Beoordelingen over HF Fenix Garden 3-sterren

#103 van de 329 hotels in Lissabon

• Beoordeeld op: 9 september 2018

Goede prijs/kwaliteit
    • Comfort Tweepersoonskamer met 2 Aparte Bedden

Receptie: heel koele ontvangst en vertrek ook alleen "to the point". Geen hartelijke welkom of vraag of we tevreden waren van ons verblijf. Zouden het hiervoor niet laten nog eens terug te komen. Netheid douche kon beter; typische ophoping zeepresten op moeilijk te bereiken plaatsen

Het ontbijt was heel lekker. De bedden waren ruim en van goede kwaliteit. Kamer was prima, niet heel groot maar alles wat we nodig hadden. Veel opbergruimte. Vlakbij metrostation.

Ideale ligging en alles goed voor mekaar.

Airco kan iets stiller, maar hebben wij in de nacht kunnen uitzetten vanwege de gunstige buitentemperatuur.

Ontbijt, proper, ligging, bedden en service.

De locatie was top!
    • Comfort Tweepersoonskamer met 2 Aparte Bedden

De locatie was top! Dicht bij een metrostation en op een goede verbinding in de stad. Wel aan een drukke straat, maar daar merk je in het hotel zeer weinig van.

Heel goed hotel, op een handige locatie. Wij zouden er terugkomen!

De ontbijtruimte kan als druk en rumoerig ervaren worden.

Het ontbijt was geweldig, veel keuze en kwalitatief goed. Geen last van de airco, werkte prima en je hoorde hem niet. Matras bed erg goed.

Goed .
    • Comfort Tweepersoonskamer met 2 Aparte Bedden

De kanalen op de tv.Niets van vlaamse of nederlandse zenders .Enkel een vlaamstalige kinderzender .Dus nieuws of dergelijke niets gezien dus .En dat is het enige dat ze zouden mogen aanpassen .

Het ontbijt was heel lekker ,enkel het fruit was niet zo smakelijk .Zoals de aardbeien en de druiven .Maar voor de rest was alles picco bello .

Nice breakfast, comfortable rooms

Het personeel aan de receptie is ongeïntresseerd en weinig behulpzaam tenzij je er voor wil betalen zoals bijvoorbeeld een bustour of een uitstap. De wandelafstand naar het centrum is niet te onderschatten maar er is wel een metrostation dichtbij.

Ontbijt is uitgebreid met een ruime keuze, zelfs heel wat glutenvrije opties. Vooral het personeel bij het ontbijt is behulpzaam en enorm vriendelijk. Top! De kamers zijn sober maar voldoende uitgerust om je verblijf comfortabel te maken.

• Comfort Tweepersoonskamer met 2 Aparte Bedden

De kussens zijn hard, maar dit is persoonlijk. Jammer dat de douche/wc deur niet op slot kan, hierdoor is het ook wat gehorig.

Perfecte ligging, vriendelijke personeel, heerlijk uitgebreid ontbijt, lekkere bedden!

• Beoordeeld op: 20 april 2018

Hotel lag direct bij metrostation, is modern, schoon en in een mooie wijk.
    • Comfort Tweepersoonskamer met 2 Aparte Bedden

Voor kwaliteit-prijsverhouding prima in orde

Uitgebreid ontbijt dat steeds werd aangevuld. Schone kamers, wel wat klein, maar voor een citytrip voldoende. Elke dag vervangen van alle handdoeken en alles werd keurig schoongehouden.

Echt een echte aanrader in alle opzichten!!

Ik zou niks kunnen bedenken.

Ontbijt was super, kamer was royaal, bed was erg groot, personeel zeer behulpzaam, locatie was perfect! In één woord:. Top !!

Perfect hotel voor een citytrip.
    • Comfort Tweepersoonskamer met 2 Aparte Bedden

Het interieur geeft een koele, cleane indruk maar voor een citytrip maakt dat niets uit. De stoel aan het bureeltje was te laag t.o.v. de desk.

