Beoordelingen over SANA Reno Hotel 3-sterren

Av. Duque D'Ávila, 195/197, Avenidas Novas, 1050-082 Lissabon, Portugal

#162 van de 329 hotels in Lissabon

Een goed hotel voor misschien iets teveel geld.

De grootte van de kamers. Het inchecken duurde heel lang, ze wisten echter dat we kwamen. Met mijn wagen, een BMW serie 3 kon ik niet in de garage van het hotel.

Het zwembad op het dak van het hotel was een verkoeling bij 25 graden in Lissabon.

Zeer goed hotel maar ver van het centrum.

Ver van het culturele centrum. Er is wel een parking aan het hotel (voor €15 per nacht) maar deze is zo smal en nipt dat je met een break auto eigenlijk niet echt of zeer moeilijk in geraakt.

Zwembad op het dak. Royaal ontbijt. Vriendelijk personeel. Mooie kamer.

Aanrader!

Als we al een puntje hebben dan is dat de parkeergarage van het hotel, niet te doen!

Je krijgt waar voor je geld! Goed ontbijt, goede koffie. Behulpzaam en zeer vriendelijk personeel. Ligging hotel dicht bij metro en centraal van bezienswaardigheden.

Heerlijk voor een citytrip.

Bij inchecken een niet-enthousiaste medewerker. Kortaf. Bij uitchecken echter wel weer een vriendelijk iemand. Helaas hadden wij geen balkon en de badkamer is aan de kleine kant.

Ligging is perfect: direct naast het metrostation. Ontbijt is prima. Niet super bijzonder. Heerlijk dat er een zwembad op het dak aanwezig is. Kamers roken elke dag weer heerlijk fris na de schoonmaak.

Citytrip

Chloor- Chloor- Chloorgeur bij het binnenkomen aan de receptie. Er is een waterfontein. Heden ten dage bestaan er reukloze middelen. Erg voor wie er de ganse dag in werkt. Ik heb dit wel gemeld.En de toiletten aan de receptie geurden naar een afvoerputje. Jammer maar dit zijn redenen om niet terug te gaan.

Ontbijt was oké en het inchecken ging vlot. De halte van de Yellowbus lag op 500m van het hotel. Een aanrader om de stad te verkennen.

hele fijne citytrip

zwembad niet verwarmd, waren er ook naast aan het werken zodat er gaan liggen niet echt ontspannend was

vriendelijke ontvangst, mooie kamer, super douche

Was een keurig net hotel.

Avond eten, dat stelt niet voor. zorg dat je gegeten heb voor je naar het hotel terug gaat. Airco kon je niet handmatig instellen, dus was het er koud.

Ontbijt was daar in tegen erg goed. De douche en bedden zijn prima.

Het is een heerlijk hotel voor een bezoek aan Lissabon.

Het ontbijt is erg goed en de trap naar de Metrohalte Sao Sebastiao is recht tegenover de voordeur van het hotel. Vanaf het vliegveld stap je in de Metro (rode lijn) en aan het eindpunt stap je uit de Metro rode lijn en je staat voor het hotel, ideaal! Heerlijk na een dagje in de stad, lekker op het dakterras aan het zwembad liggen tot zonsondergang.

Geen bijzonderheden. Jammer dat de sauna enkele dagen in onderhoud was terwijl dit niet bij de balie wordt gecommuniceerd.

Locatie, schone kamer, goed ontbijt, metro voor de deur, park met schitterend uitzicht om de hoek.

Prima hotel voor een lang weekend Lissabon.

Ontbijt ruimte is niet echt gezellig.

Prima ligging dankzij directe metro verbinding naar centrum en het zwembad op het dak. Was door warme weer wel druk. Maar heerlijk om even af te koelen na een dag lopen door de stad en te genieten van het zonnetje.

Aangenaam, maar .....

Ontbijtruimte te klein en benauwd en om die reden het betaalde ontbijt in het hotel niet genoten, maar naar elders uitgeweken. Door kleine venster relatief weinig daglicht in de kamer.

ligging t.o.v. centrum; goede metroverbinding

• Beoordeeld op: 27 april 2018

Lissabon is zeker de moeite waard.

De grootte van de kamer was redelijk met een matige badkamer. Het was wel schoon. Gezien de prijs had er wat meer geboden mogen worden wat betreft de kamer en badkamer.

Het personeel (ontvangstbalie, ontbijt, schoonmaak) was hulpvaardig en zeer vriendelijk. De ligging van het hotel was voor ons ideaal: goede metroverbinding, mooie en rustige omgeving met voldoende voorzieningen.

