Beoordelingen over Quinta Das Eiras

Caminho Das Eiras Santo Da Serra, 9100-266 Santo da Serra, Portugal

#8 van de 11 hotels in Santo da Serra

4,4

Erg teleurstellend. Maar het weer zat ook niet mee.
    • Studio

Er was niemand, geen receptie, niets.

Geen ontbijt. Kamer sober ingericht en uitgerust. Ik heb nog nooit een kleinere douche gezien. Een keer draaien en het water stond weer op koud of heet.

• Beoordeeld op: 22 september 2017

We hadden drie nachten geboekt en besloten bijna direct na aankomst om maar een nacht te blijven.
    • Studio

Heel erg gedateerd allemaal.

Het was stil

• Beoordeeld op: 16 mei 2017

Prachtige tuin.
    • Cottage

Lag toch wel behoorlijk geisoleerd. Dorp Santo da Serra viel tegen.

Prachtige tuin.

• Beoordeeld op: 26 april 2016

kamertje was sfeervol ingericht, fijne handdoeken en de...

we vonden de ruimte eigenlijk net te klein voor een paar nachten, zeker met een baby. Het is letterlijk koken en eten in je slaapkamer. Er is een zitje buiten, maar dat is ongezellig gesitueerd onder het huis. Wij waren daar met koud & slecht weer en dan is er weinig tot niets te doen. Op het terrein zelf geen enkele faciliteiten. Medewerker tot 14.00 uur op telefoon afroep aanwezig. Het stadje Santo da Serra is nagenoeg uitgestorven, lijkt her en der wel een spookstad. Alles overwegende vonden wij het daarom te duur voor wat je ervoor terugkrijgt.

kamertje was sfeervol ingericht, fijne handdoeken en de verwarming was reeds voor aankomst voor ons aangezet door vriendelijke medewerkster. Ze hebben een babybedje beschikbaar.

• Beoordeeld op: 23 juli 2015

De huisjes zijn gezellig knus en liggen in een prachtige,...

Het terrein is wat afgelegen. Een huurauto is hierbij handig.

De huisjes zijn gezellig knus en liggen in een prachtige, rustige omgeving. Het personeel is erg vriendelijk.

• Beoordeeld op: 7 maart 2016

de locatie

er is geen onthaal er is niets van info voorziene keukengerief is zeer minimaal en in slechte staat

de locatie

• Beoordeeld op: 6 maart 2015

Leuke, gezellige bungalow.

Er is niet zoveel te doen in de buurt, zelfs als je met de auto bent is het lastig om ergens te komen.

Leuke, gezellige bungalow.