Beoordelingen over Residencial Costa Verde

Rua Da Constituição, 1050, União de Freguesias do Centro, 4200-196 Porto, Portugal

#172 van de 198 B&B's en herbergen in Porto

6,2

6,2

Grote teleurstelling!

Het was oud en niet goed onderhouden. Niet schoon, beddengoed was vies. Alles voelde plakkerig. Water liep niet door. Ontbijt was belabberd, dat noem ik geen onrbijt.

Kan helaas niets positiefs melden.

Prima voor een stedentripje

Personeel sprak geen engels. Geen gordijn voor het raam in de badkamer. Kleine kamer. Bed was niet heel comfortabel.

Locatie dichtbij openbaar vervoer: metrostation en bus. Vriendelijkheid personeel. Bij aankomst gelijk inchecken en op laatste dag koffers gratis laten staan in het gebouw, tot het moment van vertrek naar het vliegveld. Schoon genoeg.

Slechte start voor 1daagse citytrip

Ontbijt was inbegrepen maar hebben we niet gekregen De eigenares rookt in de gang dus konden we meeroken op de kamer We hoorden de eigenares haar kettingrokershoest tot op de kamer en dat de hele nacht We werden hardhandig op straat gezet omdat we de kamer enkele minuten te laat hadden verlaten (we hadden ergens pech gehad met het verkeer omdat we elders moesten gaan ontbijten) De algemene onvriendelijkheid van de eigenares

Goede prijs/kwaliteit, hygiene was top, ligging ok

Wij hadden een kamer met rond bed geboekt. Deze zagen er zeer leuk uit. Het interieur was iets ouder maar er hing wel telkens een romantisch sfeertje wanneer we onze kamer binnenkwamen. De accomodatie ligt op 10 min wandelen van een metrohalte. Het was dus zeer gemakkelijk om van hieruit je dag te starten en de stad te verkennen. Het ontbijt kregen wij in een klein koffiezaakje dat net naast de accomodatie gelegen was. Prachtig leuke authentieke en gezellige sfeer heerste er hier.

• Beoordeeld op: 5 mei 2016

Loopafstand naar de metro, binnen 7 minuten bij de metro

Geen schone kamer. Lakens waren smerig en er lagen haren in het bed.Pas na drie dagen werd kamer opgeruimd en kregen we nieuwe handdoeken, geen nieuwe lakens pas nadat ik daar speciaal om gevraagd had. Oude handdoeken en iedere keer zeuren over wc papier. Elke nacht lawaai. We lagen aan de voorkant met drukke straat. Geen kans op andere kamer. In de ochtend uitslapen kan ook niet. Het hotel wordt bewoont door eigenaar met kinderen die er mee omgaan alsof het hun eigen huis is. Ontbijt is bij cafetaria ernaast, 1 kopje koffie en 1 broodje, wil je meer moet je bij betalen en op dag van vertrek was cafetaria niet geopend en gaf eigenaar van hotel aan koop maar broodje op vliegveld. Geen zin om wat voor ons te regelen. Bovendien spreken ze geen Engels wat communicatie lastig maakt. Wifi werkte alleen op de wc signaal te zwak voor de kamer. NIET DOEN prijs is laag maar zelfs de basis is slecht. Ze zijn totaal niet geïnteresseerd in hun gasten.

Loopafstand naar de metro, binnen 7 minuten bij de metro

• Beoordeeld op: 9 maart 2016

zelfs plaatselijke taxi moest zoeken waar het was.

zelfs plaatselijke taxi moest zoeken waar het was.ze wonen zelf in hotel hun tv luid kinderen en kat hele tijd in het gebouw heb niet veel kunnen slapen. geen gordijn in badkamer pff nooit meer