Beoordelingen over Hotel Royal

Rua Alexandre Herculano, 239, União de Freguesias do Centro, 4000-054 Porto, Portugal

#123 van de 142 hotels in Porto

6,4

Toplocatie, vriendelijk personeel en schappelijk van prijs
    • Basic Driepersoonskamer

Indien je slecht te been bent of een grote reiskoffer hebt: er is geen lift. Stoorde mij alleszins niet...De kamers waren wel erg vochtig waardoor je kleren 'vies' aanvoelden en muf roken. Vermoedelijk omdat het een oud gebouw is (dat trouwens mooi gerenoveerd werd).

De locatie was geweldig, het personeel was heel vriendelijk en de kamers waren netjes en voldoende in ruimte en comfort.

• Beoordeeld op: 25 mei 2018

Locatie, dichtbij het centrum

De badkamer was/is slecht onderhouden. De kamer is zeer slecht geïsoleerd tegen geluid, je hoort de kamer naast je gewoon praten en kan het gesprek volgen. Naast het gebouw het hotel wordt verbouwd/nieuwbouw gepleegd waardoor uitslapen er niet inzat.

Locatie, dichtbij het centrum Personeel is behulpzaam

Zeer goede ligging.

De kussens waren heel hard. Speciaal blauw licht in de badkamer. Amper water uit de sproeier van het bad. Enkel glas dus je hoort het lawaai van buiten.

Zeer goede ligging. Het personeel is enorm vriendelijk. De poetsvrouw is top. Alle kleren op je bed waren netjes terug opgevouwen.

Prima hotel! Goeie ligging!

Ze hadden geen ontbijt! Maar nabij wel goeie ontbijt adressen! Veel horeca in de buurt en daar lekker goedkoop eten!

Goeie ligging! Grote kamer! Prima bed! Aardig personeel!

De ligging in het centrum, overal dichtbij en makkelijk...

De douche was een beetje aan de kleine kant. Heel erg smal.

De ligging in het centrum, overal dichtbij en makkelijk bereikbaar met bijvoorbeeld de metro of de bus. Het hotel bevond zich zo'n 10 minuutjes van een groot treinstation.

Perfecte uitvalsbasis om Porto te verkennen

Achter de kamer was een enorme bouwput met herrie, verder was er geen lift, maar koffers werden vriendelijk naar boven gedragen

Aardig, behulpzaam personeel, sfeervolle kamer

prima hotel voor nachtje op doortocht. Niet voor gezellig verblijft of romantische weekendje weg.

veel trappen met zware koffers (en dan heb ik nog een goede conditie, voor minder fitte mensen is het niet te doen)

prijs-kwaliteit verhouding deugt. Geen luxe, prima voor een nachtje op doortocht.

• Beoordeeld op: 13 juli 2017

Gruwel

Het enige positieve aan dit hotel was de vriendelijkheid van de man aan de receptie..verder een vreselijke nacht gehad..een gedateerde, vieze kamer en badkamer zonder ramen of verluchting..kamer was een soort van achterkamertje naast een vroegere ontbijtruimte die niet meer gebruikt werd, maar waar het personeel steeds eten kwam opwarmen, naar toilet gaan..toilet bleef ganse nacht lopen..dus constant lawaai..er bevonden zich 2 deuren in de kamer waarvan één deur toegang had tot die ruimte en niet kon afgesloten worden..geen ramen, geen verluchting, geen brandveiligheid en op de koop toe waren ze werken aan het uitvoeren ergens buiten, dus nog meer lawaai s morgens vroeg. Mijn bedoeling was er even tussenuit te zijn met een vriendin na drie weken vreselijke ervaring..ik woon in Portugal, Pedrogao Grande en zat middenin de vreselijke brand..3 Weken tragedie, begrafenissen en geen zuurstof...om dan even te gaan shoppen om gedachten te verzetten en een vreselijke nacht te beleven in een vieze kamer zonder zuurstof..geen ontbijt en nog 49 euro moeten betalen..bedankt Hotel Royal!

Dicht bij het centrum.

Temperatuur 's nachts. Er is wel alles aan gedaan om het koel te krijgen! Compliment.

Dicht bij het centrum. We hebben al onze activiteiten te voet afgelegd.

• Beoordeeld op: 18 juni 2017

De locatie is super.

Je zit in het centrum, dus het is gehorig. Maar de ramen hebben 0 geluidsisolatie.

De locatie is super. Paar minuten lopen van de eerste bezienswaardigheden. Vraag naar de parkeergarage, je betaalt 11 euro voor een nacht. Kamer is prima, niets bijzonders.

• Beoordeeld op: 7 juni 2017

Eenvoudig hotel, goed voor een nachtje

De vloer van de kamer is schijf (ongelijk). De positie van het bed aan de hoofdkant is lager dan aan de voetkant. Gebrek aan lift. Onze kamer was op de 4e etage en dus moesten we onze koffers sjouwen trap op en af. De kamer is oudgedateerd.

Vriendelijke en behulpzame receptionist. We kwamen er s-avonds laat aan, werden hartlijk ontvangen. De receptionist gaf ons tips over eenauthentieke Portugees restaurant in de buurt dat nog open was. We hebben daar heerlijk gegeten,

• Beoordeeld op: 12 april 2017

Dit was een leuke plek, een oud huis dat opgesmukt is.

