Beoordelingen over Residencial Lunar

Rua Duque De Loulé, 184, União de Freguesias do Centro, 4000-324 Porto, Portugal

#174 van de 198 B&B's en herbergen in Porto

6,4

Alles was naar wens!!

Als het mogelijk was om er ook te ontbijten en een drankje te nuttigen met andere gasten b.v. zou de sfeer meermalen verbeteren.

alles was net gerenoveerd, fris en schoon. de vrouw die er snachts was, was heel behulpzaam en aardig!!

Het ging wel, voor max. 1 nacht, want je doet geen oog dicht vanwege het kabaal (verkeer en binnen).

Er is erg veel lawaai van het verkeer in de straat. Ook met de ramen dicht. Dat is echter in de zomer niet te doen omdat het dan veel te benauwd en warm wordt, aangezien er geen airco is. Het hotel is vergane glorie, veel grote vochtplekken op plafond en badkamer. Schimmel op de voegen van de badkamertegeltjes, oude, scheve toiletbril. Aan de tegeltjes te zien is er rond 1980 voor het laatst iets van renovatie aan gedaan. Kamers zijn erg gehorig. 's Nachts gaat regelmatig de telefoon vd receptie, en die rinkelt enorm schel en hard. Gesprekken zijn dan letterlijk te verstaan op de kamer. Er is geen mogelijkheid tot ontbijt, maar dat wist ik van te voren en in het centrum is daar overvloedig gelegenheid toe.

Het hotel is dicht bij het centrum gelegen; amper 5 minuten lopen. Ondanks dat alles aan het hotel en de kamers erg vergaan is, toch echt wel schone bedden en nette handdoeken. Het personeel is erg vriendelijk. Prijs is navenant de kwaliteit.

• Beoordeeld op: 6 juli 2017

Zeer eenvoudig maar goede locatie

Kamer was zeer eenvoudig. Gordijnen hingen los, badkamer was klein en slecht onderhouden. Overal scheuren in de muren, plankjes los etc., 3 dagen geen schone handdoeken. Heel erg gehorig omdat wij de kamer hadden vlak naast de receptie.....veel gebel en gepraat! 's avonds was er personeel die alleen portugees kon. Er was geen binnentuin zoals vermeld staat bij de omschrijving.

Locatie was goed, bedden waren ok Personeel was vriendelijk

• Beoordeeld op: 10 juni 2017

Prima onderdak voor 2 dagen Porto

Badkamer was op een aantal punte aan renovatie toe. Maar voor deze prijs kan je dit wel verwachten. Maar een prima bed en dus een goede prijs-kwaliteit verhouding

Locatie direct in het centrum. Bij aankomst op zondag kon er gratis geparkeerd worden in de straat bij het hotel. Parkeren in de stad is natuurlijk altijd duur. Maar in dit geval was er een kleine parkeerplaats aan de overzijde van de kruising. Zonder slagboom maar van 08:00 tot 20:00 een beheerder in een loket. Voor €9 hebben de hele dag kunnen parkeren en reden we op dinsdagochtend vroeg probleemloos in 20 minuten naar de luchthaven.

• Beoordeeld op: 2 oktober 2016

Behulpzame mensen!

Muffe lucht in de kamer omdat er werd gerookt door de eigenaren, in de ruimte waar de was (lakens en slopen) hing te drogen.

Heel vriendelijke mensen, zeer behulpzaam (bij het vinden van de juiste bus)

• Beoordeeld op: 21 juli 2016

Super hostel, goede service en sfeer

Pas wel een beetje op met douchen, zodra de vloer, die enkele gaten en kieren bevat, nat wordt, gaat het een verdieping lager regenen in de city room. Al met al helemaal super

De vrouw achter de balie was super aardig, echt een leuk type die alles prima vindt. Super mooi pand ook met kerkelijke elementen én geuren.

Drama zelf voor de lage prijs een verschrikkelijk hotel

Ideaal verblijf voor één nachtje
    • Budget Tweepersoonskamer

Badkamer en zoldervenster kunnen met een minimum aan kosten weer clean worden<;

• Beoordeeld op: 14 januari 2017

Rustig

Matras bed

Rustig

• Beoordeeld op: 26 december 2016

Niet aan te bevelen, geen airco, geen verwarming. Badkamer slecht. De prijs was o.k.

