Beoordelingen over Madeira Regency Cliff 4-sterren

Travessa Da Quinta Calaca, 6, São Martinho, 9000-693 Funchal, Portugal

#25 van de 71 hotels in Funchal

Heerlijk hotel voor mensen die liever in een kleinschalig hotel verblijven.
    • Superior Kamer met Zeezicht

De kamer lag verdieping onder het terras. 's Ochtends lawaai bij het klaarzetten van het ontbijt. Bij het boeken van een kamer best verdieping 5 vermijden. Receptie, restaurant, bar en terras liggen op de 6de verdieping.

Het uitzicht vanop de kamer en het terras waar je ook nog eens lekker kan ontbijten. Rechtstreeks zicht op de oceaan, geen hotel die ervoor staat. Prachtig! Het personeel aan de receptie was zeer behulpzaam. Altijd klaar voor een woordje uitleg. De mogelijkheid om 's avonds in het hotel te eten aan een democratische prijs. De mogelijkheid om vlakbij het hotel uit te gaan eten. De promenade vlak aan het hotel. De rustige ligging aan de oceaan, meer naar Fuchal toe is het drukker.

Heerlijke vakantie tijdens oud en nieuw
    • Classic Kamer met Uitzicht op Zee

Om in het centrum te komen moet je toch zeker een dik half uur lopen. Water in minibar was blijkbaar niet gratis (2.50 per 0.2 ltr), hebben we niet goed op gelet dus was een verrassing achteraf

Heerlijk ontbijt, prachtige locatie op een clif, lekkere cocktails en vriendelijk personeel

Prachtig uitzicht, comfortabele kamer met terras, goed bed,...
    • Classic Kamer met Uitzicht op Zee

Beperkte, doch voldoende keuze bij het ontbijt. Niet zo'n groot zwembad, maar hotel ligt dicht genoeg bij de zee.

Prachtig uitzicht, comfortabele kamer met terras, goed bed, zeer hygiënisch, zeer gastvrij en hulpvaardig personeel, dicht bij een winkelcentrum, gemakkelijk te bereiken via openbaar vervoer, op een paar kilometer van Funchal (centrum), veel leuke en lekkere restaurants in de buurt voor een mooie prijs, het eten in het hotel is lekker.

Upgrade van de kamer

Upgrade van de kamer

• Beoordeeld op: 6 februari 2018

goede ligging
    • Classic Kamer met Uitzicht op Zee

goede ligging lekker eten mooi uitzicht

• Beoordeeld op: 11 augustus 2015

We verbleven 11 nachten in dit hotel.

De badkamer vond ik wat gedateerd. Beneden direct aan zee, voor het hotel, bevond zich een openbaar zwembad. Dat zorgde voor nogal wat herrie. Niet zozeer de spelende en joelende kinderen, maar vooral de harde muziek die men er regelmatig draaide. Dat kwam de rust niet ten goede. Dan de wifi. Die was op onze kamer ronduit slecht. Je moest al in een bepaalde hoek gaan staan om verbinding te hebben. Natuurlijk heb ik dat gemeld aan de receptie, maar hier is helaas niets mee gedaan. Gedurende het hele verblijf werkte dit absoluut onvoldoende. Erg vervelend. Jammer vond ik wel dat bij aankomst in het hotel het allereerste wat de juffrouw aan de balie deed was vragen om mijn creditcard. Zij gebruikte daarbij woorden in de strekking van:" zonder creditcard doe ik niks". Dat gaf mij een gevoel van ho gaat het alleen maar om mijn geld? Dat is wel een beetje blijven hangen als eerste indruk.

We verbleven 11 nachten in dit hotel. De ligging op de klif is mooi, het uitzicht fantastisch. Onze kamer, een mini suite, was van alle gemakken voorzien, ruim en comfortabel. Vanaf de twee balkons hadden we een vrij uitzicht over de Atlantische oceaan. Hier was het heerlijk vertoeven met een boek. De shuttleservice naar Funchal werd uitgevoerd met een Mercedes, door een vriendelijke chauffeur en was gratis voor de gasten. Prima. Het personeel was over het algemeen vriendelijk en behulpzaam en probeerde het je naar de zin te maken. We hebben hier een prima comfortabel verblijf gehad. Nog een compliment voor de kamermeisjes, altijd vriendelijk en behulpzaam en zorgend voor een schone kamer.

• Beoordeeld op: 9 juni 2015

Mooie kamer met een schitterend uitzicht, badkamer goed maar...

Apart safe nog te betalen en te weinig vers fruit op ontbijt

Mooie kamer met een schitterend uitzicht, badkamer goed maar wat verouderd. Heel mooie lounge, een aanrader! Vriendelijk en behulpzaam personeel.Alles heel proper.

• Beoordeeld op: 6 mei 2015

Ontbijt, kamer.

Kakkerlak, mieren (bij aankomst), auto geparkeerd in kleine garage beneden op advies van front office. Viel meer niet zonder hulp uit te komen. Alle plaatsen ware al bezet. Klein (niet verwarmd) zwembad buiten.

Ontbijt, kamer.

• Beoordeeld op: 10 mei 2016

Eigenlijk was alles prima.

Meer variatie met het ontbijt. Het was nu heel erg Engels georiënteerd.

Eigenlijk was alles prima.

• Beoordeeld op: 23 augustus 2015

Wifi

• Beoordeeld op: 11 juni 2015

alles was helemaal naar wens.

alles was helemaal naar wens. Perfect

• Beoordeeld op: 3 maart 2015

Goede prijs/kwaliteit