Fantastisch!

Een volgende keer zouden we weer voor dit hotel kiezen.

Kamer uitstekend met uitkijk op straat, geluiddicht. Zeer uitgebreid ontbijt. Metro voor de deur. Vriendelijk personeel. Parkeer mogelijkheid onder het hotel, 15 € per dag. Caracole... tricky pfff. In de omgeving goede restaurants, aanbevolen door de receptie.

Perfect verblijf voor een stedenstrip!

De ligging is prima voor een stedentrip. Recht tegenover metrostation, dat vanuit het vliegveld makkelijk te bereiken is. Een Cortes Ingles in de buurt en voldoende eetgelegenheden. Kleine supermarkt aan de overkant. Kamers en badkamer ruim en schoon. Prima bedden. Prima ontbijt. Vriendelijk en goed Engels sprekend personeel. 1 nacht iets minder geslapen door een raar geluid (iets van een boiler die bleef hangen oid). Na melding hiervan werd dit meteen opgelost. Omdat het kouder was dan normaal hebben we dekens bijgevraagd, ook die kregen we meteen. Jammer dat we vanwege het slechte weer het zwembad niet hebben kunnen gebruiken maar dit zag er wel heerlijk uit! Prima prijs/kwaliteitverhouding.

Fantastisch hotel voor een citytrip.
    • Suite

Ontbijtzaal was niet erg ruim, maar was goed te doen.

Heerlijk ontbijt en zeer uitgebreid. Vanaf vliegveld met de metro voor 1,95 euro tot aan de voordeur van hotel. Grote shoppingmall met enorm grote supermarkt op 5 min. lopen. Centrum goed bereikbaar met de metro. Prachtige lobby. Snelle wifi op de kamers. Schone kamers met minibar. Koffie en thee faciliteiten. Prima bedden. Vriendelijk personeel.

De ligging is ideaal.

Late check-in, vanaf 15:00

De ligging is ideaal. Op 10 meter afstand zit het eerste metrostation en met de metro ben je in 15 minuten in het centrum. Lopend is het 30-40 minuten naar het centrum.

• Beoordeeld op: 20 februari 2018

Top hotel op prima locatie

Het zwembad was niet verwarmd (maar wisten we van tevoren). Wat wel jammer was, was dat de sauna maar tot 20uur savonds open was. Het is juist lekker om voor het slapen gaan te kunnen gaan, aangezien je overdag in de stad bent.

Super ligging van het hotel, voor de metro en met 20 min op t vliegveld. Vriendelijk personeel, snel geholpen. Ruime, schone kamers met lekkere bedden. Uitgebreid en vers ontbijt, met elke dag wisselende warme dingen, zoals pancakes etc.

- Vriendelijk en behulpzaam personeel!

- kamer was kleiner dan verwacht - douche/bad in een, weinig ruimte om te douche, voeten stonden schuin door de smalle badkuip -

- Vriendelijk en behulpzaam personeel! - uitgebreid ontbijt, elke ochtend verschillende extraatjes - goede locatie (net buiten het centrum) - aan de overkant metro

• Beoordeeld op: 2 december 2017

Naar verwachting gezien de prijs.
    • Aanbieding - Tweepersoonskamer met 1 of 2 Bedden

Airco /temp kon niet zelf (bij) geregeld worden. Een gezellige launchmogelijkheid ontbreekt. Bar ongezellig, keukenachtig, veel licht, veel TV schermen aan.

• Beoordeeld op: 29 november 2017

Zoals het moet zijn-aan te raden.

U kunt drank nemen uit de minibar-die je dan netjes noteert op het formulier. Het water(lauw) dat men op het bureautje in jou kamer zet, mag je niet vergeten-want dat moet je ook betalen!

Uitgebreid ontbijt-dakterras met zwembad! Beleefde en vriendelijke bediening. Zéér goede ligging -bus/metro.

Een aangenaam verblijf in Lissabon achter de rug!
    • Aanbieding - Tweepersoonskamer met 1 of 2 Bedden

Het regelen van de airco moest gebeuren via de receptie, het zou handiger geweest zijn mocht je zelf de airco kunnen regelen.

Leuk dat er een sauna en een rooftopzwembad was. Heel handig dat het metrostation recht over het hotel was (20 stappen zetten). Rustige buurt, vriendelijk personeel.

• Beoordeeld op: 7 oktober 2017

Prima hotel met heerlijk zwembad en ruime kamers.

