Beoordelingen over Real Residência - Apartamentos Turísticos

Rua Ramalho Ortigão, 41, Avenidas Novas, 1070-228 Lissabon, Portugal

#556 van de 1.926 vakantiewoningen in Lissabon

waar voor je geld

onder de aanvliegroute van de luchthaven, veel herrie en enkelvoudig glas. Vervelend maar we hebben toch wel goed geslapen.

goede prijs voor hetgeen je krijgt, alles netjes en personeel behulpzaam.

• Beoordeeld op: 22 juni 2017

We hebben een prima vakantie gehad in een zonovergoten Lissabon
    • Appartement

De rolstoeltoegankelijkheid was iets minder dan verwacht, doordat er bij de ingang een hoge drempel zat. Voor mijn vriendin geen probleem, maar voor een wat ouder iemand die wat minder flexibel met een rolstoel is, kan dit lastig zijn.

De service die werd verricht. Iedere ochtend wordt zelfs je afwas voor je gedaan. Het appartement was ook erg ruim en als je er met 38 graden zit, ben je ook blij dat je een prima airco in je accommodatie hebt. Zelfs op twee plekken. (in huiskamer en slaapkamer).

Matig.
    • Appartement

-2 aparte bedden die tegen mekaar geschoven nog een enorme opening lieten. -vliegtuigen vliegen zeer laag over. Gelukkig had ik oorstoppen bij. -de airco in de slaapkamer werkte niet -prijs/kwaliteit niet echt OK

Zeer netjes gepoetst.

• Beoordeeld op: 23 mei 2017

aangenaam verblijf in Lissabon

voor de derde persoon viel de slaapgelegenheid tegen, te dunnen en versleten matras in uittrekzetel

dicht bij metrostation, goede verbinding met luchthaven en centrum, zéér vriendelijk personeel

Ruim appartement in goed locatie aardig personeel

Bed krakt te veel

Ruim appartement in goed locatie aardig personeel Metro station dichtbij Van luchthaven met de rode lijn en aan het einde station even naar boven en in de straat tegen over heb je hotel.er is in de hotel geen afwasmiddel en spons beschikbaar je moet het zelf kopen of meenemen

• Beoordeeld op: 14 september 2016

Lissabon is een aanrader
    • Appartement

De afwerking van de kamer kan nog beter.

De locatie was goed. Het personeel sprak goed Engels. Het is op loopafstand van de metro. Dagelijks wordt de kamer schoongemaakt.

Het bed viel ons ontzettend tegen ;
    • Appartement

Het bed viel ons ontzettend tegen ; piepen en kraken 😬verder was het app top

• Beoordeeld op: 28 juni 2017

Schonere ramen , inventaris keuken, grotere badkamer

Schonere ramen , inventaris keuken, grotere badkamer

• Beoordeeld op: 8 september 2016

Grote kamer en grote bedden
    • Appartement

De compleetheid viel tegen. Allemaal kleine zaken die er misten of wat kapot was. Het was erg verouderd en soms smerig.

Grote kamer en grote bedden

• Beoordeeld op: 21 maart 2016

De ligging dicht bij bus en metrohalte.

De onverschilligheid van enkele dames aan de receptie die meer aandacht hebben voor hun smartphone dan voor de hotelgasten. De vochtplekken in de muur aan de straatkant. Er was een safe, maar die had geen slot! Minimaal keukenvoorzieningen, geen wijnglazen, geen keukenhanddoek of spons om vaat te doen.

De ligging dicht bij bus en metrohalte. De dagelijkse schoonmaak. De zithoek in een gezellige uitbouw in het dak. De ruime kamer en het groot dubbel bed.

• Beoordeeld op: 5 maart 2016

ruime kamer en een aparte ruime slaapkamer met goede bedden.

De zitbank en de fauteuils waren niet comfortabel. Kleine moeite om deze te vervangen.

ruime kamer en een aparte ruime slaapkamer met goede bedden. elke dag werd alles netjes opgemaakt en opgeruimd: douche(bad), toilet, keuken, bed.

• Beoordeeld op: 17 september 2015

Locatie was erg goed.

Comfort van de bedden en bank vielen tegen. Zijn erg hard. Daardoor vooral 's ochtends last van de rug. Vloerbedekking mag wel beter gereinigd worden. Kookplaat heeft twee pitten, houd daar rekening mee. Onduidelijk of de wc doorgetrokken mag worden met wc papier. Hebben wij wel gedaan zonder problemen.

Locatie was erg goed. Dichtbij winkelcentrum en metro. Dagelijks werden de kamers schoon gemaakt en zelfs de afwas werd gedaan.

• Beoordeeld op: 13 september 2015

goede bedden.

zitcomfort in huiskamer. Stoeltjes waren erg klein en evenals de bank rechte leuning waardoor je niet lekker zat.

goede bedden. ruim appartement afzonderlijk van slaapkamer. Prima douche. Op loopafstand van metroverbindingen (ca 500m)

• Beoordeeld op: 11 februari 2015

Het uitzicht vanaf ons appartement op de bovenste verdieping...

Bij inchecken kregen we de sleutel overhandigd van een verkeerd appartement dat al bewoond werd door een ander. Stonden we plotseling bij een vreemde op de kamer ! Dit vond ik een zeer kwalijke zaak.

Het uitzicht vanaf ons appartement op de bovenste verdieping ! Iedere dag schoon beddengoed en handdoeken. De ligging van het gebouw !!

• Beoordeeld op: 26 maart 2016

Zeer ruim appartement .

Kamer was ietwat gedateerd.

Zeer ruim appartement . Goede verbindingen.