Beoordelingen over Baluarte da Vila Apartments 3-sterren

Largo de Santa Maria da Graça, 9, 8600-910 Lagos, Portugal

#20 van de 321 vakantiewoningen in Lagos

• Beoordeeld op: 10 oktober 2018

Mooie locatie en zeer goede uitvalsbasis. Rustig gelegen op wandelafstand van stadscentrum en strand
    • Appartement met 1 Slaapkamer en Terras

In de keuken was er wel elke 2 dagen een nieuwe keukenhanddoek maar er was geen vaatdoek of dergelijke. Het terras op de gelijkvloers was niet goed onderhouden en de terrasmeubels waren aan vervanging toe.

De appartementen zijn mooi en rustig gelegen. Zwembad is groot en goed met een groot terras in de schaduw. De ligzetels waren in orde maar een aantal hadden wat TLC nodig :-). Het zou leuk zijn moest er in de drankautomaat ook light frisdrank beschikbaar zijn. Basic barfaciliteiten in de accommodatie (aan zwembad overdag) zijn naar mijn gevoel ook een opportuniteit. Of een bestelservice voor wat basic voedselvoorraad voor in de koelkast in het appartement.

• Beoordeeld op: 4 september 2018

Fijn appartement Super Zwembad
    • Appartement met 1 Slaapkamer en Terras

De inrichting van het appartement was iets gedateerd maar dit vind ik persoonlijk niet heel erg. Van mij mogen ze wel iets meer planten neerzetten en er is genoeg ruimte om bv hangmatten neer te zetten. Met kleine aanpassingen zou dit een Top appartement zijn

Prachtig zwembad is zeker 22 meter lang! En genoeg ruimte om te zitten. Appartement werd elke dag schoongemaakt. Wij hadden een groot dakterras met prachtuitzicht op stad en zee. Dit maakte appartement compleet

Heerlijke verblijfplaats vlakbij centrum en zee
    • Appartement met 1 Slaapkamer en Terras

We hadden een mooi ruim appartement met een dakterras met een schitterend uitzicht op de stad en zee. Bovendien ook nog een balkon. Het appartement ligt in een rustige buurt, maar dichtbij het centrum en de zee

Charmant en een beetje typisch
    • Appartement met 1 Slaapkamer en Terras

Ons appartement was over 3 lagen: beneden woonkamer/keuken, daarboven slaapkamer en badkamer en dan weer een trap naar boven voor het dakterras. Veel trappen lopen dus! Als je op het dakterras zit, kun je het uitzicht niet zien. Het voelt een beetje opgesloten. Erg gezellig is het terras ook niet, dus je moet er zelf wat van maken. Wij waren in het laagseizoen dus het was niet zo druk, maar toch al wel wat gehorig van buren; op het terras heb je dan niet zoveel privacy. Voor 2 nachten vonden wij het leuk, maar een week zou ik er niet hoeven zitten. Het geheel doet wat gedateerd aan, het is een beetje een typisch appartementencomplex. Maar het heeft toch ook wel weer charme. Beetje gemengd gevoel dus.

De locatie is supergoed: randje historische centrum net waar het heel rustig wordt. Prima slapen dus! Het appartement was enorm ruim. Het personeel bij de balie ontzettend aardig en behulpzaam. Voorzieningen zoals keuken en badkamer prima en alles was heel schoon. Geweldig uitzicht vanaf het dakterras (als je staat ;-)

• Beoordeeld op: 8 juni 2018

Teleurstellend
    • Appartement met 1 Slaapkamer en Terras

Het geheel was sfeerloos, kil en het was vergane glorie. Het geheel is ernstig aan vernieuwing toe. In de gang en op kamer veel stank van schoonmaakmiddelen.

Personeel zeer vriendelijk en behulpzaam centrale locatie op rand historisch centrum

Een heerlijk vakantieverblijf
    • Appartement met 1 Slaapkamer en Uitzicht op Zee

Het appartement overtrof onze verwachtingen. De locatie ligt prachtig aan de rand van het oude centrum van Lagos vlakbij goede restaurants en prachtige stranden. Het appartement (402) was ruim en bestond uit een zitkamer met kleine keuken en royale slaapkamer met een heerlijk groot bed en goed sanitair. Daarbij hadden we uitzicht op de zee en het zwembad.

