Beoordelingen over Quinta Da Mata

Estrada Nacional 213, Nantes, 5400-581 Chaves, Portugal

#4 van de 26 hotels in Chaves

Ontbijt was prima.
    • Standaard Tweepersoonskamer met 2 Aparte Bedden - Uitzicht op de Bergen

Kamer die wij hadden gekregen was slecht. Bedden waren doorgezakt. Uiteindelijk kregen wij een andere kamer met uitzicht op het dal wat we bij aanvraag ook eigenlijk hadden geboekt. Mochten maar 1 nacht blijven ipv de 3 die we geboekt hadden. Kregen de melding ter plekke toen we arriveerden . Het excuus van de eigenaar was mager en niet toereikend. Hij compenseerde dit door gratis drie dagen te komen dineren. Op zich een nette geste maar dit moeten niet andere gasten die dit verblijf kiezen overkomen. Hier moet de communicatie sterk verbeteren. Mensen die van een authentieke kasteel/landhuis kamer kiezen is deze locatie wel leuk. Chaves is een lelijke stad met weinig bezienswaardigheden. Een verblijf van 1 nacht om deze stad te bezoeken is voldoende. Wil je naar het boven Chaves gelegen natuur park wat een aanrader is dan is 2 nachten voldoende

Ontbijt was prima. Biologische producten uit eigen tuin . Diner was ook uitstekend. Eigenaar is een wijnfanaat die veel over wijn kan vertellen en schenkt uit eigen kelder.

• Beoordeeld op: 16 november 2017

Authentieke admosfeer stilte en aardig ontvangst.
    • Premium Kamer met 2 Aparte Bedden

Beetje koud in November. Diner en ontbijt vrij eenvoudig.

Authentieke admosfeer stilte en aardig ontvangst. Mooie grote kamer. Lekkere wijnen bij het diner

• Beoordeeld op: 29 september 2017

Een mooie plek, maar verder wat teleurstellend.

Het was binnen koud en donker, we hebben zelfs een keer met de jas aan ontbeten. De kamerdeur kon aan de binnenkant niet op slot en verder waren er verschillende dingen niet in de badkamer, die wel op de site vermeld stonden. De douche was onhandig. Buiten was het op zich schilderachtig mooi, maar je kon zien dat men niet echt aan onderhoud toekomt.

De gastheer was erg vriendelijk en spraakzaam. Hij vertelde enthousiast over de permacultuur die hij aanhangt. De quinta was prachtig gelegen op een groot terrein met heuvels en bos.

Een mooie authentieke quinta met vriendelijk uitbaters.

In tegenstelling tot wat er op de informatie stond is er geen koelkast, mini-bar, haardroger op de kamer.

De rust, gastvrijheid, vriendelijkheid eigenaars en personeel.

• Beoordeeld op: 13 juli 2017

Geweldige gastheer

Geen airco in de kamer of een ventilator. Het was tijdens ons verblijf 42 graden. Terras kan wel heel veel aan gedaan worden. Makkelijke stoelen bijvoorbeeld en wat tafeltjes en parasol. Gemiste kans. Ook bij het zwembad weinig gelegenheid om te zitten/liggen.

Ontbijt was prima. Gastheer super. Diner was goed maar niet geweldig. Wijnen heerlijk. 's avonds buiten op het terras geweldig mooi uitzicht. Terras kan wel heel veel aan gedaan worden. Makkelijke stoelen bijvoorbeeld en wat tafeltjes en parasol. Gemiste kans.

• Beoordeeld op: 5 juli 2017

Heerlijk dineren met prachtige wijnen op een super locatie!
    • Suite

Jammergenoeg was het zwembad niet toegankelijk toen wij er waren, als dat wel zo was geweest was het helemaal perfect geweest..

Het diner was heerlijk, de wijn (en de bijbehorende achtergrondinfo) ook. We hebben zeer genoten!

Hier wordt je nog verwend.
    • Premium Kamer met 2 Aparte Bedden

De kamer had wat koeler mogen zijn.

Heerlijk ontbijt met vers fruit uit eigen tuin. Het diner was iedere avond, na overleg met ons wat we wilden eten, super. De eigenaar zorgde voor bijpassende wijn. De kamer waarover we beschikten was zeer ruim en de omgeving rustig met 's avonds uitzicht op verlicht Chaves.

• Beoordeeld op: 10 juni 2017

Mooie locatie, geweldige keuken, en super gastheer!

