Beoordelingen over Hotel Globo 3-sterren

Rua 5 De Outubro, Nº 26, 8500 - 581 Portimão, Portugal

#21 van de 24 hotels in Portimão

• Beoordeeld op: 7 september 2018

Het hotel is zeer goed gelegen.
    • Classic Tweepersoonskamer

De ramen bij het ontbijt waren helemaal beslagen. Het warme ontbijt was grotendeels koud. Het brood en de koffiekoekjes leken 2 dagen oud. De badkamer was oud en aan vernieuwing toe. Er waren vlekken op de ramen en in de badkamer die niet meer op te lossen zijn door te poetsen. De matras was erg hard en oud.

Het hotel is zeer goed gelegen.

De afstand tot het centrum is ok
    • Classic Tweepersoonskamer

De kamers waren niet schoon. De vloerbedekking op de gangen zit vol met vieze vlekken. De entree is vies. De sportfaciliteit lijkt op een bouwval en is niet noemenswaardig. De ontbijtfaciliteit was smerig en werd niet opgeruimd tussendoor waardoor je in de bende van je voorganger zat te eten; je zal geld moeten krijgen om daar te eten. Zelfs het neon bord bovenop het hotel is kapot: “tel obo”. Al met al een nare onderbreking van onze voor de rest hele leuke tijd in de Algarve.

De afstand tot het centrum is ok

Hotel is aan het bezuinigen en dat merk je aan alles, ten koste van de gast.
    • Classic Tweepersoonskamer

Op booking.com staat bij het hotel, dat er een bar en fitness, sauna etc aanwezig was, en dat was er niet, dan vind ik het duur en oplichting, terwijl ik er wel voor betaald heb en ook verwacht had. Iedere morgen wordt door de ontbijt serveester, die amper woord engels verstond en sprak gecontroleerd en gebeld naar de receptie of we wel betaald hiervoor hadden, twee keer, en toen heb ik hierover een klacht ingediend, en ook dat er nog geen goedemorgen er vanaf kon. Natuurlijk bezuiniging, ze was en is gewoon het pispaaltje, leer de mensen engels. Kamer schoonmaak was goed, niet perfect.Jammer dat ze maar zo weinig verdienen in Portugal, je ziet en je merkt de bezuiniging in het hotel.

De matrassen van kamer 502 wat k.u.t, ik had 2 nachten niet geslapen, we zijn naar beneden gegaan en we kregen een andere kamer, dus ze willen wel.Op booking.com staat bij het hotel, dat er een bar en fitness, sauna etc aanwezig was, en dat was er niet, dan vind ik het duur en oplichting, terwijl ik er wel voor betaald heb en ook verwacht had. Er zat iedere uur een receptionist, als ze kunnen helpen doen ze het.

• Classic Tweepersoonskamer

Matras erg hard, waarbij je de veren in je ribben voelde. De enige manier om erop te kunnen slapen, was de deken van het andere bed op het matras te leggen en daarop te gaan liggen. Badkamer tikkeltje ouderwets, douchen in bad met een douchegordijn, waarbij het water van temperatuur wisselde.

Prima ontbijt met prachtig uitzicht op de rivier! Personeel is vriendelijk. Kamer is basic en ziet er modern uit. Mooie locatie, vlakbij bij de boulevard. Omgeving Portimão is prachtig. Ik heb er heerlijk gefietst.

Goed omdat we 14 d goed weer hadden en de hele dag buiten konden!
    • Classic Tweepersoonskamer

Geen terras. Geen tuin of zwembad. Je moest altijd het hotel verlaten om buiten te zijn ( bv om even rustig te lezen of gewoon wat te luieren). Er was wel een hal met gemakkelijke zetels maar je kon er niets drinken. Het zou al fijn geweest zijn als er een automaat was. We huurden een auto maar het hotel had geen parkeermogelijkheid. Het was echt wel zoeken naar een parkeerplaats waar je je auto een tijdje kon laten staan en dan moest je een heel eind lopen. De kwaliteit van de bedden was niet goed, de resorts deden pijn in de rug. 1 dag hadden ze gewoon vergeten onze kamer te poetsen en bedden op te maken.

