Beoordelingen over HF Fenix Urban 4-sterren

Avenida Antonio Augusto De Aguiar,14, Avenidas Novas, 1050-016 Lissabon, Portugal

#159 van de 329 hotels in Lissabon

Prima ontbijt en goede locatie, gemakkelijk te bereiken...
    • Comfort Tweepersoonskamer met 2 Aparte Bedden

Wij misten een toiletborstel in de badkamer. verder hygiene goed in orde.

Prima ontbijt en goede locatie, gemakkelijk te bereiken vanaf de luchthaven via de metro,duur 20 min. Shuttle bus vanaf het hotel naar de luchthaven Niet nodig.

• Beoordeeld op: 16 juni 2018

Super hotel, zeer goede ligging, vlot om alles te bezoeken en te zien, zelfs te voet !
    • Comfort Tweepersoonskamer met 2 Aparte Bedden

avondeten = buffet was 2de keer niet warm genoeg, dat viel dus tegen....zijn geen 3de keer meer geweest ! Er was wel juist een grote groep mensen die iets vierden, misschien kwam het daardoor ?

ontbijtbuffet was heerlijk ! (ruime keuze in zowel fruit of taart buiten het gewone = broodje met kaas of vlees, drank : alle soorten zelfs lichte (6°) schuimwijn !

• Beoordeeld op: 6 juni 2018

aangenaam verblijf met rustige en nette kamers, vriendelijk personeel

avondbuffet!!

Het personeel is heel vriendelijk en hulpvaardig, kamer is heel netjes en comfortabel. Ontbijt super en heel uitgebreid, avondbuffet vind ik persoonlijk iets minder geslaagd Ligging super vlakbij metro.. Aanrader!!

hotel ligging perfect 100 meter van de metro en veel gezien van Lisboa.
    • Comfort Tweepersoonskamer met 2 Aparte Bedden

Eerlijk gezegd niets alles was goed.

goed verzorgde kamers goed ontbijt na de eerste dag wist men al meteen je kamer nr bij ontvangst bij het ontbijt. Dit geld ook voor de wat oudere bar man geweldige man en goede service bij de balie.

• Beoordeeld op: 10 maart 2018

Zeer goed ontbijt.
    • Comfort Tweepersoonskamer met 2 Aparte Bedden

Wij hadden een kamer aan de achterzijde op de 11e verdieping, kamer 1101 en hadden vooral s'nachts erg veel last van denderende lawaai van de metro/trein die vlak achter het hotel door een tunnel komt. Het was bovendien erg warm op de kamer en de airco gaf alleen maar warme lucht... Met het raam open slapen was ook geen optie ivm de herrie van de trein/metro dus dat was echt niet fijn..

Zeer goed ontbijt. Vers geperst sinaasappelsap en volop vers fruit.Heerlijk! Alles werd ook ruim op tijd aangevuld, zelfs als je echt laat was.Echt top! Centrum is in ongeveer 25 minuten goed aan te lopen. Hop on Hop of bus is zeker een aanrader. Opstappen kun je bij plein Pombal op ongeveer 5 minuten lopen vanaf het hotel.

Prettig hotel en heerlijk ontbijt vlakbij metrostation.

Niets, het enige wat ontbrak was een stop voor het bad, maar na een dag was dat voor elkaar. De fitness is inderdaad heel klein, maar dat wisten we.

Prettige rustige kamer. Behulpzaam personeel. Heerlijk gevarieerd ontbijt.

• Beoordeeld op: 6 februari 2018

Prima, net hotel, heerlijk slapen en prima ontbijt!
    • Comfort Tweepersoonskamer met 2 Aparte Bedden

De kamers waren heel warm telkens. Tussen de 23 en 24 graden. (terwijl het buiten 14 graden was) Viel niet te reguleren met de airco/verwarming.

Het ontbijt was prima. Van alles wat! Het roerei was wel vaak koud, das jammer. Lekkere broodjes, verse jus! Net hotel, vriendelijke mensen, heerlijke bedden!

