Beoordelingen over Jardins da Ria 4-sterren

5,6

4,1

1 nacht snel weer weg
    • Studio Appartement

Vreemd hotel Het heet tuinen van Ria ; je kon nergens buiten zitten Er stonden zelfs geen stoelen op ons vieze balkon met uitzicht op roestige brandtrap Het buiten zwembad was nog niet open Het ligt midden in een natuur gebied maar hier kon je niet in lopen Naar zee moest je met de auto naar de Teirrare. Dit ziet eruit als een verlaten dorp ma een natuurramp

Vergane glorie
    • Appartement met 2 Slaapkamers

Het onderhoud van de locatie, het ontbijt en de bereikbaarheid te voet richting strand. In onze ogen was de accommodatie vergane glorie

Parkeren dicht bij de locatie

• Beoordeeld op: 21 juli 2015

Lokatie, in de periode dat wij hadden geboekt, bleek er een...

Lokatie, in de periode dat wij hadden geboekt, bleek er een wk voor beach football te zijn, hierdoor konden wij het hotel slecht bereiken, veel geluidsoverlast van vroeg tot laat. Personeel was erg onvriendelijk niet behulpzaam. Via booking.com een andere lokatie geregeld. Tijdens het boeken van de overnachting is dit niet kenbaar gemaakt.