Beoordelingen over Cerro Mar Atlantico & Cerro Mar Garden 4-sterren

Rua Antonio Aleixo, Albufeira Centrum, 8200 - 852 Albufeira, Portugal

3,9

• Beoordeeld op: 22 september 2018

• Appartement met 1 slaapkamer Cerro Mar Atlantico

Mooi complex, ideaal ligging t.o.v. centrum en strand. Ruime en gratis parkeergelegenheid. Kamers zijn enigszins gedateerd maar degelijk en van alle noodzakelijkheden voorzien. Goede dagelijkse schoonmaak. Klantvriendelijke receptie en prima ontbijt. Kortom een uitstekende locatie voor een leuke strandvakantie.

Ruim appartement met keuken.
    • Appartement met 1 slaapkamer Cerro Mar Atlantico

Geluidsoverlast op de kamer, slechte isolatie. Appartementen waren al redelijk gedateerd, opfris beurt aan de binnenkant dringt zicht op. In de badkamer hingen er nog haren tegen de muur. Bad met douchegordijn ook niet meer echt van deze tijd.

Ruim appartement met keuken. Uitgebreid ontbijtbuffet Toegang tot 3 zwembaden Uitzicht over de stad en oceaan (gebouw 2, kamer 305) Transfer naar de luchthaven gemakkelijk te regelen via het hotel voor 40 euro

Degelijk, weinig op aan te merken
    • Appartement met 1 slaapkamer Cerro Mar Atlantico

Weinig op aan te merken. De appartementen waren wel niet meer splinternieuw. Uiteindelijk hadden we alles wat nodig was voor een goed verblijf.

Wegens de natuurbrand in Monchique hebben we last minute nog een appartement kunnen boeken. Het appartement was ok. Ietwat verouderd maar wel proper. Moest niet meer zijn voor ons.

De ruimte was uitstekend en schoon.
    • Appartement met 3 slaapkamers Cerro Mar Atlântico

Prijs voor Wi-Fi was hoog en werkte niet. Geen parasol mogelijk op ons terras. Klachten over koffie apparaat en tv die niet werkte is niets mee gedaan. Beperkt ruimte aan zwembaden en werd het neerleggen van badhanddoek toegestaan.

De ruimte was uitstekend en schoon. Uitzicht was prachtig.

• Beoordeeld op: 16 juni 2018

Locatie en vriendelijk personeel

Gedateerde appartement

Appartement is wat gedateerd maar wel voorzien van dagelijkse schoonmaak en benodigde spullen voor mijn verblijf zoals vaatwasser, koelkast, pannen, oven etc. Ik had appartement met uitzicht op zee en personeel was zeer behulpzaam en vriendelijk. Parkeren rondom het appartement is gratis. Ontbijt voor €7 was ok.

Leuk resort
    • Appartement met 1 slaapkamer Cerro Mar Atlantico

Gehorigheid van de appartementen, alles wat er op de gang of op het buitenplein met zwembad gebeurde kon je heel goed horen in de appartementen.

Hygiëne en opzet van de accomodatie. Compleetheid van de appartementen. Restaurant van het hotel

• Beoordeeld op: 20 april 2018

Een zeer goede ervaring
    • Appartement met 1 slaapkamer Cerro Mar Garden

De douche was vrij klein en de temperatuur wisselde erg. Het personeel is niet altijd even vriendelijk.

Uitgebreid ontbijt en zeer moderne en luxe uitstraling van het hotel. Royaal appartement en goed uitzicht.

• Beoordeeld op: 21 maart 2018

De accomodatie is voldoende, het hotel ongezellig.
    • Appartement met 1 slaapkamer Cerro Mar Atlantico

Het kluisje kost geld en is uitgerust met een sleutelslot (een sleutel plus los slot)! Het ontbijt was compleet, maar niet erg lekker. Wifi werkt zéér slecht. Bij aankomst moet steeds weer worden aangemeld met een code van 16 tekens. Ongezellig gebouwd, holklinkende ruimten. Veel oude mensen in de maart.

