Beoordelingen over Pestana Promenade Ocean Resort Hotel 4-sterren

Rua Simplicio dos Passos Gouveia,31, São Martinho, 9000-001 Funchal, Portugal

#14 van de 71 hotels in Funchal

het ontbijt was ruim en degelijk.
    • Klassieke Tweepersoonskamer met 2 Aparte Bedden en Zijdelings Uitzicht op Zee

De koffie/melk had een chocomelksmaak. Het avondeten (vrijblijvend) was nogal duur en elders beter. De badkamer was groot maar wij geven de voorkeur aan een inloopdouche dan een bad met douche met synthetische doek (hygiëne ). 1 verwarmd zwembad voor kinderen zou ook mogen. De drank aan de bar (koffie of frisdrank 3,50 euro) was ook duur .

het ontbijt was ruim en degelijk. Een variatie aan vers brood ,beleg , vers fruit en vriendelijk behulpzaam personeel. De kamers waren ruim met een ruim balkon. De ondergrondse parkeerplaats was toegankelijk met de lift vanuit je verdieping en goedkoop. De zwembaden voor volwassenen. mooie tuin en de vele bloemen in het hotel.

• Beoordeeld op: 7 mei 2017

Het personeel is heel vriendelijk en behulpzaam.
    • Superior Tweepersoonskamer met Uitzicht op Zee - 2 Aparte Bedden

Zwembaden buiten IJS-koud. We hadden verwacht dat er in ieder geval 1 zwembad verwarmd zou zijn. (jacuzzi buiten schept de verwachting dat die in ieder geval warm is!) Kinderen willen natuurlijk zwemmen dus in plaats van heerlijk in het zonnetje aan de rand van het zwembad zit je binnen in de chloorlucht. Dat was een echte domper. Daarnaast zijn er lessen in het binnenbad waardoor je al helemaal niet meer kunt zwemmen. Kinderen zijn welkom maar er is echt helemaal niks te doen voor ze. Maak er of adults only van of doe meer moeite voor kinderen. Wij zouden hier niet naartoe zijn gegaan als we dit geweten hadden. Wij hadden meer gezinnen verwacht zodat onze dochter ook wat kon spelen maar er waren vooral oudere (wel vriendelijke) mensen. Eten: Buffet was slecht. Het super aardige personeel maakt dat je accepteert. Maar geen 2e keer. 2 stoelen op het balkon/terras op de 4 persoonskamer. Dus elke keer slepen met stoelen van binnen. Sauna's hele week kapot geweest. 5% extra betalen wanneer je kaartjes koopt voor de boot via hotel als je deze wilt pinnen. Beter om deze dan gewoon ter plekke te kopen. Als je 2 uurtjes langer in je kamer wilt blijven (na verblijf 7 nachten en 1400 euro aan hotel uitgegeven) moet je 25 euro betalen. Uit principe niet gedaan, maar in plaats van fris relaxed vertrekken is het dan weer tasjes met warme kleren maken, en gedoe met omkleden op het vliegveld. Bij het zwembad liggen geen handdoeken dus daar kan je ook niet even opfrissen.

Het personeel is heel vriendelijk en behulpzaam. Het uitzicht op de kamer is prachtig.

• Beoordeeld op: 3 mei 2017

Teleurstelling
    • Superior Tweepersoonskamer met Uitzicht op Zee - 2 Aparte Bedden

Bij het ontbijt stonden er rijen bij de koffieapparaten die het tussendoor niet deden. De foto's komen niet overeen met de werkelijkheid, alles is inmiddels verouderd/versleten. De bar bij het zwembad was dagen niet open. De sauna en het turksstoombad zijn defect, dit was een teleurstelling. Het bed was zeer slecht met metalen veren die in je lichaam drukken. Bij de fitnessruimte waren geen bekertjes voor drinkwater en de tv deed het niet.

Tuin met zwembad was prima. Het personeel is vriendelijk. De kamer wordt netjes schoon gemaakt en voorzien van genoeg schone handdoeken, etc. In de avonden was vaak wel leuk vermaak.

• Beoordeeld op: 19 mei 2015

We hebben verschillende levada-wandelingen gedaan.

Ik denk dat het hier in de zomermaanden wel heel druk is.

We hebben verschillende levada-wandelingen gedaan. Daarna in het mooie verwarmde zwembad lekker ontspannen. Verzorgd ontbijt, mooie kamers met schitterend uitzicht.

• Beoordeeld op: 2 augustus 2015

Het uitzicht en het zwembad

Avondeten is duur in vergelijking met de talloze restaurants in de buurt, die ook een kwalitatiever aanbod serveren

Het uitzicht en het zwembad

• Beoordeeld op: 28 juli 2015

Vriendelijk personeel en properheid

Airco werkt niet naar behoren Zwembad werd soms hot-pool

Vriendelijk personeel en properheid

• Beoordeeld op: 5 juli 2015

Goed en vriendelijk personeel.

Goed en vriendelijk personeel.

• Beoordeeld op: 25 juni 2015

Mooie ligging vriendelijk personeel uitsekende service...

Mooie ligging vriendelijk personeel uitsekende service propere ruime kamers .

• Beoordeeld op: 24 juni 2015

Prachtige ligging en heel goed bed

Badkamer is heel onpraktisch en airco en wifi op de kamer werkt niet goed

Prachtige ligging en heel goed bed

• Beoordeeld op: 27 april 2015

Bed was voor mij iets te zacht

• Beoordeeld op: 29 maart 2015

De faciliteiten

Ontbijtkoek wat tegen, geen verse jus d'orange/croissants

De faciliteiten

• Beoordeeld op: 24 januari 2015