Beoordelingen over Hotel Mundial 4-sterren

Praça Martim Moniz 2, Santa Maria Maior, 1100-341 Lissabon, Portugal

#142 van de 329 hotels in Lissabon

fantastische basis om Lissabon te verkennen

eigenlijk niets, de lift is rondom ontbijttijd druk bezet.

de kamers waren ruim genoeg en zagen er prima uit. Het ontbijt was fantastisch zoals in eerdere referenties beschreven is. De ligging is perfect om van daaruit de binnenstad te verkennen! Ook een absolute aanrader is de fietstour van Bajabikes met een gids.

Aangenaam hotel dat aan mijn vooropgestelde verwachtingen heeft voldaan.

Het terras op de bovenste verdieping was gesloten wegens vernieuwing.

Heerlijk ontbijtbuffet met zeer ruime keuze. Zeer goede ligging van het hotel, dicht bij het vertrek van sightseeing tours en dicht genoeg bij de bruisende kern van de stad. Parking in het hotel.

Heerlijk, comfortabel verblijf.

Eigenlijk niets maar als Nederlander moet je altijd wat te zeuren hebben dus douchen in de badkuip was wat minder, douche hing los aan de muur dus om onder de straal te komen moest je de douche in je hand houden, niet zo handig om je dan te wassen en je eigen ook nog eens goed staande te houden.

Erg fijn verblijf in een ruime kamer met een heerlijk ontbijt en een perfecte ligging. Midden in het centrum , alles is goed aan te lopen.

• Beoordeeld op: 24 maart 2018

Ruime kamer op een uitstekende locatie met gratis parkeergelegenheid .

Verlichting was bijzonder moesten de stoppen gebruiken om licht uit te krijgen. En dat het restaurant vol geboekt was en je hier 2 avonden niet kon dineren.

Locatie en grootte van de kamer. En de parkeergarage.

• Beoordeeld op: 22 maart 2018

Goede locatie in Lissabon als je het niet erg vindt om in een gedateerd hotel te zitten

Hoe dit hotel aan 4 sterren komt, geen idee. De kamers waren in 1990 voor het laatst modern en alles is oud en niet meer fris. Personeel is correct, maar kortaf.

Prima ontbijt en goede locatie van dit hotel

De algemene beoordeling is een acht.

Te weinig stopcontacten in de kamer. En het balie personeel keek je niet aan maar praten alleen met elkaar. Ik ervaar dat als hinderlijk.

Ligging perfect. En heel schoon.

Zelfs na 10 jaar zijn er nog leuke plaatsjes te ontdekken!!

Niets. Bijna alles perfect!!

Prima ligging in het oude centrum. De beste uitvalsbasis voor een minitrip. Tram 28 en 12 stoppen bijna voor de deur. Het ontbijt is toppie met alles er op en er aan. Hier komen wij al meer dan 10 jaar. De rooftopbar is een mooi uitzichtpunt over de stad en het kasteel.

• Beoordeeld op: 24 februari 2018

Glutenvrije en light ontbijt producten

Het receptie personeel vond ik jong en onervaren. Inchecken duurde lang, uitchecken mogelijk nog langer. Hotel heeft meerdere liften. Als je in een kamer zit eindigend op xx6, xx7, xx8, xx9 kan je last van lift 11 hebben. Deze lift hoor je wel.

Uitstekend hotel, qua ligging en comfort. Groot hotel. Kamers zijn erg ruim en niet gehorig. Bedden zijn prima (hard). Douche/badkamer was helemaal in orde. Leuke badjassen. Hotel heeft een rooftop bar met mooi uitzicht. Er is een afgesloten bagage ruimte, waarbij je een ticket krijgt. Kamers hebben een kluisje voor waardevolle spullen. Ontbijt was erg goed. Veel keuze. Er was ook een light tafel met glutenvrije producten. Ik zou bij voorkeur een kamer met uitzicht op plein Martim Montiz vragen. Er zijn 2 kamers per verdieping met een klein balkonnetje. Die zijn helemaal goed. Start halte tram 28 op 200 meter. Winkelgebied op 500 meter. De wijk Alfama is op loopafstand van het hotel.

