Beoordelingen over Luz Bay Hotel 4-sterren

#7 van de 9 hotels in Luz

• Betaald WiFi

3,4

• Beoordeeld op: 12 november 2017

Aardige mooie locatie voor een aantal dagen
    • Tweepersoonskamer met 1 Tweepersoonsbed of 2 Aparte Bedden en een Balkon met Uitzicht op het Zwembad

Veel te Gehorig, hoorde letterlijk de buren. Voor een aantal dagen is het een perfecte locatie. Niet voor een week of langer. Maar voor de prijs/kwaliteit verhouding mag ik ook niet meer verwachten.

Mooi locatie, mooie uitzichten

Gezellig Het hotel ziet er qua bouw goed uit. Toch nog een fijne vakantie gehad.

De bedden vielen ontzettend tegen. Dat het bed hard is, is niet zo erg. maar de ijzeren veren die aan de oppervlakte liggen deden pijn aan mijn lichaam en ook bij mijn vrouw. Er hoort nog een zachter dek op te liggen en dat ontbreekt. Ik heb het een keer gemeld aan de receptie, maar er is niets aan gedaan. Ik dacht ik ga niet verder zeuren, maar heb het zelf opgelost door op het bed in de lengte een aantal kussens te leggen, waardoor ik toch nog redelijk heb geslapen. Maar dit hoort eigenlijk niet zo te gaan. Het hotel hoort dit op te lossen.

Het ontbijt kan ik goed noemen, behalve de scrambled eggs, die waren te nattig. Ik maak ze zelf ook wel. Die moet je langer op het vuur laten staan dat ze wat droger worden.

• Beoordeeld op: 10 november 2017

heerlijk ontbijt, grote kamer, balkon, stille wijk, een hele fijne plek!

geen gratis wifi op de kamer!!!!

• Beoordeeld op: 10 november 2017

Prijs kwaliteit TOP

Perfecte locatie .. mooie lichte kamer met balkon. Zeer uitgebreid ontbijt !! Wandelafstand naar het strand.

Ruime kamer!

Ontvangst met pinnige receptioniste, rest van personeel, ook toen ik wegging was buitengewoon vriendelijk!

Ruime kamer!

• Beoordeeld op: 16 december 2015

Het ontbijt, in de winter het enige pluspunt

Naar mijn voorkeuren werd niet geluisterd hoewel het hotel bijna leeg was

Het ontbijt, in de winter het enige pluspunt