je krijgt waar voor je geld

Lissabon in 4 dagen
    • Premier Tweepersoonskamer met 2 Aparte Bedden

De penetrante schoonmaak-geur, die riant in elke kamer werd gespoten. Ook liet de geluidsdichtheid van de kamers nogal wat te wensen over.

De centrale ligging van het hotel was fijn.

Was eenmalig!
    • Premier Tweepersoonskamer

De liften waren erg klein evenals de badkamer. Was bijna onmogelijk met de trap van de 1ste verdieping naar begane grond te komen.

Locatie was prima; Metro voor de deur.

Locatie centraal prima gelegen
    • Premier Tweepersoonskamer

Hotel verkeerde in een verbouw fase, prijs kwaliteit kamer, te hoge prijs voor hetgeen wordt aangeboden,hygiëne in badkamer, zeer onvriendelijk personeel, zowel bij in - en uitchecken als bij het ontbijt

Locatie centraal prima gelegen

Prima verblijf gehad in dit hotel.
    • Premier Tweepersoonskamer

Het ontbijt vonden wij minimaal, weinig broodjes of croissants. Ook erg druk met ontbijt waardoor alles snel op was.

De kamer was groter dan verwacht. Bij het hotel was direct de ingang van de metro Picoas.

Personeel in de receptie was uiterst vriendelijk en...

Personeel bij het ontbijt was niet in de beste stemming (elke dag). Ontbijt was verder oké.

Personeel in de receptie was uiterst vriendelijk en behulpzaam

Nabijheid metro
    • Premier Tweepersoonskamer

Het ontbijt. Weinig keuze weinig variatie. Onmogelijk om met 6 samen te zitten. Er waren 4 tafels van 6 maar aan elke tafel zaten 2 personen. Personeel weigerde om een tafel te reserveren. Zeer kleine kamer en zeer kleine badkamer.

Nabijheid metro

• Beoordeeld op: 14 april 2018

Het personeel was erg behulpzaam.
    • Premier Tweepersoonskamer

Netheid kan beter. Het hotel ligt in een lelijke drukke buurt. Je hoort het verkeer de hele nacht.

Het personeel was erg behulpzaam. De ligging bij de metro is interessant.

• Beoordeeld op: 14 april 2018

Makkelijk nabij metro, comfort kan beter.
    • Premier Tweepersoonskamer

Er was veel lawaai van werkzaamheden in het gebouw als ook er buiten en het uitzicht uit de heel kleine kamer was op een bouwplaats. Een koffiezetaparaatje of waterkoker miste ik ook. Je kunt op kamer eigenlijk alleen maar op bed zitten en de bar beneden is niet echt uitnodigend. Lift erg klein en langzaam. Dit hotel is niet aan te raden voor mensen die slecht ter been of kot van adem zijn.

Het gemak wat betreft kunnen nemen van de metro voor de deur. Ontvangst was ook prima, personeel aan receptie vriendelijk en behulpzaam. Personeel tijdens ontbijt kon geen lachje vanaf. Ontbijt was netjes, maar wel elke dag hetzelfde. Ik zou het een volgende keer er niet meer bijnemen en in de stad gaan ontbijten

geweldig
    • Premier Tweepersoonskamer met 2 Aparte Bedden

prima kamer, goed bed, ontbijt was prima. loop afstand van centrum maar er is een metro voor de deur. het ontbijt wordt geserveerd op de 7 verdieping schitterend uit zicht. er is een sushi restaurant op de 7 verdieping geweldig.

Lissabon om diverse redenen een geweldige stad.

Ik vind het hotel niet inspirerend. Heel oubollig. Kwaliteit van het personeel was wisselend. De helft gaf handige informatie en was bereid te helpen. Dit hotel zal ik op een volgend bezoek naar Lissabon niet nog een keer boeken.

Dit hotel blonk nergens in uit. Locatie was wel handig. Prijs inclusief ontbijt was goed. Openbaar vervoer omgeving hotel is goed.