• Beoordeeld op: 7 november 2017

Verblijf waar je wil blijven.
    • Studio met Uitzicht op Zee

3 dagen was te kort om Lagos en omgeving te bezoeken.

Kamer, balkonnetje, uitzicht, vriendelijk onthaal, tips voor uitstekende restaurants, tips voor aangename wandelingen.

• Beoordeeld op: 29 oktober 2017

We voelden ons hier direct welkom en thuis.

Geen idee.

We voelden ons hier direct welkom en thuis. We hadden een kleine studio met een mooi terrasje aan het zwembad en uitzicht op zee in de verte. Heel rustig gelegen en toch binnen de oude stadsmuren en vlakbij de mooie strandjes. Het personeel was supervriendelijk en behulpzaam.

• Beoordeeld op: 27 september 2017

Heerlijk verblijf in binnenstad maar toch rustig.
    • Appartement met 1 Slaapkamer en Uitzicht op Zee

Ik dacht dat we een appartement gehuurd hadden met dakterras. 3e bed was opklapbed en ging niet open. Koste nogal wat moeite om te gaan slapen. Bedden bij zwembad nogal oud.

Ontvangst aan de balie, lekkere bedden, eigen appartement, uitzicht op zee. Prachtig schoon en goed onderhouden zwembad en complex in geheel.

Prachtig en heel ontspannen, alles was perfect!
    • Appartement met 1 Slaapkamer en Terras

Super vriendelijk personeel, prachtig appartement met mooi zwembad. Het appartement met rooftop terras voor een klein meerbedrag is echt aan te bevelen. Uitzicht op het centrum en de zee.

Heerlijke plek!
    • Appartement met 1 Slaapkamer en Terras

Eigenlijk gebruik je het dak terras niet omdat er beneden ook terras is, de bovenste slaapkamer met badkamer is enorm groot tov de kleine woon/keuken waar dan nog slaap bank en extra bed staan. Beetje gekke indeling dus. Maar wij vonden het niet erg, hebben er prima geslapen!

Prachtig zwembad, mooi uitzicht! Bedden slaapkamer super!

• Beoordeeld op: 14 juli 2017

Een echter aanrader op een toplocatie in wandelafstand van mooie stranden en heerlijke restaurants.
    • Appartement met 1 Slaapkamer en Terras

Wij huurden een appartement bestaande uit 3 verdiepingen voor 4 personen. Het appartement was ruim en modern ingericht. Een rooftop terras met een fantastisch uitzicht op de Atlantische oceaan was een echte bonus. Bovendien werd er elke dag gekuisd en werden de bedden dagelijks opgemaakt. Het personeel was zeer behulpzaam, vriendelijk en efficiënt.

Goed adres voor een verblijf in de Algarve
    • Appartement met 1 Slaapkamer en Terras

Appartementen zijn prima maar iets gedateerd. Worden waarschijnlijk in delen opgeknapt?

Ruim appartement dicht bij het centrum. Strandjes op loopafstand. Ruim zwembad. Behulpzaam personeel wat direct iets doet met je opmerkingen/aanbevelingen.

• Beoordeeld op: 11 juni 2017

Rustige studio om rotsalgarve te verkennen
    • Studio met Uitzicht op Zee

Bij binnenkomst in de kamer, nadat ze hele dag gesloten had gestaan, hing er een muf reukje. Na verluchten met open balkonvenster verdween dit vrij snel. Je leert snel dat reserveren noodzakelijk is in de gewilde restaurantjes. Voor ontbijt moet je buitenshuis. Wij hebben telkens eenvoudig maar goed en vers ontbijt genomen in de cafe/snackbar aan de Bombeiros (brandweer) aan de ring (250m)

Vrij groot gebouw in een rustige buurt terwijl met een paar minuutjes wandelen het bruisende centum van Lagos te bereiken is. Zicht op zwembad en daarachter de zee. Wat we geboekt hadden (studio met zeezicht) klopt dus. Ruime badkamer met super inloopdouche. Lagos is prima uitvalsbasis om de westelijke Algarve te verkennen.