We gaan niet terug naar dit hotel.

Helaas waren de matrassen erg hard. En de ramen met dubbel glas hielden maar een klein deel van de herrie van de straat tegen. De sirene's van de ambulance en politie waren helaas uitermate goed te horen op onze kamer. Dus vraag een kamer aan de zijkant of achterkant van het hotel. De airco werkte ook slecht. Door de herrie kon je het raam niet open zetten, maar het werd behoorlijk warm in de kamer en de airco kreeg de temperatuur niet lager.

Het ontbijt was prima en de kamer ruim. Openbaar vervoer, winkels en restaurants lagen dichtbij.

• Beoordeeld op: 11 februari 2018

Zeer aangenaam verblijf ondervonden in jullie hotel.

Het raam sloot niet goed af waardoor de geluidsoverlast soms te groot werd

Ontbijt was zeer goed. De kamers waren netjes opgeruimd. De toegankelijk naar de kamer ging vlot

• Beoordeeld op: 9 februari 2018

Lawaai van verkeer ramen zijn niet goed geisoleerd. Zakkenrollers rond het hotel . Geen koffie thee in kamer. Wifi te langzaam voor modern 4 sterren hotel

• Beoordeeld op: 2 februari 2018

Heerlijk verblijf in Lissabon op een zeer centrale locatie.

Eigenlijk waren we zeer tevreden, maar een klein puntje dat we minder vonden: In de ontbijtruimte oogde het erg massaal, was het druk en het personeel in de ontbijtruimte maakte een afstandelijke indruk.

De ruime kamer met groot en goed bed en een geweldig uitzicht. Bovendien zag zowel de kamer alsook de badkamer er keurig en schoon uit. En wat heerlijk dat er badjassen aanwezig zijn. Het dakterras is ook echt te gek!!! Prachtig uitzicht en een gezellige cocktailbar. Je krijgt veel voor een zeer gunstige prijs. En dat ook nog eens in hartje Lissabon❤️ We komen heel graag nog eens terug in dit hotel.

• Beoordeeld op: 31 januari 2018

De centrale ligging en goed ontbijt

Het was erg gehorig waardoor je, ondanks het goede bed, slecht sliep. En eigenlijk vond ik het wat te grootschalig.

De centrale ligging en goed ontbijt

• Beoordeeld op: 21 januari 2018

Zeer tevreden, zowel qua ligging als qua voorzieningen.

de kastdeuren gingen niet volledig open, omdat het bed te dicht bij de kast staat.

Ontbijtbuffet is gevarieerd en regelmatig bijgevuld. Twee restaurants voor grote of kleine honger...

• Beoordeeld op: 20 januari 2018

Lekker midden in de stad en toch een goed eigen plekkie.

Eigenlijk niets.

Een enorm hotel met een capaciteit van 800 bedden, maar je bent er gewoon de belangrijkste gast. Goed georganiseerd hotel. Stond om 11.00 aan de balie om alvast de bagage af te geven, maar mocht ook gelijk inchecken en naar de kamer, niet pas om 14.00 uur.

Prima ligging, beetje massaal, goede prijs kwaliteitverhouding

Warme kamers, ontbijt in ongezellige, grote ruimte, erg massaal. Daarom steeds aan de overkant bij bakkerijtje gaan ontbijten voor paar euro.

Locatie, schone kamer. Vriendelijke dame aan receptie. Restaurant met mooi uitzicht over de stad, daar 1 keer gaan eten. Personeel daar ook vriendelijk.

Leuke hotel in het centrum van Lissabon.

De kamer bevond zich op de 2e verdieping en daardoor hadden we 's nachts soms wat straatlawaai wat de nachtrust iets verstoorde.