Heerlijk verblijf in een goed gelegen hotel.
    • Premier Tweepersoonskamer met 2 Aparte Bedden

Vanuit het hotel kan je direct de metro nemen of naar de winkels lopen. Leuk uitzicht vanuit het restaurant met goed en heerlijk ontbijt. De kamer was netjes en dagelijks nieuwe handdoeken.

Het ontbijt viel tegen.
    • Premier Tweepersoonskamer

Het ontbijt viel tegen. Het was voldoende, maar de presentatie kan veel beter. Het ziet er niet uitnodigend uit. Het lijkt als of veel dingen op zijn, zoals brood of fruit of kaas of worst, maar de dames van de keuken vullen niet snel genoeg op.

• Beoordeeld op: 21 februari 2018

Een uitstekende locatie maar hotelkamers/bedden verdienen update

Onze hotelkamer en het bed waren bijzonder klein. Hoewel een kleine kamer op zich niet erg hoeft te zijn (je bent immers veel weg) heb ik voor het eerst ervaren wat het is als een hotelkamer echt té klein is. Er was zeer beperkt ruimte rondom het bed waardoor je lastig langs elkaar heen kunt lopen om bijvoorbeeld de (kleine) badkamer te bereiken. Tevens is de badkamer aan onderhoud toe (last van lekkage)

De locatie van het hotel is uitstekend. Zowel het centrum als het vliegveld zijn erg goed te bereiken met het openbaar vervoer. De omgeving van het hotel is ook goed in die zin dat er voldoende (leuke!) eetgelegenheden zijn in de buurt van het hotel om gezellig te eten.

• Beoordeeld op: 3 februari 2018

Als je Lissabon wilt bezoeken is dit een prima hotel!
    • Premier Tweepersoonskamer met 2 Aparte Bedden

Prima hotel op een goede locatie! We hebben het goed naar onze zin gehad! De kamer was schoon en het bed was goed! Ook het ontbijt was uitstekend! Een aanrader!

• Beoordeeld op: 26 januari 2018

De kamer was heel basic, ideaal voor een citytrip als je...
    • Premier Tweepersoonskamer met 2 Aparte Bedden

Het ontbijt was niet heel uitgebreid, maar wel oké. 1 klein minpuntje was misschien dat de badkamer erg klein is.

De kamer was heel basic, ideaal voor een citytrip als je niet veel op de kamer bent. Goed gelegen, in een minder toeristisch deel van Lissabon, maar met de metro (die vlak naast het hotel gelegen is) is de stad heel goed bereikbaar! Wij zijn heel goed verder geholpen toen we al om 10u in het hotel aankwamen, goede tips gekregen wat er te doen was nog voor we konden inchecken.

• Beoordeeld op: 16 december 2017

Goed hotel met prima voorzieningen maar matig ontbijt

Kwaliteit van het ontbijt viel wat tegen in vergelijking met eerdere ervaringen bij andere hotels. Het restaurant is niet echt sfeervol en voor het diner wordt er maar door weinig gasten gebruik van gemaakt. Als vertrekpunt om Lissabon te verkennen en dineren in de stad is het hotel prima.

Direct bij de uitgang van metrostation Picoas wat zowel vanuit het centrum als vanaf de luchthaven prima en snel te bereiken is. Aanrader om direct op de luchthaven een metropas te kopen zodat je de rest van de dag ook gelijk bent voorzien van een metrobewijs. Nette kamers en goede bedden. Prijs kwaliteit verhouding is goed.

ons verblijf was hier fantastisch
    • Premier Tweepersoonskamer met 2 Aparte Bedden

in plaats van douchegordijn een glazen deur

het ontbijt was zeer goed en de kamer uitstekend het personeel zeer behulpzaam. de metro hoefde ik niet eens de straat over te steken, lag recht voor de deur

• Beoordeeld op: 9 december 2017

Hotel is goed bereikbaar, met metro paal voor Hotel, lopend naar centrum ongeveer nog geen 3 km.

Mijn kamer was iets te klein, het bed was goed, bad kamer was ook iets te klein.