• Beoordeeld op: 22 november 2017

Hotel en kamer waren verder top en locatie is ook heel goed!!
    • Comfort Tweepersoonskamer met 2 Aparte Bedden Plus (3 Volwassenen)

Bijvullen van theezakjes en het aantal aanwezige kopjes (2) in de familiekamer. Er werd bij de bar belachelijk moeilijk gedaan toen ik om theezakjes vroeg omdat die niet bijgevuld waren.. Er werd gezegd dat ik ze moest betalen???

Ontbijt was heel goed en de familiekamer was geweldig.

Teleurstellend

Slechte service van personeel die tevens ook slecht Engels spraken. Wij hebben na de eerste nacht geklaagd over onze matras. De matras was zo hard dat wij beide erg last kregen van onze rug. Wij hebben dit herhaaldelijk bij hen aangegeven, dat wij uiteindelijk hebben besloten om eerder uit te checken. Er werd ons zonder enige schaamte verteld dat wij onze laatste nacht niet gerestitueerd kregen. Wij gaan hier uiteraard verder werk van maken, maar met nadruk op de service, zij zijn niet klantvriendelijk en doen niks met onze klacht.

De kamers waren schoon en de locatie is goed.

• Beoordeeld op: 7 oktober 2017

Heerlijk hotel zou het ieder aanbevelen.

Niets!!!!

Het ontbijt is fantastisch !!! personeel behulpzaam ook bij het inchecken . De ligging geweldig , oploop afstand van het oude centrum . Vanaf het vliegveld met bus 783 stopt 30 meter van het hotel. En ook zeker een bezoek waard het park gelegen naast het hotel Eduardo 7de

Gezellig, super, ideaal voor een citytrip.

Het onbijt was super. Veel keuze en variatie. Na 4 dagen nog niet alles kunnen uit proberen. Ook de kamer werd telkens zeer grondig gekuist. Zelfs ons toiletgerief werd mooi geordend.

Goed hotel voor een stedentrip Lissabon
    • Comfort Tweepersoonskamer met 2 Aparte Bedden

Jammer dat er geen zwembad is.

Het ontbijtbuffet is hier echt uitstekend, dit is het beste kenmerk van dit hotel! Er was zelfs champagne en een bloody mary! Ook fijn is het metrostation Parque dat op 200 meter afstand ligt.

De prijs/kwaliteit verhouding is zeer goed.

De ligging van onze kamer. Wij hadden een comfortkamer op het 13de verdiep net naast de lift, het hotel had beter deze kamers bewaard als opbergruimte zodat wij niet voortdurend het lawaai horen van mensen die op de lift staan te wachten en luid zitten te praten. Om dit op te lossen, misschien zwaardere deuren plaatsen die geluidsdempend zijn ?

De prijs/kwaliteit verhouding is zeer goed. Ligging van het hotel is ook goed. Ontbijt is beperkt, maar alles is aanwezig.

Lekker ontbijt, mooie locatie!
    • Comfort Tweepersoonskamer met 2 Aparte Bedden

Ik vond het vreemd dat ik bij het inchecken direct de rekening voor de 3 geplande nachten moest betalen (ook zonder enige uitleg hierover?).

Lekker ontbijt, mooie locatie!

Fijn verblijf en goede service.

Het was jammer dat wij 1 keer moesten wachten totdat wij konden ontbijten omdat er geen tafels vrij waren. De airco van ons hotelkamer ging kapot dat was minder. Wij hebben wel een andere gekregen de volgende dag( dat was fijn).

Het ontbijt was lekker. De kamer comfortabel. goede service

• Beoordeeld op: 5 juli 2017

• Comfort Kamer met Kingsize Bed

Als je laat vliegt een kamer die je nog kan gebruiken om alleen te douchen. Eventueel tegen betaling. Dat zou het helemaal af maken.

Ontbijt was uitstekend! En kingsize bed onwijs goed!!! Geslapen als een roos. Airco ook top!!

