Beoordelingen over Residencial Mariazinha by Petit Hotels

Rua de Santa Maria 155, Santa Maria, 9000-040 Funchal, Portugal

#10 van de 35 B&B's en herbergen in Funchal

• Beoordeeld op: 5 juli 2017

Geweldige locatie met heel leuk personeel

Verduisterende gordijnen in de woonkamer ivm overdag slaapje van de baby. Föhn was niet aanwezig. Er zaten veel kleine mieren. Echter heb ik hier niet veel hinder van ondervonden.

De kamer was lekker ruim. Uitzichtje op de zee. Personeel was super leuk vooral met onze kleine baby. Geweldige locatie midden in old town van funchal. Klein koelkastje en waterkoker. Het personeel regelde echt alles voor ons.

madeira is ideaal wanneer je een auto huurt om het eiland te verkennen

Vriendelijk, propere kamers, vele eet en drankfaciliteiten

De gezelligheid en vriendelijkheid.

Er was geen lift.

De gezelligheid en vriendelijkheid.

• Beoordeeld op: 4 februari 2018

ptima accomodatie, maar wel gehorig

veel herrie s avonds onder kamer

Ontbijt en ligging.

Ontbijt en ligging.

• Beoordeeld op: 9 juni 2017

we kregen de flat aan overkant straat (aanrader)

geen

we kregen de flat aan overkant straat (aanrader) heel ruim, netjes en rustig niettegenstaande drukke buurt

• Beoordeeld op: 26 december 2016

Geld meer dan waard

Eenvoudig ontbijt, ruime kamer. Ouder gebouw enigszins gehorig. Uitmuntende staf. Value for money

• Beoordeeld op: 4 april 2016

De ligging in de oude stad: de restaurantjes en bars, het...

Wat meer kastruimte was handig geweest, maar omdat de kamer erg ruim is konden we goed onze koffers open zetten zonder dat het stoorde. Het ontbijt was goed maar wat eentonig. Misschien is meer variatie een optie?

De ligging in de oude stad: de restaurantjes en bars, het stadscentrum, de kabelbaan, de overdekte markt, de kathedraal, de haven, het busstation, .... alles is op loopafstand. Het is moeilijk kiezen tussen de vele restaurantjes in Rua santa Maria; zeker omdat er bij elk restaurant iemand je probeert te overtuigen binnen te komen. Wij hebben overheerlijk gegeten bij O PIANO, vooraan in de straat. (daar waar je een lekkere cocktail en een glaasje madeira krijgt aangeboden). De inrichting van het hotel is smaakvol en ruim. Zowel op de kamers als in de gemeenschappelijke ruimtes, is er free WIFI. Er is een computer ter beschikking van de gasten. Het personeel is erg vriendelijk en steeds bereid om te helpen. En dan is er Veronica! Ze is een perfecte gastvrouw die je met raad en daad bij staat, ongeacht je vraag! Ze kent de stad en het eiland erg goed. Ze kan voor je een georganiseerde uitstap boeken. Maar ze helpt je ook uit te zoeken hoe je zelfstandig op pad kan: welke bus, wanneer, kaartje van bv de wandeling, mogelijkheden onderweg om iets te eten of te drinken, .... Het maakt niet uit wat je vraag is, Veronica helpt! En altijd met de glimlach. Ze is goud waard!

• Beoordeeld op: 5 januari 2016

Gelegen in het centrum van Funchal

Te harde bedden. Geen Koffie en thee faciliteiten als standaard op de kamer. Werd achteraf wel geregeld. Geen föhn aanwezig en geen badzeep. Ontbijt matig gevarieerd bv.. geen gekookt ei bij ontbijt.

Gelegen in het centrum van Funchal Lekker alles dichtbij. Uitstekende hostess die veel voor je doet.

• Beoordeeld op: 22 november 2015

mooie inrichting

ondanks verzoek kreeg ik geen kamer achteraan, ik zat dus aan de straatkant: hele nacht lawaai van voorbijgangers en vanaf 4u van aangrenzende bakkerij- nauwelijks geslapen

mooie inrichting