Beoordelingen over Aparthotel Vila Luz 4-sterren

9,7

• Beoordeeld op: 23 september 2018

We komen terug!
    • Studio met Balkon of Terras

Badkamer werd recent vernieuwd en is helemaal OK, spijtig dat dan geen inloopdouche werd voorzien.

Zeer goed apart hotel, kamer met prima keuken en terras en zicht op zwembad en zee op ongeveer 200 m, Luz ligt te voet op 600 meter. Sanitair werd vernieuwd. Goede wifi. Ontbijt mogelijk, ook een bar die de hele dag open is met drank en snacks, met heel vriendelijk personeel. Heel net.

• Beoordeeld op: 23 september 2018

Goed maar niet fantastisch!

tuinset vervangen handdouche maken

Wij waren hier voor de 3de keer maar vonden het minder goed dan de keren ervoor. Het ontbijt werd niet meer aan tafel geserveerd wat voorgaande jaren wel zo was, het roerei wat aan het buffef stond zag er niet erg smakelijk uit. de muziek in de ontbijtzaal stond echt veel te hard wat best storend was bij een ontbijt. de kamer was wel oke maar de douche in de badkamer is geen handdouche wat ik persoonlijk wel een minpunt vind. Het tuinset is inmiddels ook aan vervanging toe, je durfde bijna niet op de stoelen te zitten want ze zijn behoorlijk gammel en zitten echt niet goed. we zien echt een verslechtering ten opzichte van voorgaande jaren, dat is wel jammer. Het personeel is correct maar ook niet echt super vriendelijk.

Aangenaam hotel om een paar dagen op rust te komen.
    • Studio met Balkon of Terras

Kamer met vele faciliteiten en privé terras met onmiddellijke toegang tot ligbedden en zwembad. Leuke accommodatie met vriendelijke personeel. Goed ontbijt.

Prachtige ligging in nieuwbouwwijk met fenomenaal uitzicht.
    • Studio met Balkon of Terras

Bedden waren aan de harde kant, helaas ben ik daar gevoelig voor, maar dat is persoonlijk. Zwembad is openbaar, dus niet alleen voor hotelgasten! Tijdens ons verblijf waren er overdag (tussen 12 en 17 uur) veel luidruchtige kinderen, dat was erg onplezierig. Door de stenen vloer hoorde je de stoelen over de vloer schrapen van het appartement boven ons.

Prachtige ligging in nieuwbouwwijk met fenomenaal uitzicht. Personeel zeer vriendelijk, zeer ruim appartement, ruime badkamer met ligbad, goed verzorgd, heel netjes en hygiënisch. Ook zwembad was zeer mooi in een prachtig aangelegde tuin met comfortabele ligbedjes. Goed verzorgd ontbijt. Op 5 minuten lopen van het centrum alwaar je heerlijk kon eten (Fortaleza de Luz).

Verrassend mooi hotel in een rustige omgeving.
    • Studio met Balkon of Terras

1 minpuntje : kamer boven de bar. Als je een slechte slaper bent vraag je best een andere kamer.

Mooie lichte kamers met kitchenette met mooi uitzicht op tuin met zwembad, het lekkere ontbijt, vriendelijk personeel, kamers steeds heel proper gepoetst met handdoekwissel. Zelfs het kleine afwasje dat er nog stond werd mee gedaan. Bedden en hoofdkussens erg goed (hangt natuurlijk af van persoon tot persoon). Er is een mooie en ruime bar met verschillende salons en een houten terras. Onze gehuurde auto kon in een ruime ondergrondse garage staan. Hotel is in een rustige buurt gelegen op 800m van het dorp.

We zouden hier opnieuw boeken
    • Studio met Balkon of Terras

Mooie ruime schone kamer en badkamer. Groot balkon met uitzicht op het zwembad en zee. Goed bed. Keukentje en koelkast in het appartement. Verduisteringsgordijnen deden hun werk. Op een kleine kilometer bevinden zich enkele restaurantjes. Ontbijt was prima bij Vila Luz

Nette appartementen in een kleinschalig complex met bar (tot...
    • Studio

Kamers niet het nieuwste van het nieuwste. Wel heel schoon en netjes.