Ik vond onze kamer met heel klein raam wel erg donker! Het zwembad was door problemen met de pomp nog niet in orde! Beetje vergane glorie!

Het is een geweldige locatie met mooi uitzicht. Het diner was heel origineel en met groentes uit de tuin bereid. Ook was er een super ontbijt met veel verse broodjes eigengemaakte jam en vers fruit uit eigen tuin! De eigenaar was een uitstekende gastheer met voor ons verschillende ideeën om uitstapjes in de omgeving te maken.

Prachtig pand en prachtige lokatie maar er moet een en ander "opgefrist" worden.

Alleen de eigenaar spreekt goed engels. We wilden graag wat drinken maar er was zaterdag 's morgens en 's middags niemand. Klemmende deuren, slecht werkende sloten, losse lichtschakelaar en bad zonder overstort. Na regen kan je niet op de stoeltjes buiten zitten, vanwege de stoffen bekleding.

Fantastisch uitzicht over het dal. Het historische pand. De sfeer!

• Beoordeeld op: 17 augustus 2016

Zeer vriendelijk ontvangst (met een wijntje).

Al met al een donkere, enigszins somber-ogende quinta. We hebben in diverse quinta's verbleven de afgelopen vakantie en dit was de minst mooie. De 'tralies' voor de ramen gaven ons een opgesloten gevoel. Het zwembad is mooi, maar wordt niet echt bijgehouden en de bedjes zijn wat viezig. Ik raad aan om vooraf te checken of er een feestje wordt gegeven op het terrein. Het gebouw is zeer gehorig. De kamer was vrij klein. Het matras was keihard en het bed zeer smal. Er zijn echter ook kamers met (twee) eenpersoonsbedden; deze schijnen groter te zijn.

Zeer vriendelijk ontvangst (met een wijntje). Mooi uitzicht op de bergen en Chaves (wat ook best een leuke plaats is, op zo'n 10 min rijden). Mooie routes in de omgeving te rijden (met de auto). Het merendeel van het personeel is erg vriendelijk en spreekt prima Engels en/of Frans.

We hebben van elke minuut genoten.

Prachtige quinta op een rustige plek. Ideaal om tot rust te komen. Schitterende gastheer!

• Beoordeeld op: 26 januari 2017

Prachtige locatie, zeer vriendelijke mensen, uitnemend...

Helaas wat krappe bedden voor mijn 2 meter.

Prachtige locatie, zeer vriendelijke mensen, uitnemend ontbijt.

• Beoordeeld op: 3 september 2016

Apart soort accommodatie

Geen airconditioning

Apart soort accommodatie

• Beoordeeld op: 2 februari 2016

Rustige locatie net buiten t dorpje Nantes, vlakbij Chaves.

Rustige locatie net buiten t dorpje Nantes, vlakbij Chaves. Prachtig aangelegde groentetuinen, tennisbaan en zwembad. Zeer gastvrije mensen. Geweldig ontbijt met veel eigengemaakte producten. Mooi ingerichte kamers met veel antiek. tot in de puntjes verzorgd

• Beoordeeld op: 23 mei 2015

geweldige sfeer in prachtig gerestaureerd oud landgoed,...

geweldige sfeer in prachtig gerestaureerd oud landgoed, antieke inrichting, mooie (biologische) moestuinen, heerlijke maaltijden,en bovenal de gastvrije mensen: grote stijl !

• Beoordeeld op: 2 november 2015

Prachtig pand met bourgondische eigenaar.

Prachtig pand met bourgondische eigenaar. Heeft heerlijk voor ons gekookt.

• Beoordeeld op: 23 augustus 2015

De prachtige locatie en de super gastvrije ontvangst.

De prachtige locatie en de super gastvrije ontvangst. Heerlijke locale gerechten gegeten, vol passie bereid door de eigenaar.Top!

• Beoordeeld op: 13 augustus 2015

Gastvrijheid en prachtig uitzicht.

Gastvrijheid en prachtig uitzicht.

• Beoordeeld op: 12 augustus 2015

Prachtig landhuis, zeer vriendelijke mensen , lekker eten.

Prachtig landhuis, zeer vriendelijke mensen , lekker eten...prijs/kwaliteit is top!

• Beoordeeld op: 4 augustus 2015

vriendelijke ontvangst.

harde bedden

vriendelijke ontvangst. prachtig uitzicht. prima ontbijt

• Beoordeeld op: 30 juli 2015

Rust en schitterende omgeving