Beoordelingen over Saboia Estoril Hotel 3-sterren

Rua De Belmonte,1, 2765-398 Estoril, Portugal

#9 van de 15 hotels in Estoril

• Beoordeeld op: 30 augustus 2018

Een vakantie met een vervelende afloop.....
    • Economy Tweepersoonskamer met 1 of 2 Bedden

Bij ons zijn er 2 dingen uit de kamer gestolen... toen we hier achter gekomen zijn zijn we naar de receptie gelopen en de poetsers waren net weg maar ze gingen het oppakken en zouden ons de volgende dag meer laten weten. Dit was de dag dat wij weer naar huis zouden vertrekken. We zijn 2x bij de recpetie geweest om te vragen hoe het er voor stond. Daar hadden ze nog niks over te zeggen. We kregen voor het ongemak een kopje koffie en een koekje aangeboden.... Het waren geen dure dingen of dingen met een waarde maar wel een product die we net nieuw gekocht hadden (kaartjes zaten er nog aan en de bon had ik nog). We moesten inmiddels vertrekken naar huis en er was nog geen oplossing of informatie voor ons. Ze zouden ons mailen, dit is nooit gebeurd......

Ligt op een lekkere plek, tussen estoril en cascais in.

Geen aanrader
    • Tweepersoonskamer met 1 of 2 Bedden - Balkon en Uitzicht op Zee

Het lijkt op de foto’s heel wat . Maar de badkamers zijn erg verouderd. Het ontbijt is matig en constant is er een gebrek aan borden of bestek. Positief is dat het station dichtbij is voor de trein naar lissabon.

Goed hotel met vriendelijk personnel
    • Tweepersoonskamer met 1 of 2 Bedden - Balkon en Uitzicht op Zee

Het schoonmaken van de kamer kan wel heel wat beter.

De kamer die we hadden had een erg mooi uitzicht. We hadden kamer 602. En ja schoonmaken kamer kan beter. Het ontbijt is Oke.

Prima, schone kamers.
    • Tweepersoonskamer met 1 of 2 Bedden - Balkon en Uitzicht op Zee

De ontbijtruimte is niet zo groot; tussen 8:00 en 9:00 was er te weinig ruimte, zodat we 10 - 15 minuten moesten wachten voor er een tafel vrij was. Kanttekening: wij hadden niet zulk mooi weer, anders waren we wel buiten gaan ontbijten, daar is plaats genoeg.

Prima, schone kamers. Niet al te groot, maar voldoende voor een kort verblijf. Elke dag schone handdoeken en een opgemaakt bed. Ontbijt ruim voldoende.

Prima vakantie!
    • Economy Tweepersoonskamer met 1 of 2 Bedden

Ontbijt is zeker een pluspunt. Goede locatie om bv Lissabon, Cascais en Sintra te bezoeken. Enig minpuntje is het hoogteverschil tussen strand en hotel. Lastig met bagage.

de ligging was heel goed.
    • Standaard Tweepersoonskamer - 1 of 2 Bedden

De kamers zijn zeer klein. De badkamer veel te klein. Je heb geen plaats om natte kleren of handdoeken te hangen in de badkamer indien je geen terras hebt. Er ontbreekt een rek om kledij en handdoeken te drogen. Hygïene is alles behalve. Alles is er vuil; het tapijt in de gang, de ligzetels aan het zwembad zijn vuil en versleten, het meubilair in de kamer is versleten en vuil. De tegels in onze badkamer werden niet gepoetst! De zitfauteuils in de ontbijtruimte zijn helemaal niet praktisch, zeer moeilijk verplaatsbaar en onhandig om op te zitten.

de ligging was heel goed. Dicht bij het treinstation, dicht bij Cascais. Mooi en rustig gelegen.

• Beoordeeld op: 11 juni 2017

• Economy Tweepersoonskamer met 1 of 2 Bedden

Heerlijk hotel!! Wij waren hier voor de derde, en zeker niet laatste keer, dit maal boften we omdat we een kamer met balkon hadden! Locatie is geweldig, trein, strand , restaurants, alles op loopafstand. 's Morgens ontbijt bij de kiosk in het parkje, daar is het aan het eind van de middag ook heerlijk borrelen. Wij verheugen ons nu al op een volgend verblijf. Personeel bijzonder vriendelijk en behulpzaam. De kamers zijn niet groot, maar dat weet je van te voren.

• Beoordeeld op: 1 juni 2017

Aanrader!!
    • Romantisch Arrangement

Prima ontbijt, mooi uitzicht op zee. Goede service, vriendelijk en behulpzaam personeel. Trein en bushalte op loopafstand. In 40 min met de trein in lissabon. Leuke wandeling over boulevard naar cascais.