Hotel goed gelegen, centraal en bij metrostation. Het hotel was netjes, bed en badkamer waren schoon. Het ontbijt was zeer goed; fruit + muesli, veel broodsoorten, variatie in beleg, warme en koude hapjes en zelfs een keuze aan desserts. Goede koffie en 4 soorten fruitsap, cava. Goede prijs / kwaliteit.

super stad lissabon. komen hier zeker nog eens terug.
    • Comfort Tweepersoonskamer met 2 Aparte Bedden

Goed ontbijt en de locatie is echt top. Alles op loopafstand en evt metro en bus voor de deur. Ook de bedden waren erg goed, dat is wel eens anders. Tip, pak de taxi vanaf de luchthaven. Voor 9 euro sta je voor je hoteldeur.

• Beoordeeld op: 30 maart 2018

Prima vermaakt tijdens een zakelijke stedentrip.

Kan eigenlijk niets bedenken dat beter zou kunnen.

Lekker centraal gelegen. Diverse vervoersmogelijkheden om de hoek. Prima ontbijt wat haast de hele morgen genuttigd kan worden. Heerlijk grote bed dat voortreffelijk ligt. Omgevingsgeluiden , vooral in de nacht, vergen wat gewenning.

• Beoordeeld op: 15 maart 2018

Schitterend hotel voor een Citytrip.
    • Comfort Tweepersoonskamer met 2 Aparte Bedden

Hartelijk ontvangst, mooie kamers met lekkere bedden en een goede douche. Op de kamer koffie, thee en flessen water gratis beschikbaar. Goed en uitgebreid ontbijt. Uitstekende ligging voor een Citytrip. Metro en bus naast het hotel. Wij gaan zeker terug als we in Lissabon zijn.

Ontbijtbuffet was prima.
    • Comfort Tweepersoonskamer met 2 Aparte Bedden

In de winterperiode is de kamer heel warm.

Ontbijtbuffet was prima. Kamer was niet groot, maar prima. Goede bedden en een fijne douche. Vlakbij de metro en de bussen.

Ontbijt was heel lekker!

Alleen een beetje lawaai als je slaapt met de ramen open .... en je een kamer voorin hebt. Airco hebben we wel aan gehad ... maar werkte niet extreem goed naar mijn mening

Ontbijt was heel lekker! Veel variatie , super aardig personeel. Bed van de kamer enorm groot en lekker om in te slapen.

Goed hotel, jammer van de geluidshinder!
    • Superior Kamer met 2 Aparte Bedden

De temperatuur op de kamer is moeilijk te regelen. Er kunnen twee ramen open in de kantelstand, doch omdat het hotel aan een drukke weg inclusief rotonde is gelegen veroorzaakt dit veel geluidsoverlast bij openstaande ramen.

Het ontbijt is zeer goed. Erg gevarieerd met allerlei soorten beleg, fruit en yoghurt. Er is vers sinaasappelsap en allerlei zoetwaren zoals gebak en dergelijke. De koffie is ook heerlijk. De kamer is voldoende groot en het bed is prima (goed matras e.d.)

Afgezien van de laatste dag meer dan tevreden

Op de laatste dag van ons verblijf werd de garage in de verf gezet. Hierdoor hing er in het hele hotel een doordringende, penetrante chemische geur. Deze trok vooral naar de bovenste etages. En hier resideerden wij. Het hotel was hiervan op de hoogte. Hoewel wij er verder geen punt van hebben gemaakt (andere gasten wel) had het wel zo netjes geweest als het hotel uit eigen initiatief ons een andere kamer had aangeboden. Dat had makkelijk gekund met drie Fenix Hotels naast elkaar met (lege) kamers genoeg

Prima ontbijt, vriendelijk personeel, nette schone, functionele kamer

• Beoordeeld op: 22 november 2017

Zalig hotel. Strategische ligging perfect! Dichtbij bus, metro en centrum!
    • Comfort Tweepersoonskamer met 2 Aparte Bedden

Niets viel tegen! Drie dagen in november 23 graden. Zalige stad!

Met vriendenploeg drie dagen in Lissabon geweest! Prima hotel! Dichtbij metro. En bus 727 naar Belem. Mooie, grote kamers. Zalig bed. Voortreffelijk ontbijt! Zou dit hotel aan een ieder aanbevelen!