We hadden een appartement en op de inrichting was niets aan te merken. Het personeel was vriendelijk en behulpzaam.

We hebben een goed verblijf gehad
    • Appartement met 1 slaapkamer Cerro Mar Atlantico

Het licht in de badkamer ging automatisch uit, niet ideaal als je onder de douche staat. En er was helaas 1 keer niet schoongemaakt waardoor we geen schone handdoeken hadden.

Kamer was heel ruim, faciliteiten in het hotel waren goed toen we die nodig hadden door het slechte weer.

• Beoordeeld op: 14 januari 2018

Weekje met mijn dochters
    • Appartement met 2 Slaapkamers Cerro Mar Atlantico

Voor mij (70 jaar) was de ligging niet zo geschikt...vanwege de steile wegen! Mijn 2 dochters echter konden dat goed aan!!

De ruimte, 2 slaapkamers en 2 badkamers! Én het prachtige uitzicht!

Cerro Mar Garden is super
    • Appartement met 1 slaapkamer Cerro Mar Atlantico

Het enige dat ik miste, waren kledinghaakjes in de badkamer.

Prachtige accomodatie. Super goede service en vriendelijk personeel, elke dag werd ons appartement schoon gemaakt en bijna elke dag schone handdoeken. Een echte aanrader.

Leuk en voor herhaling vatbaar buiten het seizoen.
    • Appartement met 1 slaapkamer Cerro Mar Atlantico

Misschien voor oudere personen de steile hellingen. Het strand is gemakkelijk bereikbaar, maar te voet terug naar het hotel is niet zo gemakkelijk als je moeilijk te been bent. Vooral oudere personen kunnen hinder ondervinden in het klimwerk.

De ruimte van het appartement was een meevaller. Zicht op zee en de mooie omgeving was voor ons een bijkomen pluspunt. In vol seizoen zal het daar zeer druk zijn, Engelsen en Nederlanders hebben daar hun thuisbasis. Leuke hotel voor het tussenseizoen. Meevaller: betaalbaar restaurant in het hotel en vriendelijk personeel.

Teleurgesteld.
    • Appartement met 1 slaapkamer Cerro Mar Atlantico

De ligging was veel te hoog ongeveer 100 trede om naar Albufeira te komen (je moet ook nog terug he) dan kunnen ze wel zeggen 300m. van het strand maar dat is hemelsbreed gemeten. Er rijd wel een shuttel busje elke 2u. maar de laatste rijd om 17.30u. wil je ergens gaan eten moet je altijd een taxi terug nemen. Nog een nadelig punt Wi-Fi kost in de appartementen €4.00p.U. in het hotel gratis (schandalig) Voor iedereen die naar Albufeira wil met kerst niet doen alles is gesloten je kan niet eens ergens een kopje koffie drinken laat staan eten!!!!!!! Wij zijn van armoe maar in het hotel gaan eten €45.00p.P. lopend buffet en erg slecht. Ons zien ze niet meer in portugal!!!!!!!!!!

Schone kamers en aardige schoonmaaksters. Mooie ligging aan het zwembad,(heb je alleen in e winter niets aan).

• Studio Appartement Cerro Mar Atlantico

Koffie. Weinig stopcontacten rond bed. Erg onhandig als je cpap gebruikt.

Kamergoed. Ontbijt was goed met uitzondering van de koffie. Die vonden wij ronduit slecht

Schoon mooi en lekker dicht bij oude centrum. 104 treden lopen.
    • Appartement met 1 slaapkamer Cerro Mar Atlantico

Kinderen mochten niet in het bubbelbad. Zelfs niet onder begeleiding.

