Beoordelingen over Hotel Aveiro Palace 4-sterren

Rua Viana do Castelo, nº 4, 3800-275 Aveiro, Portugal

#7 van de 18 hotels in Aveiro

Een prachtig, luxe hotel op een geweldige locatie met uitstekend ontbijt

Een prachtig hotel, perfect gelegen, met heel veel extra ruimtes. Onze superior kamer was echt prachtig, bestaande uit zit- en slaapkamer met geweldig uitzicht, badkamer met groot ligbad. Het personeel was erg behulpzaam. Het ontbijt was heel uitgebreid en erg lekker. De eigen parkeergarage werd verbouwd maar er werd een goed alternatief geboden op korte afstand.

Ligging is top!
    • Tweepersoonskamer met 2 Aparte Bedden en Uitzicht op de Stad

Ligging is top! Heel behulpzaam personeel die je helpen met de valiezen. Heel uitgebreid ontbijt. Kamer 302 heeft zicht op de moliceiros. Heel goede bedden.

Dit hotel is zijn sterren waard
    • Tweepersoonskamer met 2 Aparte Bedden en Uitzicht op de Stad

Niets. Met een klein beetje muggenziften zou je kunnen zeggen dat toen men de kamer verbouwde, de vloer geëgaliseerd had mogen worden. Deze liep af. Waardoor je een beetje raar liep bij het opstaan en het laminaat een beetje los lag.

De supercentrale ligging. Het hotel ligt midden in de stad naast een enorme winkel mall. Het hotel heeft met de parkeergarage onder de mall een regeling dat je goedkoop kunt parkeren. dit maakt het hotel (met een losplaats voor de deur) erg toegankelijk ook met de auto. Wij lagen aan de zijkant van het hotel maar hadden een redelijk zicht op de kanalen. Het personeel is correct uiterst vriendelijk Dit hotel is zijn sterren waard.

Geweldig hotel op de perfecte locatie.

Alles was prima.

Uitgebreid ontbijt, frisse kamers met opvallend goede isolerende ramen om het geluid van buiten goed te dempen. Locatie is perfect, direct aan het centrale kanaal en de gezellige winkelstraatjes. Dit hotel is erg netjes, schoon en je voelt je erg ontspannen door de inrichting, indeling en personeel.

Aveiro is het Venetië van Portugal en een heel mooi stadje
    • Tweepersoonskamer voor Eenpersoonsgebruik met Uitzicht op de Stad

Lossen en laden van bagage heeft een probleem

Zeer uitgebreid ontbijt. Mooie locatie in het centrum van aveiro . er is wel een probleem om voor het hotel even te parkeren om de bagage uit de auto te halen; van het hotel krijg je dan wel op 100 meter afstand een vaste parkeergelegenheid

Comfortabele kamer, zeer goed ontbijt, ligging uitstekend.
    • Tweepersoonskamer met 2 Aparte Bedden met Uitzicht op de Binnenplaats

Kamer zonder uitzicht, nabij wat airco of andere geluiden, op zich geen probleem want wij verbleven maar een nacht, maar voor langer verblijf zou ik een kamer met uitzicht en zonder herrie vragen.

Comfortabele kamer, zeer goed ontbijt, ligging uitstekend.

Aveiro is het Venetië van Portugal en is een mooi stadje
    • Junior Suite (2 Volwassenen)

Er viel niets tegen, alleen is het soms moeilijk om voor het hotel even te parkeren omdat er auto's voor de deur blijven staan en zo kan men niet direct de koffers uithalen en moet men nog een rondje rijden voordat men kan parkeren voor het hotel

hET ONTBIJT WAS OVERVLOEDIG EN HEERLIJK? DE JUNIOR SUITE WAS RUIM EN GEZELLIG. Er was ook een ruimte waar je gezellig kon zitten en praten met je vrienden

• Beoordeeld op: 19 april 2018

Het hotel ligt kort bij de winkels,restaurantjes,.
    • Tweepersoonskamer met 2 Aparte Bedden met Uitzicht op de Binnenplaats

Het uitzicht van de kamer op een soort binnenkoertje

Het hotel ligt kort bij de winkels,restaurantjes,... Het onbijt was lekker en de bedden heerlijk. Zeer goede prijs /kwaliteit verhouding

Comfortabel, fijn, toplocatie. Prijs kwaliteit verhouding is zeer in orde
    • Eenpersoonskamer met Uitzicht op de Binnenzijde

Eigenlijk niets. Misschien zou de start van het ontbijt in het weekend wat vroeger dan 8.00 uur kunnen.

