Beoordelingen over Peninsular

Rua Sa da Bandeira, 21, União de Freguesias do Centro, 4000-433 Porto, Portugal

#145 van de 198 B&B's en herbergen in Porto

6,2

• Beoordeeld op: 23 september 2018

Centrale ligging en vriendelijk personeel uitgezonderd de...

Schimmel in badkamer, harde ijzeren veren in het matras, en een kapotte wc. Continentaal ontbijt: de dame lag nog te slapen op de afgesproken tijd; er stond niets klaar en de koffie moest nog gemaakt worden. Daarna hadden we te maken met een nijdige dame.

Centrale ligging en vriendelijk personeel uitgezonderd de dame die ons continentaal ontbijt verzorgde op de laatste ochtend.

De lokatie was top en voor de lage prijs was het ondanks dat...

Ik heb niks te klagen door die lage prijs voor dit hotel midden in het centrum

De lokatie was top en voor de lage prijs was het ondanks dat het wat veroudert is, een prima hotel👍🏻

Vergane Glorie
    • Suite

Wat is er in hemelsnaam met dit hotel gebeurd? Ik ben hier nu 3 keer geweest in 15 jaar De eerste keer (15 jaar terug) klopte alles. De tweede keer (7 jaar terug) was het iets minder maar niet minder prettig Dit jaar hadden we weer de suite maar zelfs de probleempjes die er 7 jaar terug waren waren niet opgelost. Het was alleen maar erger geworden: water/vocht liep langs de muren Muffe schimmellucht (gezond?) we hebben gelijk alle ramen opgezet en de airco op drogen Niet de juiste aircoafstandbediening overigens die zijn we eerst nog moeten gaan halen douche en bad armaturen lagen/hingen en zaten los. een bed was defect (gelukkig hadden we 2 grote bedden) oudbollig meubilair. Wat zijn charme kan hebben wanneer de hele kamer ernaar aangekleed is.... maar helaas. Stopkontact dat half uit de muur hing (veiligheid?). Al met al vraag men nu een 4 sterrenprijs voor een 1 ster suite. We hebben geprobeerd om na een nacht naar een Hotel in de buurt te gaan maar door het feest van St Jaoa zat alles helemaal vol en hebben we het moeten uitzingen.

24 uurs receptie De tegeltjes in de hal. de centrale ligging Positiever kan ik dit niet helaas niet maken.

• Beoordeeld op: 14 april 2018

Teleurstellend.

De kamers zijn sterk verouderd. Wij hadden een kamer waar het water door de muur kwam. Werd door personeel afgedaan als condens ( kamer 435) Vrienden hadden een kamer waar douche niet te regelen was. Of gloeiend heet of ijskoud (kamer 438). We kwamen al jaren in Peninsular maar dit is de laatste keer geweest. Hotel is sterk verouderd en de prijs niet meer waard. Bovendien blijkt men een bedrag van mijn creditcard te hebben afgeschreven wat door mij is geaccordeerd. Moet nu moeite doen bij de Visa om dit terug te draaien.

Ontbijt was redelijk. Het duurde wel lang voor brood was bijgevuld. Lokatie is goed.

Een goed degelijk hotel waar we met plezier verbleven.
    • Super Deluxe Kamer

Apparatuur in de badkamer. Doucheslang te kort en daardoor kapot, ventilator defect, 1 lampje boven de wastafel defect.

Ligging,netheid, vriendelijkheid personeel en het oude maar goed onderhouden pand.we hadden een zeer vroeg vertrek terug maar voor ontbijt was gezorgd door de nachtportier!!👍

• Beoordeeld op: 25 maart 2018

Een hotel alleen om goed te slapen en simpel te ontbijten

We waren al meerdere malen in dit hotel geweest, maar nu voor het eerst met een huurauto. Volgens de gegevens was parkeren mogelijk voor €7,50 per dag. Dat ligt echter wat gecompliceerder. Bij aankomst bleek dat het hotel samenwerkt met een garage achterin de straat, die op 1 KILOMETER van het hotel ligt. Als je veel koffers hebt, is dat lastig lopen over de Porto keitjes. Dus eerst auto voor de hoteldeur zetten met paniekverlichting aan(gele streep!) , koffers afgeven bij het hotel, dan auto parkeren, papier vragen aan garagehouder, dit laten afstempelen door hotel, en 1 kilometer teruglopen. Bij vertrek eerst naar garage lopen, afgestempelde papier afgeven en daardoor gereduceerd tarief betalen (€ 7,00 per dag), naar hotel rijden, parkeren (gele streep), koffers ophalen en wegwezen. Dat is een eitje, toch?