Nette appartementen in een kleinschalig complex met bar (tot 22u). Zwembad recht toe recht aan. Ontbijt goed (4 ochtenden), wij adviseren dit er bij te nemen. Vriendelijk en behulpzaam personeel en voldoende gratis parkeergelegenheid (o.a. garage) voor een evt (huur)auto.

Pareltje om te koesteren
    • Studio met Balkon of Terras

De geur van het dagelijks kuisproduct...

Zalig, lekker ontbijt. Bediening is super, zeker een aanrader, kleinschalig en rustig,maar toch op wandelafstand van dorp en strand. Koel zwembadwater in april, maar onverwarmd is dat normaal in dit seizoen

Al mat al prettig complex om een paar dagen door te brengen met een mooi uitzicht !
    • Studio met Balkon of Terras

Ik vond het onsmakelijk bijna iedere morgen een poes door de ontbijtzaal te zien lopen!

Het ontbijt is goed. De kamer en het uitzicht zijn uitstekend.

Prima aparthotel, veel waar voor je geld.
    • Studio met Balkon of Terras

Prima aparthotel, veel waar voor je geld. Schoon, goed ontbijt en vriendelijk personeel wat goed Engels spreekt. Schitterend uitzicht vanuit onze kamer op het zwembad met daarachter de zee. Aanrader!

• Beoordeeld op: 14 maart 2018

Lichte ruime kamer met prachtig uitzicht
    • Studio met Balkon of Terras

Misschien een belletje bij de balie plaatsen aangezien hier niet altijd iemand aanwezig is

Fijne grote kamer met mooi uitzicht vanaf het balkon. Het was niet heel mooi weer maar het zwembad met ligbedjes zag er heerlijk uit. Vanuit het hotel mooie kustwandeling mogelijk. Ongeveer 10 minuten lopen naar restaurantjes en centrum Luz. In voorseizoen wat verlaten gebied rond de hotels/vakantiehuizen maar in het hotel zelf merk je dit niet. Ontbijt was lekker, er worden verse eieren gemaakt en de koffie is heel goed!

• Beoordeeld op: 3 februari 2018

Ik heb het er heerlijk gehad.
    • Studio met Balkon of Terras

(Bed)bank zat niet lekker. Plastic stoelen en tafeltje in kamer.

Goed ontbijt. Kamer met veel ruimte , mooi groot terras en ruime omgeving met zwembad voor terras. Ruime badkamer met alle faciliteiten.

• Beoordeeld op: 26 januari 2018

Prima whotel met wat gehorige kame
    • Studio met Balkon of Terras

Erg gehorig. Viltjes onder de stoelen zouden wonderen doen. In de omgeving is weinig te beleven, maar dat is ook een pre.

Royale netjes ingerichte kamer met groot balkon. Prima ontbijt. Zeezicht

• Beoordeeld op: 21 januari 2018

Genieten bij Vila luz
    • Studio met Balkon of Terras

De verwarming in de ontbijtruimte een beetje aan.

Onze kamer was ruim met een heerlijk balkon. Alles werd iedere dag netjes gemaakt. Leuke moderne inrichting, prima bed. Super ontbijt, aardig personeel ! Gelukkig scheen de zon. Veel heerlijke ligbedden rond het zwembad. Loop afstand van zee en mooie wandelingen. Heerlijk rustig plaatsje

• Beoordeeld op: 30 november 2017

Mooie vakantie in een mooie streek
    • Studio met Balkon of Terras

Zeer proper in de kamer en het hele hotel. Het hotel ligt op wandelafstand van het dorpje, waar ook buiten het hoogseizoen voldoende bars en restaurants open zijn

Prachtig hotel met mooie kamers en goede facaliteiten
    • Studio met Balkon of Terras

Het hotel ligt op 10-15 minuten lopen van Luz zelf af. Het hotel heeft zelf geen restaurant, wat betekent dat je altijd naar Luz moet lopen. Buiten het hoogseizoen is dit geen fijne route vanwege de vele leegstand (beetje een spookdorpje).

Prachtig hotel met mooie kamers en goede facaliteiten. Ook de omgeving is erg mooi. Absoluut een aanrader.

