Beoordelingen over Hotel Faro & Beach Club 4-sterren

Praça D. Francisco Gomes, Nº 2, 8000 -168 Faro, Portugal

#9 van de 25 hotels in Faro

Jammer, het had top kunnen zijn.
    • Superior Tweepersoonskamer met 1 of 2 Bedden

Je boekt een duurdere kamer in een goed hotel in Faro met airco, maar bij aankomst blijkt de airco defect. Je meldt dit, ze gaan 2 uur sleutelen (je moet van je kamer af) en dan blijkt de airco nog niet te werken. Vervolgens krijg je een andere, maar mindere kamer dan waarvoor je betaald hebt en daar blijkt de airco ook niet te werken. Tja, dan eindigt de eindscore niet al te hoog. De pluspunten daarentegen (want die zijn er ook): heerlijk ontbijt, aardig personeel en prachtig uitzicht vanaf het dakterras.

• Beoordeeld op: 27 april 2018

Het hotel Faro & beach heeft een ideale ligging om zelf op pad te gaan.

De inrichting van het hotel is modern, maar onpersoonlijk. De gangen en entree voelden leeg en anoniem aan.

De kamer was wat betreft grootte en inrichting zeer goed. Elke dag werd de kamer goed bijgehouden. Het ontbijt was zeer uitgebreid. De ligging van het hotel t.o.v. het oude centrum, trein- en busstation is ideaal.

• Beoordeeld op: 6 april 2018

centraal gelegen hotel met zwembadje en fitness

geen kastruimte in de kamer, slechte info in het hotel, alles slecht aangegeven en geen menukaart behalve in het restaurant zelf; personeel correct zakelijk

centraal gelegen hotel met zwembadje en fitness

Met 90 euro per dag is hotel voor Portugese begrippen duur. Prijs en kwaliteit niet in evenwicht

Lobby en zithoek op verdieping niet gezellig. Overlast op kamer door geluiden van binnen en van buiten. Sober ingerichte kamer, restaurant is tamelijk duur

goed ontbijt, bijzonder dakterras met mooi uitzicht , goed restaurant

Absolute aanrader voor een short trip naar de zon

Badkamer voorzien van een make-up spiegel, meer kastruimte

Uitzicht dakterras was prachtig, ontbijt goed verzorgd, personeel behulpzaam, service excursies (Carlos) gewoon geweldig !

Ideaal hotel om te genieten van enkele dagen winterzon

Inlichtingen over uitstap naar shoppingcentrum Mar verkregen aan de receptie waren verkeerd, hij beweerde dat er geen bus mogelijk was naar shoppingcentrum MAR waardoor we een taxi moesten nemen. Achteraf bleek dat er ieder uur een bus naar shopping MAR gaat voor 3 euro/persoon....Ook over de bus naar de luchthaven gaf hij verkeerde informatie, hij zei dat er geen Timetable online stond.

Perfecte ligging nabij het historisch centrum en lekker uitgebreid ontbijtbuffet. Dakterras is ook een pluspunt

Badkamer was sober en gevaarlijk, in bad tevens douche geen handgrepen of antislip Tijdens jaarwisseling was je niet welkom als je niet deelnam aan drankarrangement,wij drinken niet veel dus jammer kon geen los glas wijn bestellen

Dakterras met uitzicht,goed ontbijt,centrale ligging Vriendelijk personeel

Fantastisch in een woord

Het ontbijt was goed, kamers modern en grote badkamer Mooi dakterras op de 4e etage met bar en restaurant Uitzicht vanaf dakterras op de Jachthaven van Faro en verder vriendelijk en behulpzaam personeel

Waardeloze kamer en slechte aandacht van hotel management. Foto's zijn in jullie bezit
    • Suite

We hadden een suite voor ons 30 jarig huwelijk gehuurd. Drie dagen 600 euro. Grote tegenvaller was dat we voor 2/3 geen uitzicht hadden omdat het gebouw in de steigers, met doek eromheen, staat. niet erg romantisch, zwaar waardeloos. 2 x gevraagd voor andere kamer en de manager te spreken. De laatste dag pas reactie en geen oplossing mogelijk. Vanaf EERSTE dag alles bij Booking.com gemeld en foto's gestuurd. Omdat onze huwelijksreis hierdoor is verpest, verwacht ik een ruime financiële compensatie, zodat we het over kunnen doen. Ik veracht een voorstel van Booking.com. Verder was er geen sprake van ruim gevulde koelkast (twee flesjes water) en moesten we allen in restaurant / bar contact betalen.