Ontbijt is goed, wel de zelfde gerechten en een paar andere dingen na. 👍

• Beoordeeld op: 7 december 2017

Prima hotel voor een verblijf in Lissabon, dit was het 4e hotel voor stedentrip en ook de prettigste
    • Premier Tweepersoonskamer

Laatste nacht, last van buren, dus dat was jammer.

Keurige kamers. Iedere dag schone handdoeken!! Ontbijt prima, genoeg te kiezen. Metro halte voor ingang hotel, hoe geweldig is dit??!!

• Beoordeeld op: 2 december 2017

Prima. Kosten baten relatie in orde. Vlak bij alle soorten van openbaar vervoer. Dicht bij het Shera

De ontbijtruimte

Het hotel was prima! Het ontbijt goed, maar erg vol. De ruimte was te klein met teveel gasten. Er werd wel snel afgedekt. Het personeel was prima.

• Beoordeeld op: 23 november 2017

Kamer 801 heeft een fantastisch mooie badkamer, met een rond bubbel bad.
    • Diamond Suite met Terras

De twee liften zijn erg klein. 1 lift gaat pas vanaf de 1e etage. Jammer dat de kamer niet te verduisteren is, langs de mooie natte cel is geen gordijn aanwezig. De deuren in de gang slaan hart in het slot, waardoor er wat geluidsoverlast is. De receptie is vriendelijk, maar 10 Euro borg vragen voor een sleuteltje van de kluis en dan voor het gebruik van de kluis 2 Euro per dag rekenen, is niet meer van deze tijd. Het ontbijt vind ik onder de maat, wordt zonder wat aandacht neer gezet en varieert nauwelijks. De broodjes, croissants zijn niet altijd helemaal gaar. Veel mensen maken dan ook maar een tosti, van de overvloedige opgestapelde ham en kaas. De koffie machines zijn een regelrechte ramp en worden niet goed gereinigd, waardoor de melk toevoer snel verstopt zit. De zitting van de stoelen zijn gewoon vies. Kortom aan het ontbijt moet echt aandacht besteed worden door het management, dat is jammer van verder een goed hotel, met een redelijke prijsstelling. Het terras aan de kamer is relatief groot, maar er is geen zon (november).

Kamer 801, is een prima kamer met een extra terrasje. De natte cel is echt super.

Goed hotel voor kort verblijf.
    • Premier Tweepersoonskamer

Zeer kleine kamer, te betalen voor koffie of thee op de kamer. Ontbijt pas mogelijk om stipt 7u, ondanks verzoek avond voordien, en bevestiging dat toch een kleine keuze beschikbaar zou zijn voordien.

De vriendelijke ontvangst, upgrade naar kamer met jacuzzi, uitgebreid ontbijt.

• Beoordeeld op: 6 oktober 2017

Matige accomodatie
    • Premier Tweepersoonskamer met 2 Aparte Bedden

Ontbijt viel tegen, weinig variatie, werd niet aangevuld, tafels niet tijdig afgeruimd zodat er rij wachtenden ontstond. Kamer proper maar verouderd.

Goede ligging. Vlakbij metro.

• Beoordeeld op: 5 oktober 2017

Wat je krijgt qua prijs/kwaliteit verhouding is goed
    • Premier Driepersoonskamer

Stoelen in de eetzaal zijn smoezelig

Vriendelijk personeel. In de nacht veel herrie buiten, dit was een soort luchtsysteem , stond 2 nachten aan en 2 nachten uit. Kleine ontbijtzaal en daardoor snel druk en rommelig. Het hotel en ontbijt zijn netjes maar sober.

Heerlijk Citytrip, prima weer, mooie stad en vriendelijke mensen.
    • Premier Tweepersoonskamer

Voor een weekend trip, of voor een korte vakantie is dit een prima hotel. Wel moet je ca 15 minuten lopen voor je in de buurt bent, die voor toeristen echt interessant is. Als je van lopen houdt is dat prima. Voor anderen heb je het gemak van de Metro voor de deur.

