Beoordelingen over Luna Clube Oceano 3-sterren

R. Columbano Bordalo Pinheiro, 8200-911 Albufeira, Portugal

#59 van de 419 vakantiewoningen in Albufeira

Prima locatie,over het algemeen rustige locatie dicht bij...
    • Studio

Al meerdere jaren hier geweest en de twee kamer appartementen waren altijd prima. Ditmaal hadden we een studio geboekt wat geen succes was. De studio die we hadden was op de 1ste verdieping en is erg donker, geen frisse lucht van buitenaf omdat je in een dichte hal zit en je balkon is wel lang maar donker, er komt geen zon, en er weinig frisse lucht door kan waaien naar je kamer toe zodat je de airco eigenlijk wel moet gebruiken. Ontzettend hard bed, niet normaal, we zijn best wat gewend maar dit is slecht te doen. Wifi is op de kamer maar voor de helft van de beschikbaar en je hebt slechter bereik met je telefoon omdat je ongeveer onderin zit. De afzuiger in de badkamer stonk ontzettend naar sigarettenlucht en badkamer is eigenlijk wel verouderd en niet echt schoon.

Prima locatie,over het algemeen rustige locatie dicht bij het strand wat een steile weg naar beneden is, vriendelijk personeel. Zwembad is prima en eindelijk bijna geen handdoekje leggen, altijd wel een plekje. Keuken is van alle gemakken voorzien.

• Beoordeeld op: 17 november 2017

een aanrader
    • Studio

Ruime kamers, ruim balkon. We hadden een restaurantje ontdekt in de buurt waar je voor een kleine prijs een uitgebreide keuzemenu kon eten en met uitermate vriendelijke bediening.

Zeer goede locatie!
    • Studio

Het hotel is wat verouderd maar ze doen wel hun best op het goed te onderhouden

Zeer goede locatie! Dicht bij de oude stad en het strand Supermarktje naast het hotel

• Beoordeeld op: 19 juli 2017

Niet meer voor herhaling vatbaar
    • Appartement met 1 Slaapkamer (2 volwassenen + 2 kinderen tot en met 12 jaar)

Kamers niet echt net en ook verouderd. Badkamer stonk naar vermuft dag na dag. Er werd tevens dagelijks niet grondig gepoetst (stof dag 1 lag er nog dag 6) Zwembad was smerig Toiletten bij zwembad tevens smerig (er hing zelfs bloed ad toiletten)

Goede locatie

Leuke accommodatie met vriendelijke personeel.
    • Appartement met 1 Slaapkamer (2 volwassenen + 2 kinderen tot en met 12 jaar)

Met een baby reizen is vrij pittig. Rottige stoepjes (ivm kinderwagen) en erg heuvelachtig. Minimaal 15 minuten lopen voordat je in oude of nieuwe stadje aankomt.

Grote kamers, goede schoonmaak en vriendelijk personeel. Precies tussen het oude en nieuwe Albufeira. Hotel zelf vrij rustig.

• Beoordeeld op: 12 maart 2017

Fijn appartementencomplex waar we graag terugkomen!
    • Appartement met 1 Slaapkamer (2 volwassenen + 2 kinderen tot en met 12 jaar)

Wifi is niet geheel beveiligd. Schoonmaak zou wat beter kunnen (een keer stofzuigen i.p.v. moppen zou fijn zijn)

Personeel is zeer vriendelijk. Hotel doet bij binnenkomst al gezellig aan. Goede Wifi, alleen jammer dat je elke week nieuwe codes moet halen. Kamers en bedden zijn goed. We kregen elke dag schone handdoeken.

• Beoordeeld op: 22 februari 2017

We zijn tevreden over verblijf bij dit hotel.
    • Studio

Wij verbleven 22 nachten en betaalden via de reservering van Booking.com € 317,00 meer dan we hadden moeten betalen via een rechtstreekse reservering. We bleken in aanmerking te komen voor een veel lagere prijs voor een " long stay". Voor ons aanleiding om zeker bij lang verblijf niet meer via Booking.com te boeken.