Omgeving

• Beoordeeld op: 21 september 2017

Fantastisch!

Zo vriendelijk en service gericht ze zijn in het hotel zo waardeloos is het bij de beachbar (aan het strand - 15min verder). Hier heb ik mij enorm over verbaasd... Je kan je niet voorstellen dat die bij elkaar hoort! Smerige toiletten; onaardig, onbeschofte medewerkers... Verbazingwekkend. Maar dit is bij het hotel absoluut niet het geval! Het is wel een beetje gehorig in de kamers; wanneer de buren het toilet doorspoelde hoorde je dat alsof je naast de toilet lag.

Ontbijt was enorm uitgebreid en heerlijk. Het uitzicht wat je hebt vanuit het restaurant (= ook ontbijt) fantastisch mooi. Gaf mij een heerlijk vakantie gevoel. Heerlijk zwembad op het dakterras. Fijne shuttle naar het strand (+/- 15min). Top hotel, kleine sportruimte en sauna aanwezig. Schone kamers die elke dag werden schoongemaakt. Hotel bevind zich tussen het nieuwe en oude gedeelte in. echt IDEAAL! Enorm vriendelijke medewerkers; doen stapje extra echt!

Prettige en goede kamers. Lekker ontbijt.
    • Superior Tweepersoonskamer met 1 of 2 Bedden

De naam van dit hotel is faro& beach club. Bij aankomst waren wij zeer teleurgesteld dat het strand op 20 minuten rijden was. Dit staat nergens in de beschrijving en word ook niet gezegd tijdens check in. De foto's op de site doen ook anders vermoeden.

Goede ligging in de buurt van het centrum. Mooi uitzicht. Lekker dicht bij het vliegveld!

Gewoon een goed hotel,die lekker centraal ligt.
    • Superior Tweepersoonskamer met 1 of 2 Bedden

Kamer was mooi schoon,en goed geïsoleerd dus totaal geen last van omgevingsgeluiden. Airco doet het goed. Mooi restaurant,met prachtig uitzicht. Onbijt door tijdgebrek onze kant niet genomen.

Prima tussenstop-hotel.

Receptie bij inchecken geklungel, bij uitchecken ronduit slecht, ongastvrij, onvriendelijk. Bediening bij ontbijt was wel prima. Steeds lang moeten wachten op zeer rustig dakterras (supergelegen!) op een ober.

Dakterras en parkeergarage onder hotel.

Algemeen (incl. on-interessant stadje Faro) flinke ontgoocheling. 5 nachten veel te lang.
    • Superior Tweepersoonskamer met 1 of 2 Bedden

Heel wat dingen. Strand/Beach club is zowat 30' rijden van het hotel (met gratis, maar niet altijd beschikbare shuttle), en dus helemaal NIET zoals vermeld in reclame. Kubistische bouwstijl (onherkenbaar tov folder), gangen/deuren als in ziekenhuis. Weinig kamer comfort (slechte airco). Niet klantvriendelijk & weinig professioneel lobbypersoneel. Trage tot helemaal geen praktische oplossingen. Dure (taxi) luchthaven-transporten.

Kwaliteit van de Beach Club. Gratis Wifi. Ontbijtaanbod (slechts tot 10u op zondag).

• Beoordeeld op: 12 juli 2017

dakterras met instant vakantiegevoel .

het zou beter kunnen ... geluiden van overlast (dronken toeristen) dringen via ramen binnen

dakterras met instant vakantiegevoel .... uitgebreid ontbijtbuffet ... uitstekende ligging

• Beoordeeld op: 8 juli 2017

Geweldig!