• Beoordeeld op: 17 juni 2017

Prima locatie als uitvalsbasis voor een citytrip
    • Comfort Tweepersoonskamer met 2 Aparte Bedden

Uitzicht vanuit de kamer. Keken op grote airco's die ook nog erg veel lawaai maakten. Konden daardoor geen raam open laten staan. Als de raam gesloten was geen overlast.

Ontbijt was Prima en ook de kwaliteit van de matrassen was uitstekend

• Beoordeeld op: 14 juni 2017

Heb van alles genoten (stad,hotel enz.)

Ontbijt gewoon goed!! Kamer alles wat nodig was aanwezig en proper Ligging voor ons uitstekend ,net buiten centrum maar toch niet te ver om te stappen naar het centrum of terug Altijd wel taxi in de buurt , opstapplaats hip hop bus 200m uit de buurt

• Beoordeeld op: 10 juni 2017

Alles wat je je kunt wensen.
    • Comfort Tweepersoonskamer met 2 Aparte Bedden

Er zijn 2 liften, zodat je 's ochtends wat langer moet wachten.

Ontbijtbuffet was uitstekend, met bubbels. Goede kamer, goed ingerichte badkamer. Goede airco. Op 250m van metrostation Parque. Heel goed en vriendelijk personeel.

• Beoordeeld op: 4 juni 2017

Was maar voor 1 nacht, maar viel desondanks tegen.

Hele kleine kamer en weinig daglicht. ( 1 raampje). Daarbij is er bij het hotel geen parkeergelegenheid voor een auto. Het hotel ligt aan en drukke straat en het verkeer is op de kamer duidelijk hoorbaar. Bovendien zijn de kamers heel gehorig.

Ontbijt was heel goed, met ruime keuze.

het was goed toeven.

het restaurant viel erg tegen qua menue's geen kwaliteit. Het ontbijt daarentegen was van hoge kwaliteit.

dicht bij de metro was een grote pré, mooi park vlakbij

Slechts 2 liften aanwezig, waardoor regelmatig lang wachten op een lift

Goede ligging, vlak bij metro station en dicht bij centrum. Ontbijt was prima en lekker groot bed

Geweldig hotel in een prachtige stad met veel bezienswaardigheden en aangename sfeer.

Prima kamers, goed en ruim geassorteerd ontbijtbuffet, zeer vriendelijk en behulpzaam personeel. Kamers met kluisje en minibar. Hotel heeft bar/restaurant. Ontbijt heeft vers fruit, broodjes en beleg. Goede (nespresso) koffie.

• Beoordeeld op: 27 april 2017

Simpele maar degelijk kamer op een goede locatie
    • Comfort Tweepersoonskamer met 2 Aparte Bedden

Kamer was teleurstellend, prijs niet in verhouding met inrichting/oppervlakte/uitzicht kamer.

Zeer vriendelijk personeel - prima ontbijt - prima bed - prima douche - goede ligging

• Beoordeeld op: 14 april 2017

mooi Hotel, verzorgde kamers met alle comfort,vriendelijk...

mooi Hotel, verzorgde kamers met alle comfort,vriendelijk personeel. Het ontbijtbuffet was heel verzorgd en gevarieerd. Zeker een aanrader. metro om de hoek en de startplaats van de hopon hopoff bus (greyline) is ook om de hoek.

• Beoordeeld op: 29 maart 2017

Prima hotel dichtbij metrostation

De bedden zijn hard en onze kamer was heel klein (nauwelijks ruimte om het bed) de badkamer was daarentegen prima qua formaat

Ligging vlakbij metro. Uitgebreid ontbijtbuffet

• Beoordeeld op: 16 januari 2017

De kamers waren mooi en comfortabel.

Informatie aan de receptie was zeer pover. Alles was precies te moeilijk of soms te veel gevraagd. Enkel de receptionist bij aankomst (midden in de nacht) was heel vriendelijk . Het Engels was ook niet zo goed.