• Beoordeeld op: 9 juni 2017

Eigenlijk niets

De vriendelijkheid en hulpvaardigheid van de baliemedewerkster en kamermeisjes. De goede ligging aan de rand van het centrum. Strand ongeveer een kwartiertje lopen, terug wel een hellende weg.

ontbijt maakten we zelf in onze kitchenette, en aten we op...
    • Appartement met 1 Slaapkamer en Terras

is wat verouderd maar wel zeer proper

ontbijt maakten we zelf in onze kitchenette, en aten we op ons dakterras met zicht op de oceaan. Het zwembad was heerlijk. De handdoeken waren zacht en roken lekker. WIFI was niet altijd goed zeer vriendelijke mensen aan de balie, zeer behulpzaam

Heerlijk vakantieadres
    • Appartement met 1 Slaapkamer en Terras

Balkon op zelfde verdieping als woonkamer of slaapkamer was fijner geweest, dan maak je er sneller gebruik van.

Mooi appartement, heerlijk zwembad, rustig gelegen, maar toch in het historische centrum van Lagos. Makkelijk gelegen om met de auto trips te maken.

• Beoordeeld op: 23 april 2017

Een leuke stad, een mooie, ruige kust met daarbij ook een aantal zandst en dus een prima accomodatie
    • Studio met Uitzicht op Zee

Wat ons betreft niets. We wisten dat het exclusief ontbijt was, dus dan kun je zelf je ontbijt maken of je gaat even het centrum in en geniet daar van een lekker ontbijt.

Wij hadden een studio in een wat ouder complex, dat echter geheel gemoderniseerd was. Een nette keuken, een prima badkamer, een mooi zwembad en een een fantastisch uitzicht op zee. Misschien hebben niet alle kamers dat uitzicht maar bij het zwembad is dat er altijd. Het complex ligt aan de rand van het centrum, dat zeker de moeite waard is. Leuke winkeltjes en goede restaurants. Het personeel was uiterst vriendelijk en behulpzaam. De auto kon in de straat worden geparkeerd en dit waren plekken voor deze accommodatie en naastliggende woningen/berdijven. Dus zonder betaling of parkeerschijf. Goede prijs/kwalteitverhouding. Deze accommodatie is wat ons betreft een absolute aanrader.

• Beoordeeld op: 15 april 2017

mooi traditioneel complex met een aardig zwembad
    • Appartement met 1 Slaapkamer en Uitzicht op Zee

Een mooi appartement, nr. 101, in een toch wel ouder wordend complex. Het appartement ligt helemaal achteraan in het complex wat vanaf de ingang toch nog wel wat trappen lopen is. Het complex is daarom waarschijnlijk wat minder voor mensen die wat slechter ter been zijn. Dat komt ook door de ligging, weliswaar vlakbij het centrum maar wel op een helling. Het appartement heeft 3 etages waarvan de bovenste een dubbel dakterras waarop je heerlijk kunt ontbijten. Op de eerste verdieping een grote slaapkamer met 2 eenpersoonsbedden en een ruime badkamer met een douche in het bad. Op de begane grond een zitgedeelte met slaapbank, open keuken en nog een balkon.

• Beoordeeld op: 11 april 2017

Rustig en heel ruim appartement aan de rand van Lagos.
    • Appartement met 1 Slaapkamer en Uitzicht op Zee

Rustig en heel ruim appartement aan de rand van Lagos. Zeezicht en zwembad. Heel uitgebreide en nuttige tips over restaurantjes in de omgeving! Zeer vriendelijke ontvangst.

• Beoordeeld op: 2 november 2016

Heerlijk eten, drinken, ontspannend en vriendelijke mensen. Probeer wat Portugees te leren.
    • Appartement met 1 Slaapkamer en Uitzicht op Zee

Bedden vielen ons tegen. Hard en 2 lossen bedden. Had wellicht anders gekund. Dakterras is leuk maar daar zit je geïsoleerd en waarom zou je als je een heel leuk strand hebt in de omgeving. Overigens is aan de andere zijde van het kanaal een nog veel groter strand en eenvoudig met de auto te bereiken. Nooit parkeergeld hoeven te betalen. Let op niet je auto huur via Amex doen in combinatie met Guerin autoheer dat gaat zowel bij ophalen als terug brengen niet goed. Neem je bankcreditkaart. Bij Guerin prima auto geen gezeur, km vrij en vol terug inleveren. Niet de speciale tolwegen apparaat genomen kost ook weer en wij rijden juist de kleinere wegen veel leuker.