De locatie is uitstekend, de bedden redelijk goed en de ruimte ook prima. Het personeel is zeer voorkomend en doet alles om het je naar de zin te maken.

• Beoordeeld op: 8 januari 2017

Heerlijk appartement nabij strand en winkels
    • Appartement met 2 Slaapkamers

Bedden waren wat hard. Extra bed voor 5e en evt 6e persoon was erg kort. Zwembad in winter niet verwarmd!

Prima locatie. Nabij strand en oude centrum. Kamer wordt iedere dag schoon gemaakt. Vriendelijk en behulpzaam personeel.

• Beoordeeld op: 11 december 2016

Aangenaam 3 stellen hotel
    • Studio

Het bad in de badkamer is aan vernieuwing toe. Het ontbijt, warme gerechten worden koud geserveerd. Het was december, en er valt niet veel te beleven in albufiera.

De vriendelijkheid, het comfort, de prijs, een gratis upgrade naar een mooi appartement, en zeer proper. Albufiera is een goed uitgangspunt voor de streek, én voor een dagtrip naar Lissabon en Sevilla, je kan dit dagelijks ook per bus doen.

• Beoordeeld op: 12 november 2016

Het verblijf was priema zijn er 3 weken geweest kon best wat langer.
    • Appartement met 1 Slaapkamer (2 volwassenen + 2 kinderen tot en met 12 jaar)

Keuken Uitrusting voor te koken. Kleine dingen dunschiller Schaar zo iets. Wij hadden een kluis gehuurd die vond ik wat aan de dure kant.

Het app. was prima en de internetverbinding was prima uitzicht op zwembad vlak bij strand. Rustig gelegen en goede service. Zij hadden ons de instapkaarten uit geprint voor taxi en vliegtuig gratis.

• Beoordeeld op: 8 november 2016

Appartement met 1 slaapkamer
    • Studio

Geen 'speel'faciliteiten voor kinderen (als je dat nodig vindt). Let op met het Appartement boven het restaurant/bar; als er nog een feestje is als je al in bed ligt geniet je mee van de muziek en geroep. Dit was bij ons maar 1 avond het geval (kunnen we wel tegen).

Mooi, ruim appartement (upgrade). Prijs/kwaliteit zeker in orde voor ons 255v.7n. Aangevraagd babybedje stond netjes klaar bij aankomst (bevestiging na 2de mail ontvangen). Vriendelijk personeel. 10 minuten wandelen van de strip. 10-15 minuten naar oud-Albufeira. 3 minuten naar strand. Verboden ligbedden te reserveren door 'strandhanddoekleggers' (super). Keuken voldeed aan onze eisen; microgolf, toaster, frigo, waterkoker, kookgerief. Gratis privé parking bij het hotel (in november genoeg plaats). Zwembad (koud) en ligbedden in orde. Lekker uitgebreid buffetontbijt voor 7,5€ p.p. (kinderen onder 5 gratis). Tv (met bvn) en airco's/verwarming (in slaapkamer en woonkamer) werkte perfect.

• Beoordeeld op: 6 november 2016

Goede keus
    • Studio

Wij misten een lichtknopje naast / bij het bed, gelukkig hadden wij zaklampjes bij ons, zodat de route naar het toilet 'snachts niet in het gehele duister hoefde. De keuken inventaris was erg sober.

De locatie is rustig gelegen tussen de oude en nieuwe stad. Beiden in een kleine 7 min. lopen te bereiken. Naar het strand ca. 2 min. lopen. Voldoende keus bij het ontbijt. De ruimte in het app. is ruim voldoende voor 2 personen.

• Beoordeeld op: 9 september 2016

Goede zeer ruime appartementen in het hart van Albufeira.
    • Appartement met 1 Slaapkamer (2 volwassenen + 2 kinderen tot en met 12 jaar)

Het bed ! Was zeer hard , ik kwam er regelmatig gebroken uit.