Het hotel is in een prachtig pand (een waar paleis) gehuisvest. Fijne lobby, allerlei zithoekjes met koffie en een bar. Het ontbijt was uitstekend: uitgebreid, vers brood, yoghurt, goede koffie, yoghurt etc. De locatie is top, midden in het centrum. Mijn kamer was niet heel bijzonder maar voldeed prima. Complete badkamer met goede douche, goed bed.

• Beoordeeld op: 7 december 2017

Hotel Aveiro Oalace: doen!!
    • Tweepersoonskamer met 2 Aparte Bedden met Uitzicht op de Binnenplaats

Eigenlijk niets, men is hier zeer behulpzaam en vriendelijk. Ook toen wij plotseling langer wolden blijven werd de kanerplanninf aangepast om dat mogelijk te maken tegen dezelfde prijs.

De ligging is uitstekend, midden in het centrum, met een voor gasten gratis parkeergarage aan de overkant. Het oude centrum is letterlijk om de hoek en de gondels en tuktuks bevinden zich tegenover het hotel.

• Beoordeeld op: 7 oktober 2017

Centraal gelegen fijn hotel met uitstekend ontbijt
    • Tweepersoonskamer met 2 Aparte Bedden en Uitzicht op de Stad

Kamer valt voor de prijs eigenlijk wat tegen , niet zo geweldig groot, badkamer ook vrij basaal , bedden verder goed en naar behoren werkende airco. Redelijk wat verkeerslawaai maar met de ramen dicht heb je er totaal geen last van.

Centraal gelegen fijn hotel met uitstekend ontbijt Aveiro Palace is van buiten een plaatje: prachtig gelegen aan het centrale kanaal van Aveiro, een blikvanger als je aan komt rijden. Zeer nette ontvangst, moet goede uitleg hoe je voor 5 euro per dag in de stadsgarage kunt parkeren. De lobby is zeer fraai uitgevoerd , mooi gedecoreerd . Uitstekend was het ontbijt in een zaal met mooie azulejos en uitzicht op het kanaal. Werkelijk alles was aanwezig ( inclusief cooked breakfast ) met veel heerlijke taartsoorten. Alles werd ruimschoots aangevuld . Keuze uit standaard koffie of Nespresso naar uitgebreide keuzes van de capsules: heerlijk ! Al bij een heb je voor 93 euro (Booking.com) een prima hotel , supercentraal, uitstekend ontbijt met jammer genoeg een voor de prijs qua uitstraling een wat tegenvallende kamer en receptie ( maar die werd uitgebreid lazen we op een bord ): verbetering zou de grandeur van dit hotel nog verder doen stijgen

Een tegenvaller. Geen vier sterren waard!
    • Tweepersoonskamer met 2 Aparte Bedden met Uitzicht op de Binnenplaats

Wij hadden gevraagd om een rustige kamer. Helaas bleken er naast ons niet zo rustige jongeren te zitten. Mijn partner ging naar de receptie om de overlast te melden ( schreeuwen, harde muziek etc.) Bij de receptie zeiden ze we bellen de jongeren. Die namen uiteraard niet op, maar ipv eigen initatief te nemen en naar de kamer te lopen hield het hier op. Waarop ik naar de receptie ging. Weer werd er gezegd we bellen en werd er niet opgenomen. Mijn partner is vervolgens boos weer naar de receptie gegaan. Uiteindelijk hebben ze via een mobiel nummer een hotelgast kunnen bereiken en kunnen dreigen met politie. Doel was bereikt maar het personeel deed het echt me tegenzin. Daarnaast waren de kamers sowieso al erg gehorig. Ontbijt vonden wij ook tegenvallen, weinig keuze. Echter we betaalden ook weinig dus in dat opzicht mag je niet klagen.

De ligging van het hotel is midden in het centrum. De jongeman die ons ontving bij de receptie was erg vriendelijk. Prijs voor een hotelkamer was laag, daardoor uiteindelijk in verhouding met de mindere kwaliteit van het hotel.

• Beoordeeld op: 29 september 2017

Prima hotel.

de badkamer.

Prachtig hotel, wij werden verwend doordat ons een suite werd aangeboden. Ontbijt prima. Ligging koe, parkeergarage tegen gereduceerd tarief t.o. hotel. Allen badkamer was wat aan de kleine kant.

