Beoordelingen over Estrela da Luz 4-sterren

Rua Manuel Augusto Alves Catarino, Praia Da Luz, 8600-155 Luz, Portugal

#2 van de 31 vakantiewoningen in Luz

Heerlijke locatie van alle gemakken voorzien op een prachtig resort
    • Appartement met 1 Slaapkamer

Een kleedje op de grond of een extra schilderij aan de muur zou het nog wat huiselijker gemaakt hebben

Heerlijk ruim opgezet appartement van alle gemakken voorzien (inclusief wasmachine en vaatwasser in volledig uitgeruste keuken). Ook de faciliteiten van het resort waren geweldig. Prettig binnenzwembad (het was helaas te koud om buiten te zwemmen), sauna, wellness, fitness en tennisbaan.

• Beoordeeld op: 31 maart 2018

Prima appartement, fijne vakantie gehad.
    • Appartement met 1 Slaapkamer

Alleen toilet in badkamer. Apart toilet vinden wij altijd wel prettig. Maar is geen reden om niet meer terug te gaan. Heel vaak geen beeld op televisie. Zou iets met de satellietontvanger zijn.

Ruim appartement. Mooie balkons met zon tot ca 14.00 uur (hadden we bij boeking gevraagd). Wij zijn wandelaars, dus van faciliteiten zoals zwembad en gym hebben wij geen gebruik gemaakt, zag er allemaal wel verzorgt uit. Goed restaurant.

Zeer prettige ontspannen vakantie, in een geweldig hotel.
    • Appartement met 3 Slaapkamers

De matrassen konden iets minder hard zijn. En een van de bedden kraakte.

Zeer vriendelijk personeel. Goede centrale ligging in een kleine kustplaats, met goede restaurants. Heel mooi strand op loopafstand. Zeer ruime en luxe kamers.

• Beoordeeld op: 5 oktober 2017

Eén keer is wel genoeg
    • Studio Appartement

We dachten een 4* hotel geboekt te hebben. Maar het was een appartementencomplex met rondom gebouwen (140 appartementen van particuliere eigenaren), waartussen 2 bescheiden zwembaden en een kinderbadje. Vonden wij niet erg gezellig. Wel een keuken met alle denkbare apparatuur zelfs Nespresso-apparaat en wasmachine. Maar laat ik nou net het huishouden willen vergeten in mijn vakantie! Het harde matras werd enigszins verzacht door een topdekmatras. Het grootste minpunt: men had gemeend het studioappartement in 2en te moeten delen dmv een zigzag wand van glazen bouwstenen, zodat er geen ruimte meer overbleef om rond het (disproportioneel grote) bed te lopen, maar je iedere avond over het bed heen moest kruipen. Ook de enige - kleine - kledingkast bevond zich achter die wand, dus alle kleding over het bed heen schuiven. Wat een misser! In het woongedeelte dat al klein was door genoemde wand, waren ook nog eens 2 slaapbanken geplaatst. Verder: in Luz is niet veel te doen. Wil je wat actie, dan de auto pakken.

De vriendelijkheid van het personeel. Het verwarmde zwembad. Bvn op tv.

Estrela da Luz, mooie plek

niets!!

goede accommodatie, vriendelijke personeel, mooie tuin, zwembad en sportlocatie. Leuk dorpje met goede restaurants, mooie boulevard en strand. Niet al te groot. Zeer geschikt voor gezinnen met kleine kinderen en stellen.

• Beoordeeld op: 17 mei 2017

Estrela da Luz
    • Appartement met 3 Slaapkamers

Wifi is moeilijk die valt steeds weg. Geluidsoverlast van het café onder terwijl het nu nog vroeg in het seizoen is. Persoonlijk zou ik hier voor geen goud in de zomer willen zitten De laatste dagen kregen we daar steeds meer van mee (handdoeken op de bedjes ,etc)

Superschoon ,vriendelijk personeel,mooie sportzaal alles klopt zoals omschreven . Goed ingerichte keuken (apparatuur)en badkamer (rituals)en water in de koelkast als je aankomt. Vroege incheck,late uitscheck alles is in overleg mogelijk.Zelfs word er gebeld of we extra handdoeken en badlakens nodig hebben.Super !!

• Beoordeeld op: 7 mei 2017

Wij komen terug!
    • Appartement met 1 Slaapkamer

Het draaibaar douchescherm is nogal ongelukkig geplaatst in het appartement waren wij zaten. De ruimte tussen het lavabo meubel en douchescherm is namelijk heel smal.

Rustig gelegen appartementencomplex met alle voorzieningen zoals een verzorgde fitnessruimte, goed onderhouden zwembad, ondergrondse parking. Wifi is ook heel goed. Op wandelafstand zit je op het strand. Een echte aanrader!