De ligging van dit appartementen complex is zeer goed. Het licht binnen de muren van de binnenstad en je loopt zo naar het centrum binnen 5 minuten. Wel een sterk dalende weg dus als je terug moet weet je het. Ook het strand is snel en direct te bereiken binnen 5 m lopen. Parkeren was tijdens onze reisperiode geen probleem maar dat zou best in drukke periode wel anders kunnen zijn. Leuk zwembad maar wij hebben er geen gebruik van gemaakt. Water was te koud en strand is toch leuker. Prachtige rotsen. Het uit eten is aan ons zeer besteed en dat kan in de stad zeer goed. Een stuk goedkoper dan hier in Nederland. Ook in Ludz (ca 10 km verderop) is een zeer leuk en mooi uitzicht over de zee restaurant. Autohuur via Guerin was OK.

• Beoordeeld op: 9 oktober 2018

Wederom een fantastische ervaring

Helemaal niets!

Het uitzicht vanaf ons dakterras!

Goede ligging, zeer behulpzaam personeel, prachtig uitzicht
    • Appartement met 1 Slaapkamer en Terras

Matig onderhouden complex, met name kamers en zwembad

Goede ligging, zeer behulpzaam personeel, prachtig uitzicht

Ruim appartement.
    • Appartement met 1 Slaapkamer en Uitzicht op Zee

Uitzicht wat minder. We keken uit op een groot plat dak

Ruim appartement. Uiterst vriendelijke en behulpzame receptioniste. Ligging uitstekend

Vriendelijk personeel Prachtige lokatie en appartement Goede service

geweldig
    • Appartement met 1 Slaapkamer en Uitzicht op Zee

de ligging was prima, redelijk dicht bij het centrum, maar toch rustig

Fijn en ruim appartement op super locatie.
    • Studio met Uitzicht op Zee

Ruime kamers. Schoon. Perfecte locatie.

• Beoordeeld op: 23 maart 2018

Ligbed op dakterras stuk

• Beoordeeld op: 15 maart 2018

Zeer vriendelijke ontvangst.
    • Studio met Uitzicht op Zee

Zeer vriendelijke ontvangst. Leuke studio met voldoende ruimte. Prachtige, moderne badkamer. Parkeren in de omgeving was geen probleem ( maart)

• Beoordeeld op: 13 maart 2018

Prima accomodatie in de stad vlak bij het strand.
    • Appartement met 1 Slaapkamer en Terras

Zeer vriendelijk en behulpzaam personeel. Appartement heeft drie etagages en drie terrassen.

• Beoordeeld op: 29 november 2017

Geweldige kamers, uitzicht, personeel

• Studio met Uitzicht op Zee

Geweldige gastvrije ontvangst. Perfecte ligging binnen de oude stadsmuren. Alles te bezichtigen op loopafstand.

• Beoordeeld op: 26 november 2017

Voor herhaling vatbaar!
    • Studio met Uitzicht op Zee

Zeer vriendelijk ontvangst en alles was mogelijk! Prima bedden, complete keuken, heerlijke douche en een prachtig groot zwembad. Top gehad

• Beoordeeld op: 11 november 2017

Alles zag er keurig uit, personeel was erg vriendelijk,...
    • Studio met Uitzicht op Zee

Alles zag er keurig uit, personeel was erg vriendelijk, goede lokatie, je kunt alles lopend bereiken.

• Beoordeeld op: 9 november 2017

Centraal gelegen comfortabel verblijf
    • Studio met Uitzicht op Zee

Het aangrenzende zwembad met zonneterras beperkte de privacy.

De servicegerichtheid van het personeel was uitstekend!

• Beoordeeld op: 14 oktober 2017

Uitzicht
    • Studio met Uitzicht op Zee

De matrassen kraakten van het plasticlekker

Uitzicht

Perfect verblijf

Zeer vriendelijke Antonio

• Beoordeeld op: 20 september 2017

Geweldig personeel

Geweldig personeel

• Beoordeeld op: 14 september 2017

Top locatie in een heerlijk dorp!

De kamers en de locatie

Dicht bij centrum en strand alles te voet te bereiken

Hygiene, schoonmaak was zozo

Dicht bij centrum en strand alles te voet te bereiken

Rustig gelegen appartement met goede faciliteiten maar wel warm binnen in huis.
    • Appartement met 1 Slaapkamer en Terras

Slechte routebeschrijving van booking.com. Enge, stijle trap naar eerste verdieping. Geen airco.