Fijne, luxe appartementen met lief en servicegericht personeel
    • Studio met Balkon of Terras

Uitzicht op zee viel tegen, was verder weg dan ik had gedacht.

Geweldig ontbijt, mooie kamer. Wij hadden een benedenapaartement gekregen terwijl ik had gevraagd om een bovenappartement. Uiteindelijk waren we heel blij om beneden te zitten. Was een rustige locatie en lekker makkelijk om vanaf balkon op terras te gaan liggen en naar zwembad te gaan.

• Beoordeeld op: 14 september 2017

Alles verloopt zeer vlot in een ongedwongen sfeer.
    • Studio met Balkon of Terras

Niet echt tegenvallend maar een zorg voor de toekomst. Investeren in materieel en uitrusting zodat alles er pikfijn in orde blijft.

Alles verloopt zeer vlot in een ongedwongen sfeer. Bij de minste vraag komt er steeds een sluitend antwoord.

Heel aangenaam, een echte aanrader!
    • Studio met Balkon of Terras

Het ontbijt mocht wel afwisselder zijn in keuze van broodjes, ander beleg... Soms veel lawaai aan zwembad van kinderen die elders logeerden ( maar wel hoorden bij het aparthotel).

Onze kamer (appartement) was heel goed; rustig gelegen, comfortabel en heel proper. We kregen bij het ontbijt elke dag vers sinaasappelsap, heerlijk! Ook keuze van spek en ei.

Prima verblijf op een mooie lokatie
    • Studio met Balkon of Terras

Ontbijt: ruime keus met goede koffie(!). Vriendelijk personeel, dagelijkse schoonmaak. Heerlijk zwembad. Rustige accommodatie. Heel mooi uitzicht vanuit appartement (wij hadden 112). Goede uitvalsbasis voor trips. Geen harde muziek. Zelf koken is goed te doen.

Prachtige locatie.
    • Studio met Balkon of Terras

Wij hadden een vervelende mug, eigenlijk niets dus. Het Portugese is in het dorpje een beetje zoek, de Engelsen,hoewel de vriendelijke soort hier huist ,is er voor hen alles aanwezig,pubs,voetbal op tv. .... ,maar je kunt er goed wandelen.

De rustige ligging,buiten het dorp waar Engels de voertaal is. Een uitstekende kamer met een mooi terras,zicht op de zee,het zwembad. En een manager die zijn job ter harte neemt,een pluim voor hem. Een goed ontbijt. Prachtige wandelingen starten voor de deur, richting Burgau en verder langs ongeziene kusten, naar Sagres......

• Beoordeeld op: 14 juli 2017

Prachtig complex
    • Studio met Balkon of Terras

Op dag van vertrek vroegen we of het mogelijk was om 1 uur langer (tot 12h in plaats van 11h) dan voorzien de kamer te houden, zelfs mits betaling. We vielen op een kort en bonte 'nee'. Zogezegd omdat de volgende gasten reeds voorzien zijn en de kamers nog gepoetst moesten worden. Door het mooie weer bleven we nog tot 15h aan het zwembad alvorens door te rijden. Wat blijkt, de kamer was nog steeds niet gepoetst toen we vertrokken. Jammer, doe wat meer moeite voor uw klanten!

Prachtig ruime kamer & badkamer

Gewéldig verblijf gehad in Vila Luz!
    • Studio met Balkon of Terras

De matrassen van de bedden waren redelijk hard, en ondanks dat het bed erg breed was, was het jammer dat er twee matrassen waren (scheiding in het midden en geen topper) - niet superromantisch :) Het keukenmateriaal was basic, maar voor ons voldoende. De messen waren een beetje bot.

Aparthotel Vila Luz was een heerlijke plek om te verblijven! Rustige, intieme sfeer, enorm vriendelijk personeel en zeer hygiënisch. Het ontbijt was erg lekker, koffie en eitjes werden op aanvraag en naar persoonlijke voorkeur klaargemaakt. Het zwembad was erg aangenaam en er waren badhanddoeken ter beschikking voor de gasten. En het mooiste pluspunt: een balkon met prachtig uitzicht op zee! Wij komen zeker terug.

