Beoordelingen over Prainha Clube 4-sterren

Praia dos Tres Irmaos, 8500-072 Alvor, Portugal

#43 van de 131 vakantiewoningen in Alvor

• Beoordeeld op: 17 oktober 2018

Prima, mooi vakantiepark in een mooie omgeving met fantastische stranden, maar een matig ontbijt.
    • Studio met Uitzicht op het Zwembad

Kwaliteit van het ontbijt vonden we totaal niet in verhouding met de kwaliteit van het gehele verblijf. Personeel vonden we zeer matig en het aanbod is minimaal en zeer eentonig. Tafels werden maar nauwelijks schoongemaakt en er waren momenten dat je zelf je bestek moest bij elkaar zoeken. Je betaald voor 2 personen wel €18,- / dag voor het ontbijt.

Kamer, douche en keuken zijn mooi ruim en netjes. Het gehele park is prachtig en de ligging tov (volgens ons) de mooiste stranden van Portugal is fantastisch! en ook de zwembaden zijn prima en alles is netjes.

• Beoordeeld op: 30 september 2018

Super mooi strand bij het park!
    • Studio met Uitzicht op het Zwembad

Restaurant aan zee viel ons erg tegen. Hebben mega lang op het eten moeten wachten (mensen aan beide kanten was ons hadden dit zelf in de gaten dat zij nog aan de bediening gingen vragen of ons eten ook nog zou komen) werd niet gevraagd of we nog wat wilden drinken of een toetje wilden.

Super mooi strand bij het park! Nette accomodatie.

Genoten!
    • Appartement met 1 Slaapkamer en Uitzicht op het Zwembad

Het bed had een harde matras.

Een groot licht ingericht appartement met een ruim terras, prachtige zwembaden en een heerlijk strand. Het Italiaanse restaurant Miss Pasta was erg goed!

• Beoordeeld op: 3 mei 2017

Heerlijke vakantie. Alvor is echt een leuk dorpje in het voorjaar; verblijf gerust in Prainha Clube
    • Appartement met 1 Slaapkamer en Uitzicht op Zee

Veel te harde matrassen en appartement kan opfrisbeurt gebruiken. Maar de voordelen van ons verblijf waren veel groter dan deze 2 minpuntjes....

Twee mooie zwembaden, restaurantje bij het lager gelegen zwembad, locatie t.o.v. zee en dorp, appartement ruimte en het uitzicht; alles prima.

Aanrader!
    • Appartement met 1 Slaapkamer en Uitzicht op het Zwembad

Afstand naar het dorp

Rustig. Mooi hebben zwembad. Altijd plaats bij het zwembad. Leuk restaurant met veel keuze voor de lunch. Schoon.

• Beoordeeld op: 26 mei 2016

Geweldige locatie.

We hebben genoten!

Geweldige locatie. Prachtige zwembaden en strand binnen loopafstand. Heerlijk Italiaans restaurant en fijne supermarkt. Mooie hotelkamer met een groot balkon. Manager Carlos representeert Prainha op een voortreffelijke manier.

• Beoordeeld op: 4 november 2015

Prainha Clube ligt aan het mooiste strand van de Algarve,...

Dit was de vierde keer in 8 jr dat we hier verbleven. De appartementen zijn echt aan een opknapbeurt toe, vooral de badkamer en de keuken. Ook de keukenuitrusting is verre van compleet.

Prainha Clube ligt aan het mooiste strand van de Algarve, het complex ligt prachtig.

• Beoordeeld op: 16 april 2015

de vernieuwde studio's

De zwembaden zijn dringend aan renovatie toe, ook het sauna complex, geen enkel verwarmd zwembad, en betalen voor ligstoelen

de vernieuwde studio's