Beoordelingen over Quinta da Bela Vista 5-sterren

Caminho do Avista Navios, 4, São Martinho, 9000-129 Funchal, Portugal

#31 van de 71 hotels in Funchal

Super mooie plek, vooral oudere gasten
    • Standaard Tweepersoonskamer met 1 of 2 Bedden - Uitzicht op de Tuin

Heerlijke plek, mooie tuin. Geweldig zwembad. Toen wij er waren was de gemiddelde leeftijd 70+. We dachten dat we in een luxe bejaardentehuis terecht kwamen. Vreselijke hotelmuziek.

Een "mixed feelings" vakantie.
    • Deluxe Tweepersoonskamer met 1 of 2 Bedden, een Balkon en Uitzicht op de Tuin

De deluxe kamers liggen ver van het hoofdgebouw en je kijkt tegen huizen hoge bomen aan. Dit is géén Bella Vista! Wij voelden ons opgesloten terwijl je zonder bomen zo van een mooi uitzicht en zee zou kunnen genieten. Voor mensen die moeilijk ter been zijn,zijn de kleine ronde keitjes als plaveisel een ramp. Mijn partner heeft reuma ook in haar voeten en voor haar was het een pijnlijke belevenis. Om bij onze kamer te komen hebben wij een weg binnendoor gevonden. Veel trappen lopen en een klein stukje lift. Het WiFi signaal kon je alleen krijgen als je op het balkon stond. 62 tv kanalen en waarom dan geen "het Beste Van Nederland"? Komen er dan geen Nederlanders? Ja toch. Met de shuttle service tot 17 30 naar Funchal en dan de taxi terug,want er is buiten/naast het hotel niks te doen. De quinta ligt wat hoger op de berg en al gauw zit je in de bewolking.Wij hadden pech en 9 van de 14 dagen géén zon. Met huurauto er maar wat van gemaakt.

Een quinta boeken is toch anders dan een hotel. De eigenaar heeft waar hij maar kan antiek staan/hangen. Dit geeft een luxe gevoel. Een deluxe kamer boeken is ook een luxe. Ruimte en dat is prettig. Als je voor je rust komt en niks wilt is er bij het zwembad rust. Als je de oprijlaan op komt dan ziet het er zeer prettig uit. In het hoofd gebouw vertoeven is aan te raden,hoewel de kamers wel erg standaard zijn.

Mooie omgeving, dicht bij de stad

Mooie omgeving, dicht bij de stad

• Beoordeeld op: 22 april 2017

super, zeker voor herhaling vatbaar
    • Standaard Tweepersoonskamer met 1 of 2 Bedden - Uitzicht op de Tuin

De supervriendelijkheid en de perfecte engelstaligheid van alle personeel; zeer goede keuken, een rust-uitademende accomodatie

• Beoordeeld op: 13 juli 2015

Alles De eerlijkheid van het kamermeisje. Wij hadden per ongeluk bij het neerleggen van de fooi op het kussen 20 euro laten vallen. Wij kregen dit netjes van haar terug.

• Beoordeeld op: 8 juni 2015

Personeel en eten waren zeer goed

kamers zijn wat verouderd, vooral badkamer (had ook een hinderende geur). TV is nog oud toestel (geen flat screen) met slecht beeld.

Personeel en eten waren zeer goed