• Beoordeeld op: 1 juli 2017

Heel ruim appartement met mooi balkon.
    • Studio met Balkon of Terras

Bar nogal aan de dure kant.

Heel ruim appartement met mooi balkon. Rustig gelegen. Goede service. Dagelijkse schoonmaakdienst (kraaknet!) Uitgebreid lekker ontbijt.

• Beoordeeld op: 1 juli 2017

Geweldig!
    • Studio met Balkon of Terras

Het enige verbeterpuntje zijn de stoelen op het balkon. Die hadden wat mij betreft wat comfortabeler mogen zitten. Een ligbedje op het balkon was ook fijn geweest.

Geweldige accommodatie. Wie houdt van kleinschalig en rust moet hier zeker naar toe. Personeel is heel vriendelijk en het ontbijt is voortreffelijk. De studio is goed ingericht met een ruim balkon en een fantastisch uitzicht op zee. Elke dag wordt er schoongemaakt en zijn de bedden opgemaakt. Een heerlijk, niet al te groot, zwembad met voldoende ligstoelen. Naar het stadje en strand is ongeveer 15-20 minuten lopen. Prima te doen. Goede parkeergarage onder het hotel waar de auto veilig en koel staat.

• Beoordeeld op: 17 juni 2017

Prima hotel.
    • Studio met Balkon of Terras

Bij inchecken gelijk afrekenen.

Grote kamer met kitchenette en zwembad. Goed ontbijt. Hotel bevindt zich in een woonwijk. Restaurants op 15 minuten wandelen.

• Beoordeeld op: 17 mei 2017

Absolute aanrader!
    • Studio met Balkon of Terras

Wij kunnen maar 1 minpunt bedenken: voor ons doen heel erg harde bedden. Na dit aangegeven te hebben ontzettend vriendelijke te woord gestaan en ze zouden de topper gaan vervangen door een zachte topper. Helaas was dit voor ons doen nog steeds erg hard. Uiteindelijk hebben we zelf de zachte voetdekens onder de lakens gelegd zodat het iets zachter was om op te liggen. Opmerking: thuis hebben wij een boxspring met een zacht matras en daarboven nog eens een extra zachte topper. We zijn dus heel zacht gewend, dus wellicht is het daardoor onze ervaring dat deze bedden erg hard waren.

Fantastisch hotel! Erg ruime kamer (met eventueel eigen kookgelegenheden), balkon met prachtig uitzicht, leuke bar, supervriendelijk personeel (ook erg persoonlijk, ze wisten na 1 dag gelijk ons kamernummer al). Ontbijt is ook erg lekker. Alles voor een goed ontbijt is aanwezig en elke ochtend een vers gebakken eitje of scrumbled eggs naar keuze met bacon. Koffie en thee aan tafel bezorgd. Perfect! Verder goed dekkend Wifi netwerk waarbij zelfs streaming media (zoals facetime) goed werkt zonder enige hapering. Ruime badkamer met lekker harde straal. Voldoende handdoeken. Elke dag alles netjes schoongemaakt (zelfs de vloer wordt elke dag gedweild). Schoon zwembad en voldoende strandbedden. Omgeving is rustig. Klein stukje lopen (10 minuten) van het centrum waar een paar goede restaurants zitten. Lagos is 5 minuten met de auto en is net even wat gezelliger naar ons idee, maar geen massa toerisme te vinden (periode mei). Ruim voldoende parkeergelegenheid. Kan aan de straat, maar ook onder het hotel in de parkeergarage. Als je weg rijd stap je gelijk in een gekoelde auto als hij onder in de garage staat. Ondanks de harde bedden zijn wij erg enthousiast over dit hotel en als we terug gaan naar Algarve zeker weer onze keuze!

• Beoordeeld op: 7 mei 2017

Helemaal goed!
    • Studio met Balkon of Terras

Mooi gelegen hotel met ruime, comfortabele appartementen Zeer goed ontbijt + naast roerei ook gebakken eieren + geen kopje thee maar een pot thee Service helemaal in orde Goede parkeergelegenheid bij en onder het hotel Mooie tuin

Ruime kamers.
    • Studio met Balkon of Terras

Het bed was vrij hard. Gevraagd om een zachter matras, dat werd geregeld maar nog niet heel comfortabel. Maar dat geld voor heel Portugal.