Beach club was niets speciaals, moesten er betalen voor ligzetels en handdoek van hotel meenemen. Boottrips best niet in hotel boeken(duur). Badkamer oogt verouderd. Mini bar was leeg.

Super ontbijt!! Ideale ligging, in centrum, dicht bij alles. Op 8min sta je op de luchthaven.

• Beoordeeld op: 5 juli 2017

Het personeel was zeer behulpzaam.

Zie boven .. En er staat in hun regelement dat je geen eten/drinken van buitenaf mag meenemen wat natuurlijk nooit kan worden opgelegd aan een klant zeker als de minibar enkel water en cola bevat... We hebben ook zelf drankjes meegenomen en daar werd ook niks van gezegd...

Het personeel was zeer behulpzaam. Hebben de kamers nog eens gewisseld omdat we graag een balkon hadden maar daar was het uitzicht niet zo mooi en toen hebben ze ons een superior kamer gegeven voor een kleine toeslag. Niks was hun teveel moeite. Was ook jarig tijdens ons verblijf en 's avonds stond er een fles champagne met een taartje op de kamer. Hoe attent is dat??? Restaurant op de de 4e verdieping heeft prachtig uitzicht en een mooie kaart. We hebben er zelf niet gegeten maar zat elke avond vol!! Enige minpuntje vind ik persoonlijk dat de kamers wel een opknapbeurtje mogen hebben gezien de prijs van de kamers.. maar dat is dan ook het enige minpunt..

• Beoordeeld op: 7 mei 2017

Het restaurant en de locatie.

De routebeschrijving. Adres (nummer) bestaat niet in de TomTom

Het restaurant en de locatie. Heel gezellig en toegankelijk. Mooie oude deel van de stad.

• Beoordeeld op: 19 april 2017

perfect hotel voor een korte vakantie .

De sauna was onvoldoende heet.

Het onbijtbuffet was zeer uitgebreid. Ontbijt in de zon met zicht op de ooievaarsnesten. Het restaurant is fantastisch , s avonds op het dak eten met extra verwarming ! en zicht op de rivier .

• Beoordeeld op: 19 januari 2017

Jammer

Misschien gevolg laagseizoen. Eerder verblijf goed. Boren en hakken. Badkraan kapot. Lift kapot. Barbediening kon het niet bijhouden. Ontbijt idem. Brood op borden op eieren op. We boekte een rustige kamer. Kregen er een met tussendeur naar andere kamer met gasten.

Uitzicht viel niks aan te verpesten.

• Beoordeeld op: 20 november 2016

Prachtig uitzicht vanop dakterras

Paar dingen afgebroken die eigenlijk konden gemaakt worden

Prachtige locatie met geweldig uitzicht op Ria Formosa vanop dakterras. Ruime kamers. Op wandelafstand van oud Faro

• Beoordeeld op: 10 november 2016

Prima hotel op goede locatie, vriendelijk personeel.

De Beach club had geen bedjes meer op het strand, maar dit ligt waarschijnlijk aan het tijdstip van het jaar.

Prima hotel op goede locatie, vriendelijk personeel. Heerlijk ontbijt. Wordt gerenoveerd, maar absuluut geen hinder van ondervonden.

• Beoordeeld op: 15 oktober 2016

Extreme geluidsoverlast

In kamer op 3e verdieping extreme geluidsoverlast van restaurant, bar en terras op 4e verdieping. Van 's ochtends vroeg tot na middernacht constant luid geknerp en gekras van stoelen over de vloer, gebonk, geloop, etc.

• Beoordeeld op: 29 september 2016

Gezellige stad voor max twee dagen.

Tweede avond was er een trouwfeest waardoor de bar gasloten was. Maar niet geklaagd, hebben in Faro geweldig restaurant gevonden. Dois Irmaos.

