Beoordelingen over Hotel Imperador 3-sterren

Fonte Do Imperador - En 4, 7100-052 Estremoz, Portugal

#17 van de 17 hotels in Estremoz

Vreselijke nacht & verblijf dat we nooit meer zullen vergeten kortom: een nachtmerrie

Alles was een enorme teleurstelling... Hygiënisch was onze kamer een catastrofe. Vanaf het binnenkomen in de kamer roken we een enorm stofgeur: de tapis plein, het dekbed, de gordijnen, de deuren, de lampenkappen, de kleerkast enz waren bedekt met een grote laag stof om roken ernaar. Er waren ontelbare vuile vlekken maar ook gaten op de tapis plein. De airco maakte een enorme lawaai. Wanneer je de verlichting aanstak in de badkamer, zag je de elektrische bekabeling, stof en spinnenwebben. (er zat telkens een opening tussen de latten) Het toilet liep door als je niet oplette. De handdoeken waren uitgerafeld. Ik verwijs hierbij allemaal naar de foto's. Wanneer we wilden slapen had ik jeuk van al dat stof in ook bij het inademen moest ik regelmatig hoesten van het stof. We hebben uiteindelijk toch enkele uren kunnen slapen. De gordijnen zijn niet voldoende om het ochtendlicht buiten te houden. En dan nog het ontbijt: toeval of niet, mijn vriendin nam een schelletje kaas dat beschimmeld was. We hadden hierdoor geen honger meer en hebben enkel iets genomen dat in een verpakking zat: boter & confituur in zo'n unidoos & een yoghurt. Gelukkig waren wij hier slechts 1 nacht en hebben wij dit gemeld bij het uitchecken dat dit het ergste hotel was in deze prijsklasse (van de in totaal +/-25 verblijven), zonder veel reactie. Wanneer ik de smiley's invul komen we tot 3,8/10, maar voor onszelf is dit zelfs geen 2/10 waard. Ik kende het woord huisjesmelker, maar weet niet of het woord 'hotelmelker' bestaat: zoveel mogelijk geld uit een hotel (en dus de toeristen) persen zolang dit maar kan zonder verder gevolg... Een ware nachtmerrie dat we lang niet zullen vergeten...

Wifi dat werkte (hetzij traag), frigootje (minibar)aanwezig in kamer (wat andere hotels vaak niet hadden), personeel van de receptie die bereid was om te helpen, vers stromend water om te douchen (het enige 'verse' wat betreft de kamer...)

Matig imperador

Badwater liep niet weg. Geen toilet volhouder. Geen zwembad.

Goed ontbijt en vriendelijke receptionist.

fantastisch

vriendelijk en behulpzaam personeel

Personeel aan de receptie bij ontvangst was zeer nors en gaf...

Personeel aan de receptie bij ontvangst was zeer nors en gaf ons een al bezette kamer. Op deze kamer stonden al koffers toen we er binnen gingen !!

• Beoordeeld op: 28 september 2017

Een eenvoudig aan de doorgaande weg gelegen hotel.

Het was praktisch en zeer goedkoop.

hotel voor kort verblijf tijdens doorreis

ontbijt

stilte

• Beoordeeld op: 4 januari 2015

vriendelijk behulpzaam personeel.

was koud in hoofdgebouw waar we gegeten hebben . Kamer was ok.

vriendelijk behulpzaam personeel. Restaurant was gesloten maar we kregen toch nog een lekkere maaltijd voorgeschoteld.

• Beoordeeld op: 27 maart 2016

de gezellige open haarden - lekker gegeten in het restaurant!

het ontbijt - geen gezellige plaats

de gezellige open haarden - lekker gegeten in het restaurant!

• Beoordeeld op: 25 maart 2016

Prijs Kwaliteit !

WiFi wekte niet goed.

Prijs Kwaliteit ! Ligging.

• Beoordeeld op: 20 oktober 2015

De veal-steak is hier van een extreme hoge kwaliteit.

De veal-steak is hier van een extreme hoge kwaliteit. Je zou alleen al hiervoor in dit hotel gaan dineren. Ontbijtbuffet is ook heel goed.

• Beoordeeld op: 15 oktober 2015

Het personeel

Vloerbekleding op de kamer niet zuiver. Kranen verkalkt.

Het personeel

• Beoordeeld op: 6 augustus 2015

De rustige omgeving en vriendelijke mensen.

Het ontbijt was zeer beperkt er was bv geen thee en de ontbeidzaal is aan renovatie toe.

De rustige omgeving en vriendelijke mensen.

• Beoordeeld op: 22 juni 2015

De ligging en de vriendelijkheid van het personeel.

Internet functioneerde soms goed, soms niet. Het restaurant hebben wij niet geopend gezien.

De ligging en de vriendelijkheid van het personeel.