Het ontbijt mag iets meer variatie (sinaasappelsap ipv wortelsap) en kwaliteit brood kan beter.

Perfecte ligging naast metro (rode metrolijn naar hotel , blauwe metrolijn naar centrum). De straat is rustig en vlak achter warenhuis ( el cort ingles) met supermarkt. Nette ruime kamers en een heerlijk zwembad op het dak. Prijs-kwaliteit verhouding is uitstekend. Wij komen hier zeker nog eens terug!

Fijn verblijf met metro aan de overkan.
    • Tweepersoonskamer met 1 of 2 Bedden - Balkon

Parkeren kan echt alleen met een kleine auto en zelfs dan is het krap om de garage in of uit te komen. Om hier dan 15,- per nacht voor te vragen vind ik wat overdreven.

Het zwembad op het dak. Fijn om na een dag stad nog even bij te komen. Wel weinig ligbedden in verhouding tot aantal kamers.

Ideaal hotel voor 2 nachten citytrip lissabon

Geluid op kamer langs grote ramen... straatlawaai.

Zwembad op dakverdieping. Parkeergelegenheid 5min te voet 9 euro 24/uur - metro wandelafstand vlot naar centrum Rossio

Voor mij familiebezoek en gedeeltelijk vakantie

Het hotel ontbijt was minder dan andere keren. Dikwijls was alles op kaas etc. Fruit uit blik cq pot. Servies was nieuw maar niet geschikt, te kleine borden te grote koppen.

Locatie/ligging

Somber, oud hotel

Zeer kleine kamers. Veel schimmel in douche. Foto's website booking.com geven veel positievere indruk als realiteit. Ook somber hotel, donker.

Verouderd hotel. Eenvoudig. Ligging bij luchthaven.

Bereikbaarheid;

Bed niet goed (matras); ramen sloten niet helemaal zodat kamer niet geluiddicht was; relatief veel geluid van kamer naast ons en van op de gang; weinig variatie in het ontbijt

Bereikbaarheid; vriendelijk onthaal

Perfect hotel voor een citytrip in Lissabon
    • Familiekamer (2 Volwassenen + 1 Kind tot 12 Jaar)

De ruime badkamer heeft geen schappen of opbergruimte

Prima ligging wat de verplaatsingen in de stad en naar de luchthaven betreft door de metro voor de deur van het hotel. Het ontbijt is uitstekend en het personeel heel vriendelijk en behulpzaam

• Beoordeeld op: 28 juni 2017

Slechte gastvrijheid
    • Aanbieding - Tweepersoonskamer met 1 of 2 Bedden

De receptie wilde ons de kamer twee keer laten betalen. de receptioniste begon al mijn creditcard nummer in te voeren nadat ik mijn bevestiging heb laten zien waarop stond dat dit is betaald. Na 4 keer gevraagd te hebben om contact op te nemen met booking.com is dit uiteindelijk gedaan en kreeg ik een telefoontje op de kamer dat de betaling inderdaad was voldaan. Verdere excuses zijn uit gebleven, heel slecht opgelost. Gastvrijheid mogen ze nog leren. Ook verbaasde het mij dat het toiletpapier niet werd aangevuld. Ik zal dit hotel aan niemand aanbevelen.

perfect voor citytrip Lissabon

ontbijtruimte is nogal krap.

rechtstreekse metrolijn (rood) vanaf vliegveld, goede metroverbinding met centrum (blauwe lijn). Heerlijk zwembad op het dak, vriendelijk personeel, ruikt heerlijk fris in het hotel, dagelijks schone handdoeken en bedden opmaak.

• Beoordeeld op: 2 juni 2017

Prima hotel voor een fijn verblijf in Lissabon.

Geen waterkoker op de kamer. Maar we konden in de bar wel kokend water krijgen. De ober vertelde dat er waterkokers besteld waren.

Prima hotel. Makkelijk te bereiken via de metro. De eerste keer even opletten dat je de goede uitgang van het metrostation neemt. Vriendelijk en behulpzaam personeel. Het hotel is in een rustige buurt. Er zijn een paar restaurantjes en ook een klein supermarktje in de buurt.

• Beoordeeld op: 31 mei 2017

Hotel vlak naast metrolijn, zowel naar centrum toe als naar...

Vrij donkere kamer, uitzicht op daken, airco voorzieningen.

Hotel vlak naast metrolijn, zowel naar centrum toe als naar luchthaven, super makkelijk. Heerlijk zwembad op dak, wel koud water.

