Beoordelingen over OPOHOTEL Porto Aeroporto 4-sterren

Rua do Hotel Pedras Rubras, nº99, 4470-573 Maia, Portugal

#1 van de 11 hotels in Maia

Prima hotel dichtbij Porto Airport

Het was maar 1 overnachting ter overbrugging van de terugreis. Prima hotel, shuttlebus was er snel om ons op te halen in de avond. Fijn dat er nog wat gegeten kon worden in de avond.

Wij boekten dit hotel omdat we vroeg onze vlucht hadden.

Wij boekten dit hotel omdat we vroeg onze vlucht hadden. Dit was hiervoor perfect gelegen. We kregen een gratis shuttle naar de luchthaven aangeboden. Je zit ook vlakbij autoverhuurbedrijven, dit is zeer makkelijk om makkelijk je auto af- op te halen. Zeker een aanrader als je laat toekomt op de luchthaven of vroeg vertrekt.

Airporthotel met tram/metroverbinding naar het centrum

Een trap in het midden van de kamer is wel een 'speciale vondst' van de architect, maar verder gewoon overbodig en 's nachts ook gevaarlijk. Wie bedenkt zoiets ...

Ophotel is een airporthotel. Twee straten verder is een 'metro'halte (reistijd 0,5 u naar het centrum, in daluren frequentie ongeveer 25 minuten. Bij slecht weer kan je een halte verder rijden tot de airport en je daar door hun shuttle laten halen. Je kan je auto gratis op het hotelterrein achterlaten, voor de overdekte garage moet je betalen.

• Beoordeeld op: 5 september 2018

Ideale verblijf als afwachting op je vliegreis vanuit Porto
    • Suite met 2 Slaapkamers

Het lawaai van het naburige gebouw. Stenenfabriek; daar begonnen ze reeds vroeg te werken bijgevolg ben je ook wakker.

De kamer was immens groot en voldeed perfect voor twee volwassenen en twee kinderen.

prima als stop voor of na vliegen

Diner gebruikt, fijn dat het wordt aangeboden, er is ook weinig in de omgeving...maar voor wat we van de Portugese keuken waren gewend...viel dit enorm tegen. Erg standaard, diepvriesproducten, hotelvoedsel wat over de hele wereld hetzelfde smaakt. Heel jammer

Supergoed ontbijt, heerlijke kamer, fijne douche. Locatie vlakbij vliegveld en dat was ook precies het doel. Even een nachtje dichtbij het vliegveld. Bedden slapen ook erg fijn. Gratis shuttle service naar het vliegveld.

De locatie voor het vliegveld was top!

De locatie voor het vliegveld was top! De kamers zijn heel ruim, wat het een perfecte uitvalbasis maakt om je koffer eens goed te organiseren de dag voor je terug vliegt naar je bestemming. Ook de badkamers zijn top! het persooneel is behulpzaam en vriendelijk.

Super schoon en heerlijk groot bed.

Er is verder echt niets te doen en niets fatsoenlijk te eten in de buurt rond lunchtijd. Je kunt wel dineren in het hotel, maar dat hebben wij niet gedaan.

Locatie van het hotel is op wandelafstand van het vliegveld en de metro (5 tot 10 minuten). Daarnaast zijn de bedden echt groot (zeker 2 meter breed en zeker 2 meter lang). De douche is groot genoeg voor 2 personen. de kamer is heel schoon. Het ontbijt is prima, brood, yoghurt, fruit en beleg. Daarnaast Engels ontbijt. De shuttle rijdt graag voor je, ook om even wat te snacken op het vliegveld (wat erg tegenviel). We hebben voor meerdere nachten de auto geparkeerd in de parkeergarage voor 5,25 euro per dag/nacht, ook al sliepen we er maar 1 nacht.

Ideaal hotel voor 1 nacht om 's morgens het vliegtuig te...

Ideaal hotel voor 1 nacht om 's morgens het vliegtuig te nemen. Ruime kamer en badkamer. Heel vriendelijk personeel, ze brengen je gratis naar de luchthaven. Ook heel uitgebreid en lekker ontbijt met alles erop en eraan, ook wanneer je vlucht heel vroeg in de morgen is, je kan er ontbijten vanaf 4u 's morgens.