De kamers waren mooi en comfortabel. Iedere dag mooi opgeruimd en schoongemaakt. Ontbijtbuffet was uitgebreid ,verzorgd en heel vriendelijk personeel.

• Beoordeeld op: 5 december 2016

Uitstekend verblijf gehad tijdens Websummit

Interieur kon wat moderner

Kamers voldoende uitgerust. Interieur zou wel wat moderner mogen maar voor de rest zeer verzorgd en goedgelegen hotel. Lekker ontbijt en zeer vriendelijk personeel.

• Beoordeeld op: 28 oktober 2016

Ga nooit! Room service/avond eten vies. Manager onbeschoft.
    • Comfort Tweepersoonskamer met 2 Aparte Bedden

Er was een fout/vergissing bij booking waardoor er 2 keer was geboekt voor dezelfde kamer. Ik dacht een betere prijs aangeboden te krijgen maar boekte kennelijk nog een kamer. Tijdens mijn verblijf ben ik er eindeloos mee bezig geweest, mails telefoon etc. Ze hebben me ALLES laten betalen dus gewoon 2 kamers voor 3 nachten. Geen enkele klantvriendelijkheid of compassie en de manager had niet de beleefdheid me te woord te staan of mijn mail te beantwoorden. Schandelijke tent!

Ontbijt was goed

• Beoordeeld op: 20 oktober 2016

Prima locatie, maar matige bedden.
    • Comfort Tweepersoonskamer met 2 Aparte Bedden

Slechte bedden en heel veel lawaai buiten, ook de airco was erg luidruchtig.

Goede locatie met metro dichtbij. Heerlijk ontbijt met gevarieerd buffet. Nette, schone kamer.

• Beoordeeld op: 17 oktober 2016

Prima hotel!

Geen opmerkingen.

Dichtbij metro. Dichtbij goede eettentjes. Toch redelijk centraal gelegen. Prima ontbijt. Goede bedden. Tikkeltje lawaai aan de straatkant, maar met oordoppen niks van te merken.

• Beoordeeld op: 29 september 2016

Eens je er geweest bent keer je er zeker terug , klantvriendelijkheid ten top alsook de hygiene !
    • Comfort Tweepersoonskamer met 2 Aparte Bedden

Grotere zaal voor het ontbijt , heb er geen last van gehad maar op een zeker uur moesten de mensen wachten wegens plaatsgebrek dit viel mij niet tegen enkel een tip

Ontbijt was fabuleus , het personeel was top en zeer betrouwbaar . klasse ! . Men antwoordt zowel in het perfect Engels als Frans .

• Beoordeeld op: 25 september 2016

Ik vind het een te duur hotel voor wat het maar is.

Het personeel was niet vriendelijk. Als je iets vriendelijk kwam vragen in de lobby werd je neus er bijna afgebeten. Het enige moment dat ze vriendelijk waren was op het moment van uitchecken... We hebben ook heel veel nachtlawaai gehad. Wij zaten op het bovenste verdiep waardoor we elke nacht de machines op het dak hoorden draaien. Ook de isolatie tussen de kamers is niet goed.

Het ontbijt was uitgebreid en gevarieerd, elke dag zat er zelfs een kleine variatie in.

• Beoordeeld op: 16 september 2016

We hebben in 15 dagen in 7 hotels gezeten dus dit hotel stond op nu 9

Wij vonden alleen voor zo'n goed hotel jammer dat de jus d'orange bij ontbijt uit een pak kwam en niet lekker smaakte en dat het aanbod op s'avonds iets te eten niet bijzonder was

Ontbijt was fantastisch, wel heel druk hotel dus dat wil zeggen dat het een goed gezocht hotel is. Ruime kamer met badkamer, kluis op de kamer. We konden een late check out regelen dus dat was ook fijn om langer in het hotel te blijven

• Beoordeeld op: 15 september 2016

Het ontbijt was super, meer dan we hadden verwacht.
    • Comfort Tweepersoonskamer met 2 Aparte Bedden

Het ontbijt was super, meer dan we hadden verwacht. Thumps up 👍🏻👍🏻👌🏻👌🏻. De kamers waren top. En het beste van al: het ligt pal in het centrum dus no need to take public transports. Hoe zalig is dat om zo een stad te kunnen verkennen? Je hebt alles dichtbij: metrostations, meerdere winkelstraten, supermarkten, ...