Vriendelijk personeel.
    • Comfort Tweepersoonskamer met 2 Aparte Bedden

Klein minpuntje bij ontbijt: is van 7.30-10.30 maar als je om 10.00 komt wordt er niets meer bijgevuld en wordt er al opgeruimd.

Vriendelijk personeel. Mooie, comfortabele kamer.

Heerlijk verblijf in Lissabon

Kamer aan een drukke weg, terwijl we om een kamer hadden gevraagd die rustig was gelegen.

Hotel is schoon. Personeel vriendelijk, spreken goed engels. Kamer was prima, met goede matrassen. Enige minpunt is als je een kamer aan de weg hebt. Er is hele dag erg veel verkeer tot laat in de avond. Raam kan dan niet open vanwege de herrie. Ontbijt in buffetvorm en volop keuze. Ook erg vers allemaal. Metrostation op 25 meter. Met drie haltes ben je in het (oude) centrum.. Koop voor de metro een oplaadbare kaart en je kunt alle kanten op.

Alles!
    • Comfort Tweepersoonskamer met 2 Aparte Bedden

Alles! Heerlijke bedden op een mooie ruime schone kamer. Het ontbijt fantastisch. Ik eet glutenvrij en was dit vergeten aan te geven bij de boeking, echter werd er direct vers brood voor mij gebakken. Centrale ligging! Aanrader!

Goed ontbijt met volop keuze, schone kamers
    • Superior Kamer met 2 Aparte Bedden

Elke nacht werden wij wakker gemaakt door een vrachtwagen die direct onder ons raam het wasgoed e.d. kwam ophalen. De gebruikte rolcontainers en vrachtwagen maakten veel lawaai.

Goed ontbijt met volop keuze, schone kamers

• Beoordeeld op: 2 juli 2017

Uitstekend hotel op centrale plek.
    • Comfort Tweepersoonskamer met 2 Aparte Bedden

Prima locatie en goed beginpunt voor het bezoeken van de hoogtepunten van Lissabon. Het ligt vlak bij de Avenida de Liberda, het metrostation en startpunt van de hop-on hop-off bussen. Ik zou er zo weer heengaan. Wij zijn met de auto gekomen. Maar dat is helemaal niet nodig als je alleen in Lissabon blijft. Wij hebben de auto 3 dagen in de garage laten staan. Maak gebruik van taxi of andere OV mogelijkheden.

• Beoordeeld op: 1 juli 2017

Zeer goed hotel met weinig franjes.

Weinig tot geen parkeerplaats, tenzij betalend. Geen zwembad, andere HF Fenix hotels in de buurt wel.

De ligging is zeer goed. Comfortabel en hygiënisch.

• Beoordeeld op: 25 juni 2017

Gevuld!

In een vroeger review las ik dat er gebruik kon gemaakt worden van het zwembad boven op het dak van het naburig en van dezelfde hotelketen Fenix Music. Bij navraag bleek dat echter niet het geval.

Het ontbijt was heerlijk en ruime keuze. Het personeel zeer vriendelijk en behulpzaam. Een ongelooflijk uitzicht op dit deel van Lissabon en een goede centrale ligging

• Beoordeeld op: 23 juni 2017

Super kamer met super groot en comfortabel bed.

Er viel ons echt niks tegen en zouden meteen opnieuw in dit hotel boeken.

Super kamer met super groot en comfortabel bed. Ook theefaciliteiten op de kamer (geen bar in het hotel maar ernaast ligt de HF Fenix Music, zelfde keten, waar wel een bar is). Perfect centraal gelegen met voornaamste metrolijnen om de hoek maar ook te voet is alles heel goed bereikbaar. Heel vriendelijke ontvangst. Gevarieerd ontbijt. Weinig eetmogelijkheden in de buurt maar in slechts twee metrostops ben zo in de uitgaansbuurt. Een echte aanrader, ook als je met wagen bent.

• Beoordeeld op: 14 juni 2017

Er was voldoende bij het ontbijt.