Ideaal voor als je je vlucht hebt in de ochtend....

Top kamer. Stil, geweldige douche, heerlijke bedden, ruim. Goed ontbijt, Overzichtelijke maar prima diner kaart. Shuttlebus heeft ons 's ochtends in 5 minuten naar luchthaven gebracht.

Comfortabele functionele overnachting.

Het hotel is wel heel ongezellig ingericht. Industriële omgeving maar dat mag je verwachten wanneer je een hotel op het vliegveld boekt. De pianomuziek tijdens het diner.

Grote koele kamer. Alles heel functioneel en aangenaam. Fijne douche. Diner was goed.

goed voor luchthaven
    • Executive Suite

diner gaat wel; zeker niet slecht, maar op andere plaatsen wat beter

ruime kamers, comfortabel. Schoon Locatie op loopafstand van luchthaven. en dan ideaal Voor mensen met veel bagage is er een shuttle service

Vlakbij het vliegveld, gratis shuttle.
    • Suite met 2 Slaapkamers

Hotel ligt temidden van braakliggend terrein, bedrijfsgebouwen en wegen.

Vlakbij het vliegveld, gratis shuttle. Enorme familiekamer met 2 aparte slaapkamers. Prima ontbijt, restaurant met betaalbare avondmaaltijd.

mooie ruime kamer, hele ruime badkamer.

Personeel was niet echt behulpzaam behalve de chauffeur van de gratis shuttle bus, super aardige vent ook in de vroege ochtend

mooie ruime kamer, hele ruime badkamer. En goed ruim bed (groot voor Portugese begrippen) heel handig als slaapplaats als je vroeg moet vliegen met gezin. En avond ervoor nog even naar Porto stad geweest voor eten, heel makkelijk met metro of taxi.

Ideale locatie vlakbij het vliegveld met een eigen shuttle...

Ideale locatie vlakbij het vliegveld met een eigen shuttle die je naar het vliegveld brengt. De faciliteiten zijn uitstekend en de kamers schoon en erg ruim.

een uitstekend hotel voor een late aankomst of een vroege start.

Wij kwamen met het openbaar vervoer vanaf porto. En hoewel wij ons aangekondigd hadden moesten we naar het hotel lopen met 2 zware koffers terwijl op de site vermeld staat dat ook vanaf het metrostation (ligt op de route) een shuttle dienst was.

De kamer was strak, modern en uitstekend gefaciliteerd. Voldoende stopcontacten. Eindelijk een hotel dat het begrijpt. De bedden waren prima De badkamer was schoon. Na twee weken Portugees eindelijk weer een Engelse zender op de TV. :) Het ontbijt was netjes verzorgt en ruim voldoende De shuttle was correct en op tijd.

Prima doorreishotel met super ligging naast de luchthaven

Super ligging bijna op wandelafstand van luchthaven Rustige kamers, ruim en luxueus Mooie ruime badkamer met inloop - regendouche Leuke bar Goed onbijt Prima prijs/ kwalteit verhouding

Ideaal voor citytrip naar Porto

Niets. Enkel opletten voor de trappen in de slaapkamer. (Waarom dit men doet blijft een raadsel).

Schitterend (vernieuwd) hotel, dicht bij de luchthaven : luchtig & kraaknet. Prima ontbijt. Super diner. Gratis shuttle naar en van de luchthaven of metrostation. (Pluimpje voor de super galante chauffeur) Ruime kamers. Vriendelijk personeel

Zeer goed, keren zeker terug als we in Porto zijn,

Eigenlijk niets, service is gewoon geweldig

Kamer was geweldig, goede ruime douche, receptie erg goed, snel geholpen, parkeren geen enkel probleem. Ondanks dichtbij luchthaven, geen enkel overlast. Ontbijt voldeed zeker aan onze verwachtingen. Dineren in het restaurant met een kleine kaart is zeker aan te raden, normale Portugese prijzen. Personeel jong en aardig, doen hun uiterste best.