Ontbijt was uitstekend. Veel keus, gevarieerd en ruim voldoende. Erg belangrijk: veel vers fruit. De Metro stopt letterlijk voor de deur van het hotel. Kamer wordt keurig schoongemaakt.

Geweldige ligging, slecht hotel: zeker geen drie sterren waard.

Onvriendelijke staff (vooral de oudere man die er werkt), kamer heel erg klein in vergelijking met de foto's (minibar geraakte niet volledig open doordat het bed ertegen stond), restaurant voor ontbijt ook erg klein en ongezellig, gelegen aan een erg drukke straat en geen dubbel glas dus ook veel nachtlawaai.

De locatie was top, metrohalte naast de deur dus de hele stad was gemakkelijk bereikbaar

Geboekte kamer (suite met balkon) was zeer luxe.
    • Diamond Suite met Terras

Locatie van het hotel ligt ongeveer 4 km van het centrum af. In de omgeving van het hotel weinig te beleven.!

Geboekte kamer (suite met balkon) was zeer luxe. Goede faciliteiten op de kamer. Bedden wat aan de harde kant. Aardig uitzicht vanaf het balkon. Vriendelijke receptie personeel. Ontbijt is redelijk tot goed te noemen - wat beperkte broodkeuze. Metro voor de deur!

Vriendelijk personeel in het hotel.

Het ontbijt had iets uitgebreider mogen zijn. Prijs/kwaliteitverhouding vonden wij niet helemaal kloppen. Loopafstand naar het centrum is zeker een half uur. Maar taxi's daarentegen zijn heel betaalbaar.

Vriendelijk personeel in het hotel. Nette kamer. Lissabon is een prachtige stad met veel historie. Wij hebben een fiets tour gedaan met een gids. Dat is een echte aanrader !!

Kon beter.
    • Premier Tweepersoonskamer

Het ontbijt was niet zo'n succes. De ontbijttafel was te klein voor het aantal hotelgasten. Ook had ik het idee dat de broodjes niet allemaal vers waren (behoorlijk taai).

De kamer was goed schoon, alleen er zaten vochtvlekken op het plafond. De locatie is wel perfect! Direct een metrostation voor de deur.

Hotel geschikt voor kort stadsbezoek verder erg basic
    • Premier Driepersoonskamer

Onze kamer was erg gehorig, we zaten op de 6e maar konden toch duidelijk al het verkeer buiten horen. Ook zat onze kamer onder het restaurant op de verdieping erboven dit resulteerde in een constant lawaai van stoelen die heen en weer werden geschoven, voetstappen en zelfs het koffie apparaat was te horen. De 2 extra bedden waren zo hard als beton. voor het koffie apparaat op de kamer moest je betalen ( 1,50 EUR per kopje). We hadden een kamer voor 3 personen, toch moest ik vragen om een handdoek set voor de 3e persoon. Tijdens het ontbijt wilden we twee tafeltjes tegen elkaar schuiven... maar dat mocht niet (????) Het ontbijt was beperkt en het koffie apparaat zeer langzaam wat resulteerde in rijen. De lift in de accomodatie was piepklein! eigenlijk alleen voor koffers.

Hotel ligt op een goede locatie t.o.v openbaar vervoer en bezienswaardigheden

Prima uitvalsbasis in een mooie stad
    • Premier Tweepersoonskamer met 2 Aparte Bedden

De centrale bar en zitruimte was klein, maar uiteindelijk niet echt gemist.

Toegankelijkheid, ontbijt en heerlijk sushi restaurant, algemene prettige en verzorgde indruk

• Beoordeeld op: 25 mei 2017

Het ontbijt was genoeg, maar niet overvloedig.

Het ontbijt was genoeg, maar niet overvloedig. Kamers heel proper, badkamer aan de kleine kant, maar proper. Personeel 100 % inzet, niets wat je vroeg was teveel

• Beoordeeld op: 13 mei 2017

Het ontbijt was redelijk.
    • Premier Tweepersoonskamer met 2 Aparte Bedden

Het ontbijt was redelijk.