Badkamer en verwarming, was koud, koud, koud

• Beoordeeld op: 26 november 2016

Niet boeken hier.

Schimmel in de badkamer, superslechte bedden, veel lawaai uit de 'leefruimte' vlakbij de kamer, slechte geluidsisolatie.

Ligging was ok.

• Beoordeeld op: 25 november 2016

Te veel geld voor een hoop kabaal.

Inrichting kamer en afsluiting ramen

• Beoordeeld op: 1 november 2016

Personeel was vriendelijk

Zeer kleine oude kamers en interieur.

Personeel was vriendelijk

• Beoordeeld op: 6 oktober 2016

Goede uitvalsbasis om het schitterende Porto te ontdekken

Super vriendelijk personeel!

• Beoordeeld op: 2 augustus 2016

Vies, niet engels sprekend personeel, in andere locatie geplaatst
    • Budget Tweepersoonskamer

We hadden geboekt bij lunar en werden naar niet ondergebracht maar bij de buren. Ook hadden ze vieze lakens en handdoeken

Badkamer

• Beoordeeld op: 28 juli 2016

Prijs

- heel warm - veel lawaai

Prijs

• Beoordeeld op: 20 mei 2016

Ruime kamer en badkamer.

Mijn zoon vond matras niet zo prettig,springveren.Douche viel beetje tegen.

Ruime kamer en badkamer. Fantastisch hoog sierplafond. Allemaal iets gedateerd, maar voor de prijs prima.

• Beoordeeld op: 4 maart 2015

Toen we aan kwamen werden we vanuit Lunar naar een ander...

Toen we aan kwamen werden we vanuit Lunar naar een ander Hotel gebracht dat we niet geboekt hadden. Pensao Residencial Henrique. De kamer stonk naar schimmel en alles was vochtig. (zelfs toilet papier!). De muur brokkelde half af en er was nergens verwarming. In de badkamer lagen overal haren net als in de verouderde wollen dekens. De douchekop was afgebroken en er was alleen koud water. Na er een nacht geslapen te hebben en de hele nacht als een ijspegel slecht geslapen te hebben. Hebben we besloten om ipv van 3 nachten na een nacht weg te gaan. Wifi deed het ook niet op onze kamer dus geen wifi aanwezig als je het mij vraagt. Het personeel sprak geen Engels. We wilde graag over deze punten spreken maar moesten dan 40 min op de baas wachten. We zijn gegaan en hebben een Ibis hotel geboekt. We hebben helaas wel voor 3 nachten betaald voor een hotel wat we niet eens geboekt hadden.

• Beoordeeld op: 2 maart 2015

Spotgoedkoop en op prima locatie.

Er was geen verwarming op de kamer, en dat is erg koud in februari! Ontvangst wifi zwak op kamer, maar goed bij receptie.

Spotgoedkoop en op prima locatie. Eigen badkamer.

• Beoordeeld op: 20 februari 2015

De personeel was heel erg behulpzaam en vriendelijk.

De badkamers waren verouderd en er was geen verwarming. de kamers waren heel vochtig waardoor de plafond verkleurd was.

De personeel was heel erg behulpzaam en vriendelijk.

• Beoordeeld op: 27 januari 2015

Grote kamer

Geen centrale verwarming - dat is niet nodig in de zomer, maar wel in januari. WC zat los en bewoog mee.

Grote kamer Schone kamer en bedden Goede locatie, 10 minuten lopen vanaf eet- en uitgaansgelegenheid en 5 minuten vanaf bezienswaardigheden.

• Beoordeeld op: 25 februari 2016

enorm voordelig 23.

vreselijk gehorig!!!

enorm voordelig 23.- p.n. voor 4 pers kamer

• Beoordeeld op: 10 augustus 2015

Gunstige ligging;

Wc trok niet goed door.

Gunstige ligging; zeer netjes voor prijs die we betaalden.

• Beoordeeld op: 3 augustus 2015

Zeer hartelijk en vriendelijk personeel

Zeer hartelijk en vriendelijk personeel

• Beoordeeld op: 18 april 2015

Goede ligging

Goede ligging

• Beoordeeld op: 12 februari 2015

Locatie en personeel

De gehele entourage was pet. Geen verwarming, oude troep, alles klam, te gek voor woorden, slechte sanitair!

Locatie en personeel