Fantastisch hotel

Historische centrum ligt op een dik halfuurtje wandelen.

Uitgebreid ontbijtbuffet. Vriendelijk & hulpvaardig personeel. Metrohalte is vlakbij.

• Beoordeeld op: 27 april 2018

Super uitgebreid ontbijt, vriendelijk personeel,zeer goede...
    • Comfort Tweepersoonskamer met 2 Aparte Bedden

Super uitgebreid ontbijt, vriendelijk personeel,zeer goede liging

Het ontbijtbuffet was heerlijk.

Het ontbijtbuffet was heerlijk. Er ontbrak niets. We begonnen goedgezind aan onze ontdekkingstocht door Lissabon.

prima verblijf, goed gesitueerd, openbaar vervoer op korte afstand.
    • Comfort Tweepersoonskamer met 2 Aparte Bedden

Dat er niet wat meer wat betere restaurants in de buurt waren.

Het ontbijt was uitstekend. Heel veel keus en alles vers bereid en overal genoeg van.

Uitstekend ontbijt het enige 'min-puntje': geen zalm bij het ontbijt.

Bijzonder gastvrij; alles wordt gedaan om je het naar de zin te maken.

Goede uitvalsbasis en schitterend ontbijt.

De airco en het lawaai (slechte isolatie - drukke straat)

Heerlijk ontbijt

• Beoordeeld op: 29 maart 2018

• Comfort Kamer met Kingsize Bed

De bar is niet echt een bar, maar een soort lobby waar je een drankje kunt drinken.

Vriendelijkheid personeel

Ontbijt op zondag - vroege vlucht, we kregen enkel koffie en cake

Ontbijtbuffet heerlijk! Goede bedden!

Heel uitgebreid ontbijt, niets te kort!

Heel uitgebreid ontbijt, niets te kort!

• Beoordeeld op: 14 maart 2018

Ontzettend vriendelijk personeel, zeer schone en mooie kamer...
    • Comfort Tweepersoonskamer met 2 Aparte Bedden

Ontzettend vriendelijk personeel, zeer schone en mooie kamer, zeker een aanrader!

• Beoordeeld op: 14 maart 2018

Prima hotel!

Het ontbijt!

Prima ontbijt.
    • Comfort Tweepersoonskamer met 2 Aparte Bedden

Gehorig als mensen over de gang lopen

Prima ontbijt. Nette kamer

Lekker en uitgebreid ontbijt.

Raam kan niet open, vanwege veel lawaai. Gelukkig wel airco op kamer.

Lekker en uitgebreid ontbijt. Mooie ruime kamers.

Ontbijt was uitstekend

Ontbijt was uitstekend

• Beoordeeld op: 20 februari 2018

Airco deed het niet.
    • Comfort Tweepersoonskamer met 2 Aparte Bedden

Airco deed het niet... dus was het warm in de nacht..

We hebben een hele fijne vakantie gehad
    • Comfort Tweepersoonskamer met 2 Aparte Bedden

Personeel receptie en bar was onder de maat

zeer nette kamers met van alle gemakken voorzien

• Beoordeeld op: 7 februari 2018

Zeer vriendelijk en hulpvaardig personeel, goede ligging

Heerlijk ontbijt

• Beoordeeld op: 28 januari 2018

Heerlijk!
    • Comfort Tweepersoonskamer met 2 Aparte Bedden

Het is een rustig hotel waar je lekker kunt ontbijten en het OV op loopafstand!

Perfect ontbijt

Perfect ontbijt

Dit hotel in Lissabon is heel leuk voor een weekendje.