Mooi appartement met mooie zwembaden zowel binnen als buiten. Alles was schoon en werd ook steeds schoongemaakt. M

• Beoordeeld op: 15 oktober 2017

Geweldig, een aanrader ! Moet wel goed ter been/ in goede conditie zijn !
    • Appartement met 1 slaapkamer Cerro Mar Atlantico

Ons appartement nr 608 was geweldig, ruime kamers, 2 balkons, top !! De ligging ten opzichte van het oude dorp is geweldig. Even klimmen maar de moeite waard en terug een taxi voor een paar euro. Het uitzicht prachtig. En heel schoon !!

Heerlijke dagen gehad en genoten van zowel de accomodatie als het weer
    • Appartement met 1 slaapkamer Cerro Mar Atlantico

De airco ( zowel in woonkamer als in slaapkamer ) wist het af en toe even niet.

Prima, zeer ruim appartement. De ligging ten opzichte van het centrum is prima. Reken er wel op dat je een lange trap op en af moet. Verschillende zwembaden bij ieder gebouw. Uitzicht schuin op het centrum en op zee. Zeer vriendelijk personeel.

Zeer prettig
    • Appartement met 1 slaapkamer Cerro Mar Atlantico

Ontbijt was redelijk: mogen meer verse producten zijn zoals verse jus d orange, yoghurt en zoet beleg. Dat zal het een 9 maken. Nu vind ik het een 7/7.5; badkamer iets gedateerd. Douche in bad vinden wij niet zo geweldig.

Locatie,personeel, faciliteiten, het appartement (voldoende ruimte en mogelijkheden, goede bedden en super uitzicht), het a la carte restaurant,het zwembad,leuke hotelbbq en goede spa (vriendelijke en professionele mensen) en fitnessruimte

Ruim en modern uitgerust appartement.
    • Appartement met 2 Slaapkamers Cerro Mar Atlantico

Geen vrije WiFi in alle gebouwen, alleen bij receptie (matig signaal). Handhaving van regels, met name m.b.t ligstoelen claimen met handdoeken in de ochtend.

Ruim en modern uitgerust appartement. Mooi zwembad met poolbar. Goed restaurant, aardig personeel. 5 minuten lopen naar oude centrum. 10 minuten naar strand.

Aangename ervaring
    • Studio Appartement Cerro Mar Atlantico

Best pittige heuvels rond accommodatie dus niet zo geschikt voor iemand die wat moeilijker te been is of al wat ouder is.

Verzorgde accommodatie en omgeving. Ruime en comfortable studio. Prima ontbijt. Heel vriendelijk personeel.

Een echte aanrader
    • Appartement met 1 slaapkamer Cerro Mar Atlantico

Qua benodigdheden in de keuken was het wel wat minder. Geen klopper, maatbeker, vaatwastabletten,... En de oven werkte niet. We hebben hongerig een uur en een half gewacht. Toen we nog eens belden dat we nog steeds aan het wachten waren was hij er zo goed als meteen.

Het was de perfecte locatie als je graag in het centrum bent. Op wandelafstand kan je namelijk het centrum en het strand bezoeken. Het personeel was vriendelijk en behulpzaam en de kamers zijn ook prachtig met een mooi uitzicht.

• Beoordeeld op: 7 juli 2017

Nooit eerder een vakantie meegemaakt in zo'n prima hotel met zoveel minpunten
    • Appartement met 1 slaapkamer Cerro Mar Atlantico

Het hotel is overladen met luidruchtige Engelsen. Laat je niet misleidden door de redelijk goede cijfers. De Engelsen maken het allemaal ongedaan met hun luidruchtige en asociale gedrag, waaronder de hele dag schreeuwen en bezetting van alle stoelen bij het zwembad doormiddel van handdoeken. Dit wordt in vol ornaat gedaan om 6 uur in de ochtend met de hele familie om vervolgens tot 1 uur in de middag weg te blijven. Erg apart, hotel doet er niks aan. Snel opgelost natuurlijk door de handdoeken gewoon eraf te halen en je eigen handdoek neer te leggen. Erg gehorig hotel verder, receptie en personeel niet erg behulpzaam en zeer ongeïnteresseerd. Voor busladingen asociale Engelsen een geweldig hotel, verder voor de rest van de mensen erg teleurstellend.