• Beoordeeld op: 3 maart 2017

Goed hotel voor kort verblijf met een uitstekende kwaliteit-prijs verhouding.
    • Tweepersoonskamer met 1 of 2 Bedden - Balkon en Uitzicht op Zee

Zwembad was gesloten en onder constructie. Hotel ligt op behoorlijke afstand van Cascais en Estoril. Estoril heeft weinig te bieden. De omgeving is heuvelachtig en daardoor voor mensen met loopproblemen minder geschikte omgeving.

Vriendelijke en uitnodigende medewerkers. Station op loopafstand. Goed ontbijt. Goede verbindingen met de auto.

• Beoordeeld op: 4 januari 2017

klein maar fijn
    • Standaard Tweepersoonskamer - 1 of 2 Bedden

Mijn kamer stond tegen over een appartementen complex waardoor je soms het gevoel heb dat je word bekeken en veel honden die elke ochtend blaffen het schoonmaak personeel begint erg vroeg met de schoonmaak en de kamers zijn redelijk gehorig waardoor je alles kan horen wat er op de gang gebeurt

De kamers netjes en de Hygiëne was goed Personeel sprak goed Engels en deden veel moeite voor je om de beste reismogelijkheden, activiteiten etc. voor je te vinden. verder vind ik het ook fijn dat het treinstation en de kust/strand op loop afstand is

• Beoordeeld op: 6 oktober 2016

gewoon goed
    • Standaard Tweepersoonskamer - 1 of 2 Bedden

Soms een lange wachtrij bij het ontbijt waarbij we soms 30 min moesten wachten.

Goede eetgelegenheden in de directe nabijheid. Station op loopafstand en voor €5,-enkele reis naar Lissabon in 40 min. Mooie boullevard en op- loopafstand naar Cascais. Parkeren op speciale pakeerplaats voor het hotel is gratis

• Beoordeeld op: 25 september 2016

Het ontbijt was zeer goed,alles was aanwezig, kamer was...
    • Tweepersoonskamer met 1 of 2 Bedden - Balkon en Uitzicht op Zee

Het ontbijt was zeer goed,alles was aanwezig, kamer was netjes en het bed was super, zeer goed geslapen,locatie : je kan verschillende uitstappen van hieruit doen met bv trein : Lissabon, Belem. ...geen lange afstanden.mooie promenade aan strand, je kan verblijf perfect combineren met strand en uitstappen.

prima!
    • Standaard Tweepersoonskamer - 1 of 2 Bedden

prima kamer, uitstekend ontbijt dicht in de buurt bij treintje naar Lissabon

Tegenvaller
    • Standaard Tweepersoonskamer - 1 of 2 Bedden

Heel oncomfortabele matras, ontbijt en storend lawaai van binnendeuren en lift

Balkon, ligging, 24u service

naar mijn verwachtingen

Volgende keer een balkon

Heerlijk ontbijt, mooie kamer.
    • Standaard Tweepersoonskamer - 1 of 2 Bedden

Heerlijk ontbijt, mooie kamer. Vriendelijk personeel. Dichtbij strand.

goede vakantie

?

Uitzicht was top

leuk verblijf .
    • Standaard Tweepersoonskamer - 1 of 2 Bedden

het ontbijt was correct en voldoende maar met weinig variatie.

We hebben een prima verblijf gehad, vriendelijk personeel, erg behulpzaam bij vragen, mooie ligging
    • Tweepersoonskamer met 1 of 2 Bedden - Balkon en Uitzicht op Zee

Raam in badkamer zit handvat erg hoog

Fantastisch ontbijt!

Uitzicht!

Uitzicht!

• Beoordeeld op: 25 november 2017

Ontbijt goed

Kamers klein

Ontbijt goed

• Beoordeeld op: 14 september 2017

De gangen zijn wat ouderwets, de kamers modern.

De gangen zijn wat ouderwets, de kamers modern. Leuk dat je er even kan zwemmen.

• Beoordeeld op: 18 juli 2017

Het uitzicht is fantastisch, het zwembad en de locatie.

Eigenlijk niets

Het uitzicht is fantastisch, het zwembad en de locatie. Zeer centraal

Goed bed en ontbijt

Kleine kamer

Goed bed en ontbijt

• Beoordeeld op: 18 juni 2017

Lobby van het hotel ziet er prachtig uit maar de kamer viel...
    • Tweepersoonskamer met 1 of 2 Bedden - Balkon en Uitzicht op Zee

Lobby van het hotel ziet er prachtig uit maar de kamer viel tegen omdat deze klein was en de inrichting gedateerd.