Zwembad. Ruim appartement.

• Beoordeeld op: 2 juli 2017

Ruim en schoon.

Ruim en schoon. Groot zwembad

Super vakantie

Geen minpunten.

Behulpzaam vriendelijk personeel. Rustige omgeving

• Beoordeeld op: 26 maart 2017

Mooie keuze op loopafstand van het centrum, wel even omhoog.

Ik kan niets bedenken

Wij kregen gratis een update van studio naar appartement. En met een prachtig uitzicht over Lagos en de zee.

• Beoordeeld op: 14 mei 2016

de locatie is geweldig, in 5 minuten lopen zit je midden in...

de locatie is geweldig, in 5 minuten lopen zit je midden in het centrum en bij de stranden. De locatie is rustig en het personeel is zeer vriendelijk en behulpzaam. Het appartement is basic ingericht maar wel gezellig.

• Beoordeeld op: 10 mei 2016

Mega ruime studio, verdeelt over 2 etages met een...

Beetje gedateerd, maar alles wel in goede conditie en schoon.

Mega ruime studio, verdeelt over 2 etages met een fantastisch uitzicht over Lagos en de baai

• Beoordeeld op: 8 mei 2016

zeer net appartement, met een geweldig dakterras, mooi...

erg gehorig

zeer net appartement, met een geweldig dakterras, mooi zwembad en uitstekende ligging midden in stadscentrum, grote badkamer met een fijne douche, grote slaapkamer. Leuke eigenaren die alles voor je in het werk stellen om een geweldige vakantie te hebben.

• Beoordeeld op: 12 april 2016

De ligging was perfect.

Tijdens het schoonmaken werd er soms wat overgeslagen (onder het bed). We waren eigenlijk iedere dag op pad, dus daar hadden we niet veel last van. En het was absoluut niet vies!

De ligging was perfect. Een paar minuutjes loopafstand van het strand of centrum. Personeel super vriendelijk en behulpzaam. Iedere dag werd er schoongemaakt.

• Beoordeeld op: 11 oktober 2015

Een ruim appartement met mooi uitzicht over het dorp en de...

De kamers zijn gehorig. De inrichting en de badkamer zijn gedateerd.

Een ruim appartement met mooi uitzicht over het dorp en de zee. Op loopafstand van het gezellige centrum van Lagos. Het ontvangst was heel vriendelijk

• Beoordeeld op: 4 september 2015

Alles perfect geregeld, vriendelijk personeel.

Geen parkeer gelegenheid van het hotel zelf. Je parkeert op de openbare en parkeerplek in de buurt is lastig.

Alles perfect geregeld, vriendelijk personeel. kamer werd iedere dag schoon gemaakt ,bed opgemaakt. Om de dag handdoeken vervangen en 1x in de week het bed verschoond. Ook het zwembad werd goed onderhouden en schoon gemaakt.

• Beoordeeld op: 25 augustus 2015

Zeer aangename, kleinschalige en rustige accomodatie,...

niets viel tegen. het centrum was iets te toeristisch naar onze zin, maar daar heeft de accomodatie niets mee te maken...

Zeer aangename, kleinschalige en rustige accomodatie, vriendelijk en behulpaam personeel. leuk zwembad. ligging vlakbij het centrum en toch rustig

• Beoordeeld op: 15 augustus 2015

Locatie is super.

Geen wifi in het appartement, die lag waarschijnlijk te ver van de balie en het zwembad. Vier dagen gedaan met dezelfde handdoeken. Voor die prijs zou je toch iedere dag schone handdoeken moeten krijgen en een extra wc rol. Van de meneer van de balie wel een wc-rol gekregen en handdoeken toen ik daarom vroeg. De schoonmaak van de vloeren kan ook beter,zeker op de eerste dag in het appartement.

Locatie is super. Rustig, maar dichtbij het centrum (5 min lopen) en dichtbij het strand (10 min lopen). Gratis parkeren. Soms een extra rondje rijden (augustus), maar altijd plaats dichtbij het hotel. Meneer achter de balie is zeer vriendelijk en hulpvaardig. Mooi appartement met ruim balkon en ook nog een dakterras!

• Beoordeeld op: 28 juli 2015

Het prachtige zwembad en de ligging van de locatie.

