Beoordelingen over Lisbon Marriott Hotel 4-sterren

Avenida dos Combatentes, 45, São Domingos de Benfica, 1600-042 Lissabon, Portugal

#211 van de 329 hotels in Lissabon

• Betaald WiFi

4,1

Tegenvallend voor het geld dat je betaald.
    • Executive Tweepersoonskamer

We hadden heel expliciet een kamer met 2 bedden geboekt (ik reisde met mijn moeder). Dit kon niet geregeld worden. Daarnaast had ik een hotel met zwembad geboekt om in de zon te liggen alleen het zwembad lag continu in de schaduw. Daarnaast moesten we betalen voor de wifi. Voor 350 euro per nacht is dat best bizar.

Heerlijk ruime kamer

Ontbijt was lekker en er ontbrak helemaal niets.

Het was perfect

Ontbijt was lekker en er ontbrak helemaal niets.Kamer was netjes en het personeel vriendelijk en behulpzaam.Subliem verblijf gehad en voor herhaling vatbaar

• Beoordeeld op: 2 september 2017

Mooi stad!
    • Executive Tweepersoonskamer

Geen duidelijke informatie over inbegrepen ontbijt! Bij boekingsbevestiging was ontbijt inbegrepen, maar het was geen toegang tot in het restaurant! We betaalden toch €17,50 p.p.!

Comfortabel verblijf
    • Tweepersoonskamer met Kingsize Bed of 2 Aparte Bedden en Uitzicht op de stad

Het hotel ligt aan de rand van Lissabon. Met de taxi, die klaar staan voor het hotel, was je in 15 minuten in Lissabon. Deze kost 7 tot 10 euro per rit. Rond de accommodatie zelf is er s avonds weinig te beleven. Het eten en drinken in het hotel is vrij prijzig.

Het verblijf was comfortabel, goed bed, schoonmaak elke dag, vriendelijk en behulpzaam personeel en een koelkast op de kamer. Er was een parkeergarage onder het hotel aanwezig. Vanaf het hotel was je zo op de snelweg.

• Beoordeeld op: 16 juni 2017

niet conform de zakelijke standaard. Als toerist moet je de typische Portugese cultuur accepteren.
    • Tweepersoonskamer met Kingsize Bed of 2 Aparte Bedden en Uitzicht op de stad

Ontbijt, geen variatie op de menukaart, betonrot in de balkons, wifi VEEL te duur, Hygiëne toiletten bij de conferentie zalen, muffe lucht op de gangen, na flatbrand in de UK heb ik mij toch eens afgevraagd in wat voor gebouw ik hier terecht ben gekomen. De instructie was: Bij onraad eerst aan de deur voelen of hij heet is. Dan de receptie bellen met naam en kamernummer (dan weten ze dat je er bent. En als de stroom dan uitvalt of de lijn overbezet is ??) Vervolgens natte handdoeken voor de deurmat leggen, airco uitzetten en plat op de grond gaan liggen. En maar bidden dat ze je komen bevrijden ???? Ik heb de lengte van het bedlaken vergeleken met de hoogtes en tralie werk van de balkons en ballustrade en zou als spiderman naar beneden zijn gegaan.

Personeel is vriendelijk en probeert er het beste van te maken. Het is nogal verouderd en daarom is de prijs/kwaliteit verhouding onvoldoende.

• Beoordeeld op: 2 september 2016

Prima hotel.
    • Tweepersoonskamer met Kingsize Bed of 2 Aparte Bedden en Uitzicht op de stad

Eentonige te harde muziek bij het zwembad en te hoge prijzen voor drank aan de bar.

Prima kamers, heerlijk ontbijt, buiten de stad maar taxi-prijzen zijn niet hoog.

• Beoordeeld op: 1 september 2016

ideale plek om te relaxen en toch nog de mogelijkheid om Lissabon en omgeving te bezoeken.
    • Tweepersoonskamer met Kingsize Bed of 2 Aparte Bedden en Uitzicht op de stad

Temperatuur van het zwembadwater was aan de lage kant...

Zeer uitgebreid ontbijt met steeds verse aanvoer. Mogelijkheid om buiten te ontbijten met ochtendzon. Zeer vriendelijk en behulpzaam personeel op alle vlak. Lekker eten,zelfs de lunch of snacks aan zwembad. Leuke bar met zicht op zwembad,zeker 's avonds gezellig.

• Beoordeeld op: 31 augustus 2016

citytrip van moeder en dochter.
    • Tweepersoonskamer met Kingsize Bed of 2 Aparte Bedden en Uitzicht op de stad

de prijs van het ontbijt, daar werd dan ook vrij weinig gebruik van gemaaktprima voor een zak

de service om alle vragen te beantwoorden en hun eigen computerruimte incl printer om bv in te checken op luchthaven.