De eerste dagen werd het vuilbakje in de badkamer niet geleegd tot ik het wat meer in het zicht had gezet. Daarna was het elke dag geledigd. Afstand te voet naar het centrum om 's avonds te gaan eten was iets verder dan gedacht maar zeer dicht bij metro ( dus elke avond de metro genomen )

Er was voldoende bij het ontbijt. Voor elk wat wils ( fruit, yoghurt, ontbijtgranen, confituur, verschillende soorten brood, fruitsap , kaas en vlees, .... en het werd voortdurend aangevuld. Kamer ruim genoeg en zeker genoeg opbergruimte. Zeer breed bed . Badkamer ruim genoeg

• Beoordeeld op: 9 juni 2017

Perfect citytrip hotel in geweldige stad

Ontbijt zou iets beter mogen qua versheid van producten

Perfecte uitvalsbasis voor een citytrip. In de kamer ontbreekt niets. Metro om de hoek. Goede wifi

Hotel Fenix Garden: goed hotel voor citytrip.

- Bij ons durfde de douchekraan soms wel eens erg te wisselen van koud naar echt héél warm, beetje vervelend... Dit probleem ook gemeld aan het personeel en dit zou volgens hen vaak in Lissabon voorkomen :-)

* Erg makkelijk te bereiken hotel vlak naast "Marque de Pombal" waar de metro stopt. * Uitgebreid ontbijtbuffet en netjes verzorgd. * Vriendelijk personeel. * Kamer simpel maar goed genoeg, zeker als je op citytrip bent. * Lissabon is tevens ook een prachtlocatie om een citytrip te doen. * Je kan's avonds gebruik maken van de "rooftop-bar" in Hotel Fenix Music.

Fijne stedentrip, hotel perfect gelegen bij de metro.

Douchekop lekte en moet vervangen worden. Water van de douche niet constant, soms normaal soms heel erg warm dat je er niet onder kon staan.

Goed bed. Fijne kamer. Ontbijt OK

• Beoordeeld op: 13 april 2017

Was goed maar wel kort bij de drukke rotonde Marques Pombal .Hadden rustige kamer aan de achterzijde
    • Comfort Tweepersoonskamer met 2 Aparte Bedden

Konden geen venster openen op de kamer.Stond alleen op 'kip'.was wat benauwend voor ons. hadden onze kredietkaart niet bij en konden dan wel cash betalen en wat we al betaald hadden werd teruggestort op mijn rekening.Ik vind dat als je al bewijs hebt van, betaling bij wijze van voucher dat dit voldoende moet zijn.

Net hotel,Kort aan metro,ontbijt: alles aanwezig en een vriendelijke goede morgen.

• Beoordeeld op: 7 april 2017

zorgeloos genieten van citytrip

prachtig zicht vanuit de kamer, heerlijke bedden,supervriendelijk personeel, parfum aan de inkomhal daar wordt je vrolijk van, ruime keuze bij ontbijt

Een overheerlijk weekend in een prachtige stad

Eigenlijk helemaal niets

De kamer zag er schoon en ruim uit. Ontbijt was prima, genoeg keuze. De locatie van het hotel was zeer goed, met de metro in de buurt was je zo overal in de stad.

• Beoordeeld op: 20 maart 2017

Meedenkend personeel!

Meedenkend personeel! Het was heel fijn dat we na de halve marathon afgelopen zondag nog even kosteloos gebruik konden maken van onze douche op onze kamer terwijl we eigenlijk al uitgecheckt waren.

• Beoordeeld op: 25 januari 2017

Kamer had wat achterstallig onderhoud

Geen bar oid, ik heb eerder in het Fenix Lissabon geslapen en was in de veronderstelling daar te hebben geboekt. Helaas een uitgeklede versie

Kamer had wat achterstallig onderhoud

• Beoordeeld op: 15 december 2016

idiaal voor een city trip
    • Comfort Tweepersoonskamer met 2 Aparte Bedden

spijtig van het stukje klimmen

Ontbijt was royaal en tip top. Kamer en bedden ok. Goed gelegen en goed bereikbaar met bus,metro (100m) en te voet korte wandeling naar het centrum (20min)

