Beoordelingen over Hotel Expo Astoria 3-sterren

Rua Braamcamp 10, Santo António, 1250-050 Lissabon, Portugal

#209 van de 329 hotels in Lissabon

Zeer goede prijs-kwaliteit verhouding.
    • Familiekamer (2 volwassenen + 2 kinderen tot 12 jaar)

Ontbijtzaal aan de kleine kant en daardoor kan het druk zijn.

Zeer goede prijs-kwaliteit verhouding. Ruime familiekamer. Hotel op zeer goede locatie, nabij metrostation. Prima ontbijt met vers fruit.

Kamer prima..ontbijt viel tegen
    • Classic Tweepersoonskamer

De ontbijtzaal....hij was mooi maar wel klein. Hutje mutje zit je naast elkaar. Het ontbijt was goed maar tja wat zal ik zeggen...beetje smakeloos. Koffie was uit een automaat..niet lekker.gewoon smerig. Jammer. Mooie zaal maar op een of andere manier niet geweldig....

Centraal gelegen hotel
    • Classic Driepersoonskamer

Badkamer was heel klein, douchekabine lekt, waardoor er een grote plas was na elk douchebeurt. Internet was heel traag, soms zelfs helemaal geen verbinding!

Wij hadden een 3 persoonskamer. De kamer was ruim, niet te klein voor 3 personen. Ligt op een drukke weg, doch geen lawaaihinder. Dicht bij metrostation, dit was heel handig.

Het hotel zit dicht bij een metrostation waarvandaan je snel...
    • Classic Tweepersoonskamer

We hadden een kamer aan de straatkant. Hierdoor was er behoorlijk wat geluid. Ook 's-nachts. Maar je zit natuurlijk in een grote stad.

Het hotel zit dicht bij een metrostation waarvandaan je snel overal heen kunt. Het hotel ziet er binnen mooi uit, heeft een leuk barretje en prima ontbijtbuffet.

Redelijk hotel in fantastisch Lissabon.
    • Creatieve Tweepersoonskamer

Ontbijt was goed maar standaard zonder variatie. Bar klein en vroeg gesloten. Omgeving geen barretje om nog een afzakkertje te nemen.

Ligging centraal vlak bij openbaar vervoer

Hotel ligt gunstig, grote kamer en badkamer, redelijk goed restaurant, ontbijt beperkt.
    • Classic Tweepersoonskamer

De badkamer rook. Geen uitzicht, een klein raam wat op een muur uitkeek. Het ontbijt was erg rumoerig en te weinig plaatsen, beperkte keuze, wel heerlijke yoghurt en vers fruit, elke dag verse ananas.

Ligging t.o.v het openbaar vervoer, bus naar de luchthaven, aerobus, halte direct voor de deur. De mogelijkheid om de kamer niet te laten schoonmaken, waarvoor je een cheque van € 5,-- per nacht ontving, te gebruiken in het restaurant of de bar.

• Beoordeeld op: 22 maart 2018

Schone kamer en verzorgde badkamer met uitstekende douche,...
    • Classic Tweepersoonskamer

Afstand tussen receptie en gast is behalve bij inchecken te groot, zou vriendelijker kunnen met goedemorgen , goedenavond en tot ziens Slechte koffie bij ontbijt

Schone kamer en verzorgde badkamer met uitstekende douche, goede prijs kwaliteit verhouding, direct bij metrostation en bushalte voor de deur

Geweldig hotel!
    • Familiekamer (2 volwassenen + 2 kinderen tot 12 jaar)

Ontbijt ruimte was best klein en werd snel krap als het vol werd.

Schoon hotel super vriendelijk personeel. Stonden altijd voor ons klaar. Ze brachten ons naar de taxi als deze voor ons werd gebeld. Lekker ontbijt.

Voor herhaling vatbaar .
    • Classic Tweepersoonskamer

Stopcontacten in de badkamer en in de kamer .in de kamer is er een stopcontact dit is niet zo gemakkelijk voor het opladen van gsm tablet enz .in de badkamer was een stopcontact voor scheerapparaat maar werkte niet voor krultang .

Ontbijt was prima .s’avonds na het wandelen iets drinken in de bar .

