Beoordelingen over Memmo Baleeira - Design Hotels 4-sterren

Sítio da Baleeira, 8650-357 Sagres, Portugal

#2 van de 7 hotels in Sagres

fantastich mooi
    • Tweepersoonskamer met Gedeeltelijk Uitzicht op Zee

Het restaurant is misschien iets te klein voor het aantal gasten. Daardoor is het noodzakelijk om te reserveren en als je dat een beetje te laat doet, is er enkel nog plaats om 21h of 21h30.

Prachtig uitzicht uit (duurdere) kamers. De tuin en ligplaatsen rond zwembad zijn heel leuk ingericht met alle comfort. Lekker restaurant en leuke bar. Zeer goed ontbijt met genoeg tafels.

Ontspannen in een mooie omgeving.
    • Tweepersoonskamer met Gedeeltelijk Uitzicht op Zee

De restaurants kunnen wat groter. Ze kunnen nu niet alle hotelgasten bedienen bij het diner.

Ruime kamer met zeer comfortabel bed. Vriendelijk en behulpzaam personeel.

Top locatie, maar nog wat verbeterwerken
    • Tweepersoonskamer met Uitzicht op de Straat

Onvriendelijk personeel al bij aankomst werden we aan ons lot overlaten, zelf kamer moeten zoeken geen uitleg gekregen, we merkten op dat andere hotelgasten dit wel kregen. Geen terras, en kamer gelegen aan de parking zorgde voor veel lawaai Ook lawaai vanuit de gang of naburige badkamer was hoorbaar tot op de eigen kamer Verzorgd ontbijt, maar had aanpassingen gevraagd door voedingsintoleranties, in memo alfama in Lissabon had ze iets extra hun best gedaan, hier kort dat hebben we niet, niet eens gecheckt bij de kok of gekeken naar mogelijke opties... eet wat er is en anders niet... toewijzing naar de tafels was ook niet aangenaam en erg streng

Prachtige omgeving

Heerlijk hotel.
    • Tweepersoonskamer met Gedeeltelijk Uitzicht op Zee

Onze kamer had een groot balcon met ligstoelen en tafel met stoelen, maar binnen geen stoel. Omdat het koud en regenachtig was, misten we een fijne stoel binnen.

Fantastisch ontbijt. Heerlijk bed.

Een prima accommodatie in de westpunt van Europa. Het is er nog niet al te toeristisch.

Ons viel niets tegen.

Het is een mooi gelegen modern hotel. De gasten zijn gemêleerd en de faciliteiten zijn goed. Het restaurant van het hotel vereist wel reservering. De kwaliteit van de keuken is prima.

heerlijk
    • Tweepersoonskamer met Uitzicht op de Straat

Mooie grote kamer. Heerlijke bedden. Een super ontbijt. Ik heb andere recenties gelezen over het ontbijt. Het zou rumoerig en te klein zijn. Ik heb echter zelden zo'n uitgebreid ontbijt gezien. Heerlijke zelfgemaakte producten. Ontzettend veel ramen met uitzicht op zee. Ik zeg.. een dikke 10

• Beoordeeld op: 6 oktober 2017

Mooi, maar niet hartelijk
    • Tweepersoonskamer aan de Voorzijde met Zeezicht

De ontvangst. Personeel bij de receptie niet vriendelijk. Handdoeken voor bij het strand en het zwembad alsmede badjassen (niet standaard op de kamer) worden gratis verstrekt, maar niet met een lach en wel met een hoop administratief gedoe. Er is een zeer krakkemikkige sauna die de naam sauna niet waard is. Het binnenzwembad is niet schoon, er missen tegeltjes (scherpe randjes) en verschillende onderdelen functioneerden niet.

Prachtig mooi ingericht hotel op een mooie plek met een fraai uitzicht. Het ontbijt was fantastisch, wel jammer dat je niet buiten kunt zitten

Leuk, en passend in onze westkust tocht
    • Tweepersoonskamer aan de Voorzijde met Zeezicht

​Geen handdoekhaken, geen wijnglazen, geen zeepbakjes in douche en bad, douchedeur lekte In de woonkamer lag een kleed dat al tijden niet schoongemaakt c.q. goed gezogen was. De chips van maanden geleden zaten er nog in. Ontbijtzaal te klein, alle tafels daardoor erg dicht op elkaar en teveel dringen bij het buffet

Bijzonder vriendelijk personeel. Stranden goed lopend te bereiken, maar je moet wel goed kiezen met die wind, want het waait altijd stevig in Sagres.