Het hotel is zeer goed gelegen om Aveiro te verkennen.
    • Tweepersoonskamer met 2 Aparte Bedden met Uitzicht op de Binnenplaats

Ramen van kamer en badkamer waren afgeplakt met een ondoorzichtige folie.(zicht binnenkoer) zodat men geen rechtstreeks daglicht had.

Het hotel is zeer goed gelegen om Aveiro te verkennen. Ook kan men van hieruit gemakkelijk uitstappen plannen.

fantastisch, zal het zeker aanbevelen bij vrienden en kennissen
    • Tweepersoonskamer met 2 Aparte Bedden met Uitzicht op de Binnenplaats

uitzicht vanuit de kamer, dit was minder omdat we een kamer hadden waar je uitkeek op de binnen plaats. maar dit heeft vast te maken met het feit dat kamers met een mooi uitzicht aanzienlijk meer kosten. Deze kamers zijn waarschijnlijk ook eerder uitverkocht.

contact met de receptie, zeer vakkundig personeel. zeer uitgebreid en goed ontbijt

Erg goed.
    • Tweepersoonskamer met Uitzicht op Interieur

Het ontbijt was helemaal top. En de ligging van het hotel is perfect. Wij vertrokken hier weer s`morgens erg vroeg naar het vliegveld en bij de receptie stond voor ons een ontbijtje klaar. Dat is toch top !!!!!!!

• Beoordeeld op: 18 juli 2017

Goed onderhouden hotel op mooie locatie.
    • Tweepersoonskamer met Uitzicht op Interieur

Tweepersoonsbed van standaardkamer was wat klein voor lange Nederlanders

Mooi hotel, victoriaanse uitstraling. Personeel neemt de tijd voor zijn gasten.

Een tegenvaller...
    • Tweepersoonskamer met 2 Aparte Bedden met Uitzicht op de Binnenplaats

We begrijpen de zeer lovende commentaren van andere reizigers niet goed. We waren 9 dagen in de regio en hadden telkens een ander hotel van dezelfde prijsklasse. Dit hotel was onze enige negatieve ervaring qua hotels. De kamer is superklein en zeer donker. Er komt nauwelijks natuurlijk licht binnen. De matras is zeer hard. De badkamer is eveneens superklein en vooral, de douche is beschimmeld. Het ontbijt is voldoende uitgebreid maar de kwaliteit van het aanbod is toch minder in vergelijkbaar met de andere hotels waar we verbleven. Aveiro valt als stadje ook tegen. De foto's op de website geven het idee dat er veel te zien is en dat je er uitgebreid kan wandelen. In werkelijkheid is er een kanaal van maximum 1 kilometer waarlangs je kan wandelen. Buiten het kanaal zijn er zeer weinig bezienswaardigheden.

Vriendelijk personeel.

De kamer was niet zo groot, maar alles was aanwezig en voor...

niets !

De kamer was niet zo groot, maar alles was aanwezig en voor de prijs ok, want de locatie is ideaal ! Het ontbijt was super !! Alles as aanwezig , vers fruit, kaas, charcuterie, cornflakes etc... en alles erd constant aangevuld, dat was echt super van het personeel. Dit hotel is een echte aanrader voor wie Aveiro bezoekt, pal in het centrum gelegen, parking voor de wagen in parking van winkelcentrum op 50 meter afstand en slechts aan 5.00 €/ 24 u

• Beoordeeld op: 10 november 2016

Ontspannend en relaxt
    • Tweepersoonskamer met Uitzicht op Interieur

Er was mij een uitzicht beloofd in de info op het interieur. Maar helaas nix te zien. raam te hoog en onderste gedeelte matglas.

Goed ontbijt met veel vers fruit. Centrale ligging. Voor de avond als het slecht weer is, en dat was het een avond, prima lounge en zelfbediening café op de 1e verdieping.

• Beoordeeld op: 6 november 2016

Nooit aan stadszijde boeken!
    • Tweepersoonskamer met 2 Aparte Bedden en Uitzicht op de Stad

Ontzettend veel lawaai als gevolg van studenten huis aan overzijde. Vele malen wakker geworden als gevolg van studenten en schreeuwende mensen buiten

Mooie kamers

• Beoordeeld op: 23 augustus 2016

Prima hotel in het centrum van Aveiro

(te) Kleine kamers. Ontbijtruimte 's ochtends: veel te klein. Waarom wordt de ernaast gelegen salon/zitruimte niet gebruikt als (aanvullende) ontbijtruimte?