Kamers en ontbijt waren goed

• Beoordeeld op: 27 september 2016

prijs/kwaliteit veel te duur!

prijs/kwaliteit, geen safe, geen kast, met airco nog benauwd, na indienen van klacht over gat in de vloer in de gang, is er niks mee gedaan. gevaarlijke situatie. Veel te duur voor de kamer die je krijgt. Wij hadden korting via booking.com, maar normaal zouden we voor onze kamer 350 euro moeten betalen, echt niet waard! Beach hotel was het ook niet, ze hebben een eigen beachclub, maar die is duur en gedateerd. En je moet betalen voor strandbedje. Ze hebben een eigen boot, maar die vaarde niet meer.

niet veel

• Beoordeeld op: 22 september 2016

Centrale locatie, de dakverdieping is de grote troef van het hotel

De dakverdieping van het hotel is de grote troef, de kamers zelf zijn veeleer basic te noemen, niets fout mee, maar niets memorabel evenmin. Strand van Faro enkel met busje bereikbaar. Wel zeer goed gelegen tov de oude stad. Ik betaalde 116€ wat ok is, maar een bijkomende overnachting op een drukkere periode zou 180€ hebben gekost, wat het hotel niet waard is.

Centrale locatie in Faro. Prachtige dakverdieping van het hotel met adembenemend zicht op de baai van Faro. Bijzonder aangenaam om hier te ontbijten. Leuk klein zwembadje.

• Beoordeeld op: 22 september 2016

Vriendelijk personeel, inchecken en uitchecken ging soepel.

Vriendelijk personeel, inchecken en uitchecken ging soepel. Ruime kamer met breed bed. Ontbijt was goed verzorgd. Hotel heeft een mooi dakterras. Met taxi in 15 minuten op vliegveld van Faro.

• Beoordeeld op: 15 september 2016

Weinig geslapen
    • Superior Tweepersoonskamer met 1 of 2 Bedden

We hadden kamer 131. De airco had een halve dag nodig om de kamer te koelen. Veel lawaaihinder van de straat, groot raam dat niet goed te sluiten was

Centrale ligging, jammer een slechte ligging van de kamer zelf ( prima uitzicht maar veel te warm en echt veel lawaaihinder )

• Beoordeeld op: 20 augustus 2016

Geweldig genoten! Aanrader!

Eigenlijk is ons niks tegengevallen, maar....Voor t mooie had er wat ons betreft een balkon mogen zijn,maar het dakterras maakte een hoop goed.

Locatie lag heel centraal,15/20 minuten met bus vanaf vliegveld, vlakbij busstation,direct bij de winkelstraatjes en restaurantjes, opstapplaats treintje en op loopafstand van de oude stad (zeker het bekijken waard) mooie ruime schone kamer,geweldig dakterras waar je heerlijk kon ontbijten, lunchen, dineren, loungen & zwemmen. Vriendelijk personeel.Kregen ondanks onze vroege aankomst direct al een (andere) kamer. En je mag vragen of je kamer langer aan mag houden bij late terugvlucht,mits deze nog niet verhuurd is. Kortom: zeker een aanrader! Ps. En waar anderen klagen in hun recensie over bijv gehorigheid of geluidsoverlast. We hebben alle vliegtuigen zien komen en gaan, het verkeer voorbij zien komen, maar 's nachts echt niks gehoord. Sommige hebben het over gedateerd. De badkamers waren misschien niet meer van deze tijd, maar alles was super schoon. Heerlijke boxspring bedden. Verder alles vrij strak. Moderne vormgeving in ontvangsthal.

• Beoordeeld op: 8 augustus 2016

Ultieme ontspan vakantie met super hotel

Zeer uitgebreid vers ontbijt en erg lekker! Vriendelijk personeel en altijd makkelijk benaderbaar. Prettige hotelkamers en goede ligging. Pendelbus naar strand super geregeld.

• Beoordeeld op: 7 juni 2018

Uitstekend hotel met alle nodige faciliteiten en top locatie.

Heerlijk ontbijt, top locatie, leuke rooftop bar en pool, shuttle naar het strand. Een aanrader!

Super hotel

Geen min punten

Locatie, netheid en fantastisch ontbijt

Zalig hotel, met geweldige rooftop

Eten, kamer

Kamer vernieuwt en brandschoon.