Echt waanzinnig mooi designhotel met een prachtige tuin met...
    • Tweepersoonskamer met Gedeeltelijk Uitzicht op Zee

De douches in de kamer horen niet bij dit niveau en het binnenzwembad mag ook opgeknapt worden. Maar verder alles in orde.

Echt waanzinnig mooi designhotel met een prachtige tuin met een geweldig uitzicht! De staff is heel vriendelijk en behulpzaam. Bij het zwembad zit ook een bar met heerlijke drankjes en wat snacks. Het restaurant is ook goed en biedt een mooi uitzicht. Dit hotel zou ik zeker nog een keer boeken.

• Beoordeeld op: 15 september 2017

heerlijk
    • Tweepersoonskamer met Uitzicht op de Straat

Omdat wij met handbagage hadden gereist vroeg ik om een scheermesje hier rekende zij een euro voor beetje lachwekkend verder alles tot in de puntjes verzorgt.

Wij vierde de verjaardag van mijn vriendin. Als antwoord van het hotel hadden zij een leuke verrassing op de kamer achter gelaten heel erg attent!

Behoorlijk hotel
    • Suite met 2 Slaapkamers en Uitzicht op Zee

Overdruk tijdens ontbijt; keuze niet uitzonderlijk. Kamer voor 3 volwassenen bleek twee kamers en een evengroot salon tussen beide in. Badkamer / WC met glazen wand, niet volledig afsluitbaar

Modern design, verfrissend. Mooie locatie. Rust, degelijk bed

• Beoordeeld op: 8 juni 2017

Tof hotel
    • Tweepersoonskamer met Uitzicht op de Straat

Het bed kan wel eens gesmeerd worden ...

Tweede verblijf in dit hotel. Grote kamer in een uithoekje van het hotel met uitzicht op de haven. Proper. Goed ontbijt. Ruime parkeergelegenheid.

• Beoordeeld op: 14 mei 2017

ideaal voor wandelaars, fietsers en ontdekking van de westkust

ietwat afgelegen

Uitgebreid ontbijt, goed restaurant voor lunch en diner, met iets te weinig variatie in menu prachtig design geweldig uitzicht op de zee vriendelijk personeel

• Beoordeeld op: 11 mei 2017

Mooi hotel op een fantastische locatie
    • Tweepersoonskamer aan de Voorzijde met Zeezicht

Soms de indruk dat het design ten koste is gegaan van het comfort. Restaurant doet meer kwaliteit vermoeden dan het kevert.

Ligging super, zag er allemaal erg mooi uit. Vriendelijk personeel

• Beoordeeld op: 3 mei 2017

Relaxing stay in modern hotel.
    • Suite met Frontaal Uitzicht op Zee

Geen uitgebreide keuze ontbijt, wel een aantal bio-producten. Eenvoudig restaurant (pizza en andere ovengerechten). Badmuts verplicht bij zwemmen. Eerder bescheiden badkamer met bvb simpel douchegordijn. Het weer rond Sagres kan tegenvallen.

Zeer vriendelijk en efficiënt personeel. Zeer zeer ruime kamer (suite). Zeer goede bedden. Mooi en ruim hotel met strakke lijnen, mooie terrassen en ook binnen veel zithoekjes. Prachtig zicht op de baai van Baleeira.

• Beoordeeld op: 28 december 2016

Uitzicht vanuit de kamer, ook heerlijk ontbijt, vriendelijk...
    • Tweepersoonskamer aan de Voorzijde met Zeezicht

Uitzicht vanuit de kamer, ook heerlijk ontbijt, vriendelijk en behulpzaam personeel, mooie inrichting, zeer schoon en een heerlijk bed. Gezellige lobby met openhaard.