Voor een weekje in de winter ontspannen in de Algarve is dit een uitstekende accomodatie
    • Appartement met 1 Slaapkamer

Ruime en gezellig ingerichte accommodatie zeer compleet ingerichte keuken en alles super schoon. Twee grote balkons uitzicht op zee. Op ons verzoek mochten we het appartement al om 11:30 uur betrekken. Personeel is zeer behulpzaam en vriendelijk dit blijft onze favoriet in Praia da Luz.

• Beoordeeld op: 23 februari 2017

Een prima verblijf om in de winter vakantie te houden.
    • Studio Appartement

We kwamen 's avonds in het donker aan, wat enigszins problemen gaf om het hotel te vinden via onze navigatie met de auto. De straat werd n.l. niet aangegeven. Zeker een punt van aandacht. Verder was de douche boven de badkuip gesitueerd, wat niet zo prettig was. Liever een inloop douche gehad.

De lokatie van onze kamer was prima en voorzien van alle benodigdheden. We kregen een kamer met een zonnig balkon, wat ons verzoek was.

• Beoordeeld op: 27 december 2016

Luxe appartement, alle ingrediënten om tot rust te komen in je vakantie!
    • Appartement met 2 Slaapkamers

Het enige wat wij onhandig vonden in ons appartement was dat de koelkast direct achter de deur van de keuken zat. Was de koelkast open kon niemand meer de keuken in of uit. Andere appartementen hadden dit overigens niet.

Enorm ruim en luxe appartement. Wij hebben het getroffen omdat we een appartement (2e etage) met zeezicht hadden (wel wat verder weg, maar toch leuk). Verder is het complex keurig onderhouden, mooie tuin, prachtige buitenzwembaden en een binnenzwembad. Leuk detail is dat je in het binnenzwembad een raampje hebt naar het buiten zwembad. Ruime balkons (heerlijk in de zon ontbeten in december!). Keuken van alle gemakken voorzien. Heerlijke bedden. Leuk dat er al water in de koelkast stond. Rituals doucheproducten altijd lekker. Handig: twee supermarkten op loopafstand. Makkelijk parkeren (keuze in garage of buiten). Kortom, zeker voor herhaling vatbaar.

• Beoordeeld op: 2 november 2016

Mooi appartement
    • Appartement met 1 Slaapkamer

Meubels vonden wij iets te gedateerd. veel Engelse bevolking.

Groot appartement,groot terras/balkon,mooi uitzicht goede faciliteiten.keurige service, goede schoonmaakservice 2 x in de week.

• Beoordeeld op: 25 augustus 2016

• Appartement met 2 Slaapkamers

de kinderen (-16) hadden wat last van de regeltjes voor de adult pool en de aparte zwemuren in binnenzwembad

zeer ruim en comfortabel appartement Loopafstand tot strand, winkels en restaurants Fantastische voorzieningen in keuken en appartement. Werkelijk alles voorradig!

• Appartement met 3 Slaapkamers

De bedden waren hard en daardoor niet echt comfortabel

Ruim en netjes, mooi appartement

• Beoordeeld op: 26 mei 2018

Prachtige lokatie in het mooie familiestadje Luz.
    • Appartement met 1 Slaapkamer

Prachtige, compleet ingerichte ruimte met ruim balkon, waar je smorgens in het zonnetje kon ontbijten. Met uitzicht op het stadje en de zee.

ruime en verzorgde studio,

kamers nogal gehorig

ruime en verzorgde studio, goed uitgeruste keuken mooi uitzicht op tuin en in de verte op de zee

Heerlijk!

Bed was erg hard

Uitstekende service, goed geholpen. Lekkere zwembaden. Erg grote appartementen.

Hele fijne plek!

Geen slechte punten

Goede accomodaties!

• Beoordeeld op: 17 maart 2018

Perfect
    • Studio Appartement

Iets meer sfeerverlichting in de studio.

Het totaalconcept was perfect. Eigen ondergrondse parkeergarage en het ruime schone en complete appartement.

De badkamer! Doucheruimte erg klein

Zeer comfortabel appartement

• Beoordeeld op: 15 oktober 2017

Fantastische en ontspannede vakantie in dit hotel
    • Appartement met 1 Slaapkamer

Het is een prachtig resort met perfect uitgeruste appartementen, alles wat we nodig hadden was aanwezig. Ook het personeel was fantastisch.

Locatie, service

Locatie, service

• Beoordeeld op: 3 mei 2017

Mooi en goed onderhouden appartementencomplex
    • Appartement met 3 Slaapkamers

Geweldig appartement, vriendelijk personeel. Mooie ligging van de appartementen en tussenliggende tuinen.