Kamer vernieuwt en brandschoon. Mooie ontbijt locatie op de bovenste verdieping met zeezicht.

• Beoordeeld op: 23 maart 2018

Super hotel

Ruimt voor de kledingstukken

Het prachtige terras en het voortreffelijke ontbijt

Topper

Ligging, gastvrijheid en (ivm verjaardag) drankje van het huis

• Beoordeeld op: 17 maart 2018

Lekker ontbijt, parkeren op straat vlak voor het hotel was...

Parkeergarage was vol, receptioniste zei dat dat niet kon

Lekker ontbijt, parkeren op straat vlak voor het hotel was een stuk goedkoper

• Beoordeeld op: 10 maart 2018

Hotel op een toplocatie met uitstekende faciliteiten.

Locatie was top...en het ontbijt erg uitgebreid.

Het ontbijt met het schitterende uitzicht.

Het lawaai van buiten.

Het ontbijt met het schitterende uitzicht.

Okay

GeenOkay

Uitzicht restiarant

goed hotel voor korte vakantie
    • Superior Tweepersoonskamer met 1 of 2 Bedden

goede ligging tov stadcentrum uitzicht op prachtige zonsondergang vanaf de rooftopbar

• Beoordeeld op: 6 februari 2018

Het personeel en het diner en ontbijt

• Beoordeeld op: 3 februari 2018

Zeer centraal gelegen .

Zeer centraal gelegen . Ruime kamer . Zeer goed ontbijt

• Beoordeeld op: 31 januari 2018

Verblijf goed zoals wij verwachten....exept de slechte stoelen en lawaai s’nachts

Slechte waardeloze stoelen op de kamer...!!!! Veel lawaai van de straat gedurende de gehele nacht....!!!

Ontbijt om 0700u keurig op tijd

• Beoordeeld op: 13 december 2017

warm op de kamer en gehorig

Ontbijt was geweldig

Ria Formosa is geweldig.

Iets te stijf/onpersoonlijk.

Rooftop bar en restaurant zijn prachtig.

• Beoordeeld op: 28 oktober 2017

Niet voor herhaling.
    • Superior Tweepersoonskamer met 1 of 2 Bedden

Een zéér onpersoonlijke benadering van het baliepersoneel. Hoge mate van nep vriendelijkheid. Akelige mensen.

geen 4 sterren waard

heeeel veeeel lawaai, de hele nacht door, precies of de kamer geen ramen heeft en je op straat leeft

Super ontbijt met fantastisch uitzicht

Super ontbijt met fantastisch uitzicht

aanrader voor korte vakantie

vrij lawaaierige airco op de kamer

Restaurant, bar op het dakterras

Uitgebreid ontbijt.

Beachclub bediening zou vlotter mogen. Soms erg lang wachten op bestellingen

Uitgebreid ontbijt. Heerlijke bedden. Het zwembad op het dakterras

goede bestemming voor maximum 2 nachten

Geen flesjes water complimentary van het hotel...voor die prijs!

Goede ligging mbt stadsbezoek en restaurantjes

prachtig uitzicht

Geen balkon

Super ontbijt prachtig uitzicht in skybar restaurant

• Beoordeeld op: 16 mei 2017

Echt een aanrader!!!
    • Superior Tweepersoonskamer met 1 of 2 Bedden

Tissues op de kamer had leuk geweest

Het ontbijt, het eten in het restaurant en het uitzicht/dakterras waren fantastisch!!

• Beoordeeld op: 5 mei 2017

Mooie lokatie, goede service, wel snel last van lawaai

Luidruchtig, snel last van (boven)buren.

Prima lokatie, goede service, mooi uitzicht vanuit restaurant.

• Beoordeeld op: 4 mei 2017

kort verblijf Faro
    • Superior Tweepersoonskamer met 1 of 2 Bedden

Ligging hotel perfect heel ruime en nette kamer ( superior )

• Beoordeeld op: 11 april 2017

Omgeving 's nachts wat rumoerig.

Prima ontbijt. Terras goed maar wat te klein. Kamers prima. Personeel aardig en voorkomend.

