Beoordelingen over Muthu Clube Praia da Oura 4-sterren

#65 van de 69 hotels in Albufeira

6,1

Op zixh een goed hotel
    • Deluxe Kamer met Terras en Uitzicht op Zee of het Zwembad

De kamers waren wat verouderd

Mooi zwembad, goed ontbijt en goede locatie. Het is in de buurt van de strip (voor echt uitgaan). Bij het oude centrum is het wat rustiger en heb je wat meer echt Portugese restaurantjes.

De locatie maakte een hoop goed!
    • Superior Kamer met Terras en Uitzicht op Zee of het Zwembad

We hadden een kamer met zeezicht geboekt. We kregen tot twee keer toe een kamer met uitzicht op een muur! Vervolgens zeiden ze dat ze vol zaten en geen andere kamer meer hadden...

De ligging van het hotel is prima. Bij het strand en vlakbij terrasjes!

Fijn hotel voor een relax vakantie

N.V.T

De ligging van het hotel is perfect voor een zon zee strand vakantie, personeel is zeer vriendelijk en behulpzaam. Een aanrader voor een relax vakantie ! + hygiene + vriendelijkheid + goede faciliteiten + meerdere zwembaden + dichtbij the strip ( uitgaansgebied )

• Deluxe Kamer met Terras en Uitzicht op Zee of het Zwembad

De ingang naar wc en badkamer is erg krap. Je kunt je tenen aardig stoten aan de poten met extra ornamenten er onderaan.

De geweldige ligging. Het uitzicht, de ligstoelen op het balkon

• Beoordeeld op: 17 maart 2018

top!
    • Deluxe Appartement met 2 Slaapkamers en Uitzicht op Zee of het Zwembad (2 Volwassenen + 2 Kinderen)

ontbijt

uitzicht en verblijf ontbijt vonden wij beneden peil, met uitzondering van het bordje havermout! heerlijk! tip: misschien stofzuiger in verblijf

• Beoordeeld op: 11 januari 2018

4-Sterren ervaring is afhankelijk van keuze en geluk !!!
    • Deluxe Appartement met 1 Slaapkamer met Uitzicht op de Zee of het Zwembad (2 Volwassenen)

Na de correcte check in werden wij, op ons verzoek, in de duisternis, naar ons appartement geleid, hetgeen haastig en verre van professioneel gebeurde !! Wij werden niet tot bij het appartement vergezeld en moesten het verder zelf uitzoeken. Gelukkig bleek de service gedurende ons verblijf vriendelijk en goed. In het laagseizoen is de service beperkt tot een (onverwarmd) groot zwembad, niet werkend bubbelbad en geen stoelen en/of voorzieningen op het strand. De keuken biedt zeer weinig werkruimte. Het wifi-signaal is voor vrij veel sites ontoereikend en volgens een techneut zou er mogelijk sprake zijn van geblokkeerde sites en zouden de problemen worden onderzocht. De wifi bij de receptie werkt overigens uitstekend. De gratis shuttlebus was vanwege technische problemen buiten dienst gesteld en luchthaven transport is niet inbegrepen.

Het resort Praia da Oura, dat tijdens ons verblijf van 30 dagen in december / januari zijn viersterren status niet waardig bleek vanwege onvoldoende/achterstallig onderhoud en reiniging van het exterieur, biedt met 17 opties een breed scala aan accommodaties, gesitueerd van zeer goed tot slecht. De cheque was verre van Genius, maar correct. Een succesvol langer verblijf in het laagseizoen hangt af van een juiste keuze van accommodatie en de toewijzing van een goede unit Voor een langer verblijf geniet een Deluxe appartement met -1 - slaapkamer, een voldoende groot balkon en uitzicht op zee/zwembad de voorkeur, mede vanwege de aanwezigheid van een comfortabele (slaap) bank en meer leefruimte. De keuken in het appartement bleek groot genoeg, maar bood te weinig werkruimte voor de bereiding van wat uitgebreidere warme maaltijden. Een oven is ingebouwd, maar een magnetron ontbreekt. Het tweepersoonsbed is uitstekend, zo ook de warmwatervoorziening. De wi-fi van Vodafone P is gratis, maar bleek ontoereikend voor een aantal sites. Het dagelijks falende tv-signaal werd adequaat gerepareerd, maar de wifi bleef problematisch. De verwarming door de airco was voldoende, even als het schoonmaken van het appartement. Klachten werden vriendelijk genoteerd en in het algemeen vrij snel gehonoreerd. Het resort ligt op een paar minuten lopen van het strand en op ongeveer 700 meter van verschillende supermarkten, apotheken, bars, restaurants en De Strip. Naar Oud Albufeira is 3 km en Shopping Algarve 2,4 km. De bushalte voor de Green-line bevindt zich direct naast het resort en is middels liften gemakkelijk bereikbaar. De wandelmogelijkheden zijn zeer goed. Gedurende de feestdagen waren de tuinen feestelijk verlicht en werd ’s-avonds vermaak geboden. Het oud/nieuw vuurwerk van het resort was bezienswaardig. Ten slotte, wij hadden geluk en beleefden in ons zeer goed gelegen, 4-sterren Deluxe, 1 slaapkamer appartement, een uitstekende tijd.