• Beoordeeld op: 10 februari 2018

Matig tot slecht
    • Creatieve Driepersoonskamer

Vieze vloerbedekking met allemaal vlekken , viezigheid onder de bedden , douch stang viel bijna van de muur. Personeel was niet vriendelijk vroeg bij uit checken niet eens hoe ons verblijf was. Bijkamertje was hartstikke vies , we zaten achterin het hotel wat opzich prima is maar alles zat onder de vogelpoep. De lamellen van het raam lagen op de grond. Al met al slordige kamer! En in het restaurant liep een enorme kakkerlak ! Werd snel door personeel verwijderd na aangeven maar niks over gezegd. Erg smerig !

• Beoordeeld op: 13 januari 2018

Heel goed
    • Familiekamer (2 volwassenen + 2 kinderen tot 12 jaar)

Alles was er maar variatie in warm ontbijt mocht wel bv spiegel ei en chocolademelk mocht beter zijn zeker voor kids was poeder maar loste niet goed op

Kamer was groot en netjes

Super relaxt, vooral de locatie.
    • Classic Tweepersoonskamer

De ventilatie in onze kamer was heel erg slecht. Het was dan ook zuurstofarm waar we echt niet lekker van geworden zijn. Want als je het raam open deed kwamen er allemaal uitlaatgassen naar binnen dus dat kon ook niet.

Het ontbijt was erg goed, ook was het personeel heel aardig. Douch was ook super. Bedden lagen prima voor de rest was onze kamer heel netjes.

Het ontbijt is erg uitgebreid en lekker, kamer is ruim en...
    • Classic Driepersoonskamer

De helft van het personeel was ronduit chagerijnig.. De WiFi was zo slecht op de kamer dat ik geen werk kon doen of berichten verzenden.

Het ontbijt is erg uitgebreid en lekker, kamer is ruim en schoon.

• Beoordeeld op: 16 december 2017

alles goed.aanbeveling voor stedentrip!
    • Classic Tweepersoonskamer

Gangen vonden we erg donker..lampen mochten wel iets eerder aanspringen..

Als je het niet nodig vond dat de kamer werd gepoetst of het bed verschoond..kreeg je n waardebon van 5euro te besteden in het restaurant..prima initiatief!bus stopt direct voor de deur..metro 5minuten lopen

op de bedden na geweldig
    • Creatieve Tweepersoonskamer

De bedden, ik had om een tweepersoons bed gevraagd, en het waren twee eenpersoons bedden tegen elkaar aan. De matrassen hadden hun beste tijd gehad.

Het was een mooi schoon hotel, hip ingericht.

• Beoordeeld op: 28 oktober 2017

Fantastische dagen gehad. Het hotel lag heel dicht bij een metrohalte ; super!!
    • Creatieve Driepersoonskamer

De grootte van de ontbijtzaal, we moesten soms echt op een vrije plek wachten! En op het 2-persoonsbed lag maar 1 2- persoonsdekbed ipv. 2 1-persoons wat wij fijner vinden!

Wij hadden een 3 persoonskamer die echt ontzettend ruim was. Mooie ruime badkamer! Ontbijt was goed; zeer ruime keus van verschillende broodjes.

• Beoordeeld op: 12 oktober 2017

goed te doen
    • Classic Tweepersoonskamer

vloerbedekking vuil/vlekkerig/kauwgomresten/slechts 1 wandcontactdoos/loopafstand naar centrum verder dan aangegeven

ontbijt redelijk, doch eentonig qua beleg

ontbijt was voldoende/goed
    • Classic Tweepersoonskamer

Kamer was nogal donker en muffig, ws. door vloerbedekking. Koffie bij het ontbijt was niet lekker!

ontbijt was voldoende/goed Hotel ligt centraal .

• Beoordeeld op: 30 augustus 2017

Zeer matig
    • Familiekamer (2 volwassenen + 2 kinderen tot 12 jaar)

Badkamer stonk, douche lek als een mandje, douchekop kon niet lager gezet worden. Ontijbijt echt nog nergens meegemaakt dat er halfgebakken broodjes liggen en een oventje/grill staat om de broodjes te bakken. Koffie was echt niet te drinken!! Kwamen met kinderen 3 en 5, hun bed was niet opgemaakt, stonden eigenlijk raar te kijken toen ik kwam vragen om bed op te maken, was volgens mij de bedoeling dat ik dat zelf zou doen....

Bedden waren goed, personeel was redelijk, mochten koffers nog achterlaten vanwege latere vlucht dan uitchecken.

Genoten in een heerlijk hotel van een 3 daags verblijf in Lissabon
    • Familiekamer (2 volwassenen + 2 kinderen tot 12 jaar)

Lift zou ook naar beneden met een pas bedient moeten worden, zodat kinderen niet zelf de lift kunnen bedienen. Klein minpuntje: hotel ligt aan een drukke weg.