• Beoordeeld op: 7 juni 2018

Heerlijk verblijf in de nabijheid van het vliegveld en de kust.

De informatie over de openingstijden van bar en restaurant. Mooie kamer, maar met een hoogte verschil en dat is niet ongevaarlijk. Een in mijn ogen belachelijke douche installatie, maar hij werkte goed.

De inzet van het balie personeel, top! De wandelafstand. Dat is van af de airport met rugzak circa 10 minuten. maar er is de gratis pendeldienst. Goed restaurant. Dicht bij goede verbindingen naar de stad.

Ruime kamer, fijne douche

Matrassen zijn redelijk, ontbijt valt tegen. Beide zaken zijn niet 'erg' maar voor de prijs zou ik echt aanzienlijk beter verwachten.

Ruime kamer, fijne douche

OPO-hotel Porto Airport is echt TOP

Niets viel tegen.

OPO-hotel is zeer geschikt (heerlijk zelfs) bij een ochtendvlucht vanuit Porto Airport of als je s'avonds later zou aankomen. Echt verrassend geweldig. Uitstekende prijs (ca. 35 euro pp). Vlakbij het vliegveld (8 minuten lopen of paar minuten met gratis shuttle service). Grote kamers, geluiddicht, zeer goede badkamer en uitstekend ontbijt (exclusief kamerprijs). Wij ontweken daardoor de drukke ochtendspits in Porto en gingen uitgerust terug naar Nederland.

Aangenaam hotel
    • Executive Suite

Routebeschrijving naar het hotel niet heel duidelijk. Gerechten van roomservice heel erg duur

Ruime kamer, grote badkamer en het personeel was heel vriendelijk en zeer behulpzaam

ideale ligging om vroege of late vluchten te halen zonder verre verplaatsing

I think for an airport hotel the bar should be opened a bit longer for people arriving after a long day of travel or work to relax a bit.

Clean, big rooms, situated really close to the airport with a good and free shuttle service! Perfect for early or late flights arrivals and departures.

• Beoordeeld op: 7 april 2018

Ideaal hotel om te overnachten voor of na vlucht - ligt...

Badkamer : wc doorspoelen heel luidruchtig !

Ideaal hotel om te overnachten voor of na vlucht - ligt dicht bij luchthaven en autosnelweg (dus wel wat verkeersgeluid) Personeel heel vriendelijk - mooie, ruime kamers - grote badkamer. Gratis shuttle naar de luchthaven - te reserveren bij aankomst in hotel. Ontbijt al mogelijk vanaf 04.00 u tot 10.00 u (7 €/persoon) - goed ontbijt

Snelle shuttleservice, bellen en binnen 5 min was de...

Snelle shuttleservice, bellen en binnen 5 min was de chauffeur er al. Het is een hotel dicht bij het vliegveld. Volgende dag op pad en we werden meteen naar de autoverhuurder gebracht. Prima ontbijt en zeer ruime kamer

Dicht bij de luchthaven en gratis shuttle naar de luchthaven.

Te weinig kapstokken. 3 trappen in de gang van de kamer 127 (op het gelijkvloers). Heel gevaarlijk als je 's nachts naar het toilet moet. Toilet is apart, maar toch in de badkamer. Dus ook niet ideaal. Want je moet door de badkamer om naar het toilet te gaan.

Dicht bij de luchthaven en gratis shuttle naar de luchthaven. Mooie, grote douche met regendouche aan de ene kant en een soort massagedouche aan de andere kant van de douche. Ontbijt is al beschikbaar vanaf 4 uur. Grote kamer.

Uitstekend bevallen en steekt met kop en schouder uit boven het Parkhotel.

Een voorziening waarop de koffer geplaatst kan worden zonder een muur te beschadigen.

Vriendelijk personeel. Uitstekende locatie t.o.v. vliegveld en metro. Ruime kamer. Free shuttle naar het vliegveld.

• Beoordeeld op: 3 februari 2018

zeer leuk verblijf

soms een beetje lawaai.

zeer heerlijk ontbijt, grote kamer met grote en goede douche. aparte wc is pluspunt. vriendelijk personeel, zeer vriendelijke chauffeur en zeer goede transfer van en naar luchthaven.