Verblijf prettig, maar kamer niet comfortabel.

Onze kamer was erg klein gezien de prijs (€ 170/€ 180 p.n.). Geen zitje, nauwelijks ruimte voor 2 personen. Kleine badkamer. Was erg teleurstellend. Er was een airportshuttle beloofd, maar die heeft het hotel niet.

De vriendelijkheid en behulpzaamheid van het personeel. Alles is zeer schoon. Ligging ook prima aan de rand vd stad, maar centrum goed bereikbaar.

Een grote teleurstelling

Geef een kamer zoals jullie aangeven op de site , we hadden ruim van te voren besproken , dit was een groot ellende voor mij dus geen booking.com meer

Ontbijt prima , de rest was waardeloos ze gaven ons kamer 701 stonk naar rook , geen ramen zoals jullie weergeven op jullie site een smal raam inplaats van dubbel raam geen balkon zoals op de site , ook geen tafeltje en 2stoelen .hier wilden wij niet blijven , andere kamer gevraagd en gekregen 304 ook hier 1 smal raam en 1 tafeltje en 1 stoel ,gevraagd om een 2 de stoel kregen een rechte stoel en het zicht was 15. Airco units op dak waar we op keken en het geluid daarvan en de hele dag moest het licht aan , kortom een grote teleurstelling , voor ons geen Booking. Com meer

• Beoordeeld op: 3 april 2017

Super hotel voor het "romantisch arrangement" dat ze aanbieden!
    • Romantisch Arrangement

Weten niet of het voor alle kamers geldt maar onze kamer (304) was heel gehorig. Niet zo zeer buiten geluid maar waterafvoer van andere kamers leek door de onze te gaan (of was het de iets minder goed werkende airco)?

Locatie, zwembad op het dak, goed ontbijt en vriendelijk personeel maakte de keuze voor ons "romantisch arrangement" onvergetelijk!

• Beoordeeld op: 20 maart 2017

Wij waren vroeger dan de inchecktijd en onze bagage konden...

inchecken is vanaf 14:00 uur, gehorig op de gang

Wij waren vroeger dan de inchecktijd en onze bagage konden we achterlaten in het hotel Zwembad is heel koud, maar perfect uit de wind en goede ligbedjes.

• Beoordeeld op: 10 februari 2017

Prima verhouding prijs kwaliteit.

De kamers zijn niet meer de aller modernste, maar nog zeker ok.

Het ontbijt is mooi verzorgd en biedt voldoende variëteit. Het personeel is vriendelijk en behulpzaam. Ingang van de metro aan de overzijde van de straat!

• Beoordeeld op: 14 januari 2017

Wij komen zeker terug

Kamer was ietwat klein en het bad was krap.

Heb een gluten- en lactosevrij dieet en kreeg elke morgen heerlijke warme glutenvrije broodjes, vergezeld met een smakelijke muffin. Perfecte locatie. Tegenover metrostation, waar 2 lijnen samenkomen. Groot winkelcentrum, met allerlei foodcorners op loopafstand.

• Beoordeeld op: 27 november 2016

Prettig verblijf met behulpzaam personeel

Kamers zijn comfortabel maar ze zijn ingericht zoals elk hotel. Met iets meer sfeer op de kamer zou het hotel perfect zijn

Netjes Goed ontbijt Vriendelijk behulpzaam personeel Prijs zeer schappelijk

• Beoordeeld op: 13 november 2016

super goed gelegen, metro naar centrum (rechtstreekse...

minibar werd niet bijgevuld.

super goed gelegen, metro naar centrum (rechtstreekse verbinding) uitstekende wifi, superlekker ontbijt, goed engels sprekend personeel, mooie kamers, mooie lobby

• Beoordeeld op: 23 oktober 2016

Heerlijk Lissabon

Helaas waren er werkzaamheden aan het zwembad, dus niet kunnen gebruiken.

Ideale ligging van het hotel: tegenover uitgang van de metro. Rechtstreekse verbinding met vliegveld. Goed ontbijt

• Beoordeeld op: 3 oktober 2016

Goede ligging t.

Temperatuur van het zwembadwater zou iets warmer mogen zijn.

Goede ligging t.o.v. metrolijn, goed en uitgebreid ontbijt, vriendelijk personeel, schone en frisse entree van het hotel.

• Beoordeeld op: 28 september 2016

Zeer goede prijs/kwaliteitsverhouding, ideaal hotel voor citytrip naar Lissabon

Ontbijtzaal is te klein, ontbijt ok zonder meer.