• Beoordeeld op: 8 november 2016

mooi gelegen hotel met lekker ontbijt
    • Tweepersoonskamer met Gedeeltelijk Uitzicht op Zee

ontbijtruimte iets te klein en te laag (lawaaierig) (gelukkig was het niet echt heel druk...) daardoor hebben we hier 's avonds niet gegeten kleine terrasjes maar toch beter dan niks..

heerlijk gevarieerd ontbijt mooi uitzicht rustig

• Beoordeeld op: 31 oktober 2016

Prima voor een nachtje, daarna snel weer terug naar Portugal
    • Tweepersoonskamer aan de Voorzijde met Zeezicht

Personeel was erg onbeschoft Ontbijt was een grote chaos, veel te veel mensen in een kleine ruimte en niet eens de mogelijkheid buiten te zitten

Mooie kamer, met sea view

• Beoordeeld op: 26 oktober 2016

Kort maar zeer aangenaam verblijf
    • Tweepersoonskamer met Uitzicht op de Straat

De afstand naar de kamers was vrij ver en moeilijk zich te oriënteren .bij langer verblijf allicht gemakkelijker

Niets op aan te merken,grote keuze enaangenaam om te ontbijten Kamers uitstekend

• Beoordeeld op: 28 september 2016

Goed verblijf
    • Tweepersoonskamer met Uitzicht op de Straat

Eerste kamer die we kregen stonk heel erg, hierop werden we raar aangekeken maar kregen wel uiteindelijk een andere/ betere kamer

Locatie en design en lekker zacht matras

• Beoordeeld op: 23 september 2016

- het uitzicht van uit de kamer
    • Suite met Frontaal Uitzicht op Zee

- ontbijt te veel lawaai en te druk - het slot van ons kamer was defect we hebben verschillende keren terug naar de receptie moeten gaan vooraleer we effektief geholpen werden

- het uitzicht van uit de kamer - de ruime kamer - resto terra buiten centrum is in Sagres super goed : aanrader

• Beoordeeld op: 22 september 2016

Mooie plek,
    • Tweepersoonskamer aan de Voorzijde met Zeezicht

Ontbijtzaal is wat aan de krappe kant.

Mooie locatie met uitzicht op zee en haventje. Bijzonder vriendelijk en attent personeel die echt extra's brachten. Lekkere pizzeria en heerlijke lounge. Plaatsje zelf stelt niet veel voor. Maar in hotel erg lekker verblijf gehad. Goede bedden. Zeker aanrader, met dank aan personeel !

• Beoordeeld op: 21 september 2016

Goed, maar had meer verwacht voor de prijs
    • Tweepersoonskamer met Gedeeltelijk Uitzicht op Zee

Ontbijt ruimte erg rumoerig ! Veel joelende en wenende kinderen , weinig rustgevend aan om de dag te starten. Ook een spiegelei dient men extra bij te betalen, nooit gezien !

Zeer goed hotel, perfecte ligging

• Beoordeeld op: 14 september 2016

Hadden we meer van verwacht
    • Tweepersoonskamer aan de Voorzijde met Zeezicht

Ontvangst bij het inchecken mocht best iets hartelijker. Foto's op de website van het hotel geven een iets vertekend beeld. Deze gaven de indruk van een klein en afgelegen hotel. Het tegengestelde is waar. De grootte van de ontbijtzaal is helemaal niet afgestemd op het aantal gasten en voelde daardoor wat verstikkend aan. Ook geen mogelijkheid om buiten te ontbijten; wat toch een absolute must is op dergelijke locatie.

Kamers proper, hygiënisch en ruim. Eveneens allemaal voorzien van een prachtig uitzicht over de zee. Restaurant hebben we niet geprobeerd maar de kaart zag er goed uit met een gezellige setting. Gratis parking voorzien aan het hotel. Ontbijt oké. Mooie en rustig buitenzwembad.

• Beoordeeld op: 21 augustus 2016

Mooi hotel, relaxte sfeer, leuk interieur, lief personeel, goede lokatie maar iets te prijzig.
    • Tweepersoonskamer aan de Voorzijde met Zeezicht

De kamer vond ik te klein voor de prijs van €204 per nacht. De gang is gehorig (wij zaten begane grond). Maaltijden in t restaurant zijn prijzig en niets bijzonders. Het is eigenlijk de prijs-kwaliteit verhouding die tegenvalt: je verwacht meer comfort/luxe van de kamer, zwembad is onverwarmd en ondiep (1.20 meter) en in verhouding klein (terras eromheen ook) en je ziet dat sommige meubels/spullen in de kamer maar ook in t hotel zelf aan vervanging toe zijn (bijv de douche of de poefen in de hal). Niet alarmerend, maar het zijn wel details waar ik op let en waar ik waarde aan hecht als ik voor deze prijs een kamer huur.