Het ontbijt was goed. De kamer was oke: proper, airco, kluis, handdoeken, haardroger...goed

• Beoordeeld op: 10 oktober 2017

Toch zou ik Portimao verkiezen boven de drukte gezien ik daar ook vrienden heb gemaakt.
    • Classic Tweepersoonskamer

Strand 2.5km lopen naar Praia da Rocha (toeristisch, disco's en bars) verder is er in Portimao weinig te doen voor jonge mensen, voor vertier moet je daar zijn. Geschikt voor families met kinderen en voor die niet van drukte houden.

Moderne mooie kamer, uitzicht op de smalle straatjes, ruime badkamer (bad / douche en toilet) goede kluis, kastruimte, tv en gratis Wifi. lift aanwezig. Wandel boulevard dichtbij, goede pattesserie met terras en touroperators die tripjes aanbieden en vandaar vertrekken om de imposante rotsformaties en grotten per boot te bezoeken. Zelf een 3 uur tripje gedaan op de Osiris (1 master). echt een aanrader ook tripjes met snelle boten zijn ook mogelijk. Struinen door de smalle straatjes en af en toe verdwalen ;) Portimao is niet vlak en de straten zijn als gepolijst.

Wanneer je slecht wil slapen met de pijn van de veringen van de matras in je rug moet je zeker hier komen
    • Classic Tweepersoonskamer

Versleten matrassen waarbij de vering in je rug stak en dus pijnlijk en slecht geslapen. Der kwam stankgeur uit de afvoeren van de badkamer wat niet aangenaam was.

Moderne kamers en carlos is een vriendelijke receptonist

• Beoordeeld op: 7 juni 2017

mooi uitzicht bij het ontbijt voor in hotel in 't stad
    • Classic Tweepersoonskamer

niets als je rekening mee houdt dat je in t stad zit

ontbijt met een perfect uitzicht op de vissershaven heel dicht bij de vissershaven en restaurants en een boulevard

• Beoordeeld op: 12 februari 2017

Prima. Aardige mensen aan de receptie, nog zoals het hoort, service verlenend ! Ga zeker terug.
    • Classic Tweepersoonskamer

Voor mij is een bed met springveren niet geweldig maar dat is persoonlijk.

De ligging is perfect, het was comfortable warm, en lekker warm in de badkamer !

De ruimte van de kamer en een gezellige dorp
    • Classic Tweepersoonskamer

De lift deed wat raar maar voor de rest was als uitstekend

De ruimte van de kamer en een gezellige dorp

Uitstekende locatie maar helaas slechte bedden
    • Classic Tweepersoonskamer

De bedden. Echt slechte matrassen.

Uitstekend ontbijt met mooi uitzicht. Vriendelijk en behulpzaam personeel.

Fijne moderne kamer op 3e verdieping met uitzicht op rivier.
    • Classic Tweepersoonskamer

Fijne moderne kamer op 3e verdieping met uitzicht op rivier.

Kom er wel vaker maar viel deze keer wat tegen ! Prijs is, in de aanbieding, zeer gunstig
    • Classic Tweepersoonskamer

Er was niets te drinken te koop , alles was gesloten, ook in Portimão . Er was geen glas op de kamer.

Ontbijt was goed de bediening minder !

Te duur voor n 3 sterren

Te kleine warme kamer

De kamer was proper

Fitnes viel erg tegen.
    • Classic Tweepersoonskamer

Fitnes viel erg tegen.Bijna alle toestellen defekt. Geen mogelijkheid tot parkeren aan het hotel. De bar was nooit open tijdens ons verblijf

De locatie was erg fijn

De locatie was erg fijn

• Beoordeeld op: 1 januari 2017

Goed.

Het restaurant s'avonds.

Personeel aan de receptie.

• Beoordeeld op: 10 november 2015

6,0
    De kamer is net niet te klein.

Een hotel uit de jaren 60-70 en er is niet zo veel veranderd. Parkeren doe je bij de zee; er is plaats genoeg maar je loopt met je bagage honderden meters. De koffiemachine tovert heel slechte koffie, maar op het plein aan zee drink je voor 1.5 eur heerlijke koffie !

De kamer is net niet te klein.