• Beoordeeld op: 10 juni 2017

de douche was te laag om onder te staan en spoot tegen de...
    • Standaard Tweepersoonskamer - 1 of 2 Bedden

de douche was te laag om onder te staan en spoot tegen de muur en niet verstelbaar

• Beoordeeld op: 11 mei 2017

Super relaxed op uitstekende lokatie
    • Tweepersoonskamer met 1 of 2 Bedden - Balkon en Uitzicht op Zee

Het bed. Erg harde matras!

De sfeer, de rust en het zonneterras met zwembad.

Service hotel
    • Economy Tweepersoonskamer met 1 of 2 Bedden

Locatie. Afstand tot winkels en dorp

Service hotel

• Beoordeeld op: 9 maart 2017

Vriendelijke ontvangst prima ontbijt
    • Standaard Tweepersoonskamer - 1 of 2 Bedden

Onhandige kamer indeling en moeilijke douche bediening. Parkeren in de buurt.

Goed ontbijt

• Beoordeeld op: 2 februari 2017

Knus en gezellig

Knus en gezellig

• Beoordeeld op: 22 oktober 2016

Het was allemaal oke, maar had er iets meer van verwacht. Ze laten het mooier overkomen op foto's
    • Standaard Tweepersoonskamer - 1 of 2 Bedden

Het geheel. Op de website lijkt het luxer en mooier dan het in het echt is. Het ontbijt viel ook een beetje tegen qua keuze

De lounge

• Beoordeeld op: 23 mei 2016

Heel vriendelijk personeel en heel goed bed.

Badkamer was niet proper en veel te ingewikkelde douchekraan met sproeiers. Ontbijtbuffet was lekker maar werd slecht aangevuld. Ongemakkelijke zetels, veel te laag, slechte houding om te eten. In de buurt niks te zien, nog geen café.

Heel vriendelijk personeel en heel goed bed.

• Beoordeeld op: 27 april 2016

Locatie is voortreffelijk, dicht bij treinstationnetje, op...

Het ei bij het ontbijt had een rare smaak.

Locatie is voortreffelijk, dicht bij treinstationnetje, op loopafstand van Cascais en Estoril, gezellige kiosk om wat te eten en drinken, en gezellig café Ray's Bar voor een laatste afzakkertje, cocktail of tosti. Het ontbijt is erg uitgebreid met zelfs kleine pastel de natas, en lekker vers fruit. Personeel uitermate vriendelijk.

• Beoordeeld op: 10 april 2016

Het ontbijt was heerlijk, lekkere broodjes, grote schaal...

De badkamer ziet er gedateerd uit, maar we kwamen niet voor luxe. Wel iedere dag schone handdoeken.

Het ontbijt was heerlijk, lekkere broodjes, grote schaal vers geschild fruit, teveel om op te noemen. De kamer met uitzicht op zee was prima, de bedden waren goed, de badkamer iets minder comfortabel. Het was de 2e keer dat we er waren, dat zegt wel genoeg. De ligging van het hotel is perfect, 10 minuten lopen over een leuke boulevard naar het gezellige Caiscais, een paar minuten naar de trein naar Lissabon, waar je binnen een half uur op het station in het centrum staat.

• Beoordeeld op: 5 november 2015

Ontzettend vriendelijk onthaal aan de receptie.

Kamers waren vrij klein, maar uiteindelijk is dat ook niet zo belangrijk. Maar mss mogen ze wel eens opgeknapt worden (douche bv.)

Ontzettend vriendelijk onthaal aan de receptie. Heel behulpzaam! Wij hadden een kamer met zicht op zee (zeer mooi!) Ook het ontbijt was zeker ok!

• Beoordeeld op: 27 augustus 2015

Vriendelijk en behulpzaam personeel.

Ontbijtwas niet heel erg gevarieerd (maar wel okee) en treurige muziek. Hotel was vrij gehorig en poetshok lag bij ons om te hoek dus (te)vroeg wakker.

Vriendelijk en behulpzaam personeel. Prima prijs-kwaliteit.

• Beoordeeld op: 31 mei 2015

Locatie is heerlijk, vlakbij station Monte de Estoril ben je...

Het bed is ouderwets. De metalen vering voel en hoor je bij elke draai in bed. Er ligt een wat smerige vloerbedekking in de kamer die wij hadden.

Locatie is heerlijk, vlakbij station Monte de Estoril ben je zo in Lissabon en lopend binnen 10 minuten in Estoril of Cascais. Lobby en zwembad zijn super, WIFI is erg goed op elke plek in en om het hotel.

• Beoordeeld op: 26 mei 2015

De vriendelijkheid aan de receptie, de properheid van de...