Kamer was ruim en schoon. Hotel bevind zich op een leuke locatie in het centrum. Vele winkels en restaurantjes op korte loopafstand. Ontbijt was uitgebreid en goed verzorgd. Vanaf het dakterras heb je een mooie uitzicht op de stad.

• Beoordeeld op: 22 december 2017

Ontbijt was heerlijk, vriendelijk en behulpzaam personeel.

Geluidsoverlast, temperatuur in de kamers: 1e kamer kon raam niet open, 2e kamer veel geluid van de straat, 3e kamer geluid van de afzuigersystemen buiten. Airco in de kamers deden het niet.

Ontbijt was heerlijk, vriendelijk en behulpzaam personeel. Perfecte centrale ligging en makkelijk via metro vanaf airport.

Prima Hotel met een geweldig rooftopcafe! Het hotel staat midden in het centrum.

Bij aankomst was het personeel aan de balie zeer onaardig, tegen het onbeschofte aan. Wij stonden op onze beurt te wachten toen een medewerker de 'gasten' achter ons eerst wilde helpen. Toen wij aangaven dat wij nog ook nog niet geholpen werden, nam hij ons mee naar een ander loket en zei: een ogenblik graag! Op z'n gemak ging hij iets optellen. Dat duurde zeker 10 minuten. Hij keek niet op of om. Uiteindelijk heeft iemand anders ons ingecheckt. Zeer vreemde situatie. Bij het uitchecken was iedereen zeer vriendelijk!

De kamer was prima. De bedden en het zachte beddengoed waren helemaal top! Helaas uitzicht op de binnenplaatst met loeiende airco op het dak.

• Beoordeeld op: 12 december 2017

De hoekkamer 420 was uitstekend.

Placering bij het ontbijt. Bij binnenkomst ontbijtruimte stond 1 dame die tafels aanwees. Zij stond alleen en wees de dichtstbijzijnde tafel aan. Aan de raamzijde waren diversen tafels nog beschikbaar. Tafelwisseling snel en correct.

De hoekkamer 420 was uitstekend. Schone, grote kamer met goede indeling en faciliteiten. Grote hang- en ligkast, zitje en buro. Badkamer met dubbele wastafel, douche en ligbad. Weinig geluidsoverlast verkeer.

• Beoordeeld op: 30 november 2017

We hebben 3 heerlijke dagen gehad in een prima hotel.

Airconditioning. Deze leek niet te werken. Kamer was aan de achterzijde, waar waarschijnlijk de afzuiging zat die nogal lawaai maakte.

Het ontbijt was goed. Kamer was schoon. Perfecte ligging in het centrum.

TOP

Helemaal niets

Toplocatie met prachtig uitzicht op de rooftop bar, lekker ontbijt, goeie service, heel goed prijs-kwaliteit, een echte aanrader ! Op 2 min stappen van metrostation Rossio.

Verblijf was oke, 4 sterren hotel waardig mwah

De eerste 2 dagen sliepen wij in kamer 502. Deze kamer was erg klein en super warm. We deden de airco aan, maar deze blies alleen maar warme lucht. Het raam kan op een kier open, echter veel lawaai van buiten door de ventilatie van het hotel zelf. Na de eerste avond geslapen te hebben, meteen in de ochtend gevraagd of ze de airco konden fixen. Toen we eind van de dag in het hotel kwamen, was het helaas niet gefixt. Andere medewerker zei dat het niet mogelijk was in de herfst de airco op koud te zetten. We zouden voor de volgende dag wel een nieuwe kamer kunnen krijgen, deze was stukken beter. Dus dat was wel goede service.

Ontbijt was goed en de ligging was perfect.

Goed hotel als je centraal in Lissabon wilt zitten.

Bij aankomst bleek mijn reservering niet in het systeem te staan. Ondanks dat ik een reserveringsbevestiging bij mij had duurde het veel te lang (meer dan 15 minuten) voor ik alsnog een kamer toegewezen kreeg. Bedden zijn ook erg hard.