Het ontbijt was redelijk. De kamer was poppenkamer. Wij wilde na een overnachting weg, maar we krijgen geen terug. We hebben toch besloten te vertrekken.

• Beoordeeld op: 13 april 2017

Goed gelegen voor een citytrip
    • Premier Driepersoonskamer

Omdat we een vroege terugvlucht hadden, vroegen we de avond tevoren of we iets te eten op de kamer konden krijgen, of een meeneemontbijt mogelijk was. Dit was niet mogelijk: we konden voor 7u helemaal niets krijgen.

De bedden en hoofdkussens waren prima, verduisterende gordijnen op de kamer.

• Beoordeeld op: 6 april 2017

Qua ligging (behalve uitzicht) goed want bovenop een metrostation, accomodatie matig, gehorig.
    • Premier Tweepersoonskamer met 2 Aparte Bedden

Meer keus bij ontbijt. Als iets op was werd het vaak niet of pas na lange tijd aangevuld. Op de kamer misten wij node een makkelijke "zit ". We hadden nu 1 onconfortabele plastic bureaustoel en verder waren we op de bedden aangewezen. handdoeken en shampoo werden niet dagelijks vervangen of aangevuld. Uitzicht was waardeloos ( bouwput waar ze 's-morgens om 7 uur( ook zondag) begonnen met veel lawaai maken). Hotel was - voor ons op de 6e verdieping onder de ontbijt/lunch/dinervloer met veel geschuif van tafels en stoelen en veel keukengeluid - erg gehorig !

Ontbijt was beperkt, personeel wel vriendelijk, De ligging was zodanig dat we uit de voordeur van het hotel zo een metrostation binnen konden. Geweldig !! Lift - slechts 1 - was erg traag, en werd vaak gebruikt door kamermeisjes. Sorry, dit moet aan de andere kant staan.

• Beoordeeld op: 16 maart 2017

Prijs/kwaliteit is prima! Metro ingang vlak voor de deur dus vanuit vliegveld makkelijk te bereiken
    • Tweepersoonskamer - Romantisch Arrangement

Matrassen van de bedden kunnen wel wat zachter wat ons betreft. Hotel ligt aan een zeer drukke weg, dag en nacht druk verkeer. Met je raam open slapen kan alleen met oordoppen.

Ontbijt was goed, voldoende keuze en goede kwaliteit. Personeel is behulpzaam. Ligging van het hotel tov oude centrum etc is prima.

• Beoordeeld op: 13 maart 2017

Goede prijs kwaliteit verhouding.
    • Premier Driepersoonskamer

De aanvulling bij het ontbijtbuffet verliep wat traag. Was wel van prima kwaliteit!

Goede locatie, vlakbij openbaar vervoer. Aardig behulpzaam personeel. Schone kamers.

• Beoordeeld op: 12 maart 2017

Goed verblijf voor een paar dagen Lissabon.
    • Premier Tweepersoonskamer met 2 Aparte Bedden

het ontbijt, de broodjes waren niet vers, de variatie was gering. De koffie niet lekker. Het hotel ligt aan een zeer drukke weg, we hebben slecht geslapen.

de kamer was netjes, iedere ochtend het bed gemaakt en schone handdoeken. De fohn was kapot, maar ik kreeg direct een nieuwe. De metro lag aan de voordeur, hoe handig en veilig.

• Beoordeeld op: 10 maart 2017

Prettige 3 sterren hotel op een prima locatie. Neem wel
    • Premier Tweepersoonskamer met 2 Aparte Bedden

Geen geluiddichte kamer. Het ontbijt Zelf hoort bij een 3 sterren hotel. Was prima. Ik heb er lekker kunnen ontbijten in de ochtend. Het hotel was helemaal volgeboekt. Dat merkte je want het bijvullen van vers fruit en croissantjes ging iets te langzaam. Zodra het er was was het gelijk weer op. Vers fruit mag wel wat meer zijn.