Mooie kamer...zwembad op het dak van het hotel, zeer ontspannend na een dag stappen in de stad, metro-ingang rechtover het hotel en 5 haltes verder ben je in het historisch centrum van Lissabon.

• Beoordeeld op: 8 september 2016

Het was een zeer aangenaam hotel, met een heel uitgebreid...

Het hotel lag misschien niet echt in het hart van Lisabon, maar met de metro was je heel vlug in de benedenstad en ook in de omgeving van het hotel waren heerlijke restaurantjes.

Het was een zeer aangenaam hotel, met een heel uitgebreid ontbijtbuffet. De metro was vlak over het hotel en deze lijn ging ook rechtstreeks naar de luchthaven. Het personeel was heel vriendelijk. De kamers waren ruim en net, met een heel goede aerco. Ook was er op het dak een openluchtzwembad wat heerlijk vertoeven was na een dagje stappen in Lisabon

• Beoordeeld op: 8 september 2016

Voor het ontbijt minder (ik kom daar al jaren) daarom valt eea tegen

Ontbijt: schalen met ei, worstjes champions tomaten etc niet in afgedekte schalen alles open schalen. Niet hygiënisch.

Voor mij goede locatie overal dichtbij

• Beoordeeld op: 4 september 2016

Heerlijk hotel in een erg mooie stad.

We hadden een tweepersoonsbed aangegeven maar kregen twee losse bedden. Dit hadden ze opgelost door het te dekken alsof het een tweepersoonsbed was waardoor de geul in het midden grotendeels verdween, wat erg fijn was.

Het zwembad op het dak was top!

• Beoordeeld op: 18 augustus 2016

Ideaal voor een citytrip

Ontbijt Kleine zaal, met 2 personen moet je vaak aanschuiven bij andere mensen

Zwembad, een verfrissende duik na een lange dag wandelen doorheen de stad

• Beoordeeld op: 16 augustus 2016

Goede rustige ligging maar te klein zwembad en ontbijtruimte.

De ontbijtzaal en het zwembad zijn niet evenredig met de capaciteit van het hotel. Elke dag in de rij staan voor het ontbijt is niet echt TOP. Ontbijt op het eerste zicht ok maar in detail viel het toch wat tegen.

De ligging is werkelijk ideaal. Rustig en vlot te bereiken zowel voor de luchthaven als voor de stad.

• Beoordeeld op: 16 augustus 2016

Fijn verblijf!

Er was maar één stopcontact, dit hadden er meer mogen zijn (bijv. Een in de badkamer).

Ontbijt was goed, schone ruime kamer, WiFi in het hele gebouw, behulpzaam personeel, koffers konden na uitchecken worden opgeslagen, zwembad met ligbedden. Prettige, rustige locatie, met een ingang van het metrostation tegenover de ingang van het hotel.

• Beoordeeld op: 7 augustus 2016

Buiten het drukke centrum, een prima hotel op een prima locatie. Zwembad heeft een leuke meerwaarde.
    • Familiekamer (2 Volwassenen + 1 Kind tot 12 Jaar)

Ruime schone kamer, met een goed ontbijtbuffet. Een prima hotel op een prima locatie voor een leuke steden trip in Lissabon. Metro station ( rode lijn ) voor het hotel. Metro station ( blauwe lijn ) op steenworp afstand. ( beide Sao-Sebastiao ) Klein zwembad, op het dak, voor een frisse start of een heerlijke "duik" na een drukke dag.

• Beoordeeld op: 6 augustus 2016

Netjes en schoon hotel, aardig personeel en ruime kamers.
    • Suite

Het ontbijt was niet erg uitgebreid. Verder was de ontbijtzaal erg klein, waardoor we soms moesten wachten totdat andere gasten opstonden voordat we plaats konden nemen.

Mooie en schone kamer. Behulpzaam personeel.

• Beoordeeld op: 5 augustus 2016

ontspannende citytrip

Drankjes bestellen aan het zwembad, verliep niet vlot. Soms 20 minuten moeten wachten op een coctail die ook zijn geld niet waard was.

Ontbijt was gevariëerd en werd constant aangevuld. Het zwembad is een aanrader bij zeer warme temperaturen. Kamers zijn prima met excellente boxsprings. Airco is niet zelf te regelen maar was goed afgestemd. Ligging van het hotel is prima met metro-halte aan de overkant.

• Beoordeeld op: 4 augustus 2016

Setup faciliteiten goed.