Zeer ruim appartement , leuk personeel , schoon, ligging zeer gunstig. 50 meter vanaf strand. 5 km naar het oude ( drukke ) stadscentrum. 5 km naar het nieuwe centrum. Net gerenoveerd.

• Beoordeeld op: 30 augustus 2016

De ligging was prima, dichtbij het strand en 10 minuten...
    • Studio

Het was oud waardoor de douche en keuken er niet meer goed en schoon uit zagen. Zaten op verdieping 0 waardoor we wel snel in het zwembad stonden maar niet gezellig buiten konden zitten. Jammer dat het zwembad om 19 al dicht ging.

De ligging was prima, dichtbij het strand en 10 minuten lopen naar het oude en nieuwe (Strip) centrum.

• Beoordeeld op: 17 juli 2016

Redelijk
    • Appartement met 1 Slaapkamer (2 volwassenen + 2 kinderen tot en met 12 jaar)

Netheid hotel kan beter. Overal vogelpoep op terrassen etc. Netheid kamers mocht ook beter, wij hadden vb schimmelvlekken in kleerkast. Kamers werden maar zus en zo schoongemaakt.

Ruime kamers, goede airco

Schoon en centraal gelegen

Gehorig hotel

Ruim. Hygiënisch, centraal tussen nieuwe en oude stadscentrum, goed zwembad

Aangenaam

De badkamer

Simpel maar netjes

wij waren content met verblijf

kamer was ruim

geweldig
    • Appartement met 1 Slaapkamer

De gastvrijheid en de vriendelijkheid!

• Beoordeeld op: 27 oktober 2017

we zijn helemaal uitgerust teruggekomen

Niets veel ons tegen.

het appartement in het hotel vonden wij fantastisch. Wij kozen mét ontbijtservice

• Beoordeeld op: 13 april 2017

Kom al meerdere jaren in de app complex altijd goed schoon en zeer vriendlijk
    • Appartement met 1 Slaapkamer

App was prima vooral na de renovatie

• Beoordeeld op: 13 januari 2017

Ruime kamers, prima ontbijt.
    • Studio

Kamer 506 naast liftschacht, dus 'snachts gehorig.

Ruime kamers, prima ontbijt.

• Beoordeeld op: 10 januari 2017

Frisse indruk.

tv zenders.

Frisse indruk.

• Beoordeeld op: 5 december 2016

We hebben het naar ons zin gehad
    • Studio

niet veel winkels in de buurt en het strand er was geen promenade, misschien te laat in het jaar

De vriendelijkheid

• Beoordeeld op: 4 oktober 2016

Heerlijk verblijf. Wij komen zeker nog terug.
    • Studio

De vloer in kamer niet grondig gepoetst.

Dichtbij het strand en tussen oude centrum en nieuwe stad. Heel rustig gelegen.

• Beoordeeld op: 2 oktober 2016

De zwembad

De zwembad

• Beoordeeld op: 2 oktober 2016

Perfecte ligbedden bij het zwembaad.
    • Studio

niets viel tegen alles was oké

Perfecte ligbedden bij het zwembaad. nette accommodatie en vriendelijk presoneel

• Beoordeeld op: 24 juli 2016

Vriendelijk personeel, ruime kamers met alle voorzieningen.
    • Appartement met 1 Slaapkamer (2 volwassenen + 2 kinderen tot en met 12 jaar)

Vriendelijk personeel, ruime kamers met alle voorzieningen. Wij gaan hier zeker naar terug.

• Beoordeeld op: 19 mei 2016

staff is erg vriendelijk en behulpzaam

ontbijt is erg prijzig (€ 7,50 pp) voor kinderen is er weinig te beleven

staff is erg vriendelijk en behulpzaam prima ontvangst van Wi-Fi en dat is gratis ! locatie is prima tussen oude stad en de strip

• Beoordeeld op: 25 april 2016

De ligging, via het strand zo in het oude centrum.

