Beoordelingen over VIP Executive Marques Aparthotel 4-sterren

Av Duque de Loulé 45, Santo António, 1050-086 Lissabon, Portugal

#1376 van de 1.926 vakantiewoningen in Lissabon

Locatie goed voor een stedentrip, kamer groot, maar heeft echt aan een onderhoudsbeurt nodig.

De kamers mogen echt wel een opknapbeurt krijgen. Een schilderbeurt nieuwe vloerafwerking, vervanging vd meubels is zeker geen overbodige luxe. Ook in de ontbijtzaal waren stoelen stuk, vies maar ook de ontvangsthal staan oude meubels. Woordje VIP Executive mag echt eraf, dit is het zeker niet waardig....

De locatie was goed, dicht bij het openbaar vervoer. Bedden waar goed. Het ontbijt was ruim voldoende. En een parkeergelegenheid bij het hotel wel aan de prijzige kant. Grote vd kamer geweldig, zeker dat je na een dagje ontdekken van Lissabon de mogelijkheid heb om even op een bank of tafel te zitten.

GEEN werkende airco op de kamer. En zelfs na melding bij de receptie en repartie een dag later deed hij het uiterst matig tot niet. Ontzettend heet op de kamer en geen oog dicht kunnen doen.

Zwembad op het dak Centrum makkelijk te bereiken via de dichtbij zijnde metro

Toen wij aankwamen bleek het zwembad de hele maand juli ook...
    • Familieappartement (4 Volwassenen)

Familikamer in Executive was wel aan renovatie toe en het is nog best stukje lopen naar centrum (20 min). Eden was super!!!

Toen wij aankwamen bleek het zwembad de hele maand juli ook nog in renovatie. Ze boden wel aan om gebruik te maken van het zwembad van VIP Eden. Dat is ongeveer 20 min verderop dichterbij centrum. Aangezien onze kids graag in zwembad wilden hebben we volgende dag omgeboekt naar hotel Eden. Dat hebben ze fantastisch geregeld zonder extra kosten en incl ontbijt! Wij zijn heel tevreden over de service.

Outdated !

Outdated !! Veel dingen kapot of werkte niet. Vloerbedekking vol met vlekken. Op bed een laken, deken en bedsprei. Personeel onvriendelijk, niet een uitgezonderd. De keuze van dit hotel is in eerste instantie gekozen op basis van een ZWEMBAD op het dak, een ligbad in de badkamer, een redelijke prijs en de fotos op de website. Tip: lees voortaan de beoordelingen van andere gasten!!! Maar nu de belangrijkste klacht: bij het inchecken lag er op de balie het volgende bericht: Wegens onderhoudswerkzaamheden is het zwembad de hele maand juni gesloten.😫😫. Toen ik vroeg of er dan iets aan de prijs afging kreeg ik een dodelijke blik van de receptioniste. Ik vind het onbegrijpelijk dat ik het hotel boek op 19 maart j.l., en dan niemand van het hotel of van Booking. com mij informeert dat in juni het zwembad gesloten is. Ik had eventueel een ander hotel kunnen boeken o.i.d. De eerste twee dagen hadden we een kamer in een zijstraat van het hotel. In deze kamer was de deur van het keukentje kapot. De bad/douchekraan was kapot. In lichtschakelaar aan het hoofdeinde van het bed viel uit elkaar bij het schakelen. Ik heb na veel praten een andere kamer gekregen aan de voorkant. Deze kamer had meer daglicht maar daar was ook van alles mis. Koelkastje , wat het ook mocht heten, stond vol met dooiwater en geen rekje om dingen op te leggen. Weer die vieze vloerbedekking en een haperende bad/douchekraan. Bedschemerlamp hing op instorten en hele vieze ramen. Maar we hebben ons verblijf niet laten beinvloeden door dit alles. We gaan beslist weer terug maar niet naar dit hotel!!!

• Beoordeeld op: 26 mei 2018

De vriendelijkheid en behulpzaamheid van het personeel.

Nogal gedateerde kamer, grote vlekken in tapijt. Kortom een opknapbeurt van de kamer is geen overbodige luxe.

De vriendelijkheid en behulpzaamheid van het personeel.Prima bedden.

• Beoordeeld op: 19 april 2018

Het personeel is erg vriendelijk.

We kozen dit hotel vanwege het zwembad. Het was niet open en vele malen kleiner dan op de foto

Het personeel is erg vriendelijk. Het hotel ligt ineen goede wijk op goede afstand tot openbaar vervoer.

Matig hotel geen 4 sterren waard

Zwembad was vies. Bedden zo hard dat je rugpijn krijgt, heb er extra dekens onder de hoeslaken gelegd. Verder alle meubelen gedateerd en uitgezakt, zowel ok de kamer als in de bar en lobby

De schoonmaak en ontbijt was goed.