• Beoordeeld op: 15 december 2017

Mooi hotel..heel goed ontbijt..goede gratis shuttleservice en top personeel

Niets alles was top

Ik kwam aan op het vliegveld met de bus uit Galicia. Ik zag de shuttlebus welke gratis is net vertrekken..ik bel het hotel en meteen wordt gezegd dat zij het busje gaan bellen om om te keren. Inderdaad na nog geen 3 min komt t busje weer aanrijden. Top gewoon! Obrigado..en dan de kamer..wat een heerlijke douche zeg! Zeer mooi met horizontale stralen..heerlijk bed er ook nog bij. De volgende dag was het ontbijt van 4 tot 10 uur...ruim de tijd dus om ergens tussenin te ontbijten...heerlijk hotel om even een avondje bij te komen.

• Beoordeeld op: 10 december 2017

Handige verblijfplek als start na late aankomst op vliegveld Porto

Voor een hotel dat afgestemd is op reizigers van of naar een vliegveld is het jammer dat het restaurant reeds om 22 u gesloten is. Gelukkig is er nog een beperkte service aan de bar.

De kamers zijn uitstekend uitgerust en lekker ruim. Ondanks de nabijheid van een vliegveld en een snelweg is het niet gehorig.

• Beoordeeld op: 5 december 2017

Een absolute aanrader voor wie een nacht op het vliegveld moet verblijven

Luxe kamer, erg vriendelijk personeel, snelle roomservice en via de site niet erg duur. Transport vanaf huurauto locatie en naar de incheckhal, heel goed geregeld!

• Beoordeeld op: 14 november 2017

Snel, efficient en mooie kamers

Jammer genoeg waren de gordijnen net niet lang en breed genoeg om de kamer helemaal donker te maken, hoewel het compleet verduisterende gordijnen waren. De prijs van een Duvel heeft mij even doen verschieten: €9!

Wij hadden kamer 106 en het was net een balzaal! Heel mooie kamer met veel ruimte en grote kasten, dus het is zelfs ideaal om een week te verblijven. We hadden zelfs een klein terras en, het beste van al, er was een dubbele douche. Wat een luxe! Het personeel was vriendelijk en efficient, precise wat nodig is bij een luchhaven hotel. De gratis shuttle tussen de luchthaven en het hotel was mooi op tijd en de chauffeur was heel vriendelijk en gedienstig. Het eten is, gezien de prijs, best ok. Het ontbijt was niet heel uitgebreid, maar voldoende variatie.

• Beoordeeld op: 29 oktober 2017

Kort maar tevreden.kom er zeker nog eens als ik op.Porto vlieg.

De bediening van het restaurant moest ook de naast gelegen bar bijhouden ,daardoor werd het wel eens wat langer wachten in het restaurant. eten restaurant kan wat beter. Is wat simpel..

Schoon hotel, kamers goed , fris en schoon hotel dichtbij vliegveld.

zeer competente receptionist, goed engelstalig

zeer competente receptionist, goed engelstalig ruime , zeer verzorgde kamer; prima douche; en vooral : practische shuttle naar de luchthaven! zeker aan te bevelen!

Bij een volgend bezoek aan Porto weer naar dit hotel

Zeer ruime kamer, badkamer en zelfs kitchenette. Goed ontbijt en behulpzaam en vriendelijk personeel. Uitstekende locatie aan de rivier en op loopafstand van centrum

• Beoordeeld op: 10 oktober 2017

Uitstekend hotel vlak bij het vliegveld

Het enige minnetje vonden wij de prijzen in het restaurant: een glas wijn was weer op het niveau van Nederland, waar het in heel Portugal een euro of 2 kost . Ook het ontbijt hebben vanwege de relatief te dure prijs niet genomen.