Ruime kamers. Lekker ontbijt, redelijk uitgebreid. Mooie locatie met goed uitzicht, het is alleen wel even lopen naar restaurants en dergelijke maar met een auto tot je beschikking geen enkel probleem.

• Beoordeeld op: 30 januari 2017

zonder meer aan te bevelen ,maar wel in deze tijd van het jaar
    • Studio met Balkon of Terras

Kontakt geluiden ..probleem v d constructie

Prima ontbijt.alles gewoon prima . wel bedenken ..off season nu . buitengewoon ges hikt voor wandelaars en rustzoekers

• Studio met Balkon of Terras

Keuze uit beleg was enigszins beperkt ...maar vriendelijke medewerkers vragen elke dag op welke wijze je ei/eieren bereidt wilt hebben....met/zonder bacon etc.... Zeer servicegericht... Extra koffie/thee natuurlijk geen probleem Uw matras te hard....ze zorgen voor een zachtere....en vragen de volgende morgen hoe je nu dan hebt geslapen... Heerlijke rust in dit hotel....royaal balkon, heerlijk uitzicht en mooie groenvoorziening bij zwembad Absolute aanrader.....alle medewerkers scoren hoog als het gaat om welbevinden van de vakantiegast Parkeergarage onder hotel....auto in deze omgeving is wel een aanbeveling

• Beoordeeld op: 10 december 2016

Mooie accomodatie in rustige omgeving
    • Studio met Balkon of Terras

Ontbijt pas vanaf 9 uur mogelijk. Dit was te laat voor mij.

Mooie kamer met alle faciliteiten op een rustige locatie en vriendelijk personeel. Lekker ontbijt.

• Beoordeeld op: 6 oktober 2016

Prima locatie, met een erg ruim appartement.
    • Studio met Balkon of Terras

Jammer dat wij geen nacht bij konden boeken. Verder alles oké

Prima locatie, met een erg ruim appartement. Voorzien van alle gemakken. Goede ontbijt, met vers gezette cappuccino. Dat zie je niet vaak. Goede Wifi.

In alle opzichten voortreffelijk,

In alle opzichten voortreffelijk,

Zolang in je hotel blijft is alles perfect....volgende keer huren we gewoon een auto...
    • Studio met Balkon of Terras

Het dorpje, geen typische portugese restaurants, alleen maar food gebaseerd op Engelse smaak!!!!

Alles was perfect!

Verblijf in een prachtig domein en ruim appartement.

Gewoon niets.

Prachtig zicht vanop terras van de kamer. Zeer degelijk ontbijt. Personeel zeer hulpvaardig en attent. Parking bij het hotel.

Wegens privé omstandigheden opzoek naar accommodatie in Luz.

Matrassen en geen minibar

Uitzicht en grootte kamers

• Beoordeeld op: 14 maart 2018

Prettig apartementhotel met goed ontbijt. Zeer schoon en netjes.

Alles prima

Mooie rustige locatie dichtbij zee en op loopafstand van strand en centrum Luz

heel aangenaam.
    • Studio met Balkon of Terras

fantastisch ontbijt, geweldig uitzicht, kortom prima plek.

Fantastisch, we hebben genoten
    • Studio met Balkon of Terras

Goed verzorgd ontbijt. Mooie parkeerplaats in de ondergrondse garage. Kamer heerlijk ruim, met afscheiding naar het slaapgedeelte.

• Beoordeeld op: 22 februari 2018

ruim appartement met mooi balkon.
    • Studio met Balkon of Terras

ruim appartement met mooi balkon. zeer vriendelijk en behulpzaam personeel. rustige ligging.

We waren heel tevreden

Heel vriendelijk personeel

• Beoordeeld op: 17 december 2017

Super verblijf
    • Studio

De studio met het uitzicht

• Beoordeeld op: 13 december 2017

Ruim, schoon, goede lokatie en leuk ingericjt.
    • Studio met Balkon of Terras

Ruim, schoon, goede lokatie en leuk ingericjt. Fantastische bedden!

