Beoordelingen over Quinta de Malta

Quinta de Malta, 4905-070 Durrães, Portugal

#2 van de 2 hotels in Durrães

luxe bread en breakfast. zeker geen resort.

(ondanks de booking.com lijst) geen avond/lunchrestaurant, oude/defecte zwembadstoelen. zeer matig wifi, tv op kamer defect. Eigenaar gastvrouw was meer geïnteresseerd in priveparty dan in gasten.

De view op de omgeving. Mooie badkamer. met oude/klassieke spullen ingericht landhuis. Het is een luxe bread en breakfast, maar zeker geen resort zoals de website suggereert.

• Beoordeeld op: 14 augustus 2016

Prachtige omgeving in zeer mooie quinta.
    • Suite met 2 Slaapkamers

Wij hadden geen keukentje waardoor je iedere avond op zoek moest gaan naar restaurant en die zijn er niet veel. Miste een stukje extra service vanuit personeel. Geen drankjes bij zwembad of koffie. Ze kunnen er veel meer van maken. Ook vaak niemand aanwezig om dingen te vragen. Omschrijving van booming klopt niet meer. De fitness die wordt vermeld is alleen een Buikspier bankje eb een gammele hardloopband. Je kunt er niet eten of iets drinken.prima voor paar nachtjes maar zeker niet voor langere periode.

Prachtige omgeving in zeer mooie quinta. Je hebt wel een auto nodig.

• Beoordeeld op: 12 augustus 2015

De eerste kamer die ons werd voorgesteld was zonder ramen...

De eerste kamer die ons werd voorgesteld was zonder ramen enkel de buitendeur deed dienst als raam. Het rook enorm naar de vocht. Gezien we voor 3 nachten hadden geboekt hebben we moeten bijbetalen voor een upgrade. De zwembad zone was niet gezellig. Voor ons een domein dat niet veel charme uitstraalde.

• Beoordeeld op: 13 juli 2015

Wij waren eerste keer in Portugal.

Het enige wat voor verbetering vatbaar was, is het bed.

Wij waren eerste keer in Portugal. Wij zouden een rondreis maken voor 3 weken. Wij begonnen als eerste in deze Quinta en waren de enige gasten. Wij werden onthaald en verkregen een uitstekende service en goede tips De laatste avond werd er een prachtig diner voor ons geserveerd in een prachtige setting. Wat ons het meeste opviel is eigenlijk alles. Alles was Top! . Het appartement, het .zwembad, de tuin, de SERVICE..

• Beoordeeld op: 28 mei 2015

De ligging (nabij Ponte de Lima, Barcelos, het strand, 1 uur...

De vochtigheid in de kamer (niet gek met metersdikke muren)

De ligging (nabij Ponte de Lima, Barcelos, het strand, 1 uur rijden van Porto, in het groen), het uitzicht en de mogelijkheid te dineren.

• Beoordeeld op: 21 juni 2015

prachige quinta mooiste uitzicht over dal met treinviaduct!

prachige quinta mooiste uitzicht over dal met treinviaduct!

Bekijk de galerij met reizigersfoto's van Quinta de Malta