Zeer centraal gelegen, parking vlakbij. Zeer mooi hotel van buiten gezien. Heel vriendelijk personeel.

• Beoordeeld op: 25 juli 2016

Rondrit door Portugal
    • Tweepersoonskamer met 2 Aparte Bedden en Uitzicht op de Stad

Niets, alles was er gewoonweg

Dit hotel heeft alles! Is op onze 32-daagse rondrit gewoon de beste ervaring. Personeel was super vrinedelijk, locatie perfect, ontbijt goed.

Verbleven in juni 2016

Prima verblijf in het centrum.

Prima verblijf in het centrum. Mooie kamer met prima bed. Lekker ontbijt met veel keuze.

• Beoordeeld op: 16 juni 2018

Prima verblijf!
    • Tweepersoonskamer met 2 Aparte Bedden met Uitzicht op de Binnenplaats

Negatieve punten zijn wij niet tegengekomen.

Het hotel is ideaal gelegen in het historische centrum; het ontbijt was prima.

• Beoordeeld op: 15 juni 2018

Locatie van het hotel, midden in de stad.
    • Tweepersoonskamer met Uitzicht op de Stad

Erg kleine kamer en badkamer. Airco maakte veel lawaai.

Locatie van het hotel, midden in de stad. Prima ontbijt.

• Beoordeeld op: 15 juni 2018

Ideaal hotel voor bezoek aan Aveiro
    • Tweepersoonskamer met 2 Aparte Bedden met Uitzicht op de Binnenplaats

Ideale ligging voor bezoek aan Aveiro

De locatie was super, het gebouw erg mooi en oud.
    • Tweepersoonskamer met Uitzicht op de Stad

De kamers waren erg klein

De locatie was super, het gebouw erg mooi en oud.

Uitgebreid ontbijt, in het centrum.
    • Tweepersoonskamer met Uitzicht op de Stad

Uitgebreid ontbijt, in het centrum. Parkeren ism de parkeergarage aan de overkant (tegen betaling), ook goed geregeld.

Top Hotel
    • Tweepersoonskamer met Uitzicht op de Stad

De kamer was zeer gehorig

Schoon en zeer vriendelijk

Rondreis Noord Portugal

Vrij kleine kamer

Mooie ligging in het centrum van Aveiro. Verzorgd ontbijt.

De ligging van het hotel is geweldig!
    • Tweepersoonskamer met 2 Aparte Bedden met Uitzicht op de Binnenplaats

De ligging van het hotel is geweldig! Het ligt aan het water dat, vooral door de gondels, lijkt op een mini-Venetie.

• Beoordeeld op: 9 december 2017

Mooie kamers, geen geluidshinder, zeer goede bedden
    • Tweepersoonskamer met 2 Aparte Bedden en Uitzicht op de Stad

geen minibar, en voor service in de bar moet men de receptie bellen vrij kleine badkamer

Mooie kamers, geen geluidshinder, zeer goede bedden

• Beoordeeld op: 19 november 2017

ligging in het centrum;
    • Tweepersoonskamer met Uitzicht op Interieur

kamer zonder buitenzicht is goed voor één nacht

ligging in het centrum; zeer behulpzaam personeel; zeer goed ontbijt;

• Beoordeeld op: 29 oktober 2017

Geweldig mooie stad om iedere hoek een verrassing!
    • Tweepersoonskamer met 2 Aparte Bedden en Uitzicht op de Stad

Prima kamer, geweldig bed en een goed ontbijt

• Beoordeeld op: 25 oktober 2017

Centrale ligging

Centrale ligging

Waar voor zijn geld

Vriendelijke ontvangst

Stad die je gezien moet hebben. Erg leuk.
    • Tweepersoonskamer met Uitzicht op Interieur

Midden in t centrum.. top personeel. Goede service

Proma stadshotel
    • Tweepersoonskamer met Uitzicht op de Stad

Gehorigheid (intern) van de kamers. Van verkeer buiten geen last.

Ligging, prima stadshotel, vriendelijk personeel. Goed ontbijt.