Goed gelegen aparthotel (prijs/kwaliteit) dat weliswaar aan (dringende) renovatie toe is.
    • Familieappartement (4 Volwassenen)

Verouderde vloerbekleding (niet meer te reinigen). Airco kon kamer niet voldoende "koelen" en is eveneens zoals de vloerbekleding aan renovatie toe.

Ruime kamer en badkamer. Ruime keuze bij ontbijt. Vriendelijk personeel. Goed slaapcomfort.

Het hotel heeft een fijn zwembad.

Restaurant was niet open en bar ongezellig. Bank in de kamer niet comfortabel.

Het hotel heeft een fijn zwembad. Vriendelijk personeel die goede restaurantsuggesties gaven. Goede uitvalsbasis voor een bezoek aan Lissabon.

4 dagen is prima prijs kwaliteit verhouding.

De hotelkamer was wat gedateerd, Er lag vloerbedekking is minder hygiënische. En de stoelen en bankstel waren van stof en er waren vlekken op. Het zwembad was klein en 1.10 diep. Douche gordijn en douchen in bad. De entree was netjes maar de bankstellen van leer waren stuk erg jammer, geeft geen beste indruk. Een paar leuke zitjes geeft een veel mooiere eerste indruk.

De kamer was erg ruim. Stond een bankstel in de kamer met t.v. en eetkamertafel en 4 stoelen en een klein aanrechtje met 2 kookpitten en wat servies. 300 meter naar links is een supermarkt waar wij onze broodjes haalde.

• Beoordeeld op: 30 juni 2017

Heerlijk ruim appartement in net hotel, net buiten drukke centrum.

Geweldig ruime kamer (40 m2)! met heerlijk groot bed, zithoek met bank, eethoek met kleine kitchenette. Kortom, een rustplek na een dag in drukke binnenstad van Lissabon in nabijheid van Parque Eduardo Bereikbaarheid vanuit stad met metro en bus +/- 10 minuten. Klein zwembad op dakterras. Konden in garage naasr hotel parkeren.

• Beoordeeld op: 27 februari 2017

Het begrip van het personeel.

Het begrip van het personeel. Heb e hotelkamer 2x moeten betalen. Hiervoor een uur een discussie gehad. Ging niet goed met iDeal. Nu alsnog achter het geld aan.

• Beoordeeld op: 20 november 2016

Voor zaken naar Lissabon

Voor een paar nachten viel er niets tegen

Prima kamer, prima ontbijt. Goede ligging ten opzichte van luchthaven en bezoek aan zakelijke relaties. Goede parkeergelegenheid onder hotel.

Ruime kamer, schone badkamer, goede bedden

Het is een beetje gedateerd.

Ruime kamer, schone badkamer, goede bedden Service is goed Ligging vlakbij centrum en metrotstations is heel prettig

• Beoordeeld op: 14 april 2018

Geen vriendelijk

Renoveren

Oud alles

Verblijf was goed en zal ik aanbevelen voor een kort city trip

Personeel spreek goed engels en zijn zeer behulpzaaam De kamer was heel ruim en locatie was ook goed

Prima bedden

De vloerbedekking leek een beetje slonsig

Prima bedden

onvriendelijke personeel

onvriendelijke personeel

Prima voor de prijs
    • Studio Appartement (3 Volwassenen)

Wat ouderwets ingericht. Geen goede bedden

Goede prijs

Alles was prima, 20 minuutjes lopen naar het centrum,...

Verouderd hotel, toe aan renovatie, maar schoon en prima prijs/kwaliteit

Alles was prima, 20 minuutjes lopen naar het centrum, aardige hosts

Mooi

Gedateerd aparthotel

Mooie centrale locatie

Ruim appartement met centrale ligging

De ruimte van de kamers bevalt ons enorm en de kitchenette en de centrale ligging.

Niet aan te raden verblijf.

Alles, een uitgewoonde smerig onveilige troep.

Verwacht niet te veel.

Verouderd en versleten

Goede ligging voor een stedentrip Lissabon

prima ontbijt

pantry in kamer

prima ontbijt

Ruime kamer, mooie badkamer
    • Studio Appartement (3 Volwassenen)

Verouderde inrichting, slechte bedbank, sobere keuken

Ruime kamer, mooie badkamer

• Beoordeeld op: 5 maart 2017

Kamer en bedden ok
    • Studio Appartement (3 Volwassenen)

Uitrusting van kitchenette in apppartment was karig. Slechts 1 melkpan , geen koekenpan e.d.

Kamer en bedden ok

Ruime kamer en locatie

Vloerbedekking en nauwelijks keukengerei

Ruime kamer en locatie

• Beoordeeld op: 12 mei 2016

Onze kamer was heel ruim en netjes.

