Beoordelingen over Hotel Praiagolfe 4-sterren

Rua 6, 4500-357 Espinho, Portugal

#4 van de 7 hotels in Espinho

• Beoordeeld op: 4 november 2017

Zeezicht vanop de eerste rij.
    • Superior Tweepersoonskamer met 1 of 2 Bedden

Op 2 november waren er weinig hotelgasten. Wij kregen de beste kamers met het mooiste uitzicht zonder meerprijs. Uitstekend ontbijt. Ruime private parking zonder kosten. Goed restaurant op loopafstand. Ligging vlak bij het strand en naast het Casino van Espinho.

A hotel never to return to!
    • Superior Tweepersoonskamer met 1 of 2 Bedden

Het hotel is een geval van 'vergane glorie'. De eerste superieur-kamer bleek geen airco te hebben, wat wel nodig was, want het was heel warm. Na een kleine aanvaring met de receptie-/hotel(?)-manager, kregen wij een andere kamer (met airco!) op een hogere verdieping, zodat wij inderdaad zij-zeezicht hadden i.p.v. uitzicht op platte daken met afzuiginstallaties. De badkamer was 'piep-klein' en was zgn. gerenoveerd; helaas bladderde de verf al weer deels van de geverfde(!) oude tegels af. Van de zgn. zithoek was geen spoor te bekennen; er was slechts 1 klein fauteuiltje. Op het 1 m2 balkonnetje stond een roestig airco; ook daar geen zitgelegenheid. De vloerbedekking was smerig. De hotelbar was voorzien van een groot aantal saaie banken en was van een grote treurigheid. Er was amper verlichting en geen decoratie, behalve een grote TV die vooral het interesse van de barman had bij gebrek aan gasten(?). De hotelgarage is klein en als men in het onderste deel moet parkeren, dan moet dat via een smalle 'slakkenhuis'-toegang gebeuren. Dit hotel is zeker geen 4 sterren en zijn kamerprijs waard. Wij zullen het dan ook aan niemand aanbevelen.

De locatie was prima. Het hotel zou ook prima kunnen zijn, maar.....

Tegenvaller qua hotel, prima locatie voor 'n KORT verblijf
    • Standaard Tweepersoonskamer - 1 of 2 Bedden

De foto's doen heel wat beloven maar hotel is zeer oudbollig. Standaardkamer met uitzicht op stad was klein en de badkamer vertoonde op diverse plekken schimmel. De ligging en behuplzaam personeel maakte veel goed.

Hotel ligt direct aan het strand en wandelboulevard

Mooie plaats om te verblijven, heerlijk aan het strand. Fijn zwembad en sauna en zon terras .
    • Superior Tweepersoonskamer met 1 of 2 Bedden

Engelse taal voor de kamer dames.

Ontbijt was redelijk. Niet heel uitgebreid, weinig afwisseling. Personeel in restaurant heel aardig, maar ze kunnen slecht Engels.

Dik voor elkaar, wij raden eenieder een verblijf hier aan. De prijs was alleszins redelijk.
    • Standaard Tweepersoonskamer - 1 of 2 Bedden

Bij ontvangst kregen we gratis een "betere" kamer aangeboden: met uitzicht op zee. Achteraf is dat door ons niet als beter ervaren. Het uitzicht was geweldig maar een drama voor ons hotel (twee zwemmers verdronken) leverde ook twee dagen van rouw voor het hotel. Verder was het erg warm door het fraaie weer (zon). Niettemin een fraai aanbod van Praiagolfe en dat dit aanbod achteraf minder fraai bleek, ligt niet aan de organisatie/ het personeel.

Het ontbijt was fantastisch met vriendelijk en behulpzaam personeel. Bij de receptie was immer iemand aanspreekbaar. Ook deze mensen: vriendelijk en behulpzaam. Onze kamer werd steeds schoongemaakt/ opgeruimd en voortdurend waren er schone handdoeken. Wij hadden direct al de indruk: is er iets, dan lossen ze dit wel op. En zo was het ook, zo bleek ons twee keer.

wegens meerdere verblijven upgrade gekregen, goed gelegen...
    • Standaard Tweepersoonskamer - 1 of 2 Bedden

Hotel met verouderde faciliteiten dat aan een grote opknapbeurt toe is

wegens meerdere verblijven upgrade gekregen, goed gelegen voor bezoek Porto en Aveiro per trein

• Beoordeeld op: 22 september 2016

We kregen een ruime, gezellig verlichte kamer op het noorden;
    • Standaard Tweepersoonskamer - 1 of 2 Bedden

Tijdens ons verblijf bleek er een dorpsfeest van 5 dagen te zijn. Midden in de nacht werden we 1 maal helaas opgeschrikt door zeer luide, nare muziek met dreunende onrustig makende bassen en vuurwerk. Onmenselijk hoge decibellen. We hadden van te voren willen weten dat dit feest er was. Dan hadden we maatregelen kunnen nemen. Nu overviel het ons en brak het zeer onaangenaam onze nachtrust. Aan de andere kant zou het handig zijn dat het Hotel en of het Toerisenburo zich hard maakt dat dit soort van vreselijk geluid voorkomen wordt voor de gasten.