Prima hotel met vriendelijk personeel. Het ontbijt was goed geregeld en lekker. Wij waren met 2 kinderen van 5 hadden een ruime kamer die netjes was en recent was gerenoveerd. De lift kan alleen bediend worden met de kamer pas als men naar boven wilt. Metro vlak in de buurt, maar lopen kan ook (circa 20 minuten vanaf centrum).

Prima hotel op prima locatie voor een goede prijs.
    • Classic Tweepersoonskamer

Slechts 1 stopcontact in de hotelkamer! Dat is echt veel te weinig in deze tijd. Ook in de badkamer geen stopcontact, alleen voor shavers. Uitzicht was op een muur, maar voor ons niet erg, aangezien we vooral op pad waren.

Prima locatie, dichtbij de metrohalte. Je kunt lopen naar het oude centrum, al is dat een flinke wandeling. Ontbijt is prima met lekkere broodjes. Vriendelijk personeel.

Leuk hotel op een ideale plek
    • Familiekamer (2 volwassenen + 2 kinderen tot 12 jaar)

Heel klein detail: De vierpersoonskamer zou mooi zijn als er een deur tussen de twee ruimen komt. Of desnoods een gordijn.

Mooi modern hotel, prima ligging. Zowel bij de metro als bij de opstartplaatsen voor de hop-on/hop-off bussen.

Mooi hotel op geweldige locatie!
    • Classic Tweepersoonskamer

2 van de 7 dagen kwamen we savonds terug en hing er een vreemde riool achtige lucht. Maar deze trok wel weer weg zodra we de airco aanzetten.

Het personeel was erg behulpzaam toen wij bijvoorbeeld opzoek waren naar het beste strand maar hielpen ons ook met het tillen van koffers. De kamers waren ook erg mooi.

Prima locatie!
    • Classic Driepersoonskamer

's Morgens was er wel wat lawaai door het ophalen van het vuil.

Vriendelijk personeel! Je wordt zeer goed geholpen. De ligging van het hotel is perfect! Je bent heel snel bij de metro. Ook de startplaats van de "hop ️on - hop off" bus ligt zeer dichtbij.

• Beoordeeld op: 5 juli 2017

Een donker gehorig hotel op een toplocatie!
    • Classic Tweepersoonskamer

Het was een heel donker hotel en wij hadden alleen een raampje met direct een muur als uitzicht. Het was heel gehorig. We werden om kwart over 7 al gewekt door de eerste mensen die toch iets wat luidruchtig naar het ontbijt onderweg waren. Hierdoor waren we niet graag op de kamer. Verder hadden we op de kamer maar 2 stopcontacten waarvan 1 werd gebruikt door de minibar. We konden dus niet tegelijk onze telefoons en iPad opladen vlak voor de reis naar huis.

De locatie was top! Vlak bij de metro waarmee je met een dagticket van 6 euro onbeperkt gebruik kon maken. Ze moedigen aan om handdoeken meerdere keren te gebruiken door je te belonen met een tegoedbon voor de bar!

Mogelijkheid tot Verduisteren van de kamer
    • Classic Tweepersoonskamer

De verlichting/ belichting Geen stopcontact in badkamer Schimmel in badkamer Veel lawaai in de ontbijtruimte, druk gedoe, ook door personeel

Mogelijkheid tot Verduisteren van de kamer

Lekker ontbijt.

Meer licht in de kamer.

Lekker ontbijt. We hadden helaas een kamer met uitzicht naar een ander hotel, waardoor onze kamer erg donker was. Echter alles was erg netjes en zag er goed uit. Verder is er zeer vriendelijk personeel.

• Beoordeeld op: 26 mei 2017

Erg behulpzaam personeel wat goed Engels sprak.
    • Familiekamer (2 volwassenen + 2 kinderen tot 12 jaar)

We waren met 4 personen in een familie kamer en bij aankomst moesten we één bed voor de kinderen nog opzetten (dit heeft uiteindelijk wel iemand van het personeel gedaan, maar dit had voor aankomst al kunnen gebeuren)

Erg behulpzaam personeel wat goed Engels sprak. De ligging van het hotel is erg goed. Bushalte voor de deur, metro vlakbij en ook de "hop on- hop off" bus heeft zijn beginpunt vlakbij het hotel.