• Beoordeeld op: 30 augustus 2017

lokatie is super

lokatie is super

Onverwacht leuke plek

Stijlvol gebouw op de meest centrale locatie van de stad

Leuk verblijf in het centrum van het mooie levendige stadje met veel restaurants
    • Tweepersoonskamer met Uitzicht op de Stad

Ligging met uitzicht op het kanaal, prachtig gebouw

Sympathiek hotel op beste locatie in Aveiro
    • Tweepersoonskamer voor Eenpersoonsgebruik met Uitzicht op de Stad

De locatie was fantastisch in hartje centrum van Aveiro aan de hoofdgracht. Uitstekend ontbijt. Zeer vriendelijk personeel.

Leuke stad, echte Portual gevoel.

Geen parkeerruimte bij hotel, parkeergarage winkelcentrum, 7 min lopen.

Super locatie, hartje centrum

centraal hotel
    • Tweepersoonskamer met 2 Aparte Bedden met Uitzicht op de Binnenplaats

Buren geluid met jankend kind waardoor we naar andere kamer moesten die veel kleiner was met erg klein bad - slechte nachtrust gehad

locatie en kamer

zeer centraal gelegen, hartje stad en toch makkelijk...

kleine badkamer.

zeer centraal gelegen, hartje stad en toch makkelijk bereikbaar.

• Beoordeeld op: 13 juli 2017

Hotel Aveiro Palace is dichtbij het centrum en comfortabel
    • Tweepersoonskamer met Uitzicht op de Stad

Geluidsisolatie van de kamers.

Comfort en ontbijt waren uitstekend.

• Beoordeeld op: 13 juli 2017

Het doucheputje was verstopt, dit werd doorgegeven maar niet...
    • Tweepersoonskamer met 2 Aparte Bedden met Uitzicht op de Binnenplaats

Het doucheputje was verstopt, dit werd doorgegeven maar niet verholpen

• Beoordeeld op: 8 juli 2017

Goed gelegen hotel in centrum Aveiro

Kamer,lawaai airco en verkeer.

Locatie, ontbijt

• Beoordeeld op: 5 juli 2017

Plaatsje is leuk om een dagje te bezoeken. Niet veel te doen. De boottocht viel erg tegen.
    • Tweepersoonskamer met Uitzicht op Interieur

Vriendelijk personeel. Ontbijt was prima.

• Beoordeeld op: 25 juni 2017

Kamer klein maar gezellig.
    • Tweepersoonskamer met Uitzicht op Interieur

Kamer klein maar gezellig. Alles aanwezig en schoon. Midden in het centrum.parkeren geen probleem .korting op de prijs. Ontbijt prima

• Tweepersoonskamer met Uitzicht op Interieur

Kamer aan de zijkant bij een afzuigsysteem

• Beoordeeld op: 18 juni 2017

Mooi en goed gelegen hotel met gratis parking na vraag aan de receptie!
    • Tweepersoonskamer met 2 Aparte Bedden met Uitzicht op de Binnenplaats

Hotel is zeer goed gelegen in het centrum. Mooi zicht vanaf de ontbijtruimte!

• Beoordeeld op: 11 juni 2017

Een aanrader in Aveiro
    • Tweepersoonskamer met 2 Aparte Bedden en Uitzicht op de Stad

Heel vriendelijk onthaal. Ondergrondse parking op 50 m afstand. Afzonerlijk te betalen maar niet duur. Uitstekende ligging. Lekker ontbijt

Heerlijk genieten van ouderwetse gastvrijheid in een fantastisch hotel.
    • Tweepersoonskamer met 2 Aparte Bedden met Uitzicht op de Binnenplaats

Niets, het was allemaal prima.

Prima service direct bij inchecken, schitterende kamer, heel vriendelijk geholpen. Het ontbijt is een traktatie

• Beoordeeld op: 31 mei 2017

Goed hotel. Prima prijs/kwaliteit verhouding. Prachtig gelegen
    • Tweepersoonskamer met Uitzicht op de Stad

Kamer is vrij klein voor twee personen.

Goed ontbijt. Vriendelijk en behulpzame receptie. Prachtig gelegen. Zeer sfeervolle ambiance.

• Beoordeeld op: 6 april 2017

Ligging.
    • Tweepersoonskamer met Uitzicht op de Stad

Geen gordijn voor badkamerraam: inkijk + geen verduistering. Dit gaf 's ochtends licht naar de kamer.

Ligging. Vernieuwd.