• Beoordeeld op: 13 december 2016

Mooie locatie.

eigenlijk niets

Mooie locatie. Vanuit je hotel stap je direct de metro in en kun je de hel stad door. Verder kun je tegenover het hotel direct in de Hop-on-hop-off bussen stappen. Ook lopend naar het oude centrum is prima te doen, ongeveer een kwartiertje lopen. Hotel is prima, mooie kamers, niet te groot maar erg netjes en schoon. Personeel is erg vriendelijk en behulpzaam, spreken goed Engels. Ontbijt is prima, uitgebreid en wordt steeds aangevuld. Kortom, een prima hotel voor een verblijf in een werkelijk prachtige stad.

• Beoordeeld op: 11 december 2016

fantastisch

alles was goed

Uitgebreid ontbijtbuffet elke dag weer prima verzorgd en vers. Een meer dan goed bed en een schone kamer. Wij zijn hier nu voor de 2e keer geweest en hebben alweer geboekt voor het voorjaar.

• Beoordeeld op: 7 december 2016

De ideale uitvalbasis voor een citytrip in Lissabon
    • Comfort Tweepersoonskamer met 2 Aparte Bedden

Alles. Ruime kamers, geen geluiden van buren of de straat. Prachtig ontbijt. Enkele meters van metro station en op wandelafstand van het oude centrum Prima Hotel en goede locatie

• Beoordeeld op: 8 november 2016

Het was een aangenaam verblijf op een mooie locatie

Jammer dat er 's avonds geen echte 'bar' was om nog iets te drinken. Er was wel de mogelijk om drank te vragen maar dat was niet hetzelfde gevoel.

Het ontbijt was zeer uitgebreid voor een 3-sterrenhotel. Alles was zeer lekker!

• Beoordeeld op: 2 november 2016

Prima hotel!
    • Superior Kamer met 2 Aparte Bedden

De bar was gesloten, maar we konden bij het HF Music hotel ernaast van de rooftop bar gebruik maken. Dat was ook prima

Goed en uitgebreid ontbijt. Heerlijke bedden en vriendelijk personeel

• Beoordeeld op: 13 oktober 2016

Fantastich verblijf in een uiterst comfortabel hotel!

Helaas zoals in veel hotels was de airco in de ontvangsthal en bar te koud afgesteld.

Het ontbijtbuffet was uitstekend. Verse produkten elke ochtend. (fruit brood etc) Personeel uiterst vriendelijk.

• Beoordeeld op: 11 oktober 2016

Zalig verblijf in een zalige stad

Televisiebeeld was gestoord, maar dat is maar bijzaak bij een bezoek aan Lissabon.

Zeer ruime kamers met grote bedden die zalig sliepen, twee kussens per persoon. Zeer uitgebreid ontbijt, perfect afgewerkt. Ligging vlak aan metro-station was zeer makkelijk.

• Beoordeeld op: 25 september 2018

Een aanrader
    • Comfort Tweepersoonskamer met 2 Aparte Bedden

Lekker ontbijt, mooie kamers , goeie bedden

• Beoordeeld op: 22 september 2018

• Comfort Tweepersoonskamer met 2 Aparte Bedden

Airco ook in de nacht voluit laten werken

Locatie. Naast metro en dichtbij centrum

Super goed gelegen

Beetje bergop naar ingang

Dicht bij metro Pompal

prima hotel
    • Comfort Tweepersoonskamer met 2 Aparte Bedden

het schoonmaken van de kamers vond regelmatig later op de middag

De kamers waren goed.

Lawaai op de gang

Bedden en het ontbijt

Hotel ligt centraal.
    • Comfort Tweepersoonskamer met 2 Aparte Bedden

Hotel ligt centraal. Net buiten het centrum maar Metro om de hoek. Centrum ook goed te lopen. Prima bedden en een goed ontbijt. Aardig personeel.

