Beoordelingen over Hotel Cidnay 4-sterren

Rua Dr. João Gonçalves, 4784-909 Santo Tirso, Portugal

#2 van de 7 hotels in Santo Tirso

• Beoordeeld op: 10 augustus 2016

Erg mooi hotel, vele faciliteiten, rustige ligging in leuk...
    • Tweepersoonskamer voor 1 Persoon.

Zakelijke ontvangst. Hoe kleiner of goedkoper het hotel in Portugal des te vriendelijker het personeel zullen we maar zeggen. Enig minpuntje was dat er laat op de avond voordat ik moest vliegen een luidruchtig gezelschap zat op het buitenterras boven mij wat goed te horen was op de kamer.

Erg mooi hotel, vele faciliteiten, rustige ligging in leuk stadje en prachtig uitzicht vanaf het balkon. Ik zat er middenin de zomer en volgens mij was de kamerprijs voor mij erg gunstig. Vliegveld in 20 minuten te bereiken en centraal gelegen tussen de drie grote steden in Noord Portugal. Voor mij een hotel om te onthouden.

• Beoordeeld op: 30 juli 2016

Uitstekend verblijf in schitterend hotel !

HELEMAAL NIETS

Alles was TOP. Zeer vriendelijke ontvangst, gaf alle gevraagde inlichtingen, zeer goede en ruime kamer met zicht op de bergen en terras, prachtig interieur van het hotel met wel twee mooie binnentuinen, zeer ruime en gezellige ontbijtzaal met zeer grote panoramische ramen (tot tegen de vloer) met prachtig vergezicht, met zeer uitgebreid en zeer verzorgd ontbijtbuffet, ZALIG! Santo Tirso is een klein stadje, van daaruit kan je PORTO per trein goed bereiken zodat je de auto kan laten staan aan het hotel ! Maar het station is 1,5 km van het centrum ( te voet is gezond!)

• Beoordeeld op: 22 mei 2016

Restaurant, mooi hotel, mooi uitzicht