Als je dicht bij het vliegveld van Porto een hotel zoekt is dit hotel een aanrader. Een uitstekend modern hotel, grote luxe slaapkamers en dito ruime badkamer , goede airco, goede bedden. Vriendelijke receptie. Uitstekende gratis (!) taxi service van en naar het vliegveld op de door jezelf gewenste tijd . Het hotel ligt op 5 minuten van de metro en op 10 minuten van het vliegveld .verder is in de buurt niets , want het hotel ligt op een industrie terrein. Met een beetje geluk zit het verhuurbedrijf van je auto wel vlakbij.

Modern comfortortabel hotel, doch zonder ziel en dus vooral geschikt voor kort verblijf.

Het niveauverschil halverwege de kamer (4 treden) tussen bed en toilet/badkamer kan 's nachts een ernstig probleem veroorzaken.

Correct hotel voor overnachting bij vlucht de volgende morgen. Perfecte locatie en alle comfort.

heel goed hotel

Prima ontbijt, moderne ruime kamer, prachtige badkamer met douche voor twee personen!, goede plek om auto te parkeren, dichtbij terminal. Uitstekende plek om te verblijven voor of na de vlucht. er is ook een shuttle die je op moment van en naar de terminal kan brengen.

• Beoordeeld op: 21 september 2017

We hadden om kamers naast elkaar gevraagd en die hebben we niet gekregen om dat we een kamer met dubbelbed wilden en een kamer met twee enkele bedden. Daar hadden ze me wel eerder op attenderen.

Grote ruime kamers met grote ruime badkamers. Het ligt naast het vliegveld. We werden ook naar het vliegveld gebracht met busje van het hotel, 2 minuten rijden.

• Beoordeeld op: 14 september 2017

Portugese gastvrijheid

Heerlijk schone en ruime kamer, badkamer grooooooot en een heerlijk ontbijt. Prima hotel gelegen op steenworp van het vliegveld en voor hotel begrippen heerlijk stil. Pendelbus van en naar vertrekhal, perfect overnachtingshotel.

Prima verblijf en aangenaam verrast door de rust en vriendelijkheid .

Wat beter had gekund is het wegrijden van het terrein. Wij wisten niet dat het kaartje dat je bij het oprijden van het terrein krijgt bij de balie geactiveerd moet worden voordat je er weer af kunt. Was wat geklungel dus.

Zeer vriendelijk en behulpzaam personeel. Wat vooral leuk was is dat we te voet vanuit het hotel ter oriëntatie naar het vliegveld waren gelopen. Toen we terugliepen stopte er ineens een shuttlebus van het Opo Hotel naast ons en de chauffeur vroeg ons of we een lift wilden. Hij had ons blijkbaar herkent. Ook lekker gegeten in het restaurant en s'morgens prima ontbijt gehad.

Echt een aanrader als je 's morgens vroeg moet vliegen. De kamers waren super deluxe!
    • Suite met 2 Slaapkamers

Er is helaas verder niets in het hotel aanwezig.

Een super deluxe hotel, nog nooit zo'n mooie kamer gehad in Portugal en lekker dicht bij de luchthaven. Super vriendelijk personeel en je kan er lekker eten.

Ideale locatie als tussenstop

Het bed maakte jammer genoeg veel lawaai

Zeer vriendelijke ontvangst ondanks de late aankomst in het hotel. Grote, mooi ingerichte kamer en ruime luxueuze douche. Uitgebreid ontbijt. Heel stil, je zou bijna vergeten dat je vlakbij de vlieghaven bent.

Uitstekend.

Zeer fijne bedden. Meer dan prima badkamer. Ontbijt wordt vroeg geserveerd, zodat dit hotel een prima plek is als je 's morgens heel vroeg moet vliegen.

• Beoordeeld op: 19 augustus 2017

in alle opzichten voor herhaling vatbaar!

de omgeving van het hotel.....maar ja, wij boekten een kamer omdat het hotel dichtbij het vliegveld ligt en onze vlucht al redelijk vroeg in de ochtend gepland stond....dus de omgeving namen we op de koop toe.

uitstekend....wij waren verrast door het "totaal" van het opohotel omdat de foto op de site, via welke ik de reservering deed, een mindere kwaliteitsindruk opriep....maar de werkelijkheid was "totaal" anders....in alle opzichten.Ook de gratis shuttle naar het vliegveld is een prima service-element.