slecht en nooit weer
    • Superior Kamer met Terras en Uitzicht op Zee of het Zwembad

kamers zeer gedateerd, aanbod van de kamers slecht, personeel luistert niet naar de wensen en klachten. zelfs niet nadat dat we zelf dik hebben bijbetaald voor een ander studio en/of appartement prijs/kwaliteitverhouding slecht. zijn na een paar dagen vetrokken.

Ik kom nooit meer terug
    • Standaard Kamer met Terras

Absoluut geen 4 sterren! Geen airco, slecht bed, schimmel in de voegen, afgebladderde verf, Engels georiënteerd buffet, vies douchegordijntje.... al met al GEEN viersterren....

Zwembad ok, strand dichtbij

verbleven 16 dagen was super gezellig en leuk onvergetelijke vakantie 👍
    • Deluxe Appartement met 1 Slaapkamer met Uitzicht op de Zee of het Zwembad (2 Volwassenen + 2 Kinderen)

Parkeerplaats vond ik minder was wel paar min lopen naar de parkeerplaats we hadden liever onze auto ervoor willen plaatsen

het onbijt was super lekker en alles was perfect niks op aan te merken alles was tip top geregeld zeker aan te raden

Het hotel ligt vlak aan het strand.
    • Standaard Kamer met Terras

Het hotel was afgeleefd. Alles was oud en "niet proper". Parkeren in de omgeving is gratis, maar je moet in het hoogseizoen wel lang zoeken naar een plaats of voor Portugal behoorlijk bijbetalen op een parking vlakbij. Aangezien Albufeira heel toeristisch is, zouden we dit overslaan. Ik ben blij dat we de gezellige drukte toch bezocht hebben, maar dit kan eveneens middels een daguitstap. De hotels in het binnenland die we bezocht hebben hebben een betere prijs kwaliteitsverhouding.

Het hotel ligt vlak aan het strand. Echter er zijn mooiere en rustigere stranden in de buurt.

Super ligging en goed beveiligd, veel entertainment.
    • Superior Kamer met Terras en Uitzicht op Zee of het Zwembad

Ontzettend lang wachten aan de receptie, voor allerlei zaken en zeker de check in. Soms staat personeel gewoon te kijken en spreken ze je niet aan. Personeel spreek elkaar ook (zonder elkaars medeweten) tegen. Vb: wij wilden een vroeg ontbijt regelen omdat wij heel vroeg vertrokken en we er wel voor betaalden, de ene zei dat dit niet ging en de ander pleegde een telefoontje en een uurtje later konden we ons pakket ophalen.

Super ligging en goed beveiligd, veel entertainment. Super zwembad en dicht bij het strand en veel te doen in de omgeving. Niet te ver van Albufeira centrum. Ideaal voor jongeren want dicht bij The Strip maar s avonds heel rustig.

• Beoordeeld op: 13 juli 2017

• Superior Kamer met Terras en Uitzicht op Zee of het Zwembad

Wij kozen voor een all in vakantie, maar eenmaal daar aangekomen bleek dat we niet in elke bar een drankje konden bestellen. Over het hele resort waren er maar 2 bars waar je drank kon bestellen en zelfs maar in ééntje waar je een beperkt aanbod van alcohol kon bestellen. Cocktails, ijsjes, bepaalde bieren (corona, somersby,...) waren allemaal niet all in en daarvoor moest worden voor bijbetaald. Handdoeken aan het zwembad moet men ook bijbetalen. Er zijn heel veel regeltjes omtrent all in en als we half pension of enkel ontbijt hadden genomen hadden wij veel geld kunnen uitsparen (zeker als student). Het eten was niet echt gevarieerd en ook niet altijd even lekker. Het was oke.