De locatie, centraal gelegen, is fantastisch. Hoewel aan een van de drukste autostraten is daar wel mee te leven, als je de ramen gesloten houdt. Ook vanaf het tegenovergelegen station is veel voetgangersverkeer, maar geen probleem. Goede bedden.

Prijskwaliteit goed, bed en ontbijt volgens de verwachtingen.

Weinig daglicht in de kamer, het neonlicht is koel en ongezellig. Het gebouw had in het algemeen iets donker en rook een beetje naar mottebollen.

Prijskwaliteit goed, bed en ontbijt volgens de verwachtingen. Badkamer klein, maar douche werkte beter dan ze eruit zag.

Een geweldig authentiek hotel, uitstekende lokatie, vriendelijk personeel.
    • Super Deluxe Kamer

We misten een eitje bij het ontbijt.

Het is een prachtig hotel. Oud, en alles is mooi bewaard gebleven. Mooie tegeltableau's in de entree, mooie vloeren overal. Zeer vriendelijk personeel. Het ontbijt was goed, niet overdadig. De kamers ruim en heel schoon. We sliepen aan de straatkant, die wel rumoerig is. Maar als je de luiken sluit voor de ramen, viel het mee.

• Beoordeeld op: 3 december 2017

Centrale locatie
    • Tweepersoonskamer met Gedeelde Badkamer

Kleine koude aftandse kamer, achter in hotel weggestopt. Raam komt uit op binnenplaats waar afzuigsysteem van keuken hele nacht lawaai maakt en stinkt. Deur van 1 van de gedeelde toiletten was op slot. Volgens site van booking was er geen 1 persoonskamer, echter toen ik aan kwam had men mij een 1 persoonskamer gegeven terwijl ik geboekt en betaald had voor 2 persoons.

Centrale locatie

• Beoordeeld op: 16 november 2017

jammer vd service, want hotel ligt fantastisch
    • Super Deluxe Kamer

vooraf gebeld voor 2 kamers, moest vooraf betalen.Ze zou de kamers vasthouden.Ik zag dat je via ideal via booking.com kon betalen dus gereserveerd en betaald.Daar aangekomen moest ik weer betalen omdat zij ook nog 2 kamers hadden gereserveerd, dit terwijl zij wist dat we met 4 pers.2 kamers nidig hadden en geen 4 kamers.We komen hier al jaren.Maar geen discussie mogelijk gewoon betalen anders geen kamers.De medewerkster was nieuw voor ons en echt niet klant vriendelijk.Voor ons de laatste keer daar.

de ligging

Ontbijt redelijk, je kon zoveel pakken als je wilde, wel...

Bedden worden niet verschoond Kraan ging niet dicht Rolgordijn was kapot Haren in badkamer

Ontbijt redelijk, je kon zoveel pakken als je wilde, wel elke dag hetzelfde Rustige kamer

• Beoordeeld op: 30 september 2017

Centraal gelegen, maar dat is dan ook het enige positieve.
    • Super Deluxe Kamer

Veel lawaai op straat, ontbijt een beetje karig, harde bedden. Personeel bij receptie niet erg vriendelijk. Elke dag weer opnieuw vragen om een WiFi-password. Hotel is erg gedateerd. Parkeergarage tegen betaling is vijftien straten verderop, haast niet te vinden.

De ligging, erg centraal.

• Beoordeeld op: 20 september 2017

Oud maar sfeervol, midden in de stad
    • Super Deluxe Kamer

Het schoonmaken liet wensen te over. Ik zag hoe ze de vloer van onze kamer gingen schoonmaken: met een bezem in het midden van de kamer vegen en daar met stoffer en blik wegwerken, dat was alles. We bleven 4 nachten en ik zag steeds stof in de hoeken. In de kamer was er trouwens geen vuilnisbak, in de badkamer een piepkleine.

Ten eerste is er sfeer in dit hotel op een geweldige locatie. Prachtige art deco vloer- en wandbekleding, trapleuningen, inrichting die haar beste tijd heeft gehad maar nog steeds betoverend mooi. Ook de eetzaal waar een uitgebreid en lekker ontbijt wordt geserveerd. De bedden waren heerlijk.

Het voelde als een familiebedrijf, erg vriendelijk personeel.

Het hotel is ouderwets sfeervol maar wel donker. Onze kamer was sterk verouderd met sfeerloos licht. Zonde. Het bed was maar 1,80m lang. Gelukkig geen voeteneind. De standaard kamers zijn gewoon te klein. Tip: betaal dus iets meer en ga voor de Deluxe kamer.