Prima hotel op een steenworp van de luchthaven.

Op de luchthaven even het hotel bellen en na 3 minuten staat de shuttle vóór de deur. Mooi, modern hotel met ruime kamers. Prima badkamer. Het ontbijt is zeer goed. Van de luchthaven heb je totaal geen geluidsoverlast. Vlakbij dit hotel is de metro (eigenlijk een tram) en binnen een half uur sta je in het centrum van Porto.

Niet zo tevreden.

Deuren naar balkon kunnen niet open, er is alleen heel fel licht. Internationale gamma aan slechte televisiekanalen is ergerlijk. Duur.

Lekker dicht bij het vliegveld en ook bij de metro naar het centrum. Ruime kamer.

Heerlijk hotel voor vroege vluchten

Geweldige ruime kamers. Shuttle service voor naar de luchthaven. Geen last van geluid van vliegverkeer, supergoed ontbijt, mooie vertrekken en gangen, echt veel werk gemaakt van het geven van een goed gevoel waarin comfort voorop staat.

Prima overnachtingshotel bij t vliegveld

Onze buren wilden om 4 uur in de ochtend waarschijnlijk als eersten gebruik maken van het ontbijtbuffet. En dan maakt zo'n heerlijke douche wel erg veel lawaai. Het blijft een hotel waar mensen 24 uur per dag komen en gaan maar dat weet je vantevoren.

De locatie is ten opzichte van het vliegveld perfect; ook is er een gratis shuttleservice van en naar t vliegveld duurt ong 7 minuten ( wel reserveren). Er zijn 2 metrostations binnen 750 meter van het hotel naar het centrum van Porto Trindade ( om de 20 minuten en duurt een klein half uur) Ontbijt was ok ( ei, spek, worstjes, vleeswaren, veel zoet, taart, diverse broodsoorten, muesli ed.ed) Inloopdouche was erg prettig ; masssagedouche als deze kom je niet vaak tegen! Bedden waren redelijk hard maar dat blijft erg subjectief.

Ideaal voor een ontspannen avond/nacht voor een vroege vlucht!

Niets!!

De afstand tot de luchthaven is ideaal, de gratis shuttle is eigenlijk overbodig voor mensen die goed te been zijn. Het is zo'n 5 minuten wandelen tot de luchthaven. De badkamer (met regendouche..) is groot en comfortabel. De rest van de kamer is perfect, uitstekende wifi en een comfortabel bed en zetel!

Opo is een uiterst geschikte opportuniteit met klasse, bij het vliegveld van Oporto.

niets op aan te merken!

na een telefoontje onmiddellijk door de shuttle opgehaald en naar een nieuw en proper hotel gebracht in 3 minuten. Het hotel is nieuw en voorzien van een mooie inrichting en hoge standaard van afwerking en comfort. Ideaal voor een nachtje of twee en zeker voor een vroege ochtend- of na een late avondvlucht. Met verzorgd restaurant en bar. Zeer net!

• Beoordeeld op: 28 juni 2017

Voor een of twee nachten is dit een prima oplossing.

Door de vliegvertraging, konden we niet meer naar de stad, maar dat heeft niets met het hotel te maken.

Het hotel ligt op een steenworp afstand van de luchthaven en de metro. Het mail contact verliep vlot net zo als het vervoer van en naar de luchthaven (gratis). De kamer was ruim tot zeer ruim te noemen. Het ontbijt was basic maar goed. Wil je langer in Porto zijn kies dan een accommodatie in de stad.

gewoon goed

Je kan er niet buiten zitten, enkel bij de kamers met terras, dus zeker vragen bij boeking.

het is gewoonweg een super hotel voor de prijs, en ook top personeel, goed gelegen, van daar kan je de met metro nemen naar Porto.

Goed hotel voor reizigers die de volgende dag vroeg moeten vertrekken

Minder geschikt voor vakantiegangers die nog een aantal dagen in Portugal willen blijven. Alhoewel je in een half uur in het centrum van Porto bent met de Metro

Prima hotel voor reizigers die de volgende dag vroeg moeten vertrekken. Shuttle bus is aanwezig. Personeel is behulpzaam.