• Beoordeeld op: 13 maart 2017

een uitstekend verblijf in appartement; restaurant prima in kwaliteit en prijs, vriendelijke bedieni

geen opmerkingen

appartement was uitstekend

• Beoordeeld op: 6 januari 2017

Gezellig resort en prima locatie
    • Studio Appartement

De douche werkte niet naar behoren

Prima locatie; ruime studio; zeezicht

• Beoordeeld op: 11 november 2016

Luxe voor een lage prijs
    • Appartement met 1 Slaapkamer

Vriendelijke ontvangst bij receptie, eigen parkeergarage. Zeer ruim appartement dat van alle gemakken voorzien is.

• Beoordeeld op: 11 oktober 2016

zeer ruime en compleet ingerichte studio
    • Studio Appartement

mooi complex met fitness, bar, restaurant en drie zwembaden met voldoende ligstoelen en parasols, receptie zeer behulpzaam.

• Beoordeeld op: 3 maart 2016

Alles beviel mij.

Alles beviel mij. We kregen een groot appartement met 2 slaapkamers en 2 badkamers, een grote woonkamer en keuken. Alles was aanwezig. Mooi balkon op het zuiden met zeezicht. Super.

• Beoordeeld op: 9 oktober 2015

appartement ruim en schoon Regelmatige schoonmaak

meest engels georienteerde bars en restaurants in de directe omgeving Prijspeil horeca in Luz hoger dan in rest algarve zelfs in Lagos ( 6 km ! ) is een hoofdmaaltijd 2-3 euro goedkoper !

appartement ruim en schoon Regelmatige schoonmaak

• Beoordeeld op: 25 augustus 2015

De grootte van de studio

Zwembad, zou gescheiden moeten zijn tussen kinderen en volwassenen maar daar werd niet op gelet. Verder reserveerden mensen bedden bij het zwembad en dat zou niet mogen maar ook daar werd niet op gelet.

De grootte van de studio

• Beoordeeld op: 2 juli 2015

Vriendelijk onthaal.

bedden vonden we verschrikkelijk. Prikte allemaal veren in onze rug.

Vriendelijk onthaal. De appartementen zijn super ruim en voorzien van alles! Plus punt is de gym!! En je kunt heel goed eten in het restaurant.

• Beoordeeld op: 3 juni 2015

alles klopt!

de bedden : veel te hard voor ons. Harder dan in Azie.

alles klopt! Heel groot appartement, Goede wifi, prima inrichting, perfecte keuken , goed werkende apparatuur in badkamer,balkon met zeezicht en tuin, om de twee dagen schoonmaak en nieuw beddengoed, dichtbij strand en winkels.

• Beoordeeld op: 24 mei 2015

Mooi appartement liet niets te wensen over we hadden nu een...

Gehorig of het was pech met de buren.

Mooi appartement liet niets te wensen over we hadden nu een groot appertement met twee grote terassen en zeezicht. Maar dat is altijd afwachten want het zijn grotendeels koop appartementen het is dus afhankelijk welke eigenaren er zelf niet zijn.

• Beoordeeld op: 10 mei 2015

Complex uitermate goed verzorgd.

Complex uitermate goed verzorgd. Zeer net en behulpzaam personeel (!); we hadden appartement met wat minder zon. In de zomer prima maar in het voor seizoen wat frisser op balkon. We mochten verhuizen naar zonnigere plek, extra opruimen e.d. was geen probleem.

• Beoordeeld op: 10 april 2016

Super mooie en grote appartementen met alles erop en eraan.

Super mooie en grote appartementen met alles erop en eraan. Geweldige faciliteiten (zwembaden, jacuzzi, sauna, tennis, gym). Aardig personeel.

• Beoordeeld op: 10 maart 2016

Riante studio , binnen zwembad, sauna etc.

Riante studio , binnen zwembad, sauna etc.

• Beoordeeld op: 30 augustus 2015

3e keer hier en weer alles perfect top accommodatie en...

3e keer hier en weer alles perfect top accommodatie en super service

• Beoordeeld op: 9 april 2015

De ruime accommodatie met alle faciliteiten.

Alles was perfect.

De ruime accommodatie met alle faciliteiten. Heerlijk balkon met zicht op zee en de ochtendzon. En dat alles voor prima prijs.

• Beoordeeld op: 7 april 2015

eigenlijk alles beviel van de sauna tot het strand

geen

eigenlijk alles beviel van de sauna tot het strand

• Beoordeeld op: 12 maart 2015

Rust in Luz

Rust in Luz

• Beoordeeld op: 13 februari 2015

Veel ruimte, praktische keuken.

'site Morgens vroeg kwam er sigarettenrooklucht uit de airco.

Veel ruimte, praktische keuken. Goed supergroot bed.

Bekijk de galerij met reizigersfoto's van Estrela da Luz