Personeel is heel vriendelijk, hartelijk en behulpzaam! Je voelt je welkom. Ontbijt was prima, goed aanbod en lekker. De sfeer is fijn: relaxed en niet te druk. Het interieur is stijlvol zonder tuttig of heel chique te zijn. Surfschool zit bij t hotel, da's super handig en er werkt leuk personeel. Lokatie is mooi met uitzicht op haven en gedeelte oceaan. Stranden zijn niet heel dichtbij (stevig eindje lopen), velen namen de auto om naar de omringende of de andere verder liggende prachtige stranden/baaien te rijden.

• Beoordeeld op: 20 augustus 2016

ligging was fantastisch, mooi uitzicht vanuit de ontbijtzaal...
    • Tweepersoonskamer met Uitzicht op de Straat

Sagres zelf is erg sfeerloos, jammer! bovendien zit je ver van alles af zodat je een stuk moet rijden. We vonden het hotel te massaal, hadden het ons kleiner voorgesteld, prijs kwaliteit was ons inziens niet okay: te hoge prijs voor een kamer !

ligging was fantastisch, mooi uitzicht vanuit de ontbijtzaal, zwembadje erbij met ook dat mooie uitzicht

• Beoordeeld op: 8 augustus 2016

unieke ligging, comfortabel designhotel, vriendelijke staf

Weinig op te merken, zelfs onze ervaring met het restaurant was positief (in tegenstelling tot andere beoordelingen)

Prachtige ligging met zicht op zee. Mooie, ruime kamers, alle comfort aanwezig. Zwembad met bar, verzorgde tuinen. Vriendelijk en behulpzaam personeel, ook in het restaurant

• Beoordeeld op: 31 juli 2016

Mooi modern hotel op een mooie ligging. Wel veel mist in de ochtend
    • Tweepersoonskamer aan de Voorzijde met Zeezicht

Prima kamer met mooi uitzicht over de baai. Ontbijt uitgebreid maar druk. Wel te begrijpen op zo'n mooie plek. Zwembad onverwarmd dus verfrissend. Weinig bedjes bij het zwembad en hier veel ongebruikt maar wel een handdoek erop.

• Beoordeeld op: 26 juli 2016

De rust die je zoekt is er niet te vinden
    • Tweepersoonskamer met Gedeeltelijk Uitzicht op Zee

- F&B faciliteiten zijn te klein in vergelijking met het aantal kamers en gasten - Je vindt geen rust in dit hotel - de ligging is helemaal niet zo 'zen' zoals de foto's doen uitschijnen

- er was altijd plaats op de parking - het interieur van de lobby en het à la carte restaurant

• Beoordeeld op: 26 juli 2016

Oprecht hotel!
    • Tweepersoonskamer aan de Voorzijde met Zeezicht

Niets, het zijn te verwaarlozen details dewelke je er met alle plezier bijneemt! vb een niet al te uitgebreide menukaart

geweldig concept! geslaagd in heel zijn opzet! uniek zicht! ideaal voor publiek met smaak voor schoonheid, eenvoud en puurheid!

• Beoordeeld op: 24 juli 2016

Geweldig, puur verwennen.
    • Tweepersoonskamer met Uitzicht op de Straat

Vanwege heel grote kamer was de TV te klein. Ook de ruimte bij het buitenzwembad was aan de kleine kant.

Prachtig design hotel met heel grote kamers en heel grote badkamer. Ontbijt was geweldig. Diner van hoge kwaliteit echter kleine porties. Grote prive parking.

Verbleven in juni 2016

• Beoordeeld op: 21 juli 2016

Te duur!
    • Tweepersoonskamer aan de Voorzijde met Zeezicht

Het designhotel en het zwembad zijn dringend aan renovatie toe. Het is de naam designhotel niet meer waardig. Prijs-kwaliteit te duur !! De kamer was super klein!