• Beoordeeld op: 14 juni 2017

Hotel ivm vroeg vertrek van airport gekozen.

Hotel ivm vroeg vertrek van airport gekozen. Prima service met shuttle vanaf autoverhuur en volgende dag naar airport. Vroege ontbijtmogelijkheden ook heel fijn.

• Beoordeeld op: 31 mei 2017

Hotel op loopafstand van de luchthaven.

Hotel op loopafstand van de luchthaven. Vlakbij metro. Mooie moderne grote kamers en badkamer. Goed bed. Goeie wifi, lekker ontbijt. Vriendelijk personeel. Goed restaurant. Airco die weinig geluid maakt.

• Beoordeeld op: 18 mei 2017

Kwalitatief uitstekend hotel en perfecte luchthaven service.

Hoewel wij in Portugal niet anders hebben meegemaakt, zouden andere worstjes bij het ontbijt wenselijk zijn. De zachte knakworstjes geven een klein deukje in de kwaliteit van het ontbijt!

Eigenlijk alles. We hebben ervaring met dit hotel.

Prima accommodatie en goed restaurant voor de reizigers die vanuit Porto naar huis reizen.
    • Suite met 2 Slaapkamers

Omdat wij in de ochtend een vlucht hadden was deze accommodatie direct bij het vliegveld van Porto de beste optie. 's-avonds de huurauto teruggebracht, de shuttle van het hotel pikte ons daarna op. In de morgen werden wij naar de terminal gereden; een prima service. Het hotel was perfect, zeer ruime kamers en een goed ontbijt. Ook het diner was goed.

Goed hotel voor 1 nacht in de nabijheid van het vliegveld.

Het hotel uitgekozen vanwege de nabijheid van het vliegveld. Kamer is voldoende geïsoleerd waardoor je nauwelijks de vliegtuigen hoort. Zeer fraaie badkamer met inloopdouche.

• Beoordeeld op: 17 april 2017

Prima gelegen hotel vlakbij de luchthaven van Porto

Niets, alleen een kleine wandeling van/naar hotel/luchthaven of eventueel gebruik maken van de shuttle-service

Prima hotel met een hele ruime kamer en ruime badkamer, gunstig gelegen ter overbrugging tussen vakantie en vliegreis (vlucht).

• Beoordeeld op: 16 april 2017

Fantastisch!!!!

Er viel niks tegen.

Vlakbij de luchthaven. Geen lawaai van vliegtuigen. Dichtbij de metro.Vriendelijk personeel. Alles nieuw. Luxe-kamers met een grote badkamer met inloopdouche. En wat een heerlijk ontbijt, niks ontbrak.Dit hotel is voor ons een favoriet. Echt een aanrader.

• Beoordeeld op: 15 april 2017

Ideale lokatie en keurig hotel

We hadden een kamer aan de kant van de weg/snelweg en dat was best lawaaierig. Dat was jammer. We hadden zo graag een rustige kamer gewild.

Ideale lokatie bij het vliegveld. Huurauto ingeleverd op het vliegveld en het personeel van de autoverhuurder heeft het hotel gebeld. Binnen een paar minuten reed het hotelshuttlebusje voor! Heel vriendelijke chauffeur en net personeel. Lekker gegeten in het restaurant dat bij het hotel hoort. We hoefden daarvoor gelukkig niet meer de deur uit.

goed hotel om te overnachten bij aankomst s'avonds in...

eten is lekker, maar wordt lauw geserveerd

goed hotel om te overnachten bij aankomst s'avonds in Porto. Hotel is héél recent en voorzien van ruime kamers.

• Beoordeeld op: 10 maart 2017

Het was in zijn geheel een heel fijn mooi hotel.

De kamers zijn echt heel mooi, alleen geldt ( voor ons) dat de matrassen wat zachter zouden mogen zijn.