De locatie was prachtig en dichtbij the Old Town en The Strip. Het zwembad en de animatie voldeden ook aan mijn verwachtingen. De kamer was oke, wel niet zoals op de foto's afgebeeld, maar zeker niet slecht.

• Beoordeeld op: 7 juli 2017

Heerlijk balkonnetje mooi uitzicht.
    • Deluxe Kamer met Terras en Uitzicht op Zee of het Zwembad

De hygiene in de badkamer was echt slecht. Vies beschimmeld douche gordijn en tussen de tegels en de kitrandjes was het ook zwart geworden. Verder word de kamer om de twee dagen schoongemaakt en bed verschoond dat was wel prima. Jammer geen stopcontact in de badkamer. Je haar doen moest dan maar zonder spiegel naast het bed of in de keuken.

Heerlijk balkonnetje mooi uitzicht. Zwembad was ook top kunt er lekker drankjes halen en zit een mooi toilet gebouw bij!

Slecht groot hotel met een slechte prijs-kwaliteit verhouding
    • Deluxe Kamer met Terras en Uitzicht op Zee of het Zwembad

Als een hotel zo groot is als dit hotel moeten alle faciliteiten daarop aangepast worden. En dat ontbreekt hier. De receptie is veel te klein (altijd wachttijden), in de 4 dagen dat wij er zaten is er niet schoongemaakt en geen handdoeken verschoond, en itt onze boeking moesten we toch nog bijbetalen voor het ontbijt en ontbrak de airport-shuttle.

Ontbijt was goed, maar dit was dan ook het enige waar dit hotel voor ons een voldoende scoorde.

• Beoordeeld op: 29 maart 2017

Het ontbijt was inclusief bij onze kamer.
    • Standaard Kamer met Terras

De matrassen ,zeer dun,en badkamer is wel aan vernieuwing toe.We zijn er voor het eerst in 1983 geweest,en is nog steeds hetzelfde,niet van deze tijd!!

Het ontbijt was inclusief bij onze kamer.Goed!!

• Beoordeeld op: 17 maart 2017

5 Dagen genoten in Praia da Oura.
    • Superior Kamer met Terras en Uitzicht op Zee of het Zwembad

Was een appartement met prachtig uitzicht op zee, ruim terras en goed voorzien van benodigdheden, zelfs handdoeken aanwezig. We hebben genoten van de prachtige baaitjes tussen de rotsen en goed bereikbaar via trappen.

• Beoordeeld op: 14 februari 2017

Mooie locatie en omgeving
    • Deluxe Kamer met Terras en Uitzicht op Zee of het Zwembad

Appartementen hebben wel wat onderhoud nodig. Terras stoelen zijn veel te groot in verhouding tot het balkon.

Mooie locatie en omgeving. Goede bedden.

• Beoordeeld op: 15 november 2016

Prima ontbijt.
    • Superior Kamer met Terras en Uitzicht op Zee of het Zwembad

WiFi, geen bereik in de kamer wel in de badkamer. Na klacht laatste dag wel bereik in het totale appartement .

Prima ontbijt. En mooie accommodatie gezellige lounche plaatsen op het park.

• Beoordeeld op: 2 oktober 2016

Prima maaltijden service
    • Superior Kamer met Terras en Uitzicht op Zee of het Zwembad

Appartementen zijn wel erg gehorig en zeker wanneer er 's nachts mensen terugkeren uit het nachtleven. Na drie dagen nog steeds geen handdoeken vervangen !

Prima maaltijden service

• Beoordeeld op: 24 september 2016

De buitenkant ziet er geweldig uit maar de werkelijkheid valt bijzonder tegen.
    • Superior Kamer met Terras en Uitzicht op Zee of het Zwembad

De studio was oud, geen airco, uitzicht op een drukke weg. Schoon bedlinnen 1 x per week, schoonmaak kamer 1 x per 2 dagen. Lekkende douchbak wat wateroverlast tot in de zitkamer gaf. Erg onpersoonlijke benadering.

locatie was goed

• Beoordeeld op: 12 augustus 2016

Lokatie prima. Hotel te massaal, verouderd en slecht onderhouden.
    • Superior Kamer met Terras en Uitzicht op Zee of het Zwembad

Slechte badkamer. Oud en vies. Oude keuken. Achterstallig onderhoud. slechte schoonmaak. Slechte matrassen. bedden worden na 7 dagen verschoond. Bij verblijf van 8 dagen zou een andere verdeling beter passen. De foto's zien er beter uit dan de werkelijkheid. Prijs/kwaliteit niet in verhouding. Geen gratis wifi!!! Echt niet van deze tijd. Voor alle extra's moet betaald worden.