• Beoordeeld op: 27 augustus 2016

Prima hotel qua faciliteiten. Ligging ten opzichte van centra niet gunstig maar taxi's voor het hote
    • Tweepersoonskamer met Kingsize Bed of 2 Aparte Bedden en Uitzicht op de stad

Bediening vriendelijk maar traag. Daarentegen was het receptiepersoneel kundig en proactief.

Ontbijt goed. Veel keus. Bedden prima en kamers netjes en schoon.

• Beoordeeld op: 21 augustus 2016

Ontbijt was het enige wat ok was!
    • Tweepersoonskamer met Kingsize Bed of 2 Aparte Bedden en Uitzicht op de stad

Locatie is gewoonweg kut! Vliegtuigen en verkeer dat je hoort door de ramen. Ook het avondeten was slecht net als de tempratuur van het water in het zwembad.(niet verwarmd) Voor een Marriot hotel is dit echt heel slecht!!

Ontbijt was het enige wat ok was!

• Beoordeeld op: 16 november 2017

Prima comfortabel verblijf
    • Tweepersoonskamer met Kingsize Bed of 2 Aparte Bedden en Uitzicht op de stad

Service prima en voor mijn doel een prima locatie

Uitstekende service
    • Executive Tweepersoonskamer

Veel klop en rammel geluid uit airco kanaal. Ook als airco uit stond.

Uitstekende service

Geen gratis WiFi.

Geen gratis WiFi.

Fantastische stad en heel goed verblijf

Zwembad ietsje warmer

Kamers en gratis drank ik de lounge door de executive room...heel vriendelijk personeel

Zeer goed ontbijt

Zeer goed ontbijt

• Beoordeeld op: 25 augustus 2016

Prettig hotel met vriendelijk personeel
    • Tweepersoonskamer met Kingsize Bed of 2 Aparte Bedden en Uitzicht op de stad

De kussens liggen minder prettig, ze zijn ons wat te dun.

Prettige, ruime kamer en badkamer. Goed te bereiken met metro + bus (755).

• Beoordeeld op: 28 juli 2016

Een goed ontbijt.
    • Executive Tweepersoonskamer

Een goed ontbijt. Luxe kamers en zeer vriendelijke en behulpzame mensen.

• Beoordeeld op: 23 februari 2016

Na een Booking.

Na een Booking.com voor een 1 persoons kamer,waarbij ik niks vooraf hoefde te betalen,en ik gratis kon annuleren tot 18 februari ,dat ik Door familiale omstandigheden de kamer moest anuleren,ik te horen kreeg dat het bedrag op 16 februari al van nijn rekening was gehaald en er geen annulering mogelijk was,kom ik tot het besluit dat de aanbiedingen van Booking.com. oneerlijk is!!!!!!!

• Beoordeeld op: 22 september 2015

mooie inrichting

Tamelijk ver van de metro In het weekend was het zwembad met tuin voor hotelgasten verboden aangezien deze werd afgehuurd voor privefeestje.

mooie inrichting

• Beoordeeld op: 12 september 2015

Alleen maar ellende gehad

2 van de 4 nachten niet geslapen wegens gruwelijke herrie van de airco. Nieuwe kamer gekregen en daarvan werkte de airco helemaal niet!

Alleen maar ellende gehad

• Beoordeeld op: 23 augustus 2015

Het bed en het ontbijt zijn erg goed.

De ontvangst was erg onvriendelijk. We moesten bijbetalen voor WiFi, maar dit bleek de eerste de dagen gewoon gratis te zijn. Daarna ineens toch met een wachtwoord??? Tevens een vage snelle uitleg over ontbijt en excellent service. Hier hebben we alleen niets van gemerkt behalve Eem fles water en een cakeje op de kamer ( alleen op de 1e dag ). Al met al niet honeymoon vriendelijk.

Het bed en het ontbijt zijn erg goed.

• Beoordeeld op: 27 augustus 2015

Mooi goed hotel, excellent restaurant.

betalend wifi

Mooi goed hotel, excellent restaurant.

• Beoordeeld op: 24 augustus 2015

Goed zakelijk hotel!

Gedateerde badkamer, wel schoon

Goed zakelijk hotel!

• Beoordeeld op: 15 april 2015

Kamers ok, Ontbijt ok!

De bar was gesloten, liep via restaurant...

Kamers ok, Ontbijt ok!

• Beoordeeld op: 19 februari 2015

De concierge verdient een dikke 10

De concierge verdient een dikke 10

• Beoordeeld op: 12 februari 2015

Vriendelijkheid personeel

Een open stopcontact boven het bad is echt not done en zelfs gevaarlijk, hopelijk gerepareerd tegen wanneer ik terug ga.

Vriendelijkheid personeel