Ruime kamers, redelijk schoon, niet genoeg comfort voor 4 sterren helaas. Redelijk dichtbij centrum, wel zeer hellende weg. Voor jong publiek geen probleem. Veel zwembaden en faciliteiten, alleen overvol met Engelsen die geen manieren hebben. Het hotel hanteert geen regelgeving?

• Beoordeeld op: 25 mei 2017

Hebben 1 nacht in Atlantico gelogeerd, viel wat tegen.
    • Studio Appartement Cerro Mar Atlantico

Wifi alleen tegen betaling !

Hebben 1 nacht in Atlantico gelogeerd, viel wat tegen. Vervolgens 2 nachten bijgeboekt in Cerro Mar Garden, prima heerlijk ruim appartement van alle gemakken voorzien. Mooi uitzicht,rustig gelegen en toch dichtbij het oude centrum.

• Beoordeeld op: 8 maart 2017

Netjes (onderhouden), schoon hotel met heerlijk ontbijt, mooie ligging met uitzicht op zee & centrum
    • Appartement met 1 slaapkamer Cerro Mar Atlantico

Het diner (a la carte) in het restaurant was het minst lekker, ondanks goede bediening en een gratis fles wijn. Lekkerder gegeten in de restaurants beneden bij het dorp.

Meerdere goede receptionisten die je vriendelijk en bekwaam te woord staan. Geen sjagerijn gelukkig. Het ontbijt was perfect. Niks op aan te merken. Misschien dat de worstjes wat minder smaakten, maar dat was dan ook alles.

• Beoordeeld op: 8 maart 2017

Leuk en mooi complex!
    • Appartement met 1 slaapkamer Cerro Mar Atlantico

Badmuts verplicht in binnen bad en alleen wifi bij de receptie.....we moeten toch iets te zeuren hebben ;)

Het is een mooie accomodatie, wij zaten wel in het oudste gebouw maar was op zich prima. Het hoofdgebouw is heel erg mooi met een super (schoon) zwembad!

• Beoordeeld op: 4 februari 2017

We hebben genoten!
    • Appartement met 1 slaapkamer Cerro Mar Atlantico

geen gratis Wifi op de kamer en vaak slechte verbinding bij de receptie. Bed was nogal hard voor iemand met heupklachten

De locatie, het appartement waren prima! Mooi appartement met zeezicht, wasmachine, kookgelegenheid etc. Vooral een pluim voor het vriendelijke, attente en hulpvaardige personeel!

• Beoordeeld op: 1 februari 2017

goed hotel met appartement-functie en voldoende faciliteiten

slaapbank is voor 2 volwassenen niet voldoende. matras op de grond te dun

het appartement was groot en gezellig met mooi uitzicht op zwembad en gedeeltelijk zeezicht. faciliteiten jacuzzi, stoombad, sauna, massage, restaurant en zwembad erg mooi

• Beoordeeld op: 15 januari 2017

Voor herhaling vatbaar !!
    • Appartement met 1 slaapkamer Cerro Mar Garden

Het enige wat ons tegenviel was het internet dat je op het appartement niet "free" kon krijgen, dit was tegen betaling. Tenzij je in de lobby of in de bar ging zitten daar was er wel free wifi, maar men moest al chance hebben als het dan al eens lukte. Je kon natuurlijk een kredietkaart kopen maar het was ten ander redelijk duur, en er waren redelijk wat problemen om verbinding te krijgen, maar ondertussen verstreek de tijd tussen de aangekochte krediet en de daaropvolgende uren enz... Dit is het enige minpunt ,spijtig want in de tijd van internet en toestanden zou dit niet meer mogen kunnen.