Kamer/appartement was qua formaat goed. Maar dat mag ook voor een superior room. Behulpzaam personeel bij balie.

Lokatie en uitzicht op het zwembad en de zee was mooi.
    • Deluxe Kamer met Terras en Uitzicht op Zee of het Zwembad

Kamers zijn gedateerd, hygiëne kan beter, vooral in de badkamer (verouderd/vieze voegen)

de lokatie

Prima voor zon, zee, strand
    • Deluxe Kamer met Terras en Uitzicht op Zee of het Zwembad

De bedden en het feit dat het een zeer toeristische plek was

De locatie dicht bij het strand

Fijne plek voor ontspanning
    • Deluxe Kamer met Terras en Uitzicht op Zee of het Zwembad

Het is erg groot dus voorzichtig met je bezittingen. Inbraak gevoelig

Strand is zeer dichtbij

• Beoordeeld op: 19 april 2018

De locatie, pal aan het strand
    • Deluxe Kamer met Terras en Uitzicht op Zee of het Zwembad

Kleine kamer, smalle slechte bedden, airco werkte niet

De locatie, pal aan het strand

• Beoordeeld op: 16 januari 2018

Prijs /kwaliteit

Fijn appartement aan zee.
    • Appartement met 1 Slaapkamer (2 Volwassenen + 2 Kinderen)

???

Geweldig appartement pal aan zee. Alles prima en netjes. Aardig personeel.Heerlijk ontbijtbuffet.

• Beoordeeld op: 3 december 2017

Hygiene

Vriendelijk en zeer mooi uitzicht

• Beoordeeld op: 17 november 2017

koffie uit papieren/kartonnen bekers

omgeving en zeezicht

Strandlocatie en uitzicht

Personeel is heel vriendelijk
    • Deluxe Kamer met Terras en Uitzicht op Zee of het Zwembad

WiFi is super slecht en incheck tijd is te laat om 17:00 eten is niet zo lekker dat blij elke dag zelfde

Personeel is heel vriendelijk

• Beoordeeld op: 1 juli 2017

Goede locatie, dicht bij alles. Appartament is iets verouderd
    • Standaard Kamer met Terras

Het appartament is aan de oude kant en heel erg minimalistisch

Hotel zelf heeft meerdere zwembadden, direct toegang tot strand

• Beoordeeld op: 18 juni 2017

Te groot complex weinig sfeer

Lawaai luidruchtige engelsen

Dicht bij zee

• Beoordeeld op: 10 mei 2017

Heerlijk verblijf in iets vergane glorie.
    • Standaard Kamer met Terras

Het matras zat een vreselijke plastichoes omheen. Kraakte, kreukelde en zweette. En bedje was erg smal.

Locatie, personeel en eten.

• Beoordeeld op: 1 maart 2017

Altijd heerlijk er te zijn ,al 20 jaar .
    • Speciale aanbieding - Deluxe Kamer met Terras en Uitzicht op het Zwembad en de Zee

Invertaris van de keuken rommelig.

Het uitzicht .

• Beoordeeld op: 9 februari 2017

• Standaard Kamer met Terras

De studio was ruim, schoon en had een prachtig terras met ligbedden.

• Beoordeeld op: 21 januari 2017

Top locatie

Formidabel uitzicht

• Beoordeeld op: 20 maart 2016

Ik had een kamer met een prachtig uitzicht op zee.

De schoonmaak zou elke twee dagen zijn, maar dit was eerder elke 3 a 4 dagen. Ik heb er in totaal 12 nachten geslapen en mijn bed is sinds aankomst nooit verschoond. Ik heb hierover een klacht ingediend maar hier is niks mee gedaan. Daarnaast is er erg weinig parkeerruimte voor je (gehuurde) auto.

Ik had een kamer met een prachtig uitzicht op zee.

• Beoordeeld op: 22 oktober 2015

Mooie ligging direct aan de prachtige oceaan en fantastisch...

Toch wel erg kleine superieure zeezijde appartement voor 2 personen, alles, incl. badkamer, in 21 m2 gepropt. Met goede bedden en stoelen. Badkamer aan vernieuwing toe!