Het personeel en het ontbijt waren correct.

• Beoordeeld op: 19 juli 2016

design hotel met alle comfort in het rustige Sagres

zwembad is aan renovatie toe ontbijtruimte te klein voor aantal klanten: waarom geen tafels buiten voorzien?

uitzicht, locatie, inrichting hotel, rust

Wauw fantastisch
    • Tweepersoonskamer met Gedeeltelijk Uitzicht op Zee

Personeel, zwembad, eten, uitzicht!! Eigenlijk een 4,5 sterren hotel, heerlijk verblijf.

Prachtig hotel, mooie locatie
    • Suite met Uitzicht op de Tuin

Prachtig hotel, mooie locatie

• Beoordeeld op: 15 juni 2018

Prachtig uitzicht, super personeel!
    • Tweepersoonskamer aan de Voorzijde met Zeezicht

Geen fijn strand beneden bij het hotel

Het uitzicht over de oceaan Het personeel

Locatie!
    • Suite met uitzicht op de straat

Je mag smorgens niet zelf uw tafel uitkiezen. Met kinderen word je automatisch niet op de mooiste plek gezet met zicht op zee.

Locatie!

Verouderde accomodatie

Verouderde accomodatie

Locatie is echt top om te relaksen.
    • Tweepersoonskamer aan de Voorzijde met Zeezicht

Douchestraal past niet bij een dergelijk hotel. Echt zwak.

Locatie is echt top om te relaksen.

heerlijk ontbijt;

heerlijk ontbijt; prachtige ligging

Ontbijt was goed, personeel vriendelijk.
    • Tweepersoonskamer aan de Voorzijde met Zeezicht

Wij gingen er naar toe voor het zwembad maar dat was dicht. Slechte communicatie

Ontbijt was goed, personeel vriendelijk.

Voor herhaling vatbaar!

Badkamer verouderd

Ontbijt was super, ligging adembenemend mooi!

• Beoordeeld op: 27 oktober 2017

Prima hotel en vriendelijk personeel
    • Tweepersoonskamer aan de Voorzijde met Zeezicht

Fitness ruimte en kwalteit Vd toestellen onder de maat.

Onbijt was uitstekend, uitzicht op zee heel fraai

Prima, comfortabele stop voor een dag of twee op doorreis
    • Tweepersoonskamer met Gedeeltelijk Uitzicht op Zee

Fijne ligging met mooi uitzicht op de zee en haven, vriendelijk en efficient personeel. Prima uitvalsbasis

• Beoordeeld op: 12 oktober 2017

Mooi maar klein

De maat vd kamer

Mooie ligging

• Beoordeeld op: 4 juli 2017

Prachtige locatie met uitzicht op zee!
    • Tweepersoonskamer met Gedeeltelijk Uitzicht op Zee

Het personeel viel jammer genoeg tegen.

Het uitzicht was prachtig en de faciliteiten waren top!

Locatie, uitzicht, buitenzwembad, personeel, restaurant
    • Tweepersoonskamer aan de Voorzijde met Zeezicht

Airco's lawaaierig (binnen in kamer, of buiten kamer met terrasdeur open)

Locatie, uitzicht, buitenzwembad, personeel, restaurant

• Beoordeeld op: 31 mei 2017

Stijlvol hotel met uitstekende service op prachtige locatie.
    • Suite met Uitzicht op de Tuin

Spa was toe aan renovatie.

De kwaliteit van dienstverlening!

• Beoordeeld op: 19 mei 2017

Prima ontbijt en prima restaurant.

Alles top.

Prima ontbijt en prima restaurant. Mooi zwembad, mooie ligging.

• Beoordeeld op: 13 mei 2017

Tophotel op een prachtige locatie

Prachtige locatie

• Beoordeeld op: 12 mei 2017

Geen broodjes bij het ontbijt

Geen broodjes bij het ontbijt

Rustig,aangenaam & kwaliteit

Kwaliteitshotel met kwaliteitsservice

• Beoordeeld op: 11 maart 2017

Mooi hotel met uitzonderlijk mooi ligging.
    • Tweepersoonskamer met Uitzicht op de Straat

Maar 1 faiteuil op 2 persoonskamer.