Het voelde als een familiebedrijf, erg vriendelijk personeel. Schone (bad)kamer, elke dag weer keurig netjes. Lekker geslapen -ondanks voeten buiten boord-. We zaten aan de straatkant op de 3e verdieping. Er is redelijk wat stadsgeluid, hier hebben we 's nachts geen last van gehad want de luiken isoleren goed. En locatie is top!

Kan in 1 woord. WAARDELOOS.

Waardeloos en slecht ontbijt. Geen eitje, geen croissantje, vieze koffie enz. Hotelkamer zeer gedateerd. Douche bleef niet vastzitten. Klein straaltje warm water. Bij de wastafel helemaal geen warm water. Geen stopcontact bij de wastafel. Er hing een haarföhn naast de spiegel met een kort snoertje en stekker die dus nergens in kon omdat er geen stopcontact was. Spiegel boven de wastafel totaal verweerd, kon er nauwelijks in kijken. Beestjes in de badkamer. Brrrr

Niets behalve wellicht de vriendelijkheid van de nacht receptionist en de ochtend receptioniste die mij op weg met een goede taxi.

Goed geslapen.

Hotel is verouderd. Electrische bedrading zeer oud, hetgeen riskant is. Lampen boven bed en schrijftafel zijn kapot. Receptionist was niet erg behulpzaam, bij het reserveren van de "Hop on/Hop off bus, een reservering, die het hotel kan verzorgen, verwees de receptionist mij naar een kiosk buiten het hotel, kennelijk had hij geen zin de reservering te verzorgen.

• Beoordeeld op: 1 juli 2017

5,5
    Zeer eenvoudige kamer

Zeer slechte matras telkens opstaan met rugpijn! Bad. Was met roest en kraan aan lavabo liep constant, dag en nacht

Zeer eenvoudige kamer Ligging positief WiFi overal

We hadden een kamer, een bed, en we hebben geslapen (met oordoppen). En het was niet duur.

Wij hadden een kamer in een apart deel, waar het comfort duidelijk minder is. Ons raam keek uit op een binnenruimte (alleen maar muren) en er was een enorm kabaal dat van beneden kwam en dat dag en nacht doorging. Dit bleek de afzuig installatie te zijn van een restaurant. Eigenlijk kun je zo'n kamer niet verhuren. In dat deel was een trap naar beneden (evt. vluchtroute) die uitkwam op een gesloten deur. Dit kan ook niet vind ik.

Centrale ligging. Altijd iemand bij de receptie aanwezig.

Op zich goed hotel, maar ze hadden ons weggestopt op een...

Op zich goed hotel, maar ze hadden ons weggestopt op een aparte vleugel bij de 5e etage en dit deel was ten opzichte van de rest van het hotel niet gerenoveerd en aanmerkelijk minder van kwaliteit.

Ligging van het hotel.
    • Super Deluxe Kamer

Dubbel glas in de ramen om minder geluidsoverlast te hebben van de stad.

Ligging van het hotel. Mooi oud gebouw vlakbij station Sao Bento. Goed uitgeruste kamer.

• Beoordeeld op: 31 maart 2017

zeer centraal mooi hotel , maar naar gezelligheid toe, nog voor verbetering vatbaar!
    • Super Deluxe Kamer

ontbijt, kwalitatief niet echt super; je kan ook met goedkope goederen ook een leuk ontbijt samenstellen; overal koud in het hotel niet echt aangenaam; lobby ruimte op 1ste verdieping wordt wel niet aangenaam gemaakt, geen chauffage , geen lampjes aan; etc .. slechts 7 tv posten (niet zo erg voor ons, maar voor andere gasten misschien wel) wifi code moest telkens opnieuw ingeput worden (niet zo erg...) bad lekte ;

geen megagrote, maar mooie kamer op 1ste verdieping ; met gesloten balkon: kamer 102 ( er zijn er maar 2 met balkon) ; mooi hotel maar nog vatbaar voor verbetering; prachtige lobby room op 1ste verdieping , prachtige traphall; volledig vernieuwde lift; ruime comfortabele badkamer met bad en douche; geen tapijt in de kamer is ook een pluspunt; er staat een frigo maar niet gevuld;

• Beoordeeld op: 23 maart 2017

Voor wifi moest telkens een nieuwe code aangevraagd worden...

Voor wifi moest telkens een nieuwe code aangevraagd worden en de eerste dag hadden we een koude douche, de dagen daarna werd het steeds iets warmer, maar echt heet douche zat er niet in.

• Beoordeeld op: 2 maart 2017

De lokatie was geweldig!