Geen echt restaurant, alleen pizza of soep.

Onze kamer was heel ruim en netjes. Het ontbijt is voldoende, maar te duur voor wat je krijgt. Er was een keukentje bij, maar geen handdoek.

• Beoordeeld op: 8 mei 2016

Ligging dichtbij 2 metro stations Loopafstand van centrum.

Bed is relatief hard. Keukenblok matig geoutilleerd. Koffie of theepot ontbreken

Ligging dichtbij 2 metro stations Loopafstand van centrum. Vriendelijk personeel. Zeer ruime kamer met prima bank en stoelen

• Beoordeeld op: 5 november 2015

We hadden een ruime suite met een kleine pantry en een...

Het hotel is als een oude dame: een beetje versleten. Afgezet tegen de ruimte die we hadden, was dat geen probleem.

We hadden een ruime suite met een kleine pantry en een zitgedeelte.

• Beoordeeld op: 22 september 2015

- locatie is prima voor het verkennen van de stad.

- een heel klein koelkastje. Had wel wat groter gemogen. - de inrichting is wat gedateerd, maar prima comfortabel en schoon. Dat is voor ons het belangrijkst. - zwembad op het dak had wat gezelliger aangekleed kunnen worden: nieuwe zonnebedje en het water mag wel verwarmd worden. Dat was echt ijskoud! - 20 minuten lopen naar de straten met veel restaurants. Wij hebben een keer in de buurt van het hotel gegeten in dezelfde straat. dit restaurantje licht lager dan het voetpad waar je op loopt. Hier kom je langs als je langs als je naar de metro loopt. Daar hebben wij erg lekker gegeten.

- locatie is prima voor het verkennen van de stad. Kleine 5 minuten wandelen naar de metrohalte of opstapplaats van de Hop on Hop off bussen. - Erg ruime kamers. -Iedere dag werd er schoongemaakt en werden handdoeken vervangen. Ook werd onze afwas ongevraagd, maar iedere dag gedaan.

• Beoordeeld op: 1 september 2015

Behulpzaamheid aan de balie over...

Bij uitchecken werd ons een ontbijt aangerekend dat we niet gebruikt hadden. Men beweerde dat we de ontbijtruimte verlaten hadden zonder te betalen wat niet zo was. Je betaalt telkens cash aan de ontbijttafel zonder betaalbewijs te ontvangen en enkel met vermelding van je kamernummer. Van dit systeem kan misbruik gemaakt worden en kunnen andere klanten op jouw kamernummer gaan ontbijten omdat op geen enkele manier gecontroleerd wordt of het wel degelijk jouw kamer is. Dit zou toch wel moeten aangepast worden.

Behulpzaamheid aan de balie over bezienswaardigheden/vervoer e.d.

• Beoordeeld op: 12 augustus 2015

Redelijk goede locatie op loopafstand van de metro.

Inrichting van het hotel is ouderwets. Personeel is niet vriendelijk!

Redelijk goede locatie op loopafstand van de metro. Wij hadden een suite, wat echt een grote kamer is met goede comfortabele bedden. Ontbijt is prima maar niet veel keus. Zwembad is niet groot maar wel fijn dat deze er is op het dak.

• Beoordeeld op: 26 juli 2015

Vriendelijk en behulpzaam personeel.

De entourage van het zwembad zou iets beter kunnen. Parasols. Wat planten, betere ligbedden. Een gezellig barretje.

Vriendelijk en behulpzaam personeel. Elke dag schoonmaak.

• Beoordeeld op: 19 juli 2015

Het zwembad op het dak van het hotel (met bediening van...

Het zwembad op het dak van het hotel (met bediening van drank/eten), de ruime kamers, hygiëne, wifi, 24u receptie, ... Alles prima! Op 20 minuten wandelen van het stadscentrum. Op 5 minuten wandelen van metrohalte.

• Beoordeeld op: 12 juli 2015

Zeer ruime kamer!

Kamer een beetje gedateerd. Ontbijt redelijk maar niet geweldig. In de buurt voldoende goede bakkertjes en koffietentjes om ook nog veel voordeliger te ontbijten!

Zeer ruime kamer! Leuk zwembadje om even op te frissen! Goede ligging.

• Beoordeeld op: 12 juli 2015

De kamer was ruim en schoon

1. Belangrijke reden om te boeken was de aanwezigheid van zwembad en terras. Helaas laat het hotel onderhoud plegen aan het zwembad tijdens de openingstijden en sluiten dan behalve het zwembad ook het volledige terras af en laat ons als gasten in een hete gang staan wachten tot ze eens een keertje klaar zijn. De ligstoelen waren bovendien aftands en in een aantal gevallen kapot. 2. De bedbank op de kamer voor de derde persoon (dochter) was erg gammel en oncomfortabel.