Nog iets dichter bij het centrum zou helemaal geweldig zijn geweest.

Ontbijt was prima en personeel erg vriendelijk.

• Beoordeeld op: 13 december 2017

Erg warme kamer; 26gr. Airco leek niet veel te doen

Uitgebreid ontbijtbuffet

• Beoordeeld op: 6 december 2017

Zeer geslaagd
    • Comfort Tweepersoonskamer met 2 Aparte Bedden

Het ontbijt is zeer goed verzorgd. Locatie van het hotel prima .

Prima verblijf gehad

Prijs kwaliteit

Geen smart tv. Weinig diner / lunch keuze

Het ontbijt. Het bed. De douche

• Beoordeeld op: 25 november 2017

Zie boven

Alles was voortreffelijk, Lissabon is een mooie stad alleen erg opdringerige mensen om je een restaurant in te krijgen.

• Beoordeeld op: 19 november 2017

Het was een schitterend weekend

Ligging kan beter maar afstand tot centrum is goed te overbruggen

Kamers zagen er keurig uit en het ontbijt was uitgebreid en goed.

• Beoordeeld op: 16 november 2017

goed ontbijt en schone kamer

goed ontbijt en schone kamer

Zeer geslaagd
    • Comfort Tweepersoonskamer met 2 Aparte Bedden

Het ontbijt was prima. Kamers en badkamer netjes

• Beoordeeld op: 7 november 2017

Prima hotel. Aanrader voor stedentrip naar Lissabon. Goede prijs-kwaliteitverhouding.
    • Comfort Tweepersoonskamer met 2 Aparte Bedden

Kamers aan straatzijde gehorig door verkeer.

Prima hotel dichtbij metro. Comfortabel en keurig onderhouden. Heerlijk ontbijt. Vriendelijk personeel.

• Beoordeeld op: 4 november 2017

Lissabon is zalig!

Ontbijt, aanbod was goed behalve de broodjes waren keihard, niet lekker

Kamers eerder klein maar wel proper

Personeel vriendelijk. Ontbijt prima. Kamers prima

• Beoordeeld op: 11 oktober 2017

Heerlijk ontbijt, zeer vriendelijk personeel

WiFi verbinding had beter gekund

Heerlijk ontbijt, zeer vriendelijk personeel

Mooie ruime kamer met fijne bedden.
    • Comfort Kamer met Kingsize Bed

Mooie ruime kamer met fijne bedden. Uitstekend ontbijtbuffet en vriendelijk personeel zowel bij ontbijt als in receptie en verder in het hotel

Heel veel nachtlawaai , na klagen wel nieuwe kamer gekregen.
    • Comfort Tweepersoonskamer met 2 Aparte Bedden

Heel veel nachtlawaai , na klagen wel nieuwe kamer gekregen.

Was tekort om een goede beoordeling te kunnen geven maar voor dit ene nachtje, heel goed
    • Comfort Tweepersoonskamer met 2 Aparte Bedden

We hebben geen negatieve opmerkingen

Heel vriendelijk, heel netjes en een super ontbijt 👍

De prijs kwaliteit verhouding is top!
    • Comfort Tweepersoonskamer met 2 Aparte Bedden

De prijs kwaliteit verhouding is top! Een goed hotel met goed ontbijt en erg netjes en schoon

Kleine kamer

Onthaal en ontbijt

Comfortabel overnachten in klantvriendelijk hotel in Lissabon.

Door de ligging is het niet doenbaar om met open ramen te slapen.

Zeer vriendelijk personeel. Uitstekend ontbijt. Zeer verzorgde kamer.

• Beoordeeld op: 6 juli 2017

Het ontbrak ons aan niets in dit hotel, een ideaal verblijf.
    • Comfort Tweepersoonskamer met 2 Aparte Bedden

In feite was alles perfect; het ontbijt, de kamers, behulpzaamheid van het personeel.

Bekijk de galerij met reizigersfoto's van HF Fenix Urban