Werkelijk niets.

Het prachtige zwembad en de ligging van de locatie. Dicht bij het mooie centrum van Lagos en strandjes. De service van het vriendelijke personeel.

• Beoordeeld op: 24 juli 2015

rustig gelegen op 3 min wandelafstand van centrum - er zijn...

hotel heeft geen eigen parkeergelegenheid

rustig gelegen op 3 min wandelafstand van centrum - er zijn een aantal appartementen met terras van waaruit men een schitterend skyline over de stad en zandstranden heeft

• Beoordeeld op: 15 juli 2015

Erg attent personeel, prachtig ruime appartementen met...

Niets, deze accommodatie is echt een aanrader!

Erg attent personeel, prachtig ruime appartementen met dakterras en zeezicht, mooi zwembad, op loopafstand van het oude centrum van Lagos

• Beoordeeld op: 13 juni 2015

De gratis upgrade van een studio naar een 2 kamer...

De poolbar was gesloten, dus geen drank of versnaperingen. De lakens op het bed waren te klein.

De gratis upgrade van een studio naar een 2 kamer appartement.

• Beoordeeld op: 31 mei 2015

Prima stijlvol ingericht appartement in 2 etages.

In de booking staat met zeezicht. Volgens mij is er niet een appartement wat op zee uitkijkt. Met wat moeite kijk je vanaf zwembad waar rondom heen je ook kunt ontbijten, naar de zee en de praia meia de grote brede stranden van Lagos.

Prima stijlvol ingericht appartement in 2 etages.prima airco. Ligt op 5 minuten lopen van het centrum. Auto kun je parkeren voor de deur of n straatje verder. Superzwembad van 25 meter lang!

• Beoordeeld op: 10 mei 2016

Ruim appartement met dakterras.

Ruim appartement met dakterras.

• Beoordeeld op: 24 april 2016

Netjes, adres klopt niet helemaal

Netjes, adres klopt niet helemaal

• Beoordeeld op: 6 november 2015

De locatie van ons appartementje ,zicht op zwembad.

De locatie van ons appartementje ,zicht op zwembad.

• Beoordeeld op: 29 oktober 2015

Ruime, schitterende locatie

Ruime, schitterende locatie

• Beoordeeld op: 11 oktober 2015

Pracht accomodatie,2 etage ,s met boven slaap en badkamer.

Weinig,zwemwater wat koud.

Pracht accomodatie,2 etage ,s met boven slaap en badkamer.

• Beoordeeld op: 6 oktober 2015

Appartement bestaat ,heel onlogisch uit drie etages.Op de terrassen vooroorlogs meubilair en alleen als je staat een prachtige vieuw

• Beoordeeld op: 7 september 2015

Locatie, zwembad, uitzicht vanaf kamer

Locatie, zwembad, uitzicht vanaf kamer

• Beoordeeld op: 1 september 2015

Locatie is perfect, mooi zwembad, vriendelijk personeel.

Zowel keuken als badkamer zijn behoorlijk gedateerd, en zijn echt toe aan vernieuwing.

Locatie is perfect, mooi zwembad, vriendelijk personeel.

• Beoordeeld op: 30 juli 2015

Personeel was vriendelijk er behulpzaam

Terras was zeer winderig en uitkijken voor meeuwen poep. Kakkerlakken helaas

Personeel was vriendelijk er behulpzaam

• Beoordeeld op: 23 juni 2015

Het zwembad

Het zwembad

• Beoordeeld op: 28 mei 2015

Vriendelijk onthaal, veel ruimte, goede omgeving.

Vriendelijk onthaal, veel ruimte, goede omgeving.

• Beoordeeld op: 16 mei 2015

ideale ligging: dicht bij centrum en zee

ideale ligging: dicht bij centrum en zee

• Beoordeeld op: 15 mei 2015

prachtige locatie , dichtbij gezellig dorp

prachtige locatie , dichtbij gezellig dorp

• Beoordeeld op: 5 mei 2015

Locatie en accomodatie

Geen mogelijkheid tot het bestellen van een kop koffie

Locatie en accomodatie

Er zijn ook 13 beoordelingen zonder commentaar. Deze beïnvloeden de algemene beoordelingsscore.

Bekijk de galerij met reizigersfoto's van Baluarte da Vila Apartments