Beoordelingen over Hotel Britania 4-sterren

Rua Rodrígues Sampaio, 17, Santo António, 1150-278 Lissabon, Portugal

#7 van de 371 hotels in Lissabon

9,7

9,8

Geweldig hotel en personeel op perfecte locatie.
    • Superior Tweepersoonskamer met 1 of 2 Bedden

Ik vind het altijd jammer om in een badkuip te douchen. Maar op zich was het prima.

Geweldig hotel. Ontzettend lief en behulpzaam personeel. Ook wat betreft advies over activiteiten in de stad. Ontbijt is heerlijk, de kamers ruim en comfortabel. Toplocatie nabij metro. Heerlijk thee/port drinken, dagelijks vanaf half vijf, in een zeer sfeervolle lounge (service van het hotel). Prachtige architectuur (jaren 40) in ere hersteld.

om altijd weer naar terug te komen!

absoluut niets! (behalve die dronken Engelsen, maar daar kan het hotel niets aan doen).

Ik was al jaren eerder in dit hotel en het was een heel prettig weerzien. Alles is hier perfect: kamer, ontbijt, locatie, personeel,... alles pico bello!

• Beoordeeld op: 25 november 2017

Britania heeft alles wat ik tot nu toe in mijn leven heb meegemaakt, overtroffen !!
    • Aanbieding - Tweepersoonskamer met 1 of 2 Bedden (Vanaf 55 Jaar)

niets. Alles was perfect

Het ontbijt was voortreffelijk, wat je maar lust, was er. De koffie was heerlijk en verder was er heerlijk vers roerei. Fruit, yogurt, melk, vruchtendranken, kaas, vleeswaren...noem maar op. Geweldig, iedere dag een plezier om te mogen ontbijten. Verder werden wij verrast met champagne, men had schijnbaar opgemerkt dat wij ons 20-jarige huwelijk daar hebben gevierd. Deze drank werd met een lekker hapje aan de deur van de kamer bezorgd. Ik zou een ieder deze locatie willen aanbevelen. Koffie en thee op de kamer, ook altijd lekker en aanwezig.

Niets op aan te merken!
    • Aanbieding - Tweepersoonskamer met 1 of 2 Bedden (Vanaf 55 Jaar)

Kamers prima en heel proper. Ontbijt uitstekend. Heel vriendelijk en behulpzaam personeel. Absolute aanrader.

• Beoordeeld op: 7 maart 2018

een verwennerij

niets het was perfect

heerlijk ontbijt, en prachtige kamers. zeker een hotel waar we weer heen gaan.

• Beoordeeld op: 7 april 2016

Superior rooms zijn erg ruim.

Niks, het was echt gewoon goed

Superior rooms zijn erg ruim. Enorm bed, bijna 4 persoons. Statig gebouw. De ligging is echt ideaal. Om de hoek zit de bus en metro halte. Veel kleine restaurantjes met de traditionele Portugese keuken in de buurt. Door de winkelstraatjes loop je gezellig naar de binnenstad (Rossio) Lissabon card was ook handig.

• Beoordeeld op: 22 juni 2015

Decor, large room, real black out curtains, very good...

Street can use bit of an upgrade, but is ok.

Decor, large room, real black out curtains, very good functioning a/c, quiet, nice brakfast and complimentary afternoon tea + porto + pastries, very nice and helpful personnel, location.

• Beoordeeld op: 13 oktober 2015

Opvallend vriendelijk personeel, steeds klaar om te helpen...

Opvallend vriendelijk personeel, steeds klaar om te helpen en advies te geven.

• Beoordeeld op: 21 mei 2015

De Portugese hulpvaardigheid

De ligging en vooral de onderhoudstoestand van de directe omgeving

De Portugese hulpvaardigheid