• Beoordeeld op: 12 mei 2017

Lissabon. Een aanrader.
    • Classic Tweepersoonskamer

De koffie bij het ontbijt. Vreselijk slecht. De donkere gangen.

De locatie van het hotel.Iets buiten het centrum maar toch centraal. Gelegen op loopafstand van een prachtig park. Prima metro verbinding met het centrum.

• Beoordeeld op: 6 mei 2017

Geweldig!
    • Creatieve Driepersoonskamer

De koffie bij het ontbijt vonden wij niet lekker. Verder geen enkel minpuntje!

Wij hadden een kamer voor 3 personen. Ruime, mooie en schone kamer. Ontbijt prima verzorgd. Personeel zeer vriendelijk en bereid om alle informatie te geven die nodig is voor een bezoek aan de stad Lissabon. Openbaar vervoer: bus stopt voor het hotel, metro op steenworp afstand.

• Beoordeeld op: 4 mei 2017

Modern hotel met heerlijk ontbijt en goede locatie naast metro
    • Classic Tweepersoonskamer

De koffie bij het ontbijt was erg slecht. En we hadden een kamer op de bovenste verdieping met alleen een dakraam dus geen uitzicht.

Goed verzorgd ontbijt wat de hele tijd goed werd aangevuld. Heerlijke zoete broodjes, vers fruit etc. Ook heel leuk dat je ervoor kunt kiezen je kamer niet schoon te laten maken tussendoor (kies groen) en daar dan bonnen voor krijgt om in de hotelbar te besteden.

• Beoordeeld op: 27 april 2017

Ligging tov openbaar vervoer (metro - bus) prima.
    • Classic Tweepersoonskamer

Kamer zeer klein en heel donker. Ontbijtzaal/restaurant benepen en tochtig. Hotel zeer gehorig. Onmogelijk boardingpasses af te drukken; gelukkig personeel zeer behulpzaam.

Ligging tov openbaar vervoer (metro - bus) prima. Kamer + badkamer tiptop schoon. Wifi perfect. Koelkastje aanwezig.

• Beoordeeld op: 19 april 2017

Prima hotel dichtbij Metro en bushalte.
    • Classic Driepersoonskamer

De ontbijtruimte is vrij klein waardoor het kan zijn dat je moet wachten tot een tafel vrijkomt.

Hele ruime kamer met 3 enkele bedden, zoals gereserveerd. Lekker verzorgd ontbijt. Als je geen propere lakens of handdoeken nodig had, greencard aan de deur hangen = 5€ tegoedbon voor de bar of het restaurant

• Beoordeeld op: 13 april 2017

Al bij al waren we tevreden over ons verblijf.
    • Classic Tweepersoonskamer

Poetsen : stof afnemen was maar zus en zo en douche vertoont schimmelvlekken. Er had wel een schrijftafel op de kamer mogen staan. Slecht één stopcontact in het slaapgedeelte is wat miniem.

Het ontbijt was ok. De aanvoer van borden, messen en bijvullen van voeding kon iets beter. Zeer behulpzaam bij het inchecken per mail.

• Beoordeeld op: 8 april 2017

Centraal gelegen hotel, goede verbinding met metro.
    • Familiekamer (2 volwassenen + 2 kinderen tot 12 jaar)

Als we vroeg naar het ontbijt gingen was het er druk, 15min moeten wachten voor we aan tafel konden.

Ruime familiekamer met goede douche. Kamer gelegen aan de straatkant, geen straat overlast.

• Beoordeeld op: 4 april 2017

Super hotel!
    • Classic Driepersoonskamer

Super prijs-kwaliteit verhouding. Mooi hotel van zowel binnen als buiten. We hebben een heel fijn verblijf gehad (3 nachten, 3pers.kamer). Metrohalte op enkele minuten loopafstand, bushalte voor de deur. Op 10/15 min loopafstand van het centrum. Personeel is erg vriendelijk en behulpzaam. Ontbijt voldoende. Kamers erg schoon, netjes en ruim genoeg.

Fijne drie dagen in dit hotel met vriendelijk personeel
    • Classic Tweepersoonskamer

De eerste kamer had weinig daglicht en erg donker. Na verhuizing prima kamer.Wij vonden de gangen erg donker.Mensen die slecht ter been zijn kan het lastig zijn.Reden denk ik dat er in dit hotel veel aandacht wordt besteed aan een groene samenleving.Prima

Ontbijt prima.Kamers schoon en bedden prima

Prima hotel, een aanrader !
    • Familiekamer (2 volwassenen + 2 kinderen tot 12 jaar)

Vriendelijke ontvangst, konden zelfs eerder inchecken. Prima ontbijtbuffet ! Personeel erg behulpzaam met regelen taxi, ontbijt bij vroeg vertrek, printen boardingpassen etc.