We kregen een ruime, gezellig verlichte kamer op het noorden; lekker koel en met zeezicht.

• Beoordeeld op: 15 september 2016

Hotel viel tegen ik zou het een 6 geven en geen 6,7 zoals beoordeeld!

Ontbijt (heel simpe en als je later bent vanaf 9.30 uur wordt alles mondjes maat bijgevuld - ook niet echt smakelijk! Pot nutella met mes erin voor iedereen om te gebruiken !! Niet hygienisch. Geklutste eieren die heel plakkerig/waterig zijn.) Vieze tapijt in ontbijtzaal en in groot gedeelte van hotel gang en kamers) Hotel heel erg verouderd Kan heel erg koud zijn door wind vanuit zee savonds weinig te doen met kinderen spa behandeling volgeboekt

Locatie top naast het strand Maar in de omgeving weinig te doen (behalve als je richting Porto gaat) Vriendelijk personeel

• Beoordeeld op: 1 september 2016

We komen niet terug...
    • Standaard Tweepersoonskamer - 1 of 2 Bedden

Sterk verouderde inrichting in grote delen van het hotel,ook op de kamers. Balcons niet te gebruiken door ontbreken stoelen. Slechte wifi op de kamer kinderen. Geen opvolging klacht airco.

Prima ontbijt, mooie spa en locatie direct aan het strand is goed. Vriendelijk personeel in de ontbijtzaal.

Juiste Hotel voor de omgeving
    • Standaard Tweepersoonskamer - 1 of 2 Bedden

De badkamer mag gemoderniseerd worden

Mooi aan het strand en toch vlakbij alle faciliteiten van Espinho

De locatie, dicht bij het strand, centrum en openbaar vervoer
    • Standaard Tweepersoonskamer - 1 of 2 Bedden

Ontbijt is standaard, voor 4* viel het tegen. Hotel is gedateerd incl. kamer, badkamer

De locatie, dicht bij het strand, centrum en openbaar vervoer

Gebouw van de 2de wereldoorlog maar aardige personeel.

Het gebouw

Personeel

• Beoordeeld op: 7 juli 2017

Ligging van hotel, vriendelijk personeel
    • Aanbieding - Economy Tweepersoonskamer

Ligging van hotel, vriendelijk personeel

• Beoordeeld op: 25 juni 2017

receptie goed bemand en hulpvaardig uitstekende ligging...
    • Superior Tweepersoonskamer met 1 of 2 Bedden

receptie goed bemand en hulpvaardig uitstekende ligging vlakbij strand en ook winkelstraten, ruime kamer en ontbijt lokatie met strandzicht

• Beoordeeld op: 10 oktober 2016

perfect hotel alleen bij het ontbijt geen tomaat of komkommer gezien. vlekken op vloerbedekking
    • Superior Tweepersoonskamer met 1 of 2 Bedden

herrie s nachts maar ja casino en aan het strand. Ik denk in de zomer echt veel herrie s nachts

ligging

• Beoordeeld op: 26 september 2016

Wat had er beter gekund?
    • Standaard Tweepersoonskamer - 1 of 2 Bedden

Wat had er beter gekund? Enge badkamer,niet actueel,beetje sfeerloos.

• Beoordeeld op: 16 augustus 2016

• Standaard Tweepersoonskamer - 1 of 2 Bedden

Hard bed en de geluidsoverlast

• Beoordeeld op: 9 augustus 2016

De locatie is fantastisch
    • Standaard Tweepersoonskamer - 1 of 2 Bedden

Het toiletpapier werd niet aangevuld

De locatie is fantastisch

• Beoordeeld op: 16 november 2015

Vriendelijk personeel.

Hotel werd verbouwd, veel overlast qua geluid. Zwembad bleek dicht te zijn. Enkele zwervers sliepen naast het hotel. Niet viersterren waardig.

Vriendelijk personeel. Mooi uitzicht vanuit ontbijtzaal.