• Beoordeeld op: 8 februari 2017

Heerlijk oord

Zeer vriendelijk behulpzaam personeel. Mooie ligging, alle faciliteiten aanwezig voor een prettig verblijf.

• Beoordeeld op: 5 februari 2017

Ontbijt zeer uitgebreid

Lawaai van nabij gelegen dancing en door geldautomaat aan hotel gevel

Ontbijt zeer uitgebreid

• Beoordeeld op: 4 december 2016

een perfect uitgangspunt om de Algarve in westelijke en in oostelijke richting te verkennen.

Helaas liet de lift ons de laatste dag in de steek.

Het ontbijt was uitstekend; zeer divers en van goede kwaliteit.

• Beoordeeld op: 29 november 2016

locatie

locatie

• Beoordeeld op: 13 november 2016

Nachtlawaai

Er was veel nachtlawaai tot 6u 's morgens

Ontbijt op het dakterras was zalig

• Beoordeeld op: 8 november 2016

Het uitzicht op het vierde verdiep was prachtig,

Het uitzicht op het vierde verdiep was prachtig,

• Beoordeeld op: 6 november 2016

Hotel bij het oude centrum

De kamer is klein en aan renovatie toe. Er was een terras, maar zonder uitzicht helaas.

Mooi dakterras met mooi uitzicht. Prima restaurant en bar.

• Beoordeeld op: 5 november 2016

ligging

ligging

• Beoordeeld op: 25 oktober 2016

ontbijt was zeer uitgebreid en op een prachtige locatie nl...
    • Superior Tweepersoonskamer met 1 of 2 Bedden

enorm veel nachtlawaai tot vroeg in de morgen

ontbijt was zeer uitgebreid en op een prachtige locatie nl 4° verdiep met prachtig uitzciht

• Beoordeeld op: 6 oktober 2016

Goed verblijf voor een nacht.
    • Superior Tweepersoonskamer met 1 of 2 Bedden

Je kunt het nachtleven erg goed horen.

Mooie kamer en prima ontbijt. Mooi gelegen aan de haven.

• Beoordeeld op: 25 september 2016

Buiten Veel nachtelijk geluid van dronken vakantiegangers

Buiten Veel nachtelijk geluid van dronken vakantiegangers

• Beoordeeld op: 24 september 2016

Je kan er fantastisch lekker eten voor weinig geld.

Je kan er fantastisch lekker eten voor weinig geld. Ideale ligging aan haven, dichtbij trein en busstation.

• Beoordeeld op: 21 september 2016

ideaal uitzicht
    • Superior Tweepersoonskamer met 1 of 2 Bedden

geen toilet op de benedenverdieping

mooie kamers en een grote ontbijtzaal en ideaal uitzicht van uit de bar

• Beoordeeld op: 20 september 2016

uitgebreid ontbijtbuffet

uitgebreid ontbijtbuffet prachtig uitzicht

• Beoordeeld op: 13 september 2016

Het fitness en spa ruimte
    • Superior Tweepersoonskamer met 1 of 2 Bedden

De algehele ambiance van het hotel.

Het fitness en spa ruimte

• Beoordeeld op: 12 augustus 2016

uitstekend

weet ik niet

ontbijt uitzicht de kamer.

• Beoordeeld op: 7 mei 2016

Uitstekende locatie.

Wat onpersoonlijk hotel. Personeel was vriendelijk maar allen vrij afstandelijk. 's Avonds is Faro uitgestorven.

Uitstekende locatie. Suite 101 mooi modern en stijlvol ingericht. Goede badkamer met mooie verzorgingsproducten. Koffie- en theefaciliteiten, tijschriften, 2 grote flatscreens. Zeer uitgebreid ontbijtbuffet. Mooi dakterras. Mooie historische binnenstad. Leuk strand en mooi natuurgebied waar doorheen gevaren kan worden. Ooievaarsnest voor de deur.

Er zijn ook 49 beoordelingen zonder commentaar. Deze beïnvloeden de algemene beoordelingsscore.