Beoordelingen over Hotel Avenida Praia 3-sterren

Av. Tomas Cabreira, 8500-802 Portimão, Portugal

#24 van de 24 hotels in Portimão

5,7

Zal dit niet promoten bij.
    • Standaard Tweepersoonskamer met 2 Aparte Bedden

Bij aankomst om 22.00 uur zijn wij ingecheckt naar de kamers gegaan daaruit bleek al snel dat ons verblijf in dit hotel de zelfde avond weer zullen weggaan. Veel herrie vanaf buiten, pasjes systeem voor de deur en elektra werkte niet. dit gemeld werd niets mee gedaan. Bed was zeer slecht matrassen lagen bijna op de grond wanneer je op het bed ging zitten. niet schoon gewoon een verpauperd hotel, bij het boeken zagen de foto,s er geweldig uit. Bij aankomst was het erg teleurstellend. Is met geen pen te beschrijven, wij waren erg teleurgesteld ook dit gemeld bij Booking.com helaas hebben zij ons niet kunnen helpen met de klacht die wij daar neer hebben gelegd. de zelfde avond hebben wij een ander Hotel gezocht en onze koffers daar weer weggehaald.

• Beoordeeld op: 12 maart 2017

1x en nooit meer!
    • Tweepersoonskamer met 2 Aparte Bedden en Uitzicht op Zee

Alles was zo veroudert, ik was er eigenlijk wat vies van, Je kwam op de kamer en moest direct het raam openzwieren omdat het er zo muf rook, Het bed werd elke dag wel opgedekt, We hadden kamer met ontbijt voor 3 nachten en zijn maar 1 x gaan ontbijten, Waarom? 2 soorten brood,kleine pistoletjes,in plastic ingepakt fabrieks croissants, 2 soorten jam,boter, op een andere tafel wat muesli of corn flakes, Geen yoghurt en zelfs geen fruit.koffie of thee moest je zelf nemen uit een afgedankte automaat! Ronduit slecht!!!

Het enigste wat ons beviel was de zicht op zee,

• Beoordeeld op: 19 september 2016

Niet te duur maar geen 3 steren.
    • Standaard Tweepersoonskamer met 2 Aparte Bedden

1.Het ontbijt zeer eenvoudig, zoals brood, broodjes, kaas, worst, jam en honing. Geen eieren of iets warms, yoghurt of warme melk. En elke dag het zelfde. Ook tijdens ontbijt meeste dagen gebrek aan melk, fruit van blik ( de geen verse ), kopjes , borden of bestek. Drama.. Ontbijtpersoneel spreekt maar eigen taal, je vraagt een kopje en ze brengt je een lepel, etc.. 2. Kamers met uitzicht aan zee waren best netjes maar zeer harde muziek en geluid tot 6.00, kan gewoon niet slapen. 3. Safe - moet je extra betalen, dan krijg je sleutel die toch moet je overal meenemen.. vond een beetje raar.

Vrolijke receptiepersoneel .. Zeer dichtbij strand en restaurants, winkeltjes. Prijs valt mee.

• Beoordeeld op: 18 september 2016

Verouderd hotel met mooie ligging maar weinig faciliteiten
    • Standaard Tweepersoonskamer met 2 Aparte Bedden

Verouderd, ouderwets, alleen WiFi in hal, simpel ontbijt met weinig écht verse dingen

Ligging (dichtbij strand, in gezellige boulevard/winkelstraat), ruime kamer

• Beoordeeld op: 3 augustus 2016

Als je een ganse nacht wil fuiven en ontbijt en comfort niet belangrijk zijn zit je hier goed.
    • Tweepersoonskamer met 2 Aparte Bedden en Uitzicht op Zee

Ligging recht tegenover discotheek en omringd door bars die de ganse nacht doorgaan. Kamer met zicht op zee = ganse nacht luide muziek in kamer Ontbijt is ondermaats Enkel wifi aan de balie Geen sateliet-tv zoals vermeld Bij vraag naar fietsverhuur hadden ze dit niet Oude harde bedden Onvriendelijke manager!

Hyhiëne was redelijk oké Als je hoog genoeg slaapt mooi zicht op strand en zee maar hier staat wel enorme geluidshinder tegenover snachts

• Tweepersoonskamer met 2 Aparte Bedden en Uitzicht op Zee

Fijn hotel aan het strand

De discotheek tegenover het hotel Tot 4 uur snachts overlast

Aan de boulevard en strand

• Beoordeeld op: 19 juli 2017

vreselijk

hygiene oud hotel zeer veel herrie tot 6 uur s'nachts

• Beoordeeld op: 13 juni 2017

disco aan de overkant

disco aan de overkant

• Beoordeeld op: 21 april 2016

Het uitzicht geweldig en de ligging in het centrum

Parkeren is wat lastig omdat het allemaal 1 richtingsverkeer is. Maar als je het weet geen probleem.

Het uitzicht geweldig en de ligging in het centrum

• Beoordeeld op: 11 juli 2015

locatie was dicht bij het strand, maar helaas wel tegen over...

Stank in de badkamer waardoor de hele kamer stonk naar een rioollucht. Absoluut geen aanrader. Het ontbijt was slecht, weinig keuze en geen lekkere dingen om te eten. Liever geen ontbijt dan dit.

locatie was dicht bij het strand, maar helaas wel tegen over de plaatselijke discotheek.

• Beoordeeld op: 5 januari 2015

Personeel was erg vriendelijk, maar dat ik dan ook alles wat...

Ouderwets hotel (oude meubels, bed, beddengoed etc) Slecht ontbijt (zeer beperkt) Slechte voorzieningen (wifi is enkel beneden beschikbaar) Locatie moet je van houden, hotel zit tegenover een discotheek die tot 4 uur 's morgens doorgaat (luidruchtig).

Personeel was erg vriendelijk, maar dat ik dan ook alles wat positief was aan het verblijf.

• Beoordeeld op: 29 september 2015

Heerlijk dicht bij strand en centrum

Heerlijk dicht bij strand en centrum

• Beoordeeld op: 27 juni 2015

kon kiezen uit een rustige kamer of een kamer met zeezicht...

kon kiezen uit een rustige kamer of een kamer met zeezicht en een discotheek voor de deur

• Beoordeeld op: 25 juni 2015

recht tegeover de grootste discotheek van de stad.

recht tegeover de grootste discotheek van de stad. Lawaaihinder waardoor slapen niet lukt tot 7u 's ochtends.

Bekijk de galerij met reizigersfoto's van Hotel Avenida Praia