Kamer zou een raam moeten hebben rechtstreeks naar buiten, want er is geen airco , wat geen probleem is in april, geen idee hoe het is in de zomer. De kwaliteit van de renovatie is middelmatig dus alles ziet er beter uit dan het is.

Dit was een leuke plek, een oud huis dat opgesmukt is. Kamer aan de achterzijde , leuk en rustig maar zonder raam naar buiten. Fantastisch personeel dat je met raad en daad bijstaat. vlak bij zijn leuke pastelerias dus ontbijt is ruimschoots aanwezig. Voor deze prijs een topper op een toplocatie

• Beoordeeld op: 13 november 2016

Leuk hotel. Dichtbij alles.

Wellicht had het hotel tijdens ons verblijf wat problemen met de riolering. Dat kan je goed reuken als je binnen komt. In de hotelkamer hadden wij er geen last van.

Dichtbij de busstation van Rede Expressos. Vriendelijke en behulpzame personeel. Het hotel was oud maar wel schoon. Wij hadden een kamer aan een rustige kant van het hotel en hebben er goed geslapen.

• Beoordeeld op: 9 oktober 2016

Heel fijn met pasr minpuntjes

Bustours geboekt bij Yellow bus. Hop on hop of. Bussen waren regelmatig over/overvol waardoor mensen in de verdrukking kwamen en veel mensen niets konden zien of horen via de audiotour. van de mensen die wel een zitplaats hadden werd het uitzicht ook geblokkeerd door de staande medereizigers. Mensen konden er ook niet uit op een tour waarbij de bus overvol was en daarom doorreed de stopplaatsen. Bezienswaardigheden werden te laat en te vaag beschreven waardoor je niet zag waar iets was en er al voorbij was en niet meer uit kom stsppen. Kortom, slechte ervaring en wat ons betreft zeker niet voor herhaling vatbaar.

Zeer vriendelijk en behulpzaam personeel. Goede prijs/kwaliteitverhouding. Dicht bij centrum en bezienswaardigheden of mogelijkheid tot transport daar naartoe.

• Beoordeeld op: 27 september 2016

Prima, voor de prijs maar niet heel comfortabel

We hadden en kamer, naast de onbijtzaal. Waar geen ontbijt geserveerd werd. We konden de kamer eerst niet vinden, het was een beetje amateuristisch.

Het personeel was heel vriendelijk en probeerde je echt verder te helpen

• Beoordeeld op: 27 juli 2016

Niet aan te raden met de auto

Parkeren is een hel: 'reserveren niet noodzakelijk', maar vervolgens worden we naar een volle (!) parkeergarage buiten het hotel gestuurd. Staff was hierbij matig behulpzaam. Verder een onaangename lucht in de badkamer en bagage zeulen naar de derde verdieping zonder lift (dat die er niet is staat wel in de kleine lettertjes).

Mooi interieur, prima kamer. Het hart van Porto is beloopbaar. Staff spreekt goed Engels.

Prima, maa ga niet terug

Oud hotel, heel gehorig

Goede ligging, vriendelijk personeel

• Beoordeeld op: 2 september 2017

Prima schone kamer en een leuk balkonnetje.

Badkamer was wel wat klein en verouderd maar prima voor een wat korter verblijf.

Prima schone kamer en een leuk balkonnetje.

Prachtig oud pand in centrum Porto.

Geen ontbijt

Prachtig oud pand in centrum Porto. Personeel zeer vriendelijk en behulpzaam!

• Beoordeeld op: 21 juni 2017

5,5
    Pretigge stad.

De afgesproken plaats in de parkeergarage konden ze ons niet leveren.

Porto een prachtige stad (met hop-on bus) beste te bezoeken.

• Beoordeeld op: 5 maart 2017

Perfect verblijf!

Zeer vriendelijk personeel. Schone kamers. Goede locatie.

• Beoordeeld op: 25 januari 2017

Hotel Royal Jan 2017

Voor ons geen probleem maar geen lift aanwezig

Hotel was voor ons op wandelafstand van alle bezochte plaatsen en de tram

• Beoordeeld op: 17 januari 2017

Prima hotel voor uw verblijf in Porto

Personeel was niet altijd even vriendelijk.

Locatie was goed, alles was op loopafstand.

• Beoordeeld op: 27 augustus 2016

Prima hotel als uitvalsbasis voor Porto.

Geen airconditioning en geen ontbijt

Prima kamer met goede bedden.

• Beoordeeld op: 11 mei 2016

Leuk ingerichte kamers met grote bedden

Ontbijt ruimte was nog niet klaar Auto ergens in de buurt parkeren, geen eigen garage

Leuk ingerichte kamers met grote bedden 5 minuten lopen van centrum Mooi oud pand charmant ingericht van binnen

• Beoordeeld op: 19 mei 2016

De prijs

Geen ontbijt

De prijs

• Beoordeeld op: 16 april 2016

De locatie, centraal gelegen

De douche was niet berekend op lange mensen De douchekopmhing op 1,70

De locatie, centraal gelegen

Er zijn ook 13 beoordelingen zonder commentaar. Deze beïnvloeden de algemene beoordelingsscore.