Mooie ligging direct aan de prachtige oceaan en fantastisch uitzicht

• Beoordeeld op: 17 augustus 2015

De locatie, Clube praia da Oura ligt op 1 min lopen van het...

Toen wij zijn uitgecheckt zijn wij vergeten de borg terug te vragen. Hierdoor hebben wij 2 maanden lang elke dag mailtjes moeten sturen en telefonisch contact gehad. Toch bleef de receptie beloven de borg terug te storten zonder enig resultaat. Erg jammer want het verblijf was verder top!

De locatie, Clube praia da Oura ligt op 1 min lopen van het strand en 3 min van de strip.

• Beoordeeld op: 7 mei 2015

De keurige klantbenadering, de

Het was een beetje jammer dat er licht langs de verduisterende gordijnen heen schijnt, dan ben je behoorlijk vroeg wakker. Maar kan ook een voordeel zijn.

De keurige klantbenadering, de Locatie is echt geweldig, ik begrijP niet dat iemand kan zeuren over dit apparthotel. En ik weet absoluut wat het het om in zeer luxe accomodaties te verblijven.Het was schoon(elke 3 dagen schoonmaak, tja het is nu eenmaal geen hotel) mooi,heerlijke strandtent links van de accomodatie, superaardige mensen, mooie tuin en mooi zwembad . De klantmanager Manuel is geweldig! Maar gaat u er maar niet naartoe want dan hebben wij geen plek meer

• Beoordeeld op: 3 maart 2015

Dichtbij het strand en goede faciliteiten

Meerdere malen super goede ervaring gehad, behalve de laatste wat betreft de hygiëne (veel mieren in bad en kakkerlak) nr. 116

Dichtbij het strand en goede faciliteiten

• Beoordeeld op: 11 januari 2015

De ligging zonder meer,de hele sfeer rond het resort,de ...

De appartementen waren niet veel veranderd na die lange tijd ,Badkamer wel wat gedateerd en onze bedden,leken meer op logeerbedden. weet niet hoe het in de andere appartementen was,misschien hier en daar al gerenoveerd.

De ligging zonder meer,de hele sfeer rond het resort,de uitstraling van de tuinen etc De muziek,mooie receptie Dat alles was aangepast aan deze tijd,ook heel nieuw gedeelte aangebouwd sinds 1983.Evenals de boardwalk en trappen naar de strandjes. Super.

• Beoordeeld op: 13 april 2016

locatie

bijzonder slecht bed

locatie

• Beoordeeld op: 28 februari 2016

de ligging van de kamer, we hadden

moeilijk te zeggen prima verblijf gehad

de ligging van de kamer, we hadden verwacht echter kamer met apart een slaapkamer

• Beoordeeld op: 27 februari 2016

De ligging.

Wat ouder apartement.

De ligging.

• Beoordeeld op: 24 februari 2016

Attent en vriendelijk personeel

Inrichting vrij sober en gedateerd

Attent en vriendelijk personeel

• Beoordeeld op: 14 augustus 2015

Locatie is erg goed

De kamers zijn klein en warm. Onderhoud is wel wat achtergebleven. Weinig privacy

Locatie is erg goed

• Beoordeeld op: 5 juli 2015

Het weer

Het servies/bestek in de accomodatie was niet schoon, zaten etensresten op.

Het weer

• Beoordeeld op: 28 mei 2015

de locatie, het geweldige uitzicht en de prijs-kwaliteit...

het matras van het bed

de locatie, het geweldige uitzicht en de prijs-kwaliteit verhouding

• Beoordeeld op: 10 maart 2015

De ligging is perfect, kom er al 8 jaar.

Eten bij eigen restaurant "Jack " is na overname door muthu stuk minder.

De ligging is perfect, kom er al 8 jaar.

• Beoordeeld op: 24 februari 2015

Super Infinity kamer.

Geen minpunten.

Super Infinity kamer. Mooi groot balkon. Perfecte bedden. Goed uitgebreid buffet ontbijt.

• Beoordeeld op: 19 februari 2015

Ligging van het appartement;

het bed was niet goed; wifi niet gratis in het appartement

Ligging van het appartement; vrij.

• Beoordeeld op: 11 januari 2015

WiFi in appartement €7,00 per dag of €.

WiFi in appartement €7,00 per dag of €. 21,00 per week...prima verbinding + uitstekende inrichting keuken

Er zijn ook 9 beoordelingen zonder commentaar. Deze beïnvloeden de algemene beoordelingsscore.