Kamer aan de straatkant is veel te lawaaierig. Gelukkig had ik oordopjes mee en mijn zoon slaapt wel door alles heen. Ontbijt was mager. Locatie naast de metro was heel handig. Op het vliegveld kan je zelfs om de 20 min. een shuttelbus nemen voor €3,50 naar dat metrostation..

• Beoordeeld op: 9 maart 2017

Comfortabel verblijf en makkelijk bereikbaar met OV

Ontbijt had wel wat vaker aangevuld mogen worden met luxe broodsoorten.

De locatie van het hotel. Kamer was klein maar schoon en voor mij alleen prima! Metro en bus voor de deur - zeer makkelijk van en naar vliegveld (station/uitstaphalte Picoas).

• Beoordeeld op: 4 maart 2017

Prima hotel voor kort verblijf.

Kamer was wat verouderd, er zaten gaten in de sprei e.d. Ook was de kamer niet heel schoon; zo vond ik kauwgom naast de wasbak.

Goed ontbijt met ruime keuze, hotel is goed te bereiken met een metrostation voor de deur, WiFi in het hele hotel.

• Beoordeeld op: 25 februari 2017

Lage prijs en mogelijk derhalve kan niet meer worden geboden
    • Premier Tweepersoonskamer met 2 Aparte Bedden

De badkamer stonk naar riool (niet opgelost naar klacht), airconditioning werkte matig en ontbijt was beperkt (variatie en ruimte)

Locatie t.o.v. openbaar vervoer / metro

• Beoordeeld op: 22 februari 2017

Prima hotel met goede verbinding centrum
    • Premier Tweepersoonskamer

Soms kon je de buren horen maar geen overlast van gehad

Wij hadden een grote(hoek)kamer met een bubbelbad.Ontbijtzaal was wat klein voor de aanwezige gasten maar uitgebreid ontbijt met hartig en zoet beleg,yoghurt,cake etc

• Beoordeeld op: 18 februari 2017

De locatie is geweldig

De overgordijnen waren stuk, het was vochtig en warm, bij m'n vraag of de airco bij kon was het antwoord dat die alleen in de zomer werkte, het rook sterk naar riool, (via de badkamer) we hebben 'n zéér slechtenacht gehad, alles bij elkaar "jammer" Met vriendelijke groet, Peter van der Wielen.

De locatie is geweldig

• Beoordeeld op: 9 februari 2017

Prima verblijf gehad.

- Ligt aan drukke straat; maar als de ramen dicht kunnen blijven vormt dat geen probleem, goed geïsoleerd. - Restaurant was op zondagavond niet open.

- Goed ontbijt: zowel hartig als zoet, fruit, yoghurt met cruesli e.d., taart. Goede koffie- en sapmachines, toaster. - Kamer en badkamer klein, maar fijn. - Minibar aanwezig, dus ook kleine koelmogelijkheid voor eigen spulletjes. - Metrostation voor de deur is echt geweldig. - Supermarkt dichtbij.

• Beoordeeld op: 10 januari 2017

Heerlijk Lissabon.
    • Premier Tweepersoonskamer

Prima hotel met heerlijk en gevarieerd ontbijt. Het centrum van de stad is makkelijk te voet bereikbaar (een half uurtje) en de metro is letterlijk twee stappen van de ingang van het hotel.

• Beoordeeld op: 28 december 2016

Top, prima kwaliteit /prijs verhouding
    • Premier Tweepersoonskamer met 2 Aparte Bedden

Ontbijt was prima evenals de kamer en de locatie van het hotel. Slechts 5 meter lopen naar het metrostation (de trap naar ...). Heerlijke stedentrip beleefd in Lissabon.