Op de tv waren slechts 3 Portugese zenders. In andere hotels konden we films zien.

De lokatie was geweldig! Midden in het centrum. En heel dicht bij trein en metro.

• Beoordeeld op: 26 februari 2017

Locatie goed, maar niet nog een keer
    • Tweepersoonskamer met Gedeelde Badkamer

Boek NIET de goedkoopste kamer. Booming.com zegt dat elke kamer een eigen badkamer heeft, voor de goedkoopste kamers is dit NIET waar.

Locatie was absoluut top. Ontbijt ook goed

• Beoordeeld op: 4 januari 2017

Super vakantie in een perfect hotel.

Niet veel. Ontbijt goed maar niet uitgebreid. Maar je kunt genoeg eten.

De ligging was super. Personeel geweldig. En het is een mooi oud pand. Met in de hal prachtig tegelwerk.

• Beoordeeld op: 20 november 2016

hotel voor een redelijke prijs met zeer gunstige ligging
    • Super Deluxe Kamer

lawaai van buiten / zeer onvriendelijk personeel / verwarmingslamp in badkamer werkte niet / karig ontbijt

De ligging is prima, op korte afstand van de diverse toeristische attracties

• Beoordeeld op: 28 september 2016

super hotel

Top locatie midden in het oude centrum met de metro en treinstation om de hoek. Voor Portugese begrippen een goed ontbijtbuffet. Vriendelijk personeel. Oud maar schoon authentiek hotel.

Het was erg schoon en de ligging was geweldig
    • Super Deluxe Kamer

Het bed lag niet heel lekker

Het was erg schoon en de ligging was geweldig

Midden in centrum

Bruin water uit douche kraan en geen druk op de waterkranen

Midden in centrum

Geen lakens / kussens
    • Tweepersoonskamer met Gedeelde Badkamer

Geen lakens / kussens Geen bad zoals in de advertentie Personeel spreekt geen of weinig engels. Geen aanrader !!

Mager en bij bepaalde kamers onder de mast

Geluid geen rust ruimte

Ligging centraal

Lokatie is perfect, overal dichtbij
    • Super Deluxe Kamer

We hadden een kamer aan de straatkant, het was nogal gehorig

Lokatie is perfect, overal dichtbij

prima locatie in het centrum van Porto. Goed ontbijt en prima prijs/kwaliteit verhouding

ontbijt

Lokatie

Geluid van koelkast

Lokatie

Centraal gelegen

Kamer was wat donker

Centraal gelegen

Een aanrader!

Plafond van kamer stond bol. Er was waterschade geweest.

Ontbijt goed en de locatie was uitstekend.

helemaal naar wens
    • Super Deluxe Kamer

de locatie was buitengewoon, alles op loopafstand. De accommodatie prima in alle opzichten een goede prijs-kwaliteit verhouding

tevreden
    • Eenpersoonskamer met Gedeelde Badkamer

De airconditioning maakte een hoop lawaai.

Het ontbijt en het mooie gebouw

Top verblijf

De WiFi was op de 1e etage het beste terwijl wij op de 4e zaten, misschien is daar wat aan te doen

De Locatie, aardig personeel

Mooie locatie maar kamers zijn oud

De badkamer is oud, warm en koud water is slecht te regelen

De locatie is perfect

de locatie

De herrie van buiten van een afzuigsysteem wat 24 uur door ging

de locatie

• Beoordeeld op: 25 maart 2018

Och, er is mee te leven.

Parkeren

De prachtige centraal gelegen locatie

• Beoordeeld op: 24 februari 2018

Tevreden

Ouderwets

• Beoordeeld op: 24 februari 2018

De locatie is goed en de kamer is er schoon.

De kamer was lelijk en rook erg naar chloor

De locatie is goed en de kamer is er schoon.

• Beoordeeld op: 25 oktober 2017

We zijn tevreden
    • Super Deluxe Kamer

De centrale ligging, de prijs.

• Beoordeeld op: 13 oktober 2017

zeer ok

kamer ok ontbijt zeer slecht

• Beoordeeld op: 8 oktober 2017

Vieze muffe kamer bovenste verdieping
    • Tweepersoonskamer met Gedeelde Badkamer

Vieze muffe kamer bovenste verdieping Oude zooi toilet en douche niet gebruikt zooo oud en vies

• Beoordeeld op: 6 oktober 2017

Het was prima, prijs kwaliteit in verhouding.

De kamers waren groot , wel behoorlijk verouderd meubilair ook de bedden. Het hotel ligt in het centrum, tegenover het station.