De kamer was ruim en schoon

• Beoordeeld op: 5 juli 2015

Afstand van binnenstad en metro.

Warmte op kamer. Buitenzwembad was steenkoud en heel klein. Bijbehorende bedjes waren heel erg verouderd. Ouderwets interieur.

Afstand van binnenstad en metro. Dagelijkse wisseling van handdoeken. Grote kamer. Vriendelijk personeel.

• Beoordeeld op: 6 januari 2015

De afstand tot het centrum, grootte van de kamer,...

De keukeninrichting was minimaal, kastdeurtjes hingen er uit, inrichting van de kamer gedateerd, keihard bed met dun kussentje, weinig invloed op de kamertemperatuur, wifi alleen werkzaam aan de eettafel.

De afstand tot het centrum, grootte van de kamer, bereidwillig en aardig personeel, prijs-kwaliteitverhouding.

• Beoordeeld op: 6 januari 2015

Kamer heerlijk ruim, met diverse zitjes.

Slecht bed, keuken zonder toebehoren en lek. Zonnenterras niet geopend terwijl het heel mooi weer was.

Kamer heerlijk ruim, met diverse zitjes. Vriendelijk en behulpzaam personeel.

• Beoordeeld op: 15 mei 2016

zeer verouderd hotel

zeer verouderd hotel

• Beoordeeld op: 26 december 2015

zeer ruim kamer

bed, matrass, oudere stoffige tapijt

zeer ruim kamer

• Beoordeeld op: 30 oktober 2015

Onverwacht grote suite;

Onverwacht grote suite; toch wel prettig als je niet hoeft te millimeteren. Snelle lift.

• Beoordeeld op: 25 oktober 2015

Vloerbedekking

• Beoordeeld op: 25 oktober 2015

De ruimte van het apartement

De ruimte van het apartement

• Beoordeeld op: 4 oktober 2015

Goed ontbijt, grote kamer

Geen bar bij het zwembad

Goed ontbijt, grote kamer

• Beoordeeld op: 11 september 2015

Ligging, ruime 2 persoonskamer, zwembad op dak

Hygiëne, personeel niet echt pro-actief

Ligging, ruime 2 persoonskamer, zwembad op dak

• Beoordeeld op: 6 september 2015

Het bed was zeer slecht en er drupten water uit het plafond...

Het bed was zeer slecht en er drupten water uit het plafond wat zeer vuil was!

• Beoordeeld op: 3 september 2015

Zwembad op t dak.

beetje vergane glorie net als de stad Lissabon. Geen lekkere koffie

Zwembad op t dak. Goede bedden

• Beoordeeld op: 15 augustus 2015

Erg vriendelijk personeel.

Erg vriendelijk personeel. Dicht bij metrostation maar ook prima te lopen naar centrum!

• Beoordeeld op: 4 augustus 2015

Ruime kamers

We zaten geregeld zonder water. Erg vervelend als je net ingezeept onder de douche staat

Ruime kamers

• Beoordeeld op: 22 juli 2015

Centraal gelegen hotel en een ruime familyroom

Zeer gedateerde kamer met kapotte kastdeur en slechte koelkast. Airco lawaaierig

Centraal gelegen hotel en een ruime familyroom

• Beoordeeld op: 17 juli 2015

Ruimtte.

Ruimtte. Zeer grote kamer.

• Beoordeeld op: 4 juni 2015

Mooi ruime kamer

Mooi ruime kamer

• Beoordeeld op: 27 mei 2015

Electrabel wat verouderd. Kwamen vonken uit.

• Beoordeeld op: 9 mei 2015

ruime kamer

keukentje

ruime kamer

• Beoordeeld op: 9 mei 2015

De prettige service aan de balie van de goed engels...

De zitruimte voor de gasten was niet echt gezellig

De prettige service aan de balie van de goed engels sprekende medewerkers

• Beoordeeld op: 3 mei 2015

Zeer ruime kamer voorzien van eethoek, zithoek, badkamer en...

Zeer ruime kamer voorzien van eethoek, zithoek, badkamer en slaapkamer af te sluiten middels schuifdeur. Gedateerd, maar voldoet prima.

• Beoordeeld op: 2 mei 2015

Zie boven

Zie boven

• Beoordeeld op: 27 maart 2015

De grote van de kamers en van het bed

Het keukentje, veel te weinig kookspullen. Matras was mij te hard. Wifi deed het niet goed.

De grote van de kamers en van het bed

• Beoordeeld op: 25 maart 2015

De kamer en de ligging

De kamer en de ligging

• Beoordeeld op: 24 maart 2015

Kamer en personeel

Kamer en personeel

Er zijn ook 10 beoordelingen zonder commentaar. Deze beïnvloeden de algemene beoordelingsscore.