• Beoordeeld op: 23 januari 2017

Ik was met mijn dochter en wij hebben van ons verblijf genoten.
    • Classic Tweepersoonskamer

In de badkamer was geen ventilatie en waarschijnlijk daardoor veel schimmel in de douche

Het ontbijt was zeer uitgebreid en heerlijk. Personeel erg vriendelijk.

• Beoordeeld op: 11 januari 2017

Een keurig onderkomen voor een goede prijs
    • Creatieve Driepersoonskamer

Kleine badkamer voor 3 personen. "Babybedje" op de Creative Driepersoonskamer, misschien een vergissing?. 2 persoons-spiraalbed, erg hard.

Uiterst behulpzaam personeel.

• Beoordeeld op: 22 december 2016

Leuke stad met normale prijzen
    • Classic Tweepersoonskamer

Klimaat regeling was ingewikkeld in te stellen, ik vraag me af of het wel in te stellen valt. We hadden het warm en hij bleef maar warme lucht blazen.

De locatie was ideaal in de buurt van een metro station, er stopt een bus vlak voor het hotel die richting Belem gaat. Voor ontbijt hoef je niet ver te lopen, naast het hotel is een restaurantje waar je lekker kunt ontbijten voor weining, en typisch Portugese pasteitjes zijn te verkrijgen.

• Beoordeeld op: 16 december 2016

Prima ontbijt, soms erg druk
    • Classic Tweepersoonskamer

Prima ontbijt, soms erg druk De happy hour tijd voor een lekker glaasje wijn is ons uitstekend bevallen De aandacht voor milieuvriendelijke maatregelen zoals verwisselen handdoeken

• Beoordeeld op: 5 oktober 2016

Het was top!
    • Classic Driepersoonskamer

In de wijk waar dit hotel ligt zijn alleen banken, je moet wel met de metro naar andere wijk om s'avonds ergens te eten.

Heerlijk en uitgebreid ontbijt Ruime en schone kamer Goede bedden Dichtbij metro station

• Beoordeeld op: 27 september 2016

• Classic Tweepersoonskamer

Receptie, geen aardige meiden. Kamer klein en onder schuin dak. Badkamer prima. Metro station M.Pombal om de hoek, perfect. Afstand tot het centrum, mits je de goede straat neemt, ongeveer 20 min. lopen. Neem je de weg gelijk rechts vanuit het hotel dan ben je zeker 40-45min. aan de wandel. Hotel vinden wij niet centraal gelegen.

De bar, lekkere cocktails. Wel geduld hebben. Maar dan krijg je wat moois.

• Beoordeeld op: 28 augustus 2016

Prima hotel in Lissabon
    • Familiekamer (2 volwassenen + 2 kinderen tot 12 jaar)

De gym stelde niets voor.

Kleinschalig, prima hotel. Wij hadden ruime familiekamer met lekkere douche en redelijk goede bedden. Locatie, dichtbij metro en hop on-hop off bussen is prima. 1x in restaurant gegeten, op zich aardig maar het eten was lauw/koud. Ontbijt hebben we niet gebruikt, lekkerder en goedkoper om bij een pastelaria/panaderia in de buurt te eten. Al met al prima hotel, goede prijs/kwaliteit verhouding. Werden netjes geholpen bij de receptie.

• Beoordeeld op: 25 augustus 2016

4,5
    Gematigd
    • Classic Tweepersoonskamer

De matrassen waren zeer slecht waardoor ik slechte nachten heb gehad, veel te hard. Het hotel en de kamer is echt veel te donker. De kamer die ik had had geen daglicht inval, het raam was gesitueerd tegen een blinde muur hetgeen echt verre van ideaal was!

Een receptioniste genaamd Leila was bijzonder vriendelijk. Ze herkende me van m'n vorige bezoek en heeft me geholpen bij het huren van een auto.

Ligging ten opzichte van het centrum.
    • Classic Tweepersoonskamer

Kamer viel tegen 8e etage geen ramen (alleen velux dakraam)

Ligging ten opzichte van het centrum. Grote ruime badkamer. Goed bed.