Zeer centraal gelegen. Mooie ruime kamer.

• Beoordeeld op: 26 november 2017

Erg goed verblijf.

Goed ontbijt. Geweldige locatie in centrum van Porto. Kamer had prachtig uitzicht op een kasteel en plein voor het hotel. Stilte en rust op kamer ondanks drukke verkeer.

• Beoordeeld op: 25 november 2017

Ontbijt prima, niet heel erg uitgebreid.

Het bed had iets zachter gekund, was aan de harde kant.

Ontbijt prima, niet heel erg uitgebreid. Wij kregen het raam niet open, gemeld bij de receptie en binnen een kwartier was er iemand om te helpen. Personeel vriendelijk.

• Beoordeeld op: 14 november 2017

Comfortabel hotel op uitstekende lokatie

Sanitair laat qua onderhoud te wensen over. Douchen in het bad met een douchekop die (overduidelijk al lang) aan een gammele steun hangt. Jammer, zou een kleine moeite moeten zijn om regelmatig kleine reparaties uit te voern.

Prettige ontvangst (wel vreemd dat je vooraf moet afrekenen..?). Ruime en schone kamer. Ze hadden beter wat extra ruimte aan de badkamer kunnen geven. Kamers zijn comfortabel ingericht en meer dan voldoende kastruimte om je spullen op te kunnen bergen. Tijdens ons verblijf (3 overnachtingen) ruimschoots schoon bedlinnen en handdoeken. Prima ontbijt dat veelvuldig wordt aangevuld (moet ook wel want je ziet dan pas hoe groot het hotel is). Locatie is geweldig. Vanuit het hotel loop je veilig naar o.a. de wijken Baixa, Alfama, Bairro Alto en Chiado.

Matig tot goed hotel. Met name lokatie is zeer goed!

Het was een drukbezet hotel. Ontbijt was eveneens druk. Kamers waren matig (geen viersterren).

De locatie was geweldig. Vlakbij de metro en tram en midden in het centrum. Alles is op loopafstand te bereiken.

• Beoordeeld op: 21 september 2017

Heerlijk hotel in fantastische stad

Soms een kleine wachtrij voordat je plaats had, hooguit enkele minuten. Geen gelegenheid om op de kamer koffie of thee te zetten. Prijs van het hotel is redelijk hoog.

Kamer was erg groot. Ontbijt was uitgebreid en uitstekend. Locatie vlak bij metrostation en in het centrum. Veel horecagelegenheden en winkels in directe nabijheid.

Waren daar voor 3 nachten ,korte vakantie. Wat wij 3 keer per jaar doen in hotel Mundial

hadden last van de airco was vlak bij onze kamer. hadden gevraagd voor kamer plein zijde maar kregen achter zijde , wij komen daar bijna 3 keer per jaar altijd tevreden ,maar deze keer veel dat wat tegen .

ontbijt goed kamer goed

Oplichting.

Reservering was betaald met IDEAL. Bij inchecken was dit volgens receptioniste niet mogelijk en moest de kamer nog een keer betalen. Bij uitchecken kreeg ik een ander onzin verhaal te horen. Booking.com reageert niet op verzoek terugstorten geld. Haren in de douche, gaten in handdoeken, wc niet goed schoon, vlek op lakens, minibar defect, tv-signaal te zwak om fatsoenlijk te kijken & matig ontbijt.

• Beoordeeld op: 10 juni 2017

Uitgebreid ontbijt in buffet stijl.

Aanbieding 3persoonskaner mag geen bijzetbed zijn maar volwaardig bed in dergelijke kameroppervlakte. Eigenlijk is dit een beetje valse aanbieding.

Uitgebreid ontbijt in buffet stijl. Voldoende en afwisselend.