Het klimaat natuurlijk !! De opgaande zon de zonsondergang en het uitzicht van de accommodatie met zeezicht schitterend !! Het ontbijt was goed met alles erop en eraan, maar vermits wij daar voor een maand verbleven zijn, zijn we dus ook niet alle gaan ontbijten. De kamers of het appartement werden alle dagen gepoetst. De bedden werden om de 2 a 3 dagen ververst van lakens, de handdoeken werden ook dagelijks ververst (wat voor ons niet echt nodig was : Ecologische reden). Dus besluit : Het is er zeer proper en netjes !!

• Beoordeeld op: 13 januari 2017

Mooie plek! Zeker voor atletische traplopers.
    • Appartement met 2 Slaapkamers Cerro Mar Atlantico

Locatie valt wat tegen. Om in de stad te komen moet een een trap van 100 treden afgelopen worden. (En weer terug natuurlijk.) Er rijdt wel een busje van Cerro Mar, maar die gaat maar elke twee uur en niet 's avonds.

Appartement was prima. Twee slaapkamers met eigen bad of douche en voldoende inrichting om een leuk verblijf te hebben met een gezin van 4 volwassenen en twee kinderen.

• Beoordeeld op: 6 januari 2017

Heerlijk uitgebreid ontbijt, ruime studio voor 2 personen,...
    • Studio Appartement Cerro Mar Atlantico

onvriendelijk receptie personeel, niet behulpzaam

Heerlijk uitgebreid ontbijt, ruime studio voor 2 personen, ontzettend vriendelijk personeel in ontbijtzaal en restaurant.

• Beoordeeld op: 5 januari 2017

We zouden zo nog een keer terug gaan in de winter periode, we hebben geweldig genoten😃
    • Appartement met 1 slaapkamer Cerro Mar Atlantico

De internet verbinding in het app. Tegen betaling was erg slecht.

We hadden een appartement 5 hoog met daardoor veel zon en uitzicht op zee! Overdekt zwembad en sauna, restaurant Monte Verde👍 De geweldige schoonmaak van het appartement door de vrouwen, iedere dag! Niet te vergeten het personeel van de receptie.

• Beoordeeld op: 25 oktober 2016

schoonmaak zeer goed, alle dagen schone handdoeken en kamer...
    • Appartement met 1 slaapkamer Cerro Mar Garden

zwembadwater buiten is steenkoud, konden kinderen niet zwemmen. Onvriendelijk bij receptie, absoluut niet klantgericht.

schoonmaak zeer goed, alle dagen schone handdoeken en kamer gepoetst. Goed ontbijt. Goede locatie, loopafstand van centrum (trappen) en strand. Fijn dat er een binnenzwembad is.

• Beoordeeld op: 8 september 2018

Op loopafstand van her centrum
    • Appartement met 1 slaapkamer Cerro Mar Atlantico

Bedbank was niet totaal schoon

Op loopafstand van her centrum

Leuke plekbom albufeira te ontdekken!
    • Appartement met 2 Slaapkamers Cerro Mar Atlantico

Appartementen verspreid over meerdere gebouwen waardoor je naar t zwembas een stuk moest lopen!

Grote kamer

Ontbijtbuffet was tamelijk uitgebreid.
    • Appartement met 1 slaapkamer Cerro Mar Atlantico

Ligging toch wel ver van strand. Prijs/kwaliteit niet schitterend.

Ontbijtbuffet was tamelijk uitgebreid. Vele (kleinere) zwembaden

de ruimte en de privacy van het appartement
    • Appartement met 1 slaapkamer Cerro Mar Atlantico

de stoom- of geurafzuiging was uitgeschakeld in de badkamer/wc

de ruimte en de privacy van het appartement

Goeie keuze

Gehorig

Kamer, ontbijt

Fabtastisch
    • Appartement met 2 Slaapkamers Cerro Mar Atlantico

We hadden een heel groot balkon en keken uit over heel Albufeira!. De ligging dichtbij het centrum. Zo ideaal!!