Het was in zijn geheel een heel fijn mooi hotel. Dat we "s morgens om 4 uur al met de shuffelservice naar het vliegveld is super. Zeeeer vriendelijk personeel

• Beoordeeld op: 9 maart 2017

praktisch qua locatie, parkeren prima

de kamers zijn gehorig. Gezien de locaties, komen mensen binnen en gaan weg gedurende de hele nacht en de geluiden van deuren en op de gang zijn goed te horen

praktisch qua locatie, parkeren prima

• Beoordeeld op: 7 maart 2017

Super hotel prijs kwaliteit.

Locatie is ideaal voor business trips. Wij waren er voor prive met huurwagen en dan is dit echt een goed hotel waarbij je kort aan de luchthaven zit, maar je zit zeer centraal en moet dus nooit lang rijden om ergens te geraken.

Prima ontbijt. Grote zeer propere kamer. Vriendelijk personeel. Prima service.

• Beoordeeld op: 24 januari 2017

Zeer dicht bij het vliegveld en toch weinig lawaai.

Wifi werkte niet. Er staat wel een computer voor de klanten

Zeer dicht bij het vliegveld en toch weinig lawaai. Erg vriendelijk personeel. Shuttle naar het vliegveld

• Beoordeeld op: 18 januari 2017

Goed hotel met prima voorzieningen voor de nacht voordat je gaat vliegen

Beetje luidruchtig. Beetje warme kamer, thermostaat verlagen werkt pas na enkele uren. De koffie bij het ontbijt is niet om te drinken, vraag een americano aan de bediening (1 €...).

Mooi, modern hotel. Er is een prima restaurant. De shuttle brengt je niet alleen (gratis) van of naar het vliegveld maar ook van je locatie voor autoverhuur. Mooi en uitgebreid ontbijt.

• Beoordeeld op: 17 december 2016

Prima hotel voor werk en vakantie.

Alles prima verzorgd en vriendelijk personeel. Vlakbij de luchthaven en toch een verblijf in alle rust. Ruime, moderne kamers. Ik logeerde er al vaker en steeds alles tip top in orde.

Als overnachting kortbij de luchthaven was dit hotel PRIMA

Kamer heel ruim, PRIMA bed, GROTE badkamer, alles voorzien en ondanks de nabijheid van de luchthaven GEEN last van geluid. Personeel in restaurant èn receptie/bar heel attent. Ik had bij het uitstappen van mijn huurauto mijn tas buiten in het donker laten liggen en deze heeft men heel snel in onze kamer gebracht, DANK hiervoor! Ook de shuttle+driver OK!!

• Beoordeeld op: 6 december 2016

Prima plek dichtbij vliegveld met gratis shutle naar vliegveld

De tredes in de kamer vanaf hal naar slaapgelegenheid vonden we erg gevaarlijk. We hebben met licht in de badkamer geslapen omdat we bang waren te vallen indien we snachts in de badkamer moesten zijn.

Was een prima kamer met heerlijk bed en een geweldige douche.

• Beoordeeld op: 20 november 2016

Preiswert wat de Duitsers zeggen

Iets meer sfeer in de bar en het restaurant

Mooie kamers en zeer ruim ,heerlijke douche en goede gratis vervoer naar het vliegveld er ook goed gegeten kortom een aanrader!

• Beoordeeld op: 10 november 2016

Ideaal hotel om te logeren de dag van je aankomst of de dag voor je vertrek op de luchthaven

het hotel beschikt niet over faciliteiten zoals een sauna of een zwembad.

De kamers waren zeer aantrekkelijk. Het hotel beschikte over een shuttle-bus van en naar de luchthaven.

• Beoordeeld op: 9 november 2016

Prima kamers; zeer ruim, netjes en schoon.
    • Suite met 2 Slaapkamers

Aanwijzingen naar ingang van het hotel.

Wat een prachtig hotel. Goede service en we werden 's morgens om 7 uur per taxibus naar het vliegveld gebracht. (terwijl we dit niet hadden besproken; super!).

• Beoordeeld op: 31 oktober 2016

Prima hotel, jammer van de keiharde bedden!

De bedden zijn bikkelhard, heb nauwelijks geslapen! Slapen is de belangrijkste reden voor mij om een hotel te zoeken. Een goed bed is dus een pre!

Ligging, mooie kamersm