• Beoordeeld op: 22 december 2016

Goede prijs kwaliteit verhouding

Ontbijt. Eenzijdig

Prijs. Relatief goedkoop in verhouding tot de geboden service. Hotel lag weliswaar buiten het centrum, maar met metrostation voor de deur waren we daar binnen 10 min

• Beoordeeld op: 3 november 2016

Prijs kwaliteit ligging kan weinig beter zijn
    • Premier Driepersoonskamer

Panoramazicht is niet het gehoopte. Lichtinval voldoende, maar daken, flatgebouwen als uitzicht is niet echt een panoramazicht

De service tijdens ontbijt gaf een echt vakantiegevoel. Perfecte ligging voor openbaar vervoer

• Beoordeeld op: 1 november 2016

Hotel met prima ligging, maar veel beperkingen.
    • Premier Tweepersoonskamer

Kleine kamer met een benauwde badkamer. Veel herrie van buiten. Ook erg veel geluid van de buren. Zeer kleine lift. Met 2 personen al goed gevuld. Met een eetzaal op de 7e kamer erg onhandig omdat je lang moet wachten. Tafeltjes bij het ontbijt erg dicht bij elkaar. Gesprek wordt overstemd door de koffieapparaten. Tijdens de reis 2x gebeld door het hotel of en wanneer we zouden arriveren. Hadden bij het reserveren aangegeven dat dat niet bekend was. Eerste telefoontje al op Schiphol; tweede in de metro in Lissabon. 'Men maakte zich ongerust'. Bij een no show hadden we de kamer ook moeten betalen. Hadden de indruk dat men andere kandidaten had voor de kamer en deze nogmaals wilde verhuren. Dit wekte veel irritatie op; jammer, een slecht begin van dit weekend.

De ligging van het hotel is prima, direct naast metro-ingang.

• Beoordeeld op: 27 oktober 2016

ruim voldoende
    • Premier Tweepersoonskamer

bed te smal, 1,50mtr. kamer rumoerig, raam kan niet goed worden dichtgemaakt. in combinatie met werkzaamheden aan de straat vervelend

goede ligging , niet te kolossaal

• Beoordeeld op: 22 oktober 2016

Zoek je iets v

Krappe kamer. Hele late schoonmaak pas tegen 5 uur. In de buurt weinig te doen qua uitgaan 's avonds.

Ontbijt was prima in orde. Je stapt zo de metro in

• Beoordeeld op: 21 oktober 2016

Al met al prima verblijf

Geen koffie en thee faciliteiten op de kamer. Geen waterkoker aanwezig. Lawaaierige airconditioning, te voorkomen door 's nachts het pasje uit de gleuf te verwijderen. Prijzige minibar

Prima ligging t.o.v. Openbaar vervoer Metro en bus naast de deur. Uitgebreid ontbijt Ongeveer 200 meter verderop in de straat een grote supermarkt

• Beoordeeld op: 18 oktober 2018

prima, fijn hotel
    • Premier Tweepersoonskamer met 2 Aparte Bedden

de kamers waren schoon, personeel behulpzaam, metro voor de deur

• Beoordeeld op: 30 september 2018

Douche was niet fijn!
    • Premier Tweepersoonskamer

Douche was niet fijn! Moest de douchekop in de hand houden om te douchen !

• Beoordeeld op: 22 september 2018

Voor 4 dagen is dit een redelijk hotel

Het bed was klein en doorgezakt

Ontbijt prima ,locatie bij de metro ingang prima

• Beoordeeld op: 9 september 2018

Kamers perfect ontbijt goed uitzicht kamer iets minder maar...

Alles positief .

Kamers perfect ontbijt goed uitzicht kamer iets minder maar zeer rustig ligging perfect voor alle bezienswaardig heden.

Trap werd gerenoveerd moest met een te kleine lift voor alle...
    • Premier Tweepersoonskamer met 2 Aparte Bedden

Trap werd gerenoveerd moest met een te kleine lift voor alle gasten. Lange wacht tijden

Een prima hotel om Lissabon te verkennen.
    • Premier Tweepersoonskamer met 2 Aparte Bedden

Jammer dat er maar 1 lift beschikbaar was ivm de verbouwing van het hotel.

Het ontbijt en de kamerwas goed.

Schone kamers en metrohalte voor de deur
    • Premier Tweepersoonskamer met 2 Aparte Bedden

Medewerkers receptie waren niet gastvrij

Schone kamers en metrohalte voor de deur