• Beoordeeld op: 26 april 2018

kamers zijn gehorig( deuren dicht slaan)
    • Appartement met 1 slaapkamer Cerro Mar Atlantico

kamers zijn gehorig( deuren dicht slaan)

Heerlijk genoten!

Ruime appartementen Zeer uitgebreid ontbijt

Grote nette kamer

Geen negatieve issues

We hadden te weinig tijd en hebben er enkel geslapen ...

• Beoordeeld op: 19 april 2018

Te kort
    • Appartement met 1 slaapkamer Cerro Mar Atlantico

Hat lawaai van de Britten !!!! Geen respect!!

Alles was naar wens!!

• Appartement met 1 slaapkamer Cerro Mar Atlantico

Internet is slecht. Ontvangst aan receptie zakelijk, maar verre van vriendelijk

Zeer mooie appartementen, alles aanwezig voor een perfect verblijf

• Beoordeeld op: 9 februari 2018

Kamer matig ingericht, keuken slecht voorzien van inventaris...
    • Appartement met 1 slaapkamer Cerro Mar Atlantico

Kamer matig ingericht, keuken slecht voorzien van inventaris, airco maakte erg veel lawaai Algemeen is het appartement redelijk gedateerd

Geweldig verblijf gehad.

Er zijn geen minpunten.gewel

Mooi appartement op prachtige locatie.

• Beoordeeld op: 13 januari 2018

Heerlijke plek en we hebben langer geboekt! Vlakbij strand, stadje en uitvalswegen
    • Appartement met 1 slaapkamer Cerro Mar Atlantico

Ontbijtbuffet in overvloed, super prijs/kwaliteit verhouding!

Appartementsgebouwen liggen tegen een heuvel, dus mensen die...
    • Appartement met 1 slaapkamer Cerro Mar Atlantico

Appartementsgebouwen liggen tegen een heuvel, dus mensen die slecht ter been zijn hebben een lastig verblijf.

Mooi appartement,dichtbij centrum.
    • Studio Appartement Cerro Mar Atlantico

Mooi appartement,dichtbij centrum.van Albufeira.Alles erop en eraan,wasmachine,vaatwasser,oven.Toppie.

• Beoordeeld op: 12 november 2017

Prima appartement.

Wifi

Prima appartement. Ontbijt niet echt bijzonder voor 4 sterren accommodatie. In binnen zwembad badmuts verplicht.

• Appartement met 1 slaapkamer Cerro Mar Atlantico

Ruime en nette kamer met geweldig uitzicht over Albufeira en het strand/ zee.

Super naar ons zin gehad!
    • Appartement met 1 slaapkamer Cerro Mar Atlantico

badkamer had opfrisbeurt nodig, voegen niet meer top.

rustig gelegen maar wel op loopafstand van strand en oude centrum

Prima accommedatie.

Wij kregen een prima breakfastpacket mee.

Toplocatie
    • Appartement met 3 slaapkamers Cerro Mar Atlântico

Klein bed

Zwembaden

De locatie.
    • Appartement met 1 slaapkamer Cerro Mar Atlantico

De trappen om naar het centrum en het strand te komen.

De locatie. We hebben geen auto nodig gehad.

• Beoordeeld op: 21 juni 2017

• Studio Appartement Cerro Mar Atlantico

Waren er maar een nacht. Niets negatiefs te melden

Prachtig appartement zeer vriendelijk personeel

• Beoordeeld op: 15 juni 2017

Aanrader
    • Appartement met 1 slaapkamer Cerro Mar Atlantico

Heel veel trappen om naar het dorpje en naar het strand te gaan!! Goede conditie nodig!

Rustig gelegen, veel ruimte, alle luxe!

• Beoordeeld op: 10 juni 2017

• Beoordeeld op: 31 mei 2017

Heerlijke dagen gehad
    • Appartement met 1 slaapkamer Cerro Mar Atlantico

slaapbank in woonkamer niet echt geschikt om op te slapen

super ontbijt, mooi uitzicht, prima accommodatie.