Klein puntje, geen wc's aan het zwembad waardoor steeds met natte kleren in het hotel te moeten.

De vriendelijkheid aan de receptie, de properheid van de kamers en hotel op zich, het uitgebreide ontbijt.

• Beoordeeld op: 4 mei 2015

Dicht bij de trein ,prachtig uitzicht aan de zeekant,zeer...

Jammer dat er vloerbedekking in de gangen ligt, ziet er daar door wat armoediger uit. In de kamers ligt gewoon laminaat dit is echt beter.

Dicht bij de trein ,prachtig uitzicht aan de zeekant,zeer vriendelijk personeel. Niets is te veel.

• Beoordeeld op: 29 april 2015

locatie en servicegerichtheid van het personeel

Klein nadeel is dat het hotel geen restaurant heeft. Daardoor 'moesten ' we iedere avond een restaurant buiten zoeken. Maar dit wisten we vooraf.

locatie en servicegerichtheid van het personeel

• Beoordeeld op: 26 februari 2015

Gunstige ligging t.

Bijzonder gehorig. Ik zou hier absoluut niet in het hoogseizoen willen zitten. De airco maakt veel herrie.Kamers zijn klein: ca 3x4m. De hele entourage verouderd en goedkoop uitgevoerd: vloerbedekking , stoelen en gordijnen met gaten, rafelige handdoeken, bedden met oude dekens. Maar de prijs is er ook naar! Wat kun je dan verwachten?. Het wordt wel goed schoongehouden! Ik zou toch weer terugkomen, gezien al het positieve Tips: eten in het cafeteria van de bakker, niet eten bij hotel Eden, maar wel weer langs het strand bij Praia do Tamariz richting Estoril (ca E25.- p.p ): wat opdringerige obers, maar goede kwaliteit.

Gunstige ligging t.o.v. zee, vervoer naar Lissabon, winkeltjes. Prima ontbijt met witte broodjes, zoete broodjes, gebakjes, roerei (warm), bacon (warm), een schaal met vers gesneden fruit, yoghurt, cornflakes, muesli in een mooie modern ingerichte zaal, grenzend aan de banketbakkerij. Dagelijkse schoonmaak van de kamers. Er zit een banketbakker / cafeteria in het hotel. Het is hier erg gezellig met veel lekker gebak en er wordt zelfs warm eten geserveerd. Alles erg voordelig en toch prima kwaliteit.Aanrader Op ca 100m een klein supermarktje en een van alles en nog wat winkeltje (chinees). Een gezellige promenade langs het strand, waarover je in 10-15 minuten naar Cascais loopt Super goedkoop eten (en toch goed) is mogelijk in Lissabon vanaf halverwege Cais do Sodre en Santa Apolonia (wijk Alfama). Kies een eetcafe waar autochtonen komen v.v. terminal Apolonia bij bushalte.

• Beoordeeld op: 10 december 2015

Personeel was erg behulpzaam en vriendelijk

Personeel was erg behulpzaam en vriendelijk

• Beoordeeld op: 2 oktober 2015

Uitstekend buffet.

Onvriendelijk personeel bij buffet. Kleine kamer Hotel oud en matig onderhouden.

Uitstekend buffet. Hygiene

• Beoordeeld op: 31 augustus 2015

Vuile badkamer en verouderd Hondendrol gedurende een week op de stoep van de ingang Te kleine ontbijtruimte, onvriendelijk door de stress

• Beoordeeld op: 31 mei 2015

Hotel is iets gehorig

Vriendelijkheid van personeel

• Beoordeeld op: 15 mei 2015

• Beoordeeld op: 8 mei 2015

Goede bedden en goede locatie voor ontspanning en cultuur.

Bij drukte wachten bij ontbijt. Geen Nederlands zender op tv.

Goede bedden en goede locatie voor ontspanning en cultuur.

• Beoordeeld op: 1 mei 2015

Ontbijt is uitgebreid en in een aangename ruimte.

Schoonmaak badkamer.

Ontbijt is uitgebreid en in een aangename ruimte.

• Beoordeeld op: 19 april 2015

Gehele verblijf beviel goed!

Gehele verblijf beviel goed! Voor herhaling vatbaar.

• Beoordeeld op: 22 februari 2015

Ligging en gezelligheid

Kamer is wat klein en in sommige ligt nog vloerbedekking. Is niet zo fris.

Ligging en gezelligheid

• Beoordeeld op: 22 januari 2015

Het fijne uitzicht over de zee

De aanhoudende regen en storm

Het fijne uitzicht over de zee

Er zijn ook 12 beoordelingen zonder commentaar. Deze beïnvloeden de algemene beoordelingsscore.