• Beoordeeld op: 4 maart 2017

Mooi hotel, proper en centraal

Vriendelijk centraal gelegen

• Beoordeeld op: 1 november 2016

??
    • Tweepersoonskamer met 2 Aparte Bedden en Uitzicht op de Stad

De kamer was klein en het was gehorig in de late uurtjes wat er buiten gebeurde de ramen niet goed geisoleerd

Midden in het Centrum !!

• Beoordeeld op: 18 oktober 2016

Centrale ligging,

Badkamer veel te klein, ontbijt matig versus 4*

Centrale ligging,

• Beoordeeld op: 9 oktober 2016

Schitterend hotel op prachtige locatie .
    • Tweepersoonskamer met 2 Aparte Bedden en Uitzicht op de Stad

Toeristische informatie had beter gekund.

Ontbijt heerlijk, kamer prachtig.

• Beoordeeld op: 9 oktober 2016

de uitstraling,de plek,de service,het ontbijt

de uitstraling,de plek,de service,het ontbijt

• Beoordeeld op: 29 september 2016

Lokatie , de kamer junior suite.
    • Junior Suite (2 Volwassenen)

Internet zwak, kluis op kamer was stuk ze hebben er na gekeken en dat was het.

Lokatie , de kamer junior suite.

• Beoordeeld op: 19 september 2016

Prima tussenstop tussen Porto en Lissabon
    • Tweepersoonskamer met 2 Aparte Bedden met Uitzicht op de Binnenplaats

Ontbijt was prima, lokatie geweldig, service uitstekend en de kamers waren aangenaam

• Beoordeeld op: 17 september 2016

Super leuke plaats aan de kust met mooi hotel
    • Tweepersoonskamer met 2 Aparte Bedden en Uitzicht op de Stad

Hangt geen sfeer personeel wat afstandelijk.

Mooi hotel op prachtige lokatie. Prima kamer zeer stil.

• Beoordeeld op: 19 augustus 2016

• Beoordeeld op: 1 augustus 2016

Mooie kamers, prachtig hotel.
    • Tweepersoonskamer met Uitzicht op Interieur

Wij sliepen op het eerste verdiep en hoorde 's avond wel lawaai van de bar beneden.

Mooie kamers, prachtig hotel. Goede prijs kwaliteit.

• Beoordeeld op: 24 juli 2016

De ontvangst, de uitleg van het personeel, de...
    • Tweepersoonskamer met Uitzicht op de Stad

De ontvangst, de uitleg van het personeel, de vriendelijkheid , de ligging van het hotel, de parking onder het shopping center

• Beoordeeld op: 24 juli 2016

Prettig verblijf, aveiro mooie stad. Sober, maar goed ontbijt

Harde bedden, kleine kamers

Locatie, midden in het oude centrum

• Beoordeeld op: 24 juli 2016

Mooi hotel in centrum Aveiro.

Prachtig hotel op prima locatie in centrum. Uitgebreid ontbijt. Parkeergarage op 100m. kost € 5 per dag.

• Beoordeeld op: 23 juli 2016

Ideale ligging.
    • Tweepersoonskamer met 2 Aparte Bedden met Uitzicht op de Binnenplaats

Ideale ligging. Vriendelijke ontvangst. Heel gevarieerd ontbijt. Parkeren geen probleem in ondergrondse garage. Super verblijf.

Verbleven in juni 2016

• Beoordeeld op: 21 juli 2016

Gedateerde kamers en oncomfortabele bedden.
    • Tweepersoonskamer met Uitzicht op Interieur

Gedateerde kamers en oncomfortabele bedden.

• Beoordeeld op: 26 oktober 2015

Het ontbijt, de vriendelijkheid van de medewerkers, de kamer...

De zenderkeuze was nagenoeg uitsluitend Portugees. De inpandighrif van de kamer was niet storend, wel de vieze koker waar je in keek als je het raam open deed

Het ontbijt, de vriendelijkheid van de medewerkers, de kamer zelf

• Beoordeeld op: 6 oktober 2015

gelegen aan het belangrijkste plein van Aveiro.

er mocht wel iets meer plaats zijn voor valiezen

gelegen aan het belangrijkste plein van Aveiro. mooie kamer met zicht op plein en kanalen. badkamer in orde; uitstekend en uitgebreid ontbijt;

Er zijn ook 26 beoordelingen zonder commentaar. Deze beïnvloeden de algemene beoordelingsscore.