• Beoordeeld op: 30 november 2017

Lawaaiig

Lawaaiig

Geweldig!
    • Studio met Balkon of Terras

Het vinden van het hotel en de bouwgeluiden bij de buurhuizen

Geweldig balkon

Gezellig en kleinschalig hotel , vriendelijk personeel.
    • Studio met Balkon of Terras

Gezellig en kleinschalig hotel , vriendelijk personeel. Zeer netjes.

• Beoordeeld op: 15 oktober 2017

• Studio met Balkon of Terras

Ontbijt bediening manager geweldig en heel fris en schoon heel gastvrij vriendelijk.prachtige locatie en grote en ruime kamers

• Beoordeeld op: 29 september 2017

Goed uitgebreid ontbijt , gastvrijheid

Goed uitgebreid ontbijt , gastvrijheid

Super vriendelijk
    • Studio met Balkon of Terras

Geen restaurants in de onmiddellijke omgeving,

Super vriendelijk

• Beoordeeld op: 20 september 2017

• Studio met Balkon of Terras

Een aanrader voor kopels met kleine kinderen

Ruime kamer met mooi uitzicht
    • Studio met Balkon of Terras

Mooie grote studio, prachtig balkon en mooi uitzicht!

Heerlijke plek
    • Studio met Balkon of Terras

Ligt in een wat ongezellige wijk.

Mooie kamer en uitstekend ontbijt

• Beoordeeld op: 18 juni 2017

Zeer mooie studio
    • Studio met Balkon of Terras

In de weekends wordt het zwembad bevolkt door (luidruchtige) lokale mensen.

Ruime kamers, hygiene

• Beoordeeld op: 8 juni 2017

Ontbijt op maat, garage beschikbaar, op wandelafstand v h...
    • Studio met Balkon of Terras

Ontbijt op maat, garage beschikbaar, op wandelafstand v h dorp, receptie geeft goede tips

• Beoordeeld op: 2 juni 2017

• Studio met Balkon of Terras

super hotel dat buiten seizoen best betaalbaar is.
    • Studio met Balkon of Terras

super hotel dat buiten seizoen best betaalbaar is. appartement zeer mooi, verrassend aangenaam om er te verblijven. zeer mooie steek!

• Beoordeeld op: 31 maart 2017

de rust

de rust

• Beoordeeld op: 20 februari 2017

Fantastisch hotel. Ik zou het geheim willen houden maar dat is niet fair!
    • Studio met Balkon of Terras

Het ontbijt was uitstekend. De staf heel erg vriendelijk, de kamer groot, en een mooi uitzicht over zwembad en oceaan. Aanrader!

• Beoordeeld op: 2 februari 2017

Goed en mooi hotel
    • Studio met Balkon of Terras

Bed is te hard ( voor ons)

Gastvrijheid, ontbijt, uitzicht

• Beoordeeld op: 15 januari 2017

Heerlijke vakantie gehad
    • Studio met Balkon of Terras

Het was een heerlijk rustig hotel heel fijn personeel. Schone kamers . Ontbijt was prima. Kortom een aanrader

• Beoordeeld op: 11 januari 2017

heerlijk hotel, vriendelijk personeel, mooie ruime kamer met keukentje
    • Studio met Balkon of Terras

weinig op aan te merken, hooguit wat luiere stoelen op het balkon

lekker rustig gelegen, alles erop en eraan. vers gebakken eitje bij het ontbijt

• Beoordeeld op: 24 december 2016

Rustig,ruim,comfortable vakantieverblijf

niets !

ontbijt goed en zeer attent,vriendelijk personeel !

• Beoordeeld op: 12 november 2016

Prima appartement hotel.
    • Studio met Balkon of Terras

Ontbijt prima, leuk op het terras van het zwembad van dit kleinschalige hotel met appartementfaciliteiten.

• Beoordeeld op: 8 november 2016

Heel goed
    • Studio met Balkon of Terras

Misschien een tip: viltjes onder de stoelpoten.