• Beoordeeld op: 31 mei 2017

ideaal gelegen klasse-hotel met goede prijs-kwaliteitswaarde

beetje lawaaierig op de 2de verdieping; algemeen ook een drukke bedoening bij het ontbijt, maar toch goed georganiseerd de airco werkte niet helaas

uitstekende ligging, zeer goede WIFI, parkeergelegenheid onder het hotel, prachtige rooftop-bar ... verder een zeer klassiek klasse-hotel

Citytrip

Het ontbijt was zeer beperkt en eenzijdig. Hygiene in de badkamer. Zeer vuil toilet. De zeepdispenser werkte niet, ook niet na herstelling. Het was jammer dat men ons niet op de hoogte heeft gesteld van de werken aan de voorgevel van het hotel. We sliepen op de 5 de verdieping en hadden s'nachts veel lawaai van mensen buiten en verkeer.

De ligging was goed. De kamer was ruim.

• Beoordeeld op: 6 april 2017

Perfect hotel om Lissabon te verkennen

Enkel glas op de 3e verdieping waardoor er toch vrij veel lawaai van de stad binnen komt. Hier had ik enkel de eerste nacht last van

Mooi hotel in het centrum van Lissabon. Perfecte ligging voor een citytrip. Vriendelijk personeel.

• Beoordeeld op: 1 maart 2017

Is als thuiskomen ! !

De wachttijden aan de liften.

De ligging van het hotel is buiten categorie. Centraal gelegen in de oude stad. Tram 28 stopt voor de deur. Genoeg restaurants in de omgeving en het plein Martim Moniz is een meerwaarde. Prima ontbijt en heerlijke bedden. Het is juist daarom dat ze ons er al 10 jaar mogen verwelkomen.

• Beoordeeld op: 26 februari 2017

Stedentrip

Het weer. We hebben drie van de vier dagen regen gehad. Verder viel niets tegen.

De locatie was perfect. Overal dichtbij. We hadden een mooie kamer die uitkeek op het plein.

• Beoordeeld op: 21 februari 2017

Ok hotel voor de prijs. Schoon en medewerkers erg vriendelijk. Gratis ontbijt er bij, allemaal prima. Alleen het ligt er wat vervallen bij aan de buitenkant en de buurt is niet super.

• Beoordeeld op: 19 februari 2017

Top hotel met vele mogelijkheden

Personeel kon in het restaurant vriendelijker.

De locatie is fantastisch! In het centrum en alles heel dichtbij! De menu is goedkoop en lekker! Personeel aan de receptie was heel vriendelijk!

• Beoordeeld op: 9 januari 2017

We hadden nog wel even willen blijven en gaan zeker nog een keer terug!

De kamer die we kregen was niet wat ik aangevraagd had. Wel snel een andere gekregen maar ook niet wat ik bij de reservering aan gegeven had. Maar zo gelaten. Geen zin een paar dagen Lissabon te laten verpesten door een kamer. :)

Locatie is perfect om de stad te bezichtigen. Het personeel is super vriendelijk en behulpzaam. Heerlijk ontbijt. Zeker een aanrader. Wij hebben genoten.

• Beoordeeld op: 26 december 2016

Uitmuntend

Jammer dat bar op het dakterras beperkt in de winterperiode eigenlijk op verkeerde tijdstip open is. Bij openingstijd begon het al donker te worden en te koud te worden.

Centrale ligging. Ontbijt was zeer uitgebreid Hotel zeer aan te bevelen voor trip Lissabon

Goede stevige bedden, uitgebreid ontbijtbuffet, compleet...

Geluid van buiten was voor mij 's nachts hoorbaar door de ramen op 4 hoog. In ons geval dronken mensen en blaffende hond. Was weer snel voorbij, wel beide nachten gehoord.

Goede stevige bedden, uitgebreid ontbijtbuffet, compleet hotel met vriendelijk behulpzaam personeel op een hele goede centrale locatie. Tip: op het plein tegenover het hotel even de massagetent binnenlopen voor een heerlijke voetmassage na het vele lopen!