Niet meer voor herhaling

Hotel

het ontbijt was goed, locatie prima

De kamer was superklein en dat terwijl we een luxekamer hadden geboekt

het ontbijt was goed, locatie prima

Kamers waren schoon, ontbijt was prima.
    • Eenpersoonskamer met Gedeelde Badkamer

Het sanitair was heel vies en oud. Alles was oud en zeer gedateerd ingericht.

Kamers waren schoon, ontbijt was prima.

voor ons was dit gewoon een tussenstop en prijs/kwaliteit was het ok

Verouderd hotel. Kamers aan vernieuwing toe. Het ontbijt was uitgebreid en lekker. Alles was aanwezig. Voor deze lage prijs was het in orde.

Te veel straat en verkeersgeluid

Te veel straat en verkeersgeluid

Prima locatie

Prima locatie

Prima hotel om een paar dagen in Porto te verblijven

De douce kop was aan vervanging toe

Locatie uitstekend, goed ontbijt buffet

Matig, teleurstellend .

Oud hotel heeft dringend opfris beurt nodig, personeel vooral de vrouwen waren niet vriendelijke en behulpzaam.

Ligging overal dichtbij

Het hotel is nogal gedateerd, schoon en vriendelijk personeel, prima ontbijt, perfecte ligging.

Centrale ligging.

Hotel Peninsular

De douche is wat ouderwets

Het is een verouderde, maar sfeervolle accommodatie met goede bedden, rustig en met vriendelijk personeel.

• Beoordeeld op: 13 juli 2017

prima gelegen hotel, zeer betaalbaar, schoon genoeg
    • Suite

schoner

Oud hotel, grote kamers op zich comfortabel, maar alles verouderd en in onderhoud idem, hygiene helaas maar 90%

Betaalbare kamer in centrum porto

De hele nacht geluid vd afzuigers vh restaurant naast t hotel

Locatie, kwaliteit vd bedden, ontbijt

• Beoordeeld op: 22 juni 2017

Prima service ons ontbijt werd 1 uur vroeger als dat de...

Prima service ons ontbijt werd 1 uur vroeger als dat de openingstijd was toch geserveerd.

zeer goed!

Het is centraal gelegen zeer goed. Kamers waren komfortabel. personeel zeer vriendelijk. Aan te raden!

• Beoordeeld op: 16 juni 2017

Goed hotel middenin het centrum, goede bedden en prima ontbijt
    • Super Deluxe Kamer

De kamer is zeer ruim en schoon en ligt middenin het centrum van Oporto, fijn personeel en een goed ontbijt

6,0
    Goed ontbijt
    • Super Deluxe Kamer

Erg rumoerig van verkeer aan straatkant, de hele nacht,

Goed ontbijt

De ligging van de accommodatie

Oud en toe aan vernieuwing, vergane glorie. Wifi zeer slecht

De ligging van de accommodatie

• Beoordeeld op: 9 mei 2017

Ruime, schone kamer.
    • Super Deluxe Kamer

Ruime, schone kamer. Vriendelijk personeel. Een prima ontbijt. Centraal gelegen. Goed wifi.

• Beoordeeld op: 10 maart 2017

Prima locatie.

Het matras van veren kon beter. Geen internet. Geen rookruimte

Geen ontbijt genomen. Kamer en badkamer schoon.

• Beoordeeld op: 3 maart 2017

Het licht central

Het licht central

• Beoordeeld op: 28 februari 2017

Het personeel is heel vriendelijk en voortdurend beschikbaar.
    • Super Deluxe Kamer

Kamer en badkamer aan vernieuwing toe. Hotel "straalt" verloren glorie uit.

Het personeel is heel vriendelijk en voortdurend beschikbaar.

• Beoordeeld op: 31 januari 2017

Weinig verkeersgeluid.

Het bed sliep niet lekker!

Weinig verkeersgeluid.

• Beoordeeld op: 25 januari 2017

Locatie prima
    • Super Deluxe Kamer

Temperatuur op de kamers koud Temperatuur in de ontbijtzaal koud.

De ligging is super

• Beoordeeld op: 13 december 2016

Locatie perfect.

Locatie perfect. Ontbijt voor Portugese begrippen goed en voldoende.

• Beoordeeld op: 30 november 2016

centraal.

beetje donker & muf. schone lakens maar kamer zelf muf

centraal. relatief goedkoop

• Beoordeeld op: 4 november 2016

Verouderde kamer

Ontbijt ok, ligging dicht bij metro

Een mooi authentiek hotel, kamer was toe aan wat onderhoud. ( slecht matras en lekkage)

Het bed

Locatie uitstekend