Goed ontbijt. Upgrade gehad van kamer ivm met werkzaamheden aan buitenzwembad en schilderwerkzaamheden.

• Beoordeeld op: 17 januari 2017

Heel behulpzaam personeel.
    • Tweepersoonskamer met Uitzicht op de Straat

Heel behulpzaam personeel. Ongevraagd upgrade gekregen. Prima uitgebreid ontbijt,

• Beoordeeld op: 23 november 2016

Uitstekende ligging om de streek te verkennen per fiets of auto.
    • Tweepersoonskamer met Uitzicht op de Straat

Heerlijk ontbijtbuffet !! .

• Beoordeeld op: 20 oktober 2016

Leuk hotel op een bijzondere plek.

Het hotel ligt prachtig aan 'het einde van de wereld'. Het ontbijt en het diner waren voortreffelijk en de service is heel vriendelijk.

• Beoordeeld op: 21 september 2016

ligging hotel

ligging hotel

• Beoordeeld op: 30 augustus 2016

Uitzicht en faciliteiten
    • Tweepersoonskamer aan de Voorzijde met Zeezicht

Gehorig hotel. Je kon de mensen op de gang duidelijk verstaan. Prijs-kwaliteit Verouderd zwembad

Uitzicht en faciliteiten

• Beoordeeld op: 9 augustus 2016

Zeer vriendelijk personeel!
    • Tweepersoonskamer met Gedeeltelijk Uitzicht op Zee

Zeer vriendelijk personeel!! Allemaal: aan de receptiebalie, bij de bediening en het onderhoud van kamers en gangen.

• Beoordeeld op: 4 augustus 2016

De suite was heerlijk ruim
    • Suite met 2 Slaapkamers en Uitzicht op Zee

Zware onderbezetting in het restaurant

De suite was heerlijk ruim

• Beoordeeld op: 25 juli 2016

Het hotelrestaurant was schitterend!

De kamer had confortabeler gekund voor een 4* hotel

Het hotelrestaurant was schitterend!

• Beoordeeld op: 25 mei 2016

Super mooi en schoon hotel, heel mooi gelegen in een mooie...

Het ontbijt was matig!

Super mooi en schoon hotel, heel mooi gelegen in een mooie omgeving. We hadden de suite met uitzicht over de Atlantische Oceaan... echt een aanrader! De bedden waren heel comfortabel en het ontbijt was matig. Verder een hele fijne tijd gehad en komen zeker terug.

• Beoordeeld op: 3 mei 2016

Ontbijt en kamers prima.

Faciliteiten voor kinderen niet "open". Hierover is vooraf niet goed gecommuniceerd door Memmo. Ook de gym (voor mij belangrijk) erg onder de maat.

Ontbijt en kamers prima.

• Beoordeeld op: 4 januari 2016

de mooie omgeving en het avondeten in het hotel

De matrassen waren doorlegen. Er was geen sfeer in het hotel, lange kale gangen. voor de prijs die we betaalden (meer dan 100 euro per nacht) zijn er betere alternatieven.

de mooie omgeving en het avondeten in het hotel

• Beoordeeld op: 9 november 2015

Fijne ontbijt-ruimte en mooi en aangenaam restaurant - mooie...

Stoombad werkte de twee dag niet - handdoeken en badmatjes waren soms letterlijk tot op de draad versleten - jet van zwembad werkte niet - hier en daar opfrissen is echt nodig

Fijne ontbijt-ruimte en mooi en aangenaam restaurant - mooie kamers

• Beoordeeld op: 4 november 2015

zeer mooi en modern hotel.

In Sagres is er niet veel te beleven, buiten dan de rotsachtige kustlijn en het fort.

zeer mooi en modern hotel. appartement voldoet aan de verwachtingen. de bedden zijn zeer goed. prachtig uitzicht over de haven er de baai. we hebben i het hotel een fiets gehuurd en dat was prima ervaring.

• Beoordeeld op: 25 oktober 2015

Het prachtige uitzicht vanaf onze ruime suite op de begane...

Het hotel was hier en daar toe aan onderhoud. Het binnenzwembad is in de middag niet vrij toegankelijk maar moet gereserveerd worden voor een half uur per kamer.

Het prachtige uitzicht vanaf onze ruime suite op de begane grond.