Een succes
    • Comfort Tweepersoonskamer met 2 Aparte Bedden

Attent, vriendelijk en behulpzaam aan de balie. Prima ontbijt en uitstekende lokatie

• Beoordeeld op: 15 juni 2018

Lissabon 4 nachten

Het grote bed

• Beoordeeld op: 7 juni 2018

Ontbijt was zeer goed

Ontbijt was zeer goed

Voor een citytrip ideaal
    • Comfort Tweepersoonskamer met 2 Aparte Bedden

Geen zwembad, tuin is beperkt

ontbijt + vriendelijk

Heel uitgebreid ontbijtbuffet en vriendelijk personeel bij...
    • Comfort Tweepersoonskamer met 2 Aparte Bedden

Heel uitgebreid ontbijtbuffet en vriendelijk personeel bij de receptie.

Uiterst proper en net , vriendelijk personeel

Uiterst proper en net , vriendelijk personeel Goede uitvalbasis om stad te bezoeken Metro en touristbus vlakbij

Top hotel.

Heel fijne bedden en een uitstekend ontbijt! Het personeel was ook heel vriendelijk en behulpzaam.

Lissabon is een geweldige stad.

Prima ontbijt en een ontzettend groot bed

• Beoordeeld op: 20 april 2018

Echt goed
    • Comfort Tweepersoonskamer met 2 Aparte Bedden

Mooie schone comfortabele kamer met uitstekend ontbijt

• Beoordeeld op: 19 april 2018

Verblijf was ok, kamer ok, personeel ok, kamer ok, wifi een grote 0
    • Comfort Tweepersoonskamer met 2 Aparte Bedden

Het wifi net was een drama, het viel constant uit

Het ontbijt lekker en in orde

• Beoordeeld op: 19 april 2018

prijs kwaliteit een aanrader

geen bar

prima bedden

Perfecte locatie.

Perfecte locatie. Prima ontbijt

• Beoordeeld op: 29 maart 2018

ontbijt mee dan voldoende

Toegang tot ondergrondse garage: bij nat wegdek zeer glad

ontbijt mee dan voldoende personeel uiterst vriendelijk

• Beoordeeld op: 9 maart 2018

Schitterend.
    • Comfort Tweepersoonskamer met 2 Aparte Bedden

Iets meer ruimte aan het ontbijtbuffet.

Alles was Top.en nog eens Top.

Lissabon is een geweldige bestemming - een echte aanrader
    • Superior Kamer met 2 Aparte Bedden

hinder van herrie van vliegtuigen en verkeer

heerlijk ontbijt - hygiëne prima - vriendelijk personeel

Het bes was heel goed

Het bes was heel goed

Heerlijk ontspannen verblijf met goed oersoneel
    • Superior Kamer met 2 Aparte Bedden

Douche werd erg heet en was lastig in te stellen

Schoon mooi en fijne bedden

Schone nette kamers.

Niks, alles was toppie

Schone nette kamers. We werden super ontvangen en het ontbijt was top. De locatie is overigens ook nog eens perfect

• Beoordeeld op: 22 februari 2018

Zeer goed gelegen hotel met uitstekende service.

Geen minpunten

Zeer vriendelijk personeel.Heel propere kamer .Zeer goede ligging.

Goed hotel met een perfecte ligging middenin Lissabon!
    • Comfort Tweepersoonskamer met 2 Aparte Bedden

Het was best warm op de kamer, gelukkig kon er een raam open

Ontbijt was prima, ligging perfect alles snel en makkelijk te bereiken.

• Beoordeeld op: 28 januari 2018

Prachtig op alle gebied enkel het buffet s avonds viel tegen

Geweldige ervaring

Ontbijt uitstekend! Heel groot en comfortabel bed. Personeel super vriendelijk. Goed onderhouden en verzorgde kamer.

Wat verwacht was is uitgekomen.
    • Comfort Tweepersoonskamer met 2 Aparte Bedden

Kleine douche... om toch iets te zeggen....

Ontbijt was schitterend. Alles zoals beloofd.

Geweldig!
    • Comfort Tweepersoonskamer met 2 Aparte Bedden

Heerlijk ontbijt, zeer vriendelijk personeel, schone praktisch ingerichte kamer!

• Beoordeeld op: 15 oktober 2017

vriendelijkheid van het personeel