Bij ontbijt geen fruitsappen maar aangelengde limonade-achtige drank. Jammer en vies. Soms wachten om tw kunnen eten, dus te klrine zaal. Voor de rest ontbijt ok

Setup faciliteiten goed. Metro tegenover hotel. Prima kamers

• Beoordeeld op: 26 juli 2016

Zeker tevreden!

Niets het vermelden waard.

Vlakbij metrohalte. Uitgebreid ontbijt. We waren met een baby van 11 maanden en het babybedje stond klaar bij onze aankomst. Er was ook een babystoel beschikbaar bij het ontbijt. Vriendelijk personeel. Ruime kamers en goede douche.

Super locatie, lekker ontbijt, vriendelijk personeel, zwembad!

Lekker ontbijt. Top locatie (metro voor de deur, lijn naar de luchthaven). Vriendelijk personeel. Zwembad!

Prima ligging, metro vlak voor het hotel.

De ontbijtruimte is te klein, daardoor zit je héél dicht opeen.

Prima ligging, metro vlak voor het hotel. Het zwembad op het dak is een grote troef.

• Beoordeeld op: 6 juni 2018

top

Supergoed hotel tegenover een metrostation. Leuke historische stad met genoeg te doen en te zien.

Er was geen plaats voorzien om uw kleren in de kasten te leggen

Zeer goed

De geur in het hotel , altijd die ontsmettingsgeur

Propere kamer en goed bed

Prima ontbijt.

Prima ontbijt. Rustige uitvalbasis met heerlijk zwembad, voor een bezoek aan een prachtige stad.

De moeite waard en perfecte locatie.
    • Familiekamer (2 Volwassenen + 1 Kind tot 12 Jaar)

Het ontbijt kan beter in de zin van als het druk is kunnen ze de stroom niet aan.

Locatie bij de metro is super! En het zwembad is geweldig.

• Beoordeeld op: 26 april 2018

Goed ontbijt.

Goed ontbijt. Veel keuze. Nette kamers en fijn zwembad op het dak. Personeel zeer vriendelijk!

• Beoordeeld op: 14 april 2018

Prima ontbijt.

Prima ontbijt. Heerlijke bedden. Heel dicht bij de metro.

Proper, rustig, afwisseling in het ontbijt.
    • Familiekamer (2 Volwassenen + 1 Kind tot 12 Jaar)

De centrale regeling van de airco

Proper, rustig, afwisseling in het ontbijt. goeie prijs

Goed bevallen, voor herhaling vatbaar😄

Het eten in het bar, was eigenlijk niet te eten, maar als je honger hebt☹️

Lokatie, fijne bedden Personneel aan de receptie heel vriendelijk

Excellente ligging van het hotel : niet ver van het Gulbenkianmuseum , metro vlakbij

Sobere eetzaal qua uitzicht

Gevarieerd ontbijt

• Beoordeeld op: 23 februari 2018

Voor een kort verblijf was het oke.

Kleine kamer met uitzicht op bouwactiviteiten. Onverwarmd zwembad.

Prima ontbijt

we zijn goed ontvangen door de personeel en het hotel is in centrum van stad lissabon dat is fine

de kamer zelf erg kleine kamers

we zijn blij met accommodatie maar de badkamer was erg kleine

Heerlijk ontbijt, bereikbaarheid (metro)

Haardroger

Heerlijk ontbijt, bereikbaarheid (metro)

• Beoordeeld op: 13 december 2017

Prima uitvalsbasis voor citytrip

Heerlijk ontbijt

• Beoordeeld op: 23 november 2017

Gastvrij ontvangen. Alles zag er netjes uit.

kraan in de badkamer lekte

alles was netjes verzorgd. Goed verzorgd. Prima ontvangen

Prima hotel, per metro vanaf vliegveld. Metro vlak bij hotel (10 meter)

Ontbijt goed verzorgd, uitgebreid

• Beoordeeld op: 10 november 2017

Een goed en gastvrij hotel in een leuke buurt.We hebben genoten.

Geen min punten

Ontbijt was heel goed. We hebben genoten. Kamer was heerlijk ruim.

We hebben een prachtige week gehad in Lissabon en het hotel was daar een belangrijk onderdeel van

Geen balkon Ongezellige bar

Super schoonmaakdienst/linnen/badgoed Zwembadservice/handdoek Airco Goede wijk

Voor herhaling vatbaar !

Een beetje donkere kamer en raam kon onvoldoende open.

Het plaatje klopte in zijn geheel. Zwembad op dak is heel groot pluspunt