• Beoordeeld op: 15 september 2015

Het uitzicht was heel erg mooi

Het grootste deel van het personeel was onbeleefd, het zag er mooier uit op foto's en het zwembad was zeer klein voor de hoeveelheid klanten.

Het uitzicht was heel erg mooi

• Beoordeeld op: 24 augustus 2015

Kamer met zeezicht is zeker een aanrader, het lijkt een...

De negatieve beoordelingen die ik van andere heb gelezen zijn geheel terecht. Ook ik vind de prijs/kwaliteit helemaal niet evenredig. Begrippen als design en luxe gebruiken, tja, dan moet je dat ook zien waar te maken. Dat vergt van een onderneming continue opvolging, investering, renovering. Ik was sprakeloos bij het zien van een renovering in mijn badkamer, geen lichtdichte screen voor het vensterraam anno 2015 etc. Het hotel mist echte, oprechte 'warmte'. Het personeel (zeer vriendelijk) in resto/ontbijt ruimte, moet keihard werken en lijkt niet echt gelukkig (terecht) met de druk en omstandigheden. En als laatste, het zwembad water was véél te koud ! (ik raad hen zonnepanelen aan om het water alsnog wat te verwarmen) Ik hoop van harte dat er actief iets wordt gedaan met de negatieve punten want het blijft een unieke locatie. Feedback moet je 'wakker' houden.

Kamer met zeezicht is zeker een aanrader, het lijkt een postkaart, maar dan eentje waarvan de boten/zon in beweging komen ! Gratis parking aan het hotel.

• Beoordeeld op: 11 augustus 2015

Mooie comfortabele en ruime suite.

Balkon met ondoorzichtig glas dat het uitzicht op de oceaan belemmert als je neerzit en vrij smal. Badproducten werden onvoldoende bijgevuld. Personeel mag vriendelijker zijn. Restaurant te klein bij het ontbijt waardoor heel druk en aanschuiven.

Mooie comfortabele en ruime suite. Uitstekende ligging. Voortreffelijk ontbijt. Veel ruimte en licht.

• Beoordeeld op: 7 augustus 2015

Erg mooi hotel, luxe entree, grote kamer, met superuitzicht,...

Om zelf te koken en eten weinig pannen en ander gerei. Bij aankomst kapotte koelkastdeur en tuindeur. Wel meteen gerepareerd maar dat zou toch niet mogen bij deze categorie hotel. Dorpje viel tegen, wel paar leuke restaurants, maar verder niets te beleven

Erg mooi hotel, luxe entree, grote kamer, met superuitzicht, goed geholpen door personeel, extra betalen voor uitzicht loont!

• Beoordeeld op: 23 juli 2015

Kamers zijn ruim.

Ik kreeg niet het gevoel hier welkom te worden geheten. Het ontbrak aan hospitality. We hebben hier slechts 1 x geluncht. Fantasieloos eten, 45 min moeten wachten op 5 stukjes belegd stokbrood en veel te duur. Je had 1 x in 2 dagen het "recht" op een schone badhanddoek. Ontbijt onder de maat en veel te massaal.

Kamers zijn ruim. Mooi formaat zwembad.

• Beoordeeld op: 23 juni 2015

Mooie locatie.

De sauna zag er zeer verouderd uit, is klein en rook niet fris. Helaas hadden wij bewolkt weer waardoor wij geen fraaie zonsondergang hebben gezien.

Mooie locatie. Mooi uitzicht, gezellig restaurant met goed ontbijt en diner.

• Beoordeeld op: 20 mei 2015

Design hotel, strakke kamers met alle comfort.

Eerste avond viel het eten in het hotel wat tegen. Pizza was te deegachtig en niet krokant gebakken.

Design hotel, strakke kamers met alle comfort. Heel mooi uitzicht op de baai.

• Beoordeeld op: 16 mei 2015

Algehele uitstraling.

Sagres zelf is als stadje niet zoveel te beleven. Het fort en kaap vincent zijn wel aan te raden.

Algehele uitstraling. Personeel zeer vriendelijk en kundig. Goed ontbijt. Goede grote en schone kamer. Mooi zwembad.

Er zijn ook 24 beoordelingen zonder commentaar. Deze beïnvloeden de algemene beoordelingsscore.