Beoordelingen over Outros Tempos - Turismo de Aldeia

#1 van de 1 hotels in Aricera

9,7

• Beoordeeld op: 8 september 2018

Heerlijke dagen gehad!

Bed was wat smal en hard en kamers zijn vrij gehorig, maar het is een prachtig oud pand dus dat is niet zo vreemd.

Superlief echtpaar dat je helemaal in de watten legt tijdens je verblijf. Ontbijt is heerlijk met tal van zelfgebakken taarten en ook zeker aan te raden om een keer een avondmaaltijd te nuttigen hier!

Prachtige uitbaters in een sfeervolle oude schone woning die je verwennen met lokale specialiteiten.
    • Standaard Tweepersoonskamer met 2 Aparte Bedden

Fantastisch oud huis met mooie schone kamers. Wij hebben s'avonds mee gedaan aan het geweldige diner. Allerlei overheerlijke Portugese specialiteiten. Ook het ontbijt is geweldig!! Het wat oudere echtpaar dat dit hotel runt is heel dienstverlenend en voorzien je van veel info over de omgeving. Het zwembad ligt ongeveer 50 meter verderop. Ook heerlijk! Kortom een geweldige ervaring!

Gastvrij hotel in de Douro vallei

Niets is tegengevallen!!

Het ontbijt was geweldig. De eigenaresse bakte zelf en het buffet bestond uit minstens 8 soorten cake of taart, fruit, brood/beleg, goede koffie. Je kon ook dineren als je dat van tevoren aangaf. Ook dit was meer dan goed. vier gangen, port vooraf, port toe plus nog een borrel (voor de heren). Het allerleukst was dat je gezamenlijk aan één tafel zat, zodat je met alle gasten in gesprek was. Dus met Schotten, Taiwanezen, Duitsers Portugezen, en iedereen hielp iedereen met vertalen. Ik kan dit hotel van harte aanbevelen. De gastheer en -vrouw deden hun titel eer aan.

• Beoordeeld op: 2 juli 2017

Rustige locatie

De locatie is erg afgelegen en via een lastige weg te bereiken. Er is geen winkeltje of restaurantje in het dorp.

De gastheer en gastvrouw zijn allervriendelijkst en gastvrij. Het ontbijt is prima verzorgd, elke dag heerlijke taarten en vers fruit.

• Beoordeeld op: 17 oktober 2016

absolute aanrader!
    • Huis met 3 Slaapkamers

Buitengewoon gastvrij echtpaar en schoondochter. Ze deden alles om het ons naar onze zin te maken.Het ontbijt (met iedere ochtend zelfgemaakte cakes, jams etc) was heerlijk. Het avondeten mag ook niet onvermeld blijven: fantastisch! Op ons vertrek kregen we niet alleen zelfgemaakte vlierbessenjam en port mee maar ook een doos met appels en druiven van hun eigen land. Daarnaast erg kindvriendelijk. Onze zoon van bijna drie heeft het nu nog over die lieve meneer en mevrouw uit Portugal.

• Beoordeeld op: 26 september 2016

Ver weg van alles, maar toch een goed verblijf
    • Huisje met 1 Slaapkamer

We zaten zo wat in het hol van pluto. Ver weg van alles. Maar daar hadden zelf voor gekozen.

Vriendelijk onthaal, 's avonds dinner met de andere gasten aan een lange tafel (plezier gemaakt), lekker ontbijt, rustig

• Beoordeeld op: 24 september 2016

Heel gastvrij, veel gezelligheid met andere gasten.

Uitzicht op een ingestorte stal, een heel sober verblijf, geen enkele mogelijkheid om even buiten te zitten. Niets te beleven in het piepkleine dorpje

Heel gastvrij, veel gezelligheid met andere gasten. Waanzinnig diner en ontbijt hier gehad.

De gastheer en gastvrouw waren ontzettend vriendelijk.

De gastheer en gastvrouw waren ontzettend vriendelijk. Bijzondere ervaring, vooral ook het ontbijt en het diner. WOW

Vriendelijkheid van het stel en personeel

Wat muf en stoffig

Vriendelijkheid van het stel en personeel

Een echte aanrader voor een sfeervol en geweldig verblijf.

Enorm uitgebreid ontbijt, zeer sfeervolle accommodatie en buitengewoon aardige hosts.

Prettig fijne mensen, goed verzorgt.

Familehotel. Privecie.

De kamer en het uitzicht.

• Beoordeeld op: 30 september 2016

Rustgevend

Misschien had ons bed iets breder mogen zijn

Vriendelijke mensen , heerlijk ontbijt , veel zelf gemaakt , de stilte , ongelooflijk

• Beoordeeld op: 21 juli 2015

Enorm vriendelijk onthaal , heel goed ontbijt , elke dag...

In het dorpje Aricera is geen winkeltje of cafeetje.

Enorm vriendelijk onthaal , heel goed ontbijt , elke dag verse cake en taarten , vers fruit , porto , ...

• Beoordeeld op: 16 juli 2015

Geweldig verblijf gehad!

Geweldig verblijf gehad! De eigenaren doen er werkelijk alles aan om het naar je zin te maken. We vroegen om een eenvoudige lunch, maar de eigenaresse bleef met eten komen! Flessen wijn, port, antipasti, taarten, het blijft maar doorgaan. En ze doen het met zoveel liefde. Als je op pad gaat krijg je nog lekkers mee, en wij hadden echt het gevoel dat je bij de familie wordt opgenomen. Houdt er rekening mee dat er op zondag rustig is, want het diner wil je echt niet missen namelijk. De kamer was zeer luxe met een prachtig groot balkon. Wij hadden dan ook de mooiste kamer, die van de profesora. Het ontbijt was geweldig, we werden wakker met de lucht van vers gebakken taarten. Ik kan echt niks bedenken wat is tegen gevallen. Boven verwachting.

• Beoordeeld op: 12 mei 2016

Zeer schoon fantastische mensen hoog in de bergen

Zeer schoon fantastische mensen hoog in de bergen

• Beoordeeld op: 24 september 2015

Enorme gastvrijheid en hulpvaardigheid van de eigenaren.

Enorme gastvrijheid en hulpvaardigheid van de eigenaren. Heerlijk ontbijt en heel goed eten 's avonds. Super verzorgd allemaal.

• Beoordeeld op: 2 augustus 2015

Prachtige locatie, super vriendelijk en een geweldig ontbijt

Prachtige locatie, super vriendelijk en een geweldig ontbijt

• Beoordeeld op: 19 mei 2015

toen we na 2 nachten afreisden

toen we na 2 nachten afreisden kregen we amandeltaart mee!