Beoordelingen over Palheiro Village

Estrada do Aeroporto, 65 , São Gonçalo, 9060-382 Funchal, Portugal

#85 van de 432 vakantiewoningen in Funchal

Wij hadden een appartement, en hebben voor ons eigen ontbijt...
    • Appartement met 1 Slaapkamer en Uitzicht op Zee

kan eigenlijk niets bedenken. We waren heel tevreden. Hebben genoten van de luxe.! Keuken met alles erop en eraan. Mooi ingerichte woonkamer, met open haard, groot balkon met veel zon. Badkamer met vloerverwarming. Mooie slaapkamer met heel groot tweepersoonsbed zonder naad.

Wij hadden een appartement, en hebben voor ons eigen ontbijt gezorgd. Het appartement was prachtig ingericht. (maar dat kan per eigenaar verschillend zijn) De ligging was mooi, op een hoek, zo hadden wij mooi uitzicht

Werkelijk fantastisch!!!!
    • Appartement met 1 Slaapkamer

Alles was perfect, wat alleen goed is te weten, is dat het zwembad zonder toezicht is. No problem verder!! Het is er namelijk altijd rustig en overzichtelijk. Maar goed te weten als je met kleine kinderen hier naartoe wilt reizen.

Veel gereisd al de voorbije jaren maar deze locatie is werkelijk prachtig! Mooie ligging, mooi zicht op zee en op Funchal en veel rust. Je hoort enkel het geknisper van krekels, en andere natuurlijke omgevings geluiden. Wij hadden een prachtig huis met meerdere slaapkamers, elke slaapkamer een eigen badkamer. Ruime woonkamer met keuken voorzien van alle apparatuur, ook wasmachine. Droogrek, strijkijzer, alles is aanwezig. De foto's op booking.com vervatten niet de werkelijkheid, veel mooier en groter dan op een foto te vangen is ;-) Terrein is heel mooi aangelegd tegen een hoge berg aan, veel bloemen en planten, heel erg schoon en opgeruimd. Zwembad was heerlijk, schoon en alle dagen rustig, altijd voldoende plek op de lig stoelen, handdoeken aanwezig, mensen die met respect omgaan met elkaar. Ontvangst is goed geregeld, er is bij de ingang van het "park" een beveiligings huisje waar iemand je verder helpt en met een wagentje het terrein op rijdt voor je uit om je naar receptie of je huis te brengen. Aardige mensen bij de receptie, om de twee dagen werd alles schoongemaakt. Ideale locatie voor mensen die een wat zelfstandigere vakantie zoeken, je kunt zelf koken en met een huurauto overal naartoe rijden. Zonder huurauto is deze locatie wat minder aantrekkelijk, dan ben je afhankelijk van taxi's en bussen. Wij hadden een huurauto. Fantastische locatie, goede service!

Zodra je hier binnenstapt ben je meteen in de vakantiestemming. Heerlijk!
    • Appartement met 1 Slaapkamer en Uitzicht op Zee

van 30 juli tot 5 augustus viert de nabijgelegen kerk elke avond uitbundig feest met heel grote luidsprekers en veel valse zangers. Dat was voor ons niet echt feest. Die periode vermijden we volgende keer.

Prachtig ruim appartement, keuken heel compleet ingericht, heel mooi ruim balkon met prachtig uitzicht. Zwembad en golfbaan naast de deur, helemaal top!

Heerlijk groot en luxueus appartement.
    • Appartement met 1 Slaapkamer

De 2 restaurants op het domein zelf waren boven ons budget. Telkens een 10-tal minuten rijden om bij een geschikt Resto te geraken. We hadden een groot terras met gezellige meubeltjes, maar de zon geraakte er niet.

Heerlijk groot en luxueus appartement. Héél groot domein met golf, zwembad, botanische tuin enz. Goed gelegen om (vooral) Funchal te bezoeken.

• Beoordeeld op: 3 januari 2017

Prijs/comfort niet goed
    • Villa met 3 Slaapkamers en Uitzicht op Zee

De prijs/kwaliteitsverhouding. Het comfort in ons 6 persoons huisje. Te weinig licht in de woonkamer en geen gordijnen in één van de badkamers. Slechte afzuiging waardoor na het douchen alles nat was. Om de dag schoonmaak en maar 1 badhanddoek en 1 gezichtshanddoek voor 2 dagen. Geen handdoek en/of theedoek aanwezig. Wij waren wel de eerste bezoekers van dit huisje dus vast nog ruimte voor verbetering. Des te jammer dat onze tevredenheid niet tijdens ons verblijf door de leiding is gecheckt.