Zonvakantie in Zlbufeirz
    • Appartement met 2 Slaapkamers Cerro Mar Garden

Veel luidruchtige Engelsen

De zon en zicht op de oceaan

aangenaam verrast
    • Appartement met 1 slaapkamer Cerro Mar Atlantico

*de slaapbank *s nachts veel licht in woonruimte (waar de slaapbank is)

*vriendelijk personeel *propere ruime kamers *ontbijtbuffet

• Beoordeeld op: 9 april 2017

Super aanrader !

Wifi tegen betaling

Super locatie, mooi appartement met zicht op zee

• Beoordeeld op: 7 april 2017

prijs kwaliteits verhouding prima

geen aanmerkingen

prijs kwaliteits verhouding prima

• Beoordeeld op: 11 maart 2017

Appartement
    • Studio Appartement Cerro Mar Atlantico

Trappen naar centrum van stad.

Appartement

• Beoordeeld op: 10 maart 2017

de sauna, de gym, tv
    • Appartement met 1 slaapkamer Cerro Mar Atlantico

bed was zeer slecht. om te mogen zwemmen moet je een kapje op dit kost 4 euro. gemiddelde leeftijd v/d gasten ligt op 65jr

de sauna, de gym, tv

• Beoordeeld op: 9 maart 2017

Locatie en service.
    • Studio Appartement Cerro Mar Atlantico

Te weinig glaswerk en servies

Locatie en service. Vriendelijk personeel

Fijne vakantie
    • Appartement met 1 slaapkamer Cerro Mar Atlantico

Ontbijt was goed Het appartement was goed personeel vriendelijk

• Beoordeeld op: 27 februari 2017

Luxe appartement, zeer compleet uitgerust.

Internet zeer matig

Luxe appartement, zeer compleet uitgerust. Perfekt gelegen

• Beoordeeld op: 23 februari 2017

wifi

wifi

• Beoordeeld op: 16 februari 2017

Prima plek om terug te komen!!
    • Studio Appartement Cerro Mar Atlantico

Ruim appartement aan de overkant van het hotel, rustige locatie. Op 500m van een trap waarmee je in het oude centrum van Albufeira belandt.

• Beoordeeld op: 7 februari 2017

super appartement vlak bij het oude stadspleintje met gezellige winkeltjes en horeca
    • Appartement met 1 slaapkamer Cerro Mar Atlantico

Prachtig ruim appartement met iedere dag schonen handdoeken en 2 keer per week schoonbeddengoed en dagelijks werd het appartement gepoetst.

• Beoordeeld op: 31 januari 2017

goede prijs/kwaliteitverhouding
    • Studio Appartement Cerro Mar Atlantico

geen wifi en trage gratis wifi in de lobby

ruim, goed uitgerust en schoon appartement met 3 ruime balkons

• Beoordeeld op: 26 januari 2017

Ruim Hotel Appartement .
    • Studio Appartement Cerro Mar Atlantico

De slechte wifi, er is niet te douchen , de douchekop spuit tegen de muur.

Ruim Hotel Appartement .

• Beoordeeld op: 10 januari 2017

Een heerlijke uitgebreid ontbijtbuffet en een heel schoon...
    • Appartement met 1 slaapkamer Cerro Mar Atlantico

De bedden waren iets minder.

Een heerlijke uitgebreid ontbijtbuffet en een heel schoon appartement. De ligging tov oud albuffeira is uitstekend.

Mooie en hygiënisch hotel, met een prachtig uitzicht op zee

Internetverbinding was matig.

Mooie en hygiënisch hotel, met een prachtig uitzicht op zee

• Beoordeeld op: 1 januari 2017

• Appartement met 1 slaapkamer Cerro Mar Garden

Beter wifi ontvangst in de lobby zou fijn zijn.

Mooi verzorgd appartement voorzien van alle gemakken en mooi uitzicht.