Waar een relatief klein hotel groot in kan zijn. Geweldig.

• Beoordeeld op: 5 november 2016

Goed hotel met zwembad en mooie tuin op loopafstand van het dorp en strand.

Super ontbijt

• Beoordeeld op: 18 oktober 2016

Heerlijk rustig hotel.
    • Studio met Balkon of Terras

Wifi deed het niet op de kamer, wel beneden bij de receptie. Wij misten een koffiezetapparaat.

Prima ontbijt. Schone kamers, goede bedden.

• Beoordeeld op: 15 oktober 2016

Fantastische herfstintermezzo
    • Studio met Balkon of Terras

Het personeel extreem vriendelijk en hele mooie appartementen. Perfect, zeker in relatie tot prijs. A Paradise on earth.

• Beoordeeld op: 15 oktober 2016

Personeel

Personeel Hygiëne Prijs Ontbijt

• Beoordeeld op: 25 april 2016

Een pareltje: zo willen wij Aparthotel Villa Luz graag...

Een pareltje: zo willen wij Aparthotel Villa Luz graag betitelen. Het dorpje Luz zal net als andere kustplaatsen aan de Algarve in de zomer overspoeld worden door toeristen, in het voorseizoen - toen wij er waren - straalt het nog een gezellige rust uit. Aparthotel Villa Luz is vrij nieuw en modern. Naar het centrum van Luz is een kwartiertje lopen langs de kust. Parkeren kan in de eigen garage of voor het hotel. We kregen voor een speciale deal (€ 47,50, in april) een licht, smaakvol ingericht appartement met een groot balkon, uitzicht over binnentuin, zwembad en zee. Het ontbijtbuffet is fantastisch, de behandeling door het personeel dito. Veel persoonlijke aandacht en tips voor de gasten. Kortom: meer dan waar voor ons geld - een absolute aanrader.

• Beoordeeld op: 10 april 2016

Heerlijke fruitsla!

De kamers zijn "gehorig". Het was nu een rustige tijd maar in een zomervakantie met maximale bezetting zou ik er last van hebben.

Heerlijke fruitsla! De bediening was super vriendelijk en al het eten was vers en lekker! Het terras met uitzicht op Luz en een andere keer met zicht op de tuin (007) is heerlijk, ook om te tekenen of te aquarellen.

• Beoordeeld op: 6 maart 2016

Koffie werd speciaal per kopje gemaakt bij het ontbijt...

Koffie werd speciaal per kopje gemaakt bij het ontbijt (heerlijk !) , op verzoek eiergerechten (inclusief !), zeer vriendelijk personeel. Ruime comfortabele accommodatie met terras of balkon.

• Beoordeeld op: 21 februari 2016

Appartement is heel comfortabel, met terras.

De wifi verbinding is niet constant. Is eigenlijk de enige echte min. Zwembad is mooi, maar heeft geen verwarming, is dus nu in februari ondanks het mooie weer toch veel te koud.

Appartement is heel comfortabel, met terras. zeezicht en zwembad. Prijs waliteit verhouding is nu in februari heel goed.

• Beoordeeld op: 20 februari 2016

Vriendelijk personeel (vooral Daniela en manager), mooie...

Warmwater voorziening douche/bad (2/14 dagen te koud). Wat saai ontbijt. Schaars keukeninventaris nodigde niet uit tot zelf iets klaarmaken. TV niet goed instelbaar t.o.v. bedden en sofa mede door pilaar midden in kamer. Balkonstoelen wankel.

Vriendelijk personeel (vooral Daniela en manager), mooie ruime studio (111), mooi uitzicht, groot balkon, ieder dag schoonmaken, bed opmaken en schone handdoeken.

• Beoordeeld op: 28 december 2015

rustig gelegen hotel;

behalve nootjes of chips zijn er geen hapjes bij de bar verkrijgbaar

rustig gelegen hotel; kleinschaligheid, uitstekend ontbijt en vriendelijk personeel maken het tot een superverblijf

Er zijn ook 25 beoordelingen zonder commentaar. Deze beïnvloeden de algemene beoordelingsscore.

Bekijk de galerij met reizigersfoto's van Aparthotel Vila Luz