• Classic Tweepersoonskamer

Kleine ontbijtzaal waar we dikwijls moesten wachtten om een beschikbare tafel

Ideaal voor citytrip

Ligging. Ruime kamer

Goede locatie vlakbij metro.
    • Classic Tweepersoonskamer

Kamer naast de lift en schimmel in randen douchecabine

Ruime badkamer, goede bedden

Goede ligging en rustige kamers.
    • Classic Tweepersoonskamer

Goede ligging en rustige kamers. Heel vriendelijk personeel.

Ligging en vriendelijk petsoneel

De bedden waren hard

Ligging en vriendelijk petsoneel

Ideaal citytrip hotel
    • Classic Driepersoonskamer

Onze kamer was boven het restaurant, dat gaf lichte geluidsoverlast

Prima prijs kwaliteitverhouding en toplocatie

Ontbijten met groep was lastig om samen te zitten Meerderheid komt rond 9.00

De ligging was erg gunstig

Degelijk maar weinig bijzonder.
    • Classic Tweepersoonskamer

Hard bed, saaie kamer voor een art-hotel.

• Familiekamer (2 volwassenen + 2 kinderen tot 12 jaar)

Service en vriendelijkheid personeel. Extra Portwijn op de balie.

Goede bedden.
    • Classic Tweepersoonskamer

Ontbijt was goed alleen een vervelende lange wachtrij iedere keer.

Goede bedden. Schone kamers

• Beoordeeld op: 7 april 2018

Schoon, lekker eten en het personeel;

De lounge en bar gedeelte te klein voor een grote groep.

Schoon, lekker eten en het personeel; heel vriendelijk en behulpzaam.

• Beoordeeld op: 17 maart 2018

Een stopcontact is wat weinig

Een stopcontact is wat weinig

• Beoordeeld op: 16 maart 2018

Fijne lokatie tov OV. Alles prima verzorgd.
    • Classic Tweepersoonskamer

Uitgebreid, goed verzorgd ontbijt. Fijne kamer. Hotel strategisch goede ligging tov ov.

• Beoordeeld op: 13 maart 2018

Goede afstand tot centrum, dichtbij openbaar vervoer.
    • Classic Tweepersoonskamer

Ontbijt aan de magere kant. Eetruimte veel te klein.

Goede afstand tot centrum, dichtbij openbaar vervoer.

• Beoordeeld op: 20 februari 2018

Grote en propere kamer

Grote en propere kamer

Wel vriendelijk, maar klein zolderkamertje

Zolderkamer 808

Kort bij het centrum

• Beoordeeld op: 25 januari 2018

goede bedden, goed gelegen, dichtbij metro
    • Classic Tweepersoonskamer

zeer kleine badkamer in dak, geen ventilatie in badkamer

goede bedden, goed gelegen, dichtbij metro

• Beoordeeld op: 21 januari 2018

Beetje gehorig

Beetje gehorig

Goed en schoon
    • Classic Tweepersoonskamer

De inwendige uitstraling is somber

De vriendelijkheid en de ligging

• Beoordeeld op: 21 december 2017

Onprettige lucht
    • Creatieve Driepersoonskamer

Het rook overal, vooral in de kamer en badkamer naar een onprettig schoonmaakmiddel o.i.d.

Mooie kamer
    • Classic Tweepersoonskamer

Vanaf kamer keken we op een blinde muur dus geen uitzicht. Vanuit badkamerraam schacht met blazende pijpen geen waterkoker ed

Mooie kamer

• Beoordeeld op: 5 december 2017

Uitstekend!

De grote van de kamer

• Beoordeeld op: 2 december 2017

Een aanrader voor familie en vrienden

Dat we pas om 14.00uur op onze kamer konden

De ligging van het hotel.

• Beoordeeld op: 24 november 2017

Uitgebreid ontbijtbuffet.
    • Classic Driepersoonskamer

Uitgebreid ontbijtbuffet. Ruime kamers.

• Beoordeeld op: 14 november 2017

Kamer zonder venster en douche die stonk

Kamer zonder venster en douche die stonk

• Beoordeeld op: 8 november 2017

Vriendelijk personeel.
    • Classic Tweepersoonskamer

niets, was voor ons perfect.

Vriendelijk personeel.

• Beoordeeld op: 11 oktober 2017

Kort en niet prettig
    • Classic Eenpersoonskamer

De geur in de kamer

Kamer stonk naar riool. Ontbijt was wel ok

De douche was erg goed, rest viel zwaar tegen

Cijfer was een 8 op booking.com dat is erg hoog. Alles viel daardoor tegen