De lokatie ligt hoog met (indien aan zeezijde) uitzicht op zee en onder andere Funchal. Tijdens de jaarwisseling ligt het perfect om het vuurwerk te zien dat vanaf 5 verschillende plaatsten wordt afgestoken. Op 31 dec. is Funchal is na 9 uur moeilijk bereikbaar meer door ophoping verkeer vanaf lokatie.

Zeker een aanrader maar een huurauto is eigenlijk noodzakelijk.
    • Appartement met 1 Slaapkamer en Uitzicht op Zee

We vonden het bed erg hard en de kussens veel te zacht maar dat is natuurlijk erg persoonlijk

Mooi appartement, goed ingedeeld en alles is aanwezig.

Prachtig eiland en fijn apartement, van alle gemakken voorzien.
    • Appartement met 1 slaapkamer met uitzicht op zee en Funchal

Je hebt een auto nodig, maar dat wisten we wel.

Prachtig apartement, uitzicht fantastisch.

• Beoordeeld op: 4 februari 2018

Schoonmaak kan wat beter en vaker

Schoonmaak kan wat beter en vaker

• Beoordeeld op: 8 oktober 2017

Uitzicht, uitrusting keuken, heerlijk zwembad, schat van een...
    • Appartement met 2 Slaapkamers en Uitzicht op Zee

Fitness centrum

Uitzicht, uitrusting keuken, heerlijk zwembad, schat van een dame bij de receptie.

• Appartement met 1 Slaapkamer en Uitzicht op Zee

Het zwembad. Lekker dichtbij en voorzien van veel gemakken.

• Beoordeeld op: 23 april 2016

Prachtig appartement van alle gemakken voorzien wat om de...

Zou het niet weten

Prachtig appartement van alle gemakken voorzien wat om de twee dagen werd schoongemaakt en alles weer werd aangevuld. We komen zeker nog een keer terug.

• Beoordeeld op: 19 maart 2016

Hele appartement was geweldig schitterend uitzicht heel...

Persoonlijk vonden we de bedden te hard. Maar we zijn licht dus dat speelt zeker mee.

Hele appartement was geweldig schitterend uitzicht heel vriendelijk personeel zowel de schoonmakers als bij receptie en zwembad.

• Beoordeeld op: 25 augustus 2015

Het appartement is heel ruim en mooi ingericht.

Het appartement is heel ruim en mooi ingericht. Bij iedere slaapkamer is een badkamer. Uitzicht is prachtig en wij verbleven in een rustige straat. 2 Steile wegen naar boven kom je bij de golfplaats: prachtig gebied om te wandelen en de tuinen (wel tegen betaling).

• Beoordeeld op: 22 juli 2015

Prachtige villa (beschreven als appartement maar is echt...

Wel spijtig dat er geen gratis wi-fi in de villa's is. Lijkt me tegenwoordig wel basis.

Prachtige villa (beschreven als appartement maar is echt villa), zeer ruim, alle comfort, mooi terras, prachtig uitzicht.

• Beoordeeld op: 16 mei 2016

Ruim net appartement met prachtig uitzicht

Ruim net appartement met prachtig uitzicht

• Beoordeeld op: 31 oktober 2015

De grootte van het appartement en de aankleding

Er is in directe omgeving niet veel te doen.

De grootte van het appartement en de aankleding

• Beoordeeld op: 17 oktober 2015

Ver van de stad, niet echt de mogelijkheid om even de stad...

Ver van de stad, niet echt de mogelijkheid om even de stad in te lopen.

• Beoordeeld op: 3 augustus 2015

Veel ruimte

Bereik Wifi

Veel ruimte

• Beoordeeld op: 27 mei 2015

de grootte van het appartement

de grootte van het appartement Het ruime balkon keuken van alle gemakken voorzien super locatie binnen een kwartier in de stad

• Beoordeeld op: 13 mei 2015

Ruime kamers.

Geen kapstok in de ruime inkomhal.

Ruime kamers. Mooi uitzicht.

• Beoordeeld op: 12 mei 2015

Mooi gerieflijk appartement met prachtig terras.

Voor alles heb je auto nodig, zelfs voor restaurant op domein . Veel lawaai van autosnelweg.

Mooi gerieflijk appartement met prachtig terras.

• Beoordeeld op: 17 maart 2015

locatie