• Beoordeeld op: 4 december 2016

de perfecte ligging voor een citytrip

de airconditioning is nogal luidruchtig

de perfecte ligging voor een citytrip, men kan veel te voet doen. Het hotel ligt rustig en toch in een levendige buurt. Voor mij als alleen reizende vrouw id dit belangrijk omdat ik 's avonds niet door donkere verlaten straten wil wandelen. Een typisch 4sterrenhotel zonder persoonlijkheid, maar met alle comfort en een heel uitgebreid ontbijtbuffet in de prijs inbegrepen

• Beoordeeld op: 14 november 2016

Kamers waren schoon, ontbijt was zeer uitgebreid en lekker

Erg veel overlast van de afzuiging / arco van het hotel. (buiten) Wij sliepen aan de achterkant en daar stonden al die machines buiten

Kamers waren schoon, ontbijt was zeer uitgebreid en lekker

• Beoordeeld op: 30 augustus 2016

Prima hotel, erg gunstig gelegen.

Rond 9 uur is het spitstijd bij het ontbijtbuffet. Het personeel werkt dan erg hard om de tafeltjes zo snel mogelijk schoon te hebben om de stroom aan te kunnen, maar dat lukt niet.

Het hotel was erg gunstig gelegen, midden in het centrum. Ze hadden ook een mooi dakterras. Je auto kun je bij het hotel parkeren in de garage.

• Beoordeeld op: 30 augustus 2016

Je betaald voor een normale kamer meer dan €100,- per nacht.

Je betaald voor een normale kamer meer dan €100,- per nacht. Dat is niet zo erg, maar dan mag het wel goed zijn. Toch? Dan verwacht je niet dat er onderscheid wordt gemaakt in klasses hoeveel je betaald.... en dat er niet twee centimeter vocht op de roereieren staat. Het is idd harte Lissabon, maar daar is alles mee gezegd. Wij hebben de rest van het ontbijt elders gehaald. Je hebt wel een mooie bar op het dak, maar daar betaal je wel €10,- voor een bacardi cola of iets dergelijks. Kies zelf maar wat je doet :-)

• Beoordeeld op: 28 augustus 2016

Dicht bij het centrum, grote kamers, goed sanitair en bedden...

Dakterras mag eerder open gaan (niet alleen 's-avonds).

Dicht bij het centrum, grote kamers, goed sanitair en bedden, goede organisatie. Prima prijs kwaliteit-verhouding

• Beoordeeld op: 25 augustus 2016

Superlocatie

De prijzen in de bar en rooftop-bar! Grote drukte tijdens ontbijt.

De supergrote kamers en badkamer zijn zeer gewaardeerd! Ook het zeer vriendelijke personeel!

• Beoordeeld op: 25 augustus 2016

prijs-kwaliteit verhouding niet in evenwicht

Voor een 4 sterren hotel had ik méér verwacht; douche straal is matig/weinig licht in de badkamer/ lange rijen voor het ontbijt/ 2 liften naar 9 verdiepingen; dus lang wachten. Geen koffie-/thee faciliteiten op de kamer Prijs- kwaliteitverhouding;te duur.

Locatie in centrum was top! Ontbijtbuffet zeer goed; jammer dat als je buiten op het terras het ontbijt nuttigde, de ingang van de ontbijtruimte aan terraskant al snel gesloten werd, waardoor je helemaal naar de hoofingang moest lopen.

• Beoordeeld op: 21 augustus 2016

Mooie kamer.

Ontbijt mocht iets uitgebreider zijn. Over het algemeen wel lekker.

Mooie kamer. Alles heel proper. Personeel vriendelijk. Heel mooi dakterras met prachtig uitzicht.