We zaten op eerste verdieping, hadden een groot balkon wat geheel overdekt was, waardoor er bijna geen zon op het terras was. Gehorige gangen.

De ligging, via het strand zo in het oude centrum. Dichtbij de strip en via een tussendoor weg snel bij het shoppingcenter.

• Beoordeeld op: 3 april 2016

Goede rustige ligging / uitzicht, schoon, goed parkeren,...

Geen Oventje in de keuken alleen een kleine magnetron, slechts 1 NL tv zender (BVN)

Goede rustige ligging / uitzicht, schoon, goed parkeren, goede bedden , snel en gratis internet

• Beoordeeld op: 15 december 2015

Het personeel was zeer vriendelijk en behulpzaam.

het water van het zwembad was koud.

Het personeel was zeer vriendelijk en behulpzaam. dagelijkse poets .goede wifi. mooie ruime kamers en groot balkon met zeezicht.altijd iemand aanwezig bij de receptie.privé parking.goede ligging.goede airco.(verwarming)

• Beoordeeld op: 6 november 2015

We hebben door noodweer erge lekkage door het dak gehad.

Eigenlijk niets. Alles was perfect.

We hebben door noodweer erge lekkage door het dak gehad. Het hotel heeft er alles aan gedaan om ons weer een mooi appartement te geven.

• Beoordeeld op: 25 oktober 2015

Het is (wij waren er in de herfst) een rustige, nette...

Het is (wij waren er in de herfst) een rustige, nette accommodatie en omdat wij op de 5e verdieping verbleven hadden we uitzicht op zee! Slechts 5 minuten lopen vanaf zee.

• Beoordeeld op: 24 september 2015

vriendelijk bar personeel,en de lokatie super kort bij het...

het vrijdag avond diner moeten ze snel meestoppen of een andere kok in dienst nemen.

vriendelijk bar personeel,en de lokatie super kort bij het strand en precies tussen oud en nieuw albufera in.

• Beoordeeld op: 12 juli 2015

Wij zijn niet veeleisend maar de airco boven het bed was wel...

Wij waren er 18 dagen en we zagen het verschil in schoonmaak ploegen, dat was jammer!

Wij zijn niet veeleisend maar de airco boven het bed was wel erg fijn!!!

• Beoordeeld op: 12 mei 2016

Goede bedden

Gehorig

Goede bedden

• Beoordeeld op: 26 april 2016

Ruime kamer en uitzicht.

Ruime kamer en uitzicht. Ruikt fris en lekker in hotel.

• Beoordeeld op: 21 april 2016

Prima locatie tussen oude en nieuwe stad.

Prima locatie tussen oude en nieuwe stad. Dagelijks schone handdoeken.

• Beoordeeld op: 1 november 2015

Ligging t.

Muziek van nabijgelegen beachclub

Ligging t.o. strand, oude stad en nieuwe stad, allemaal te lopen met jonge kinderen

• Beoordeeld op: 31 oktober 2015

Groot balkon.

Geen voldoende kleerkasten. Meubilair op balkon te weinig-kleine tafel.

Groot balkon. Goede bedden.

• Beoordeeld op: 25 oktober 2015

Ruim appartement.

Ruim appartement. Dicht bij zee en strand.

• Beoordeeld op: 3 juli 2015

Alles zeer netjes gerenoveerd

Teveel engelse

Alles zeer netjes gerenoveerd

• Beoordeeld op: 30 juni 2015

de appartementen zijn aangepast afgelopen winter en zijn...

de appartementen zijn aangepast afgelopen winter en zijn prima in orde. Heerlijk werkende airco's, mooie ruime appartementen,

• Beoordeeld op: 24 mei 2015

gratis wifi in gehele gebouw

opletten met keuze voor luidruchtige gasten

gratis wifi in gehele gebouw zeer vriendelijk personeel prima locatie in de stad

Bekijk de galerij met reizigersfoto's van Luna Clube Oceano