• Beoordeeld op: 22 september 2015

Aardig personeel bij de receptie

Bed kraakte bij iedere beweging, kamermeisje liep zomaar binnen zonder te kloppen, matig ontbijt en de tegels badkamer gerenoveerd met een kwastje verf, bad spullen van de vorige gast heb ik verwijderd.

Aardig personeel bij de receptie

• Beoordeeld op: 20 september 2015

Nette en moderne kamer.

In het restaurant werden de tafels niet echt schoongemaakt. Broodkruimels werd met een doek weggeveegd. Buitenkant van het hotel mag wel een opknapbeurt hebben.

Nette en moderne kamer. Restaurant is iets gedateerd.

• Beoordeeld op: 20 september 2015

wifi rest viel allemaal tegen

slecht ontbijt alleen witte broodjes. dingen zoals eieren, koffie, beleg werd nauwelijks aangevuld of helemaal niet. meeste fruit kwam uit blik. prijs kwaliteit echt slecht. We zullen daar ook nooit meer terug komen. zat op de wc met je knieen onder de wastafel. Op de deurpost naar het mini balkonnetje zonder zitje zaten allemaal vieze druppels en plekken. Boven de deur was het een heel stuk kapot.

wifi rest viel allemaal tegen

• Beoordeeld op: 13 september 2015

Fijne locatie, direct aan het strand en treinstation op...

Qua hygiëne prima, maar op sommige vlakken zijn de hotelkamers wel wat verouderd. Zoals het sanitair of het plafond.

Fijne locatie, direct aan het strand en treinstation op korte loopafstand. Voor het ontbijt werden glutenvrije broodjes voor mij geregeld.

• Beoordeeld op: 11 september 2015

Espinho is een leuk plaatsje met voldoende restaurantjes en...

Zwembad zou bij de prijs inbegrepen zijn maar als je daar gebruik van wil maken moet je een badmuts kopen van 4 euro per stuk! Het zou klantvriendelijker zijn als men deze gratis zou verstrekken. De versleten kale stoelen in de ontbijtruimte en restaurant gedeelte zijn hard aan een opknap beurt toe.

Espinho is een leuk plaatsje met voldoende restaurantjes en een gezellige lange wandelboulevard. Mooi strand! Treinstation is vlakbij.Binnen 20 minuten zit je in het centrum van Porto.

• Beoordeeld op: 26 juli 2015

Hotel ligt direct aan de boulevard.

Zoals al gelezen was het hotel qua inrichting gedateerd. Ongezellige ontbijtzaal. Oude vloerbedekking in de kamer. Balkon is klein en geen stoeltjes/tafeltje op het balkon. De spa (sauna/turks stoombad) is in de hoek van het binnen zwembad. Espinho is niet een sfeervolle plaats. Boulevard is wel ok en een aantal goede restaurants (sorry de namen vergeten).

Hotel ligt direct aan de boulevard. Wij hadden een fantastisch uitzicht op zee. De bedden lagen goed (niet te hard of te zacht) en de kamer was ruim genoeg. Schoon beddengoed. Elke dag schone handdoeken. Krachtige douchestraal. Aardig personeel (we haalden bij de bar 's avonds heet water om zelf thee te kunnen maken). Op het strand vlakbij is een leuk lounge tentje (loungebanken en strandbedjes onder rieten parasol). Daar eten/drinken voor 5 euro pp = hele dag gratis strandbedje/parasol. Erg luxe.

• Beoordeeld op: 24 april 2016

Uitstekend ontbijt.

Uitstekend ontbijt. Perfekte receptie. Ruime kamer. Goede ligging direkt bij strand en veel goede visrestaurantjes.

• Beoordeeld op: 17 april 2016

• Beoordeeld op: 17 september 2015

Locatie aan het strand en dichtbij porto.

Hotel is gedateerd.

Locatie aan het strand en dichtbij porto.

• Beoordeeld op: 27 augustus 2015

Het prachtige vernieuwde zwembad

De kamers á la jaren '70; in het hotel is de tijd blijven stilstaan

Het prachtige vernieuwde zwembad

• Beoordeeld op: 30 juli 2015

Locatie, hygiëne, en spagedeelte

Geen balkon, geen badjas op de maker. Fietsverhuur was echt niet Oke.

Locatie, hygiëne, en spagedeelte

• Beoordeeld op: 3 juli 2015

Sfeer

• Beoordeeld op: 2 juli 2015

aan de zee

oud hotel , moet opgefrist worden, restaurant dicht

aan de zee

Er zijn ook 12 beoordelingen zonder commentaar. Deze beïnvloeden de algemene beoordelingsscore.