Beoordelingen over Luna Hotel Serra da Estrela 4-sterren

Penhas da Saúde, 6200-073 Covilhã, Portugal

#12 van de 22 hotels in Covilhã

Karakteristiek berghotel met een fantastisch uitzicht.
    • Classic Tweepersoonskamer met 1 of 2 Bedden

Het was helaas niet mogelijk om a la carte te kunnen dineren in het restaurant. Wellicht dat dit met het seizoen te maken heeft. Het diner bestond uit een vooraf bepaald 3 gangen menu.

Een karakteristiek berghotel met een fantastisch uitzicht. Wat een feest om elke ochtend wakker te worden bij een dergelijk uitzicht. Absolute aanrader voor mensen die graag wandelen. Ontbijt is ook erg goed verzogd.

Correct prijs kwaliteit
    • Classic Tweepersoonskamer met 1 of 2 Bedden

Toch ietwat ouder hotel, maar waarschijnlijk typisch voor skivakantie. Ook restaurant is knus voor de winter, maar misschien niet voor de zomer. Restaurant is niet echt typisch portugees. Afdalen naar dal is echter ook geen optie enkel om te eten.

Lekker ontbijt met vers sap. Alles wat je maar denken kon.

Hotel waar alles uit de kast gehaald wordt om het de gast naar de zin te maken
    • Familie Tweepersoonskamer met 1 of 2 Bedden

Super klant gericht. Konden gebruik maken van mooi zwembad met bar in een lager gelegen hotel. Kregen goede tips over wandelen en zwemen in de natuur. Goed verzorgt ontbijt

zorg dat je krijgt wat je boekt.

Bij het inchecken werden we eerst naar een kleine kamer gebracht,terwijl we een superieur junior suite hadden geboekt. Terug bij de receptie kwam er een vaag verhaal over de namen van de kamers en werd ik naar een andere kamer gebracht. Nog niet wat we geboekt hadden en uiteindelijk toch naar de geboekte suite gebracht. Dit vonden we erg onzorgvuldig en vervelend. Maar er kwam verder geen reactie op dan..maar het is nu toch goed.

De barkeeper heeft ons veel verteld over de omgeving en wat mooi was om te doen.

• Beoordeeld op: 2 juni 2017

zie boven

n.v.,t.

alleen positieve punten, geen enkele wanklank, fantastisch , komt ook door de vergezichten, vriendelijk en behulpzaam personeel, kamers waren prima ,ook de twee losstaande bedden waren zeer goed, ontbijt zeer uit gebreid, ook de aparte diner mogelijkheden waren zeer goed, in een romantische omgeving, kortom niets dan loof, hebben het wel anders mee gemaakt op onze vakanties door de jaren heen

We kwamen om te hiken, maar het weer was erg slecht

Restaurant

Fantastisch!
    • Classic Tweepersoonskamer met 1 of 2 Bedden

Prachtige ruime kamer en badkamer, súperschoon, geweldig uitzicht, fantastisch ontbijt en diner, súperlief en behulpzaam personeel

• Beoordeeld op: 6 mei 2016

de locatie was geweldig

Een zeer slechte koffie-automaat - overal zat suiker in - en aanmaak jus d'orange in een land waar sinaasappels aan de boom hangen in een 4 sterren hotel kan echt niet. De kamer was 25 graden en niet koel te krijgen.Erg benauwd

de locatie was geweldig

• Beoordeeld op: 25 januari 2015

Het contrast van de saaie voorgevel met het gezellige...

De receptioniste beantwoordde onze vragen slechts met tegenzin (maar alle ander personeel was wel heel behulpzaam). Internet betalend vanaf tweede dag. Niemand is op de hoogte van de toestand op de skipistes.

Het contrast van de saaie voorgevel met het gezellige interieur van inkomhal, bar, restaurant en kamers is heel groot. - Aangezien de pistes dicht waren door de hevige sneeuwval, kozen we voor een massage. Een goede zet, want de masseuse wist van wanten. - Het avondbuffet was een schot in de roos. - 's Ochtends aangenaam verrast door het mooie uitzicht vanuit de ontbijtzaal. Correct ontbijt.

• Beoordeeld op: 25 juni 2015

VRIENDELIJK PERSONEEL