• Beoordeeld op: 26 juli 2016

dringend nodig om hotel terug te quoteren.zelf geen 3 sterren waard

In de ene kamer was er een rioleringprobleem met sterke geurhinder in badkamer waarbij poetsvrouw met schaamrode wangen s'avonds laat de stank moest komen cammoufleren en in onze andere kamer had je de kraan van de wasbak in de hand als je deze gebruikte, receptie daarentegen heeft geen enkele moeite gedaan om dit (reeds gekende?) probleem op te lossen. prijs 4* schandalig!

locatie, het dakterras dat voor ons door de foto een reden was om voor dit hotel te kiezen,was overdag midden in de zomer niet open ??

Verbleven in juni 2016

• Beoordeeld op: 21 juli 2016

Uitstekend.

Ok, we hadden een Geniuskorting en dan is de prijs-kwal.verhouding snel uitstekend. Aangename kamer aan voorkant, uitzicht op trams en stad. Hotel heeft geweldige rooftopbar (met rooftopprijzen). Ontbijt goed, auto gratis in garage onder hotel. Levendig stadshotel.

Te duur voor de service die geboden werd.

De prijzen van de minibar zijn te hoog. (2,5 euro voor 0.33 cl water) Geen mogelijkheid tot koffiezetten op de kamer.

Mooie locatie met super faciliteiten

Eigenlijk niets

De locatie in het oude centrum en het supergoede ontbijt

Perfecte locatie;

Rumoerige airco, ramen openzetten geen optie door de herrie buiten

Perfecte locatie; gratis parkeren onder het hotel, top!

Krappe parkeergarage

Mooie kamer, centraal gelegen hotel, heel goed ontbijtbuffet

Aan de incheckbalie moet je geduldig zijn, het tempo is er anders dan wij gewoon zijn.

Mooie kamer, centraal gelegen hotel, heel goed ontbijtbuffet

• Beoordeeld op: 26 april 2018

Groot hotel met veel comfort en uitstekend ontbijtbuffet. De airco kan duidelijk beter.

Airco maakte veel lawaai.

Uitstekend ontbijtbuffet. Wel erg druk, maar door goede organisatie liep alles vlekkeloos.

Prijs kwaliteit

Chaotisch ontbijt

Centrale ligging

dat er geen sauna was

Het heerlijke ontbijt en uitstekende bedden.

basis op orde

Luchtsysteem in het hotel: de kamer had geen werkende airco, douche geen luchtverversing

basis op orde

De plek in het centrum met alles in de buurt

Het weer

De plek in het centrum met alles in de buurt

We hebben drie fantastische dagen gehad

Schone, comfortabele kamers, goed ontbijt

Ontbijt eenvoudig, maar voldoet.

Ontbijt eenvoudig, maar voldoet. Bedden liggen erg goed. Ligging van het hotel is geweldig. Echt een aanrader.

Scrambled egg was slecht

Uitgebreid ontbijt, ruime kamer, centrale ligging

Veel straatlawaai met raam open

Uitgebreid ontbijt, ruime kamer, centrale ligging

Aangenaam

Veel lawaai aan de straat kant.

Goed ontbijt

Ligging,personeel, kamer

Behoorlijk wat ruis van wind en geluidsoverlast door andere gasten, omdat kamer (301) vlak bij lift was.

Ligging,personeel, kamer

ontbijt was zeer goed

geluid van buiten en te warm op kamer

ontbijt was zeer goed

Prima locatie, goede kamers, uitstekend ontbijt

Op de dag van mijn verjaardag stond er een fles champagne klaar. Bijzonder attent!

Het was redelijk gehorig van de straat

Het was redelijk gehorig van de straat

LIGGING/ONTBIJT

LIGGING/ONTBIJT

• Beoordeeld op: 20 februari 2018

• Beoordeeld op: 20 februari 2018

De locatie is fantastisch

Prijzen in de bar zijn hoog

De locatie is fantastisch

• Beoordeeld op: 8 februari 2018

Prima locatie goes ontbijt, personeel stressig en niet klantgericht.

Diner in bijbehorende restaurant, erg slecht en duur.

Locatie, prima bar en goed ontbijt